Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Астахова М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Астахова М. М. 
Проблемні аспекти термінології та класифікації резервів підприємства / М. М. Астахова // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2008. - № 611. - С. 111-117. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Розглянуто підходи вітчизняних і зарубіжних науковців до визначення категорії "резерв" у обліковій та економічній літературі. Показано нормативно-правовове забезпечення щодо формування та використання резервів на вітчизняних підприємствах. Розглянуто підходи до класифікації резервів і запропоновано способи її удосконалення.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Астахова М. С. 
Система професійного розвитку працівників галузі освіти у напрямку охорони праці та безпеки життєдіяльності / М. С. Астахова, Г. Ю. Кравченко // Освіта на Луганщині. - 2009. - № 1. - С. 51-54. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Запроваджено нові економічні та управлінські механізми розвитку освіти у напрямку охорони праці та безпеки життєдіяльності. Комплексне проведення навчання і перевірки знань з безпеки життєдіяльності (охорона праці, електробезпека, пожежна та радіаційна безпека тощо) сприятиме поліпшенню профілактичної роботи щодо безпеки навчання та праці, запобігання виникненню надзвичайних ситуацій під час навчально-виховного процесу та в побуті.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х879(4УКР)821 + Ц99 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Астахова М. В. 
Гострі порушення мозкового кровообігу у хворих з атеросклеротичними ураженнями екстракраніальних судин та супутнім цукровим діабетом : Автореф. дис... канд. мед. наук : 14.01.15 / М. В. Астахова; Київ. мед. акад. післядиплом. освіти ім. П.Л.Шупика. - К., 2004. - 21 c. - укp.

На підставі даних кольорової дуплексної сонографії встановлено особливості атеросклеротичного ураження сонних артерій у хворих з інфарктом мозку (ІМ) та супутнім цукровим діабетом (ЦД): частішу двобічну локалізацію атеросклеротичних бляшок, які викликають стенози, менші 70 %; високу частоту бляшок зі стенозами 50 - 85 % просвіту судин, які є "рухомими" та найбільш уразливими для гідродинамічних дій пульсової хвилі; атеросклеротичні бляшки з нерівною люмінальною поверхнею. Доведено, що збільшення частоти повторних ІМ серед хворих на ЦД пов'язано з більш високою частотою двобічного атеросклеротичного ураження сонних артерій у вигляді бляшок. Охарактеризовано артеріальну гіпертензію, як найбільш важливий чинник ризику розвитку ІМ. Визначено особливості клінічної картини цієї хвороби в гострому періоді захворювання. Результати дослідження дають змогу виявляти ланки патогенезу ІМ, які є визначальними у разі вибору тактики лікування ІМ у хворих на ЦД, а також виділити хворих з підвищеним ризиком виникнення повторного ІМ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р627.703.1-3 + Р415.160.23-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА329909 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Астахова М. С. 
Механізми формування якості освіти в галузі охорони праці та безпеки життєдіяльності / М. С. Астахова, Н. В. Середа // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2008. - № 1. - С. 79-85. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто існуючі підходи щодо оцінювання якості освіти, яка є базою успішного розвитку суспільства у різних галузях. Запропоновано механізми удосконалення управління освітньою системою з метою забезпечення якості та безпечних умов діяльності учасників навчально-виховного процесу. Зазначено про важливість якісної професійної підготовки, розкрито основні принципи організаційно-професійної діяльності керівників навчальних закладів у галузі охорони праці та безпеки життєдіяльності.

Рассмотрены существующие подходы к оцениванию качества образования как основы успешного развития общества в различных отраслях. Изложены механизмы усовершенствования управления системой образования с целью обеспечения качества и безопасных условий деятельности участников учебно-воспитательного процесса. Подчеркнута важность качественной профессиональной подготовки и охарактеризованы основные принципы организационно-профессиональной деятельности руководителей учебных заведений в области охраны труда и безопасности жизнедеятельности.

The articles is devoted to actual problems of introduction of the administrative mechanisms of development of education quality. Administrative activity, vocational training and main principles of organizational-pedagogical activity of heads of educational establishments in sphere of a labour and ability to live sfety is analyzed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.21 + Х879(4УКР)821

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Астахова М. С. 
Розвиток професійної компетентності з безпеки життєдіяльності вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / М. С. Астахова; Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2016. - 20 c. - укp.

Теоретико-експериментально дослідженно проблему підвищення рівня сформованості професійної компетентності з безпеки життєдіяльності вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти. Визначено сутність професійної компетентності з безпеки життєдіяльності. Уточнено її структуру в єдності компонентів - когнітивного, діяльнісного й особистісного; критерії, показники, рівні сформованості професійної компетентності з безпеки життєдіяльності. Теоретично обгрунтовано та розроблено модель і технологію розвитку професійної компетентності з безпеки життєдіяльності, яка реалізується за етапами: розвиток професійної спрямованості вчителів на безпекоорієнтовану діяльність, розвиток когнітивно-дієвої сфери безпеки учасників освітнього процесу, розвиток здатності до оцінно-рефлексивної діяльності на засадах безпеки; доведено ефективність реалізації розробленої технології.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА426571 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Бойчук Ю. 
Професійна компетентність з безпеки життєдіяльності вчителів : монографія / Ю. Бойчук, М. Астахова; Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди. - Харків : Бровін О. В., 2020. - 129 c. - Бібліогр.: с. 100-116 - укp.

Досліджено проблеми вдосконалення професійної компетентності з безпеки життєдіяльності вчителя як невід'ємного складника його загальної професійної компетентності у системі післядипломної педагогічної освіти. Проаналізовано сучасний стан професійної діяльності вчителів із безпеки життєдіяльності. Розкрито нормативно-правові та організаційно-педагогічні засади безпеки життєдіяльності в умовах закладу загальної середньої освіти, представлено систему профілактики дитячого травматизму. Обгрунтовано зміст, структуру та функції професійної компетентності з безпеки життєдіяльності вчителів. Визначено цілі, зміст, методи, форми та засоби вдосконалення компетентності з безпеки життєдіяльності вчителів в системі післядипломної педагогічної освіти. Представлено модель та технологію розвитку компетентності вчителів із безпеки життєдіяльності в системі післядипломної педагогічної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 + У9(4УКР)437.40-648

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА849394 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського