Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Бабкіна М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13

      
Категорія:    
1.

Бабкіна М. І. 
Формування активної громадянської позиції підлітків у позакласній виховній роботі загальноосвітньої школи : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07 / М. І. Бабкіна; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2009. - 20 c. - укp.

Вперше на підставі аналізу філософсько-культурологічних і психолого-педагогічних чинників теоретично обгрунтовано соціально-педагогічні умови формування активної громадянської позиції підлітків, якими є залучення дітей до вмотивованої суспільної діяльності, координація дій суб'єктів соціального впливу у процесі становлення активної громадянської позиції підлітків, запровадження факультативних навчальних курсів громадянського спрямування. Розкрито сутність поняття "активна громадянська позиція підлітків", охарактеризовано компоненти даної якості (когнітивний, емоційно-ціннісний, діяльнісно-практичний). Визначено вікові особливості, суперечливість внутрішньої позиції та психологічні закономірності розвитку дитини підліткового віку. Встановлено критерії, показники та рівні сформованості активної громадянської позиції підлітків, описано її структуру. Виявлено взаємоузгодження чинників і координацію дій суб'єктів соціального впливу на розвиток громадянських якостей, компетентності та становлення активної громадянської позиції підлітків. Акцентовано увагу на суспільній активності підлітків у позакласній виховній роботі шляхом їх залучення до участі у проектній діяльності. Експериментально перевірено соціально-педагогічні умови та технологію формування активної громадянської позиції підлітків, розроблено методичні рекомендації щодо їх практичного застосування у позакласній виховній роботі загальноосвітньої школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч421.331.2 + Ч421.382

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА362988 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Пальчиковська Л. І. 
Оцінка протибактерійної та противірусної активності N-ариламідів 9-заміщених феназин-1-карбонових кислот - інгібіторів модельної транскрипції фага Т7 / Л. І. Пальчиковська, О. В. Васильченко, М. О. Платонов, В. Г. Костіна, М. М. Бабкіна, О. А. Тарасов, Д. Б. Старосила, С. П. Самійленко, С. Л. Рибалко, О. М. Дерябин, Д. М. Говорун // Biopolymers and Cell. - 2012. - 28, № 6. - С. 477-485. - Бібліогр.: 32 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е324.211.3*445.5 + Р281.811

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14252 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Бабкіна М. 
Культурологічний підхід до формування громадянської позиції особистості в соціальному середовищі / М. Бабкіна // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 1. - С. 155-162. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто культурологічний підхід до освіти та виховання як цілеспрямований, побудований на наукових засадах процес залучення особистості до культури, у ході якого здійснюються передавання багатовікового людського досвіду від покоління до покоління і розвиток його відповідно до сучасних реалій. Висвітлено роль різноманітних виховних факторів у формуванні громадянської позиції особистості в культурологічному аспекті, а саме: повноти емоційного сприйняття світу, культури етносу, роль літератури, мистецтва, засобів масової інформації, організованого дозвілля, сім'ї.

Рассмотрен культурологический подход к формированию личности и её гражданской позиции в процессе социализации посредством усвоения культурных ценностей и общественного опыта, которые являются центром духовной жизни общества. Освещены воспитательные факторы влияния культуры как системы формирования личности в социальной среде. Проанализированы основные пути духовного приобщения личности к взаимодействию с окружающим миром.

The cultural approach to the personality formation and his/her civic position during the socialization by means of cultural values and social experience acquirement, the fundamentals of spiritual life, is considered. The educational factor of the influence of culture as a system of personality's creations in the social environment are investigated. Main ways of personality's spiritual education and involving him/her into the interaction with the world are analyzed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.355

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Бабкіна М. І. 
Соціально-філософський аспект громадянського виховання особистості / М. І. Бабкіна // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 5. - С. 144-151. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Досліджено актуальну проблему громадянського становлення зростаючої особистості у процесі соціалізації, залучення її до системи суспільних відносин, засвоєння нею системи знань, цінностей, норм поведінки, притаманних суспільству. Висвітлено історію розвитку соціально-філософської думки, соціально-філософського знання кожного історичного періоду, що сприяє формуванню філософського бачення соціального, розкриттю діалектики взаємодії особистості та суспільства. Зазначено, що соціально-філософський аспект в освіті відкриває інноваційні підходи до громадянського виховання молоді.

Исследована актуальная проблема гражданского становления растущей личности в процессе социализации, привлечения ее к системе общественных отношений, усвоения ею системы знаний, ценностей, норм поведения, присущих обществу. Отражена история развития социально-философской мысли, социально-философского знания каждого исторического периода, что способствует формированию философского видения социального, раскрытию диалектики взаимодействия личности и общества. Отмечено, что социально-философский аспект в образовании открывает инновационные подходы к гражданскому воспитанию молодежи.

The urgent problem of the civil establishment of a growing personality in the process of socialization, bringing it to the system of social relations, the assimilation of its system of knowledge, values, norms of behavior inherent in the society. It shows the history of the development of social and philosophical thought, social and philosophical knowledge of each historical period, which contributes to a philosophical vision of social, disclosure of the dialectics of the interaction of the individual and society. It was found that the socio-philosophical aspect allows us to separate issues such as the ratio of the young individual to society, state, nation, about myself as a citizen, learning personality a certain ideology, knowledge, beliefs, moral standards, its ability to set goals, make their own decisions, consciously evaluate their actions and the actions of others, to take an active civil position. It is noted that the socio-philosophical aspect of education opens up innovative approaches to civic education of youth.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.352.13 + Ю6 г

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Бабкіна М. 
Соціалізація особистості як аспект розвиваючого виховання / М. Бабкіна // Пед. пошук. - 2007. - № 1. - С. 62-63. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Досліджено зв'язок розвивального виховання з вирішенням проблеми соціалізації індивіда. Розкрито критерії нормального розвитку особистості. Проаналізовано причини поширення концепції розвивального виховання: зміни в понятті "розвиток", зміни освітньо-виховних цінностей тощо. Визначено зміст поняття "розвивальне виховання", його мету, завдання та напрями у сфері освіти. Розглянуто глобальні концепції розвивального виховання: взаємозалежність, повага до інших людей та цінностей, соціальна справедливість, конфлікт та його вирішення, зміна та майбутнє.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.25 + Ю952.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Бабкіна М. М. 
Вивчення антибактеріальних властивостей нових модифікованих гетероциклічних сполук / М. М. Бабкіна // Біологія тварин. - 2012. - 14, № 1. - С. 580-584. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Досліджено антибактеріальну активність нових модифікованих сполук класів моноциклічних триазинів, хінолінів, трициклічних триазинів, заміщених акридонів, незаміщених акридонів, полізаміщених акридонів, незаміщених тіоксантонів, заміщених феназинів, амідів триазин-пропанкарбонової кислоти. Знайдено речовини, які мають таку активність, та визначено мінімальну інгібуючу концентрацію цих речовин.


Індекс рубрикатора НБУВ: П855.61

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23570 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Бабкіна М. М. 
Дослідження антибактеріальної дії похідних 3-гідроксихінолонів проти бактерій IBStaphylococcus aureusD / М. М. Бабкіна, О. М. Замотаєв, О. В. Васильченко, Л. Г. Пальчиковська, О. М. Дерябін // Наук.-техн. бюл. Ін-ту біології тварин та Держ. н.-д. контрол. ін-ту ветпрепаратів та корм. добавок. - 2013. - Вип. 14, № 1/2. - С. 227-230. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: П855.611 + П841.922 + Р281.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72108 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
8.

Бабкіна М. 
Роль суб'єктів соціального впливу в процесі формування активної громадянської позиції підлітка / М. Бабкіна // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2007. - Вип. 22. - С. 37-43. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто роль суб'єктів соціального впливу в процесі формування активної громадянської позиції підлітка. Акцентовано на важливості їх взаємодії у здійсненні цього процесу. Проаналізовано вікові особливості та психологічні закономірності розвитку дитини у підлітковому віці у процесі формування її громадянських якостей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ю983.402.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Бабкіна М. 
Компоненти процесу формування активної громадянської позиції підлітків / М. Бабкіна // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2008. - Вип. 23. - С. 22-30. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто компоненти процесу формування активної громадянської позиції підлітків. Акцентовано на взаємозв'язку і взаємодії різних напрямів виховання. Проаналізовано громадянські якості особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Бабкіна М. М. 
Оцінка антибактеріальних властивостей гетероциклічних сполук класу хінолонів стосовно Pasteurella multocida / М. М. Бабкіна, Л. Г. Пальчиковська, О. В. Васильченко, О. М. Дерябін, О. А. Тарасов // Біологія тварин. - 2016. - 18, № 3. - С. 9-16. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е422.153.3*801.1-642 + Г263.23

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23570 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
11.

Бабкіна М. М. 
Визначення антибактеріальних властивостей триазинів стосовно Salmonella typhimurium / М. М. Бабкіна, О. В. Васильченко, О. М. Дерябін, О. А. Тарасов, А. М. Головко, Л. Г. Пальчиковська // Біологія тварин. - 2017. - 19, № 1. - С. 16-23. - Бібліогр.: 28 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е422.151.25*801.1-642

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23570 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
12.

Бабкіна М. М. 
Антибактеріальна активність модифікованих гетероциклічних сполук класу заміщених акридонів стосовно Staphylococcus aureus / М. М. Бабкіна, О. В. Васильченко, О. М. Дерябін, О. А. Тарасов, А. М. Головко, Л. Г. Пальчиковська // Біологія тварин. - 2018. - 20, № 1. - С. 9-15. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е422.241.3*72

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23570 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
13.

Бабкіна М. М. 
Біотехнологічні основи створення препаратів із бактерицидною активністю на основі модифікованих поліакцепторних сполук : автореф. дис. ... канд. с.-г. наук : 03.00.20 / М. М. Бабкіна; Білоцерківський національний аграрний університет. - Біла Церква, 2018. - 18 c. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л669-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА434202 Пошук видання у каталогах НБУВ 


 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського