Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (8)
Пошуковий запит: (<.>A=Антонченко М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Антонченко М. О. 
Загальна методика навчання інформатики : Навч.-метод. посіб. для студ. вищ. пед. закл. зі спец. "вчитель інф-ки" / М. О. Антонченко; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С.Макаренка. - Суми, 2002. - 53 c. - укp.

Розглянуто загальні питання професійної підготовки майбутнього вчителя інформатики загальноосвітніх навчально-виховних закладів. Проаналізовано вплив нових інформаційних технологій навчання на його зміст. Запропоновано критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з інформатики. Охарактеризовано обладнання типового шкільного кабінету інформатики.

Рассмотрены общие вопросы профессиональной подготовки будущего учителя информатики общеобразовательных учебно-воспитательных заведений. Проанализировано влияние новых информационных технологий обучения на содержание. Предложены критерии оценивания учебных достижений учеников по информатике. Охарактеризовано оборудование типового школьного кабинета информатики.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970р(4УКР)3-3я73

Шифр НБУВ: ВА640606 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кардаш В. Я. 
Маркетингова товарна політика : Навч.-метод. посіб. / В. Я. Кардаш, М. Ю. Антонченко; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. - 3-є вид., доповн. та переробл. - К., 2006. - 248 c. - Бібліогр.: с. 226-227. - укp.

Розглянуто питання товарної політики підприємств маркетингової орієнтації. Наведено методичні рекомендації щодо вивчення основних ринкових характеристик товарів і послуг, їх конкурентоспроможності, особливостей сучасного ринку товарів. Висвітлено методичні засади сегментування та вибору цільових сегментів, етапи планування та розробки нового товару, його дизайну, упаковки, маркування.

Рассмотрены вопросы товарной политики предприятия маркетинговой ориентации. Приведены методические рекомендации по изучению основных рыночных характеристик товаров и услуг, их конкурентоспособности, особенностей современного рынка товаров. Освещены методические основы сегментации и выбора целевых сегментов, этапы планирования и разработки нового товара, его дизайна, упаковки, маркировки.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322я73 + У9(4УКР)290-211.1я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА679660 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Антонченко М. О. 
Експертні системи як засіб формування якісних знань учнів 7 - 8 класів з предметів природничого циклу : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09 / М. О. Антонченко; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2001. - 16 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально підтверджено доцільність впровадження експертних систем у навчально-пізнавальну діяльність учнів 7 - 8-х класів загальноосвітніх шкіл з предметів природничого циклу. Визначено дидактичні умови ефективного використання експертних систем для формування якісних знань учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.22 + Б.р(4УКР)21-36,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА315173 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Антонченко М. Ю. 
Маркетинговий механізм формування товарного асортименту : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / М. Ю. Антонченко; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2002. - 20 c. - укp.

Систематизовано фактори, які впливають на розширення асортименту продукції підприємств. Розроблено аналітичну схему характеристик асортименту продукції, методики їх аналізу та оптимізації формування асортименту. Обгрунтовано критерії оцінки ефективності асортиментної структури підприємства. Удосконалено методику аналізу виробничого асортименту машинобудівних підприємств за умов диверсифікації.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)305.851-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА318755 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кардаш В. Я. 
Маркетингова товарна політика : підручник / В. Я. Кардаш, О. К. Шафалюк, М. Ю. Антонченко; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. - 2-ге вид., переробл. - К., 2009. - 419 c. - укp.

З урахуванням вимог чинного вітчизняного законодавства та нормативно-правових документів, що регулюють ринки товарів і послуг висвітлено питання товарної політики підприємств маркетингової орієнтації. Товарну політику розглянуто як нову ідею, втілення якої сприяє прискоренню економічних трансформацій суспільства, оптимізації господарських рішень, повнішому задоволенню поточних і перспективних потреб населення України. Увагу приділено проблемам оцінки конкурентоспроможності продукції, визначенню методів розрахунку рейтингів товарів, класифікації показників конкурентоспроможності за нормативними, технічними й економічними параметрами.

С учетом требований действующего отечественного законодательства и нормативно-правовых документов, регулирующих рынки товаров и услуг освещены вопросы товарной политики предприятий маркетинговой ориентации. Товарная политика рассмотрена как новая идея, воплощение которой содействует ускорению экономических трансформаций общества, оптимизации хозяйственных решений, более полному удовлетворению текущих и перспективных потребностей населения Украины. Уделено внимание проблемам оценки конкурентоспособности продукции, определению методов расчета рейтингов товаров, классификации показателей конкурентоспособности в соответствии с нормативными, техническими и экономическими параметрами.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА725192 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Розвиток інформаційно-цифрової компетентності педагогічних працівників в умовах післядипломної освіти : колект. монографія / М. О. Антонченко, І. О. Захарова, М. М. Захаров, Л. М. Наконечна, М. С. Ніколаєнко, І. М. Павленко, Л. Г. Петрова, О. О. Подліняєва, Л. В. Посна, Т. О. Шевченко; ред.: Л. Г. Петрова; Сумська обласна рада. - Суми : Мрія, 2021. - 299 c. - укp.

Висвітлено сучасні парадигми розвитку інформаційно-цифрової компетентності педагога. Визначено модель, з'ясовано фактори й особливості розвитку інформаційно-цифрової компетентності фахівців в умовах післядипломної педагогічної освіти. Розкрито сутність і структуру інформаційно-цифрової компетентності педагога. Увагу приділено дистанційному навчанню в закладах освіти, комп'ютерно-технологічним засобам розвитку інформаційно-цифрової компетентності педагога, інфомедійній грамотності як складовій інформаційно-цифрової компетентності педагогічних працівників.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА851912 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського