Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (29)Журнали та продовжувані видання (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Антонюк Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 25
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Поручник А. М. 
Венчурний капітал: зарубіжний досвід та проблеми становлення в Україні / А. М. Поручник, Л. Л. Антонюк; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 2000. - 171 c. - Бібліогр.: 48 назв. - укp.

Вперше досліджено теоретико-методологічні засади виникнення та розвитку венчурного капіталу, його економічну природу, узагальнено зарубіжний досвід створення венчурних підприємств. Проаналізовано принципи та конкретні організаційні форми їх функціонування. Розглянуто проблеми становлення венчурного бізнесу в Україні, наведено методики розрахунку ефективності венчурного інвестування.


Індекс рубрикатора НБУВ: У50-55-56 + У9(4УКР)0-55-56

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА595033 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Антонюк Л. Л. 
Інновації: теорія, механізм розробки та комерціалізації : Моногр. / Л. Л. Антонюк, А. М. Поручник, В. С. Савчук; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 2003. - 394 c. - Бібліогр.: с. 342-351. - укp.

Розглянуто теоретичні засади феномену інновацій, запропоновано їх класифікації. Проаналізовано особливості виникнення та розвитку венчурного капіталу, розкрито його природу, встановлено джерела фінансування. Узагальнено зарубіжний досвід організаційних форм інноваційних структур. Висвітлено роль інноваційного чинника в підвищенні конкурентоспроможності національної економіки, а також взаємозв'язки між інноваційним розвитком і економічним зростанням за останні роки.

Рассмотрены теоретические основы феномена инноваций, предложена их классификация. Проанализированы особенности возникновения и развития венчурного капитала, раскрыта его природа, установлены источники финансирования. Обобщен зарубежный опыт организационных форм инновационных структур. Освещены роль инновационного фактора в повышении конкурентоспособности национальной экономики, а также взаимосвязи между инновационным развитием и экономическим ростом за последние годы.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.86 + У9(4УКР)0-56

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА644468 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Антонюк Л. Л. 
Міжнародна конкуретноспроможність країн: теорія та механізм реалізації : Моногр. / Л. Л. Антонюк; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 2004. - 275 c. - Бібліогр.: с. 269-273. - укp.

Розглянуто теоретичні засади феномену конкурентоспроможності. Описано механізм формування міжнародної конкурентоспроможності національної економіки в глобальному середовищі. Виявлено генезис, характер, масштаби конкуренції національних держав на світовому ринку. Розглянуто основні методологічні засади оцінки динамічних моделей міжнародної конкурентоспроможності країн.

Рассмотрены теоретические основы феномена конкурентоспособности. Описан механизм формирования международной конкурентоспособности национальной экономики в глобальной среде. Выявлены генезис, характер, масштабы конкуренции национальных государств на мировом рынке. Рассмотрены основные методологические основы оценки динамических моделей международной конкурентоспособности стран.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.5 + У50-13 + У9(4УКР)0-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА649945 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Антонюк Л.  
Эконометрические методы анализа международной конкурентоспособности стран / Л. Антонюк, В. Сацик // Экономика Украины. - 2004. - № 4. - С. 46-52. - рус.

Зроблено спробу провести кластерний аналіз міжнародної конкурентоспроможності країн за авторитетним рейтингом всесвітнього економічного форуму. Досліджено причини погіршення міжнародної конкурентоспроможності України. На підставі дискримінантного аналізу розраховано інтегральні моделі конкурентоспроможності, а з допомогою кореляційно-регресійних методів установлено залежності між показниками конкурентоспроможності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У580-13в611.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28369 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Антонюк Л. Л. 
Конкурентоспроможність національної економіки в умовах глобалізації : Автореф. дис... д-ра екон. наук : 08.05.01 / Л. Л. Антонюк; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 2004. - 32 c. - укp.

Розглянуто теоретичні засади феномену міжнародної конкурентоспроможності за умов глобалізації, досліджено механізм його формування у високорозвинених країнах світу. Виявлено генезис, характер і масштаби конкуренції національних держав у глобальному середовищі. Висвітлено методологічні засади оцінки динамічних моделей їх міжнародної конкурентоспроможності, на базі яких проведено основні економетричні дослідження. Проаналізовано вплив інноваційних процесів на підвищення державної конкурентоспроможності. Встановлено рівень вітчизняної конкурентоспроможності на світовому ринку, здійснено її порівняльний аналіз з національним економічним потенціалом. Наведено рекомендації щодо розвитку інноваційних процесів у регіонах. Визначено засоби державного впливу на зростання конкурентоспроможності економіки України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У50-13 + У9(4УКР)0-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА332030 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Конвергенція економічних моделей Польщі та України : монографія / Д. Г. Лук'яненко, В. І. Чужиков, М. Г. Вожняк, Л. Л. Антонюк, Т. Баль-Вожняк; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. - К., 2010. - 719 c. - Бібліогр.: 659 назв. - укp.

Висвітлено аспекти двосторонніх українсько-польських взаємовідносин. Проаналізовано особливості конвергенції соціально-економічних систем у контексті розвитку глобалізаційних та євроінтеграційних процесів, а також подальшої трансформації країн Центральної та Східної Європи. Визначено особливості еволюції господарських моделей Польщі й України, застосування механізмів та інструментів конвергенції національних економік країн. Увагу приділено питанням диверсифікації двосторонніх економічних відносин та коінтеграції України та ЄС і використання польського досвіду щодо системної трансформації вітчизняної соціально-економічної моделі.

Освещены аспекты двухсторонних украинско-польских взаимоотношений. Проанализированы особенности конвергенции социально-экономических систем в контексте развития глобализационных и евроинтеграционных процессов, а также дальнейшей трансформации стран Центральной и Восточной Европы. Определены особенности эволюции хозяйственных моделей Польши и Украины, применения механизмов и инструментов конвергенции национальных экономик стран. Внимание уделено вопросам диверсификации двухсторонних экономических отношений и коинтеграции Украины и ЕС, использования польского опыта по системной трансформации отечественной социально-экономической модели.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)80 + У9(4ПОЛ)80

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС50244 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Алєксєєв І. В. 
Конкурентоспроможність: проблеми науки та практики : монографія / І. В. Алєксєєв, Л. Л. Антонюк, Ю. Б. Іванов, М. О. Кизим, В. В. Криворотов; ред.: В. С. Пономаренко, М. О. Кизим, Ю. Б. Іванов; НАН України, Н.-д. центр індустр. пробл. розв., Харк. нац. екон. ун-т. - Х. : ІНЖЕК, 2011. - 346 c. - укp.

Розглянуто інновації як джерело конкурентоспроможності, конвергенцію NBIC-технологій як ключовий фактор становлення шостого технологічного укладу. Проаналізовано проблеми та виклики трансформації механізмів міжнародної конкуренції та конкурентоспроможності, акцентовано на міжнародній конкурентоспроможності університетів на глобальному ринку освітніх послуг. Всебічно розглянуто теорію та практику формування та розвитку кластерних структур в економіці, інституційні домінанти конкурентоспроможності України за умов глобалізації. Висвітлено проблеми конкурентоспроможності російських територіально-виробничих систем, сформованих на базі регіональних нафтових комплексів. Значну увагу приділено проблемам забезпечення конкурентоспроможності підприємств, акцентовано на матричних методах моделювання оцінки конкурентоспроможності господарюючих суб'єктів. Проведено аналіз інструментального забезпечення комплексної діагностики мащинобудівних підприємств. Розглянуто оцінювання результатів управлінської діяльності керівників структурних підрозділів промислового підприємства як чинник підвищення конкурентоспроможності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-13 + У9(4УКР)301-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА758316 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Корекційно-відновлювальна робота з дітьми раннього віку : [метод. посіб.] / О. М. Антоневич, Л. Г. Антонюк, А. Б. Боровець, І. О. Грабоус, Н. У. Дорош; Рівнен. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти, Рівнен. будинок дитини. - Рівне : Принт Пауз, 2006. - 136 c. - укp.

Розкрито сучасний медико-педагогічний підхід до подолання відхилень у психічному розвитку дітей раннього віку. Показано особливості розвитку мовлення дітей першого року життя. Висвітлено досвід формування ігрової діяльності глибоко розумово відсталих дітей. Увагу приділено психологічній роботі з дитячими конфліктами. Розглянуто сучасні підходи до організації музичного виховання дітей раннього віку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.91

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА761588 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Ковтонюк М. М. 
Організаційно-методичні аспекти проектування дослідницького навчання майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін / М. М. Ковтонюк, Л. В. Антонюк // Наука і освіта. - 2011. - № 8. - С. 66-70. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Здійснено теоретичний аналіз дослідницького навчання студентів ВНЗ, ефективними напрямами розвитку якого можуть стати створення освітніх систем типу "ліцей - ВНЗ", "коледж - ВНЗ", в яких викладання профільних дисциплін забезпечують викладачі ВНЗ; створення на основі педагогічних університетів комплексів неперервної педагогічної освіти. Показано його переваги та можливості у процесі вивчення фундаментальних математичних дисциплін у педагогічних ВНЗ. На основі авторської навчальної програми підготовлено робочу програму з математичного аналізу для студентів спеціальності "Математика". Наведено низку завдань-проблем управлінського характеру, вирішення яких необхідне для впровадження дослідницького навчання у ВНЗ. Підкреслено, що реалізація моделі дослідницького навчання передбачає пошук інноваційних механізмів комплексного управління навчальними та науковими дослідженнями. Визначено методологічні принципи управлінської діяльності викладачів і адміністрації ВНЗ.

Осуществлен теоретический анализ исследовательского обучения студентов ВУЗ, эффективными направлениями развития которых может стать создание образовательных систем типа "лицей - ВУЗ", "колледж - ВУЗ", преподавание профильных дисциплин в которых обеспечивают преподаватели университетов; создание на их основе комплексов непрерывного педагогического образования. Показаны его преимущества и возможности в процессе изучения фундаментальных математических дисциплин. На основе авторской учебной программы подготовлена рабочая программа по математическому анализу для студентов специальности "Математика". Подчеркнуто, что реализация модели исследовательского обучения предполагает поиск инновационных механизмов комплексного управления учебными и научными исследованиями, определены методологические принципы управленческой деятельности преподавателей и администрации ВУЗ.

The article analyzes research-based teaching of university students, and demonstrates its potential in the study of fundamental mathematics in pedagogical universities.


Індекс рубрикатора НБУВ: В. р(4УКР)3-2

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Антонюк Л. 
Діагностика обдарованих дітей і підлітків - важливе завдання педагогічного колективу навчального закладу / Л. Антонюк // Нова пед. думка. - 2008. - № 1. - С. 140-146. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Висвітлено проблеми виявлення обдарованих дітей та їх подальшого розвитку. Розглянуто можливості пошуку педагогічних технологій професійної спрямованості творчого обдарування даної категорії дітей, їх навчання та виховання.

Освещены проблемы выявления одаренных детей и их дальнейшего развития. Рассмотрены особенности поиска педагогических техгологий профессиональной направленности творческой одаренности данной категории детей, их обучения и воспитания.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ю983.724 с

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Антонюк Л. 
Формування готовності педагогічних кадрів до роботи з дітьми з особливими потребами в умовах інклюзивного навчання / Л. Антонюк // Нова пед. думка. - 2010. - № 1. - С. 121-123. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано стан проблеми готовності педагогічних кадрів до роботи з дітьми з особливими потребами. Визначено основні завдання інклюзивної освіти відповідно до Концепції Міністерства освіти та науки України. Наведено тему експериментальної роботи лабораторії інклюзивної освіти Рівненського ОІППО "Формування готовності педагогічних кадрів до роботи з дітьми з особливими потребами в умовах інклюзивного навчання". Підкреслено, що в Україні наявний парадокс: законодавство декларує права дітей з особливими потребами на розвиток, здобуття освіти, на соціальну інтеграцію, але воно не вказує практичних механізмів їх реалізації. Стверджено, що процеси інтеграції дітей з особливими освітніми потребами в ЗНЗ набудуть значного поширення і стануть успішними за умови зміни в суспільстві ставлення до цих дітей та до ідеї інклюзії, покращання матеріального забезпечення системи освіти, здійснення необхідної фахової підготовки майбутніх педагогів і проведення їх масової перепідготовки.

Проанализировано состояние проблемы готовности педагогических кадров к работе с детьми с особыми потребностями. Определены основные задачи инклюзивного образования в соответствии с Концепцией Министерства образования и науки Украины. Представлена темаэкспериментальной работы лаборатории инклюзивного образования Ровенского ОИППО "Формирование готовности педагогических кадров к работе с детьми с особыми потребностями в условиях инклюзивного обучения". Подчеркнуто, что в Украине наблюдается парадокс: законодательство декларирует права детей с особыми потребностями, но не указывает практических механизмов их реализации. Отмечено, что процессы интеграции детей с особыми образовательными потребностями в ОУЗ будут распространяться и станут успешными при условии изменения в обществе отношения к этим детям и к идее инклюзии, улучшение материального обеспечения системы образования, осуществления необходимой профессиональной подготовки будущих педагогов и проведения их массовой переподготовки.

In this article analyzed the state of the readiness of teachers to work with children with special needs, main functions of inclusive education under the Ministry of Education and Science of Ukraine. The author offers a number of tasks that will help professional training environment.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Антонюк Л. Л. 
Виробнича конкурентоспроможність регіонів України / Л. Л. Антонюк, В. І. Сацик // Актуал. проблеми економіки. - 2011. - № 5. - С. 149-161. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Проаналізовано теорії та моделі оцінювання регіональної конкурентоспроможності, досліджено сутність і чинники виробничої конкурентоспроможності й обгрунтовано її взаємозв'язок з економічним потенціалом регіонів. Реалізовано новий підхід до оцінювання виробничої конкурентоспроможності регіонів України шляхом емпіричного моделювання їх економічного потенціалу за різними сценаріями соціально-економічного розвитку країни.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Антонюк Л. В. 
Критерії та рівні готовності майбутнього вчителя до навчально-дослідницької діяльності / Л. В. Антонюк // Наука і освіта. - 2012. - № 8. - С. 48. - Бібліогр.: 4 назв. - укp. - рус.

Охарактеризовано рівні готовності студентів педагогічних ВНЗ до науково-дослідної роботи. Наведено основні компетенції, визначені в галузевих стандартах педагогічної вищої освіти щодо напряму підготовки "Математика", "Фізика": підготовка наукової доповіді, статті, реферату, звіту; організація і виконання наукового дослідження певної проблеми; аналіз наукового результату; методи наукового дослідження; правила оформлення робіт; рівень розвитку дослідницьких умінь. Охарактеризовано рівневі показники кожного компонента готовності, зокрема, рівні сформованості науково-теоретичного, інформаційно-пізнавального, емоційно-вольового, креативно-рефлексивного, мотиваційного та оцінного компонетів.

Охарактеризованы уровни готовности студентов педагогических ВУЗ к научно-исследовательской работе. Приведены основные компетенции, определенные в отраслевых стандартах педагогического высшего образования по направлениям подготовки "Математика", "Физика": подготовка научного доклада, статьи, реферата, отчета, организация и выполнение научного исследования определенной проблемы, анализ научного результата, методы научного исследования; правила оформление работ; уровень развития исследовательских умений. Охарактеризованы показатели, каждого компонента готовности, в частности, уровни сформированности научно-теоретического, информационно-познавательного, эмоционально-волевого, креативно-рефлексивного, мотивационного и оценочного компонентов.

The article analyzes criteria and levels of future teachers' readiness for teaching and research activities.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.268

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Антонюк Л. В. 
Формування готовності майбутніх вчителів фізико-математичних спеціальностей до навчально-дослідницької діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. В. Антонюк; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. - Вінниця, 2014. - 20 c. - укp.

Акцентовано увагу на проблемі формування готовності майбутніх учителів до навчально-дослідницької діяльності (НДД). Вперше створено та теоретично обгрунтовано модель формування готовності майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін до НДД, яка є відкритою, цілісною, динамічною системою, що складається з трьох базових частин: теоретичної, практичної та мотиваційної. Особливістю розробленої моделі є проектування та прогнозування результату, відтворюваність, адаптивність. Відповідно до моделі вперше сформульовано й обгрунтовано педагогічні умови та створено методику формування готовності майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін до НДД. Експериментально доведено істотне підвищення рівня готовності студентів до НДД в експериментальних групах. Наявність позитивної динаміки за всіма критеріями готовності майбутніх учителів до НДД свідчить про те, що створена методика є ефективною і впровадження її у навчальний процес ВНЗ III - IV рівнів акредитації сприяє реалізації принципу "навчання через дослідження" і поліпшенню фундаментальної та фахової підготовки майбутніх учителів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б. р(4УКР)3-2,022

Шифр НБУВ: РА405855 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Антонюк В. О. 
Одержання фітину та лектину із зародків пшениці в одному технологічному циклі / В. О. Антонюк, Л. Я. Антонюк // Укр. біохім. журн.. - 2000. - 72, № 2. - С. 97-99. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Разработан метод очистки фитина и агглютинина (WGA) из зародышей пшеницы в совмещенном технологическом цикле. Выход фитина составил 0,88 % от общей массы свежих зародышей пшеницы. Его чистота соответствовала требованиям ГФ СССР IX издания. Выход агглютинина зародышей пшеницы, полученного после очистки фитина, составил 0,04 % от массы сырья. Предложенная схема очистки позволяет также получить жирное масло и использовать прошедшую через аффинную колонку жидкость, обогащенную витаминами и углеводами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е50*871,025

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21341/а Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Павленко А. Ф. 
Дослідницькі університети: світовий досвід та перспективи розвитку в Україні : монографія / А. Ф. Павленко, Л. Л. Антонюк, Н. В. Василькова, Д. О. Ільницький, Д. Г. Лук'яненко; ред.: А. Ф. Павленко, Л. Л. Антонюк; ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана". - Київ : КНЕУ, 2014. - 349 c. - Бібліогр.: с. 307-333 - укp.

Вивчено світовий досвід становлення і розвитку дослідницьких університетів (ДУ). Охарактеризовано сучасні тенденції розвитку ДУ світового класу. Проаналізовано ДУ в інноваційній системі США. Розглянуто національну модель розвитку ДУ Німеччини. Досліджено управління навчальним процесом, маркетинговою діяльністю та інтелектуальною власністю ДУ світового рівня. Висвітлено процес формування відкритого освітнього простору на основі сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. Описано перспективи розвитку відкритої освіти й електронного навчання. Визначено стратегічні напрями формування ДУ світового рівня в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч214(4УКР)73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС59036 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Кирилюк Л. М. 
Переваги проведення тестового контролю як методу оцінювання студентів стоматологічного факультету / Л. М. Кирилюк, Н. А. Романюк, Л. Б. Антонюк, С. О. Іванов, Р. Б. Кобринський, Л. Ю. Плав'юк, Т. В. Павлюк // Прикарпат. вісн. НТШ. Сер. Пульс. - 2013. - № 4. - С. 190-194. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Зазначено, що Болонська система як один із варіантів освітнього протоколу, оптимізує якість навчання, додаючи до програми тренінгового процесу нові механізми та процедури, включаючи тестовий контроль. У втіленні цього процесу особливої актуальності набуває об'єктивізація та ефективність методик безперервного і всебічного контролю знань шляхом розробки певних педагогічних прийомів. Відомо, що процес контролю знань студентів є затратною в часі і відповідальною педагогічною операцією, непростою психологічною ситуацією для тих, кого контролюють, і для тих, хто контролює. З іншого боку, його правильна постановка сприяє покращанню якості підготовки фахівців. З огляду на вищесказане, зроблено висновок, що для поліпшення якості підготовки фахівця, правильна організація контрольного процесу є особливо необхідною.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р863

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73616 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Антонюк Л. В.  
Навчально-дослідницька діяльність як компонент професійного становлення студентів фізико математичного напряму підготовки / Л. В. Антонюк // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 62. - С. 226-232. - Бібліогр.: с. 232 - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: В.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
19.

Антонюк Л. М. 
Виховання дітей національних меншин на Волині (XIX - початок XX ст.): порівняльний аналіз : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Л. М. Антонюк; Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. - Житомир, 2016. - 20 c. - укp.

Вперше комплексно досліджено процес становлення та розвитку виховання дітей національних меншин Волині у XIX - на початку XX ст. Висвітлено історичний шлях формування та розвитку провідних форм і методів виховання означеної групи дітей у досліджуваний період в етноконфесійному середовищі кожної етнічної меншини. Досліджено передумови та чинники виховання дітей національних меншин у Волинській губернії. Проведено порівняльний аналіз впливу провідних інститутів виховання (школи, сім'ї, релігії) на виховання дітей різних національних меншин. Вдосконалено історико-педагогічне знання про специфіку становлення та розвитку інститутів виховання в середовищі національних меншин волинського регіону. Набули подальшого розвитку історичні засади вітчизняної теорії та методики виховання й етнопедагогіки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР=40/79)5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА420752 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Матейко Г. Б. 
Патогенетичні механізми розвитку хронічного гепатиту C у дітей з метаболічним синдромом та раціональні підходи до їх лікування : (огляд літ.) / Г. Б. Матейко, Л. В. Антонюк // Архів клініч. медицини. - 2016. - № 2. - С. 11-14. - Бібліогр.: 27 назв. - укp.

Неалкогольна жирова хвороба печінки та хронічний гепатит C є актуальною проблемою сучасної клінічної медицини, як в Україні, так і у світі, завдяки їх широкому розповсюдженню і проградієнтному перебігу з розвитком тяжких ускладнень. Достатньо вагомою ця проблема залишається у педіатрії через не вивчені патогенетичні механізми розвитку ХГС на тлі метаболічного синдрому. Здійснено огляд літератури, присвячений перебігу хронічною гепатиту C у дітей з метаболічним синдромом, проаналізовано сучасні раціональні підходи до їх лікування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.413.510.116 + Р733.415.2-37

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24388 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського