Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (9)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Базелюк О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12

      
Категорія:    
1.

Голяновський О. В. 
Лікування інтраопераційної гіпотонічної кровотечі на тлі мультирезистентного активного туберкульозу легенів (випадок із практики) / О. В. Голяновський, О. М. Базелюк, С. Ю. Рямушкіна // Здоровье женщины. - 2008. - № 1. - С. 252-255. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Описано випадок із практики розвитку інтраопераційної гіпотонічної кровотечі під час виконання кесарева розтину у вагітної, хворої на мультирезистентний активний туберкульоз легенів. Проаналізовано ускладнення перебігу вагітності, розвиток пізнього поєднаного гестозу на тлі MDR-TB. Наведено комплексний метод лікування ускладнень вагітності, інтраопераційної гіпотонічної кровотечі із використанням методу хірургічного гемостазу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р542-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23282 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Базелюк О. М. 
Оптимізація ведення вагітності та пологів у жінок, хворих на активний туберкульоз легень : автореф. дис... канд. мед. наук / О. М. Базелюк; Нац. мед. ун-т ім. О.О.Богомольця. - К., 2008. - 22 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р716.216.542-3 + Р716.226.542-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА355821 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Масол Л. М. 
Мистецька освіта в Україні: розвиток творчого потенціалу в XXI столітті : аналіт. доп. / Л. М. Масол, О. В. Базелюк, О. А. Комаровська, В. Г. Муромець, В. В. Рагозіна; ред.: Л. М. Масол; НАПН України, Ін-т пробл. виховання. - К. : Аура Букс, 2012. - 239 c. - Бібліогр.: 42 назв - укp. - рус. - англ.

Вивчено сучасний стан мистецької освіти в Україні. Проаналізовано цілісну систему даної освіти, її структуру та зміст, а також форми навчання та виховання особистості в різних типах навчальних закладів. Увагу приділено дослідженню дошкільної, загальної середньої, позашкільної, спеціалізованої та професійної мистецької освіти, а також художньо-освітньої діяльності установ культури - бібліотек, музеїв, театрів, філармоній. Надано рекомендації щодо стратегій удосконалення мистецької освіти в Україні на підставі міжвідомчої взаємодії державних і громадських структур з метою подальшого плідного розвитку вітчизняної культури.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ. р(4УКР)64

Шифр НБУВ: ВА754230 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Макаренко М. В. 
Аргоново-плазмова коагуляція при повторному кесаревому розтині / М. В. Макаренко, Д. О. Говсєєв, О. М. Базелюк // Здоровье женщины. - 2013. - № 2. - С. 65-66. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Наведено інформацію про ефективність інтраопераційного гемостазу, профілактику ускладнень септичного та геморагічного характеру у пацієнток з повторними випадками лапаротомії в анамнезі з приводу кесарева розтину на тлі застосування аргоново-плазмової коагуляції тканин.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р716.254.3-82

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23282 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Базелюк О. В. 
Педагогічні умови як складова системи поліхудожнього виховання старших підлітків / О. В. Базелюк // Пед. освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр. - 2013. - № 20. - С. 19-22. - укp.

Проналізовано поняття «педагогічна умова», репрезентоване у сучасній науково-педагогічній літературі. На підставі особистісно орієнтованого підходу, визначено та обгрунтовано комплекс педагогічних умов, які сприяють ефективному розвитку поліхудожньої вихованості старших підлітків. Розглянуто особливості використання мультимедійних засобів у елективному курсі «Мультимедійна художня творчість». Встановлено, що запропоновані педагогічні умови є важливою частиною системи поліхудожнього виховання старших підлітків. Вони надають можливість ефективно реалізувати технологію поліхудожнього виховання мультимедійними засобами.

Проанализировано понятие «педагогическое условие», репрезентованное в современной научно-педагогической литературе. На основе положений личностно ориентированного подхода, определено и обосновано комплекс педагогических условий, которые способствуют эффективному развитию полихудожественного воспитания старших подростков. Рассмотрены особенности использования мультимедийных средств в элективном курсе «Мультимедийное художественное творчество». Сделан вывод, что предложенные педагогические условия являются важной частью системы полихудожественного воспитания старших подростков, а их набор дает возможность эфективно реализировать технологию полихудожественного воспитания мульмедийными средствами.

The author analyzes the term “pedagogical condition” represented in the modern scientific and educational literature, based on provisions of a student-centered approach, identifies and justifies a set of pedagogical conditions


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355 + Ч421.215.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73131 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Базелюк О. В. 
Поліхудожнє виховання старших підлітків мультимедійними засобами : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / О. В. Базелюк; НАПН України, Ін-т проблем виховання. - Київ, 2015. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему поліхудожнього виховання старших підлітків мультимедійними засобами (ММЗ). Визначено сутність поняття "поліхудожнє виховання старших підлітків мультимедійними засобами". Охарактеризовано виховний вплив ММЗ на процес поліхудожнього виховання старших підлітків. Окреслено принципи поліхудожнього виховання старших підлітків ММЗ та критерії (когнітивний, емоційно-ціннісний, діяльнісно-практичний), показники та рівні поліхудожньої вихованості старших підлітків. Розроблено модель та обгрунтовано педагогічні умови поліхудожнього виховання старших підлітків ММЗ. Апробовано авторську технологію поліхудожнього виховання старших підлітків ММЗ; комплекс творчих завдань, спрямованих на реалізацію художньо-творчих можливостей ММЗ, збільшення досвіду спілкування з різними видами мистецтва у їх взаємодії, самостійної творчої діяльності старших підлітків. Сформовано банк медіа-матеріалів для занять та самостійної творчої роботи учнів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА412284 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Комаровська О. А. 
Технології художньо-естетичного виховання учнів основної школи у позакласній роботі : монографія / О. А. Комаровська, Н. Є. Миропольська, І. В. Руденко, С. А. Ничкало, Л. О. Хлєбникова, О. В. Базелюк; ред.: Н. Є. Миропольська, О. А. Комаровська; НАПН України, Ін-т проблем виховання. - Харків : Друк. Мадрид, 2015. - 220 c. - Бібліогр.: с. 212-220 - укp.

Проаналізовано художньо-естетичні технології виховної роботи. Охарактеризовано сучасний стан художнього виховання школярів у позаурочний час. Розкрито організаційно-складові особливості виховного процесу художньо-естетичного напряму. Досліджено потенціал мистецтв у вихованні підлітків та технології його реалізації у позакласній роботі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА793805 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Теорія і практика дистанційного навчання у професійній освіті : матеріали I Всеукр. веб-конф., 28 лют. 2017 р., Київ / ред.: Л. М. Петренко, О. В. Базелюк, С. Г. Кравець; НАПН України, Ін-т проф.-техн. освіти. - Київ : СІК ГРУП Україна, 2017. - 169, [2] c. - укp.

Висвітлено досвід проектування та використання інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі вищих і професійно-технічних навчальних закладів. Охарактеризовано науково-методичний супровід дистанційного навчання. Розкрито методичні основи проектування дистанційних курсів у системі професійної освіти. Розглянуто питання організаційного та фінансового забезпечення дистанційного професійного навчання. Увагу приділено здійсненню моніторингу навчальних досягнень у професійній освіті за дистанційною формою, складовим ефективного Інтернет-тренінгу, становленню нормативно-правового забезпечення дистанційного навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА812473 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Технології дистанційного професійного навчання : метод. посіб. / О. М. Спірін, Л. М. Петренко, О. В. Базелюк, Л. А. Майборода, А. А. Каленський; НАПН України, Ін-т проф.-техн. освіти. - Житомир : Полісся, 2018. - 158 c. - укp.

Висвітлено технології дистанційного професійного навчання. Розглянуто теоретичні аспекти підготовки педагогічних працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти до впровадження дистанційного навчання кваліфікованих робітників. Представлено технологію розробки електронного контенту для його використання у системі дистанційного навчання, засоби контролю успішності майбутніх кваліфікованих робітників у дистанційному навчальному процесі. Розкрито особливості організації їх самостійної роботи засобами дистанційного навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.290 р30-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА828648 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Базелюк О. 
Особливості організації цифровізованого освітнього процесу в системах дистанційного навчання / О. Базелюк // Наук. вісн. Ін-ту проф.-техн. освіти НАПН України. Проф. педагогіка. - 2019. - № 1. - С. 143-147. - Бібліогр.: 146 назв. - укp.

Розглянуто особливості організації цифровізованого освітнього процесу в апаратно-програмному середовищі систем дистанційного навчання в контексті професійної освіти. Відзначено складність переходу до четвертого технологічного укладу та зазначено щодо ризиків, пов'язаних з означеним процесом у професійній освіті. За таких умов важливим стає вироблення ефективних моделей публічно-приватного партнерства, децентралізації управління та фінансування, а, головне, забезпечення якості професійної освіти. Одним із засобів, здатного забезпечити реалізацію таких завдань та уникнути ризиків у сфері професійної освіти, є використання програмно-апаратних комплексів систем дистанційного навчання (LMS). Водночас освітній процес, що відбувається в середовищі таких систем, стає цифровізованим, що, з одного боку, надає йому додаткових переваг (легкий доступ до навчальних даних незалежно від часу та простору, індивідуалізація освітніх траєкторій учнів, широкі мультимедійні можливості тощо), а з іншого - вимагає вирішення складних завдань зі створення дистанційних курсів. Зосереджено увагу саме на методиці розробки дистанційних курсів, таким чином, закладу професійної (професійно-технічної) освіти вкрай важливо забезпечити реалізацію п'яти основних її складових: нормативно-правового забезпечення; фінансового забезпечення; технічного забезпечення; кадрового та навчально-методичного забезпечення. Підкреслюється, що розробка дистанційного курсу стає надзвичайно важливим аспектом здійснення сучасного цифровізованого освітнього процесу. Обгрунтовано структуру творчої групи зі створення дистанційних курсів, що складається з: фахівця відповідної галузі; фахівця з дистанційної освіти; технічного спеціаліста (адміністратора системи/програміста дистанційних курсів); дизайнера цифрового контенту. Підкреслено, що є неприпустимим покладати завдання створення дистанційного курсу лише на педагогічного працівника закладу професійної (професійно-технічної) освіти. Водночас процес цифровізації освітнього процесу в конкретному закладі не може бути обмежений лише введенням до нього систем дистанційного навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74078 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Базелюк О. 
Організаційно-педагогічні умови розвитку цифрової культури педагогічних працівників / О. Базелюк // Проф. педагогіка. - 2020. - № 2. - С. 21-28. - Бібліогр.: 26 назв. - укp.

Актуальність дослідження зумовлена потребою суспільства в прискоренні темпів цифровізації професійної (професійно-технічної) освіти та відсутністю методологічного та методичного забезпечення даного процесу. Мета роботи - обгрунтувати структуру та зміст організаційно-педагогічних умов формування цифрової культури педагогічних працівників закладів професійної освіти. Методи: співставлення наукових фактів та узагальнення педагогічного досвіду з екстраполюванням у теорію та методику професійної освіти проаналізованих наукових положень та емпіричних уявлень; вивчення документації та результатів діяльності педагогічних працівників закладів професійної освіти; педагогічного спостереження та самоспостереження. Проаналізовано сучасний стан професійної освіти та зокрема стан цифрової культури педагогічних працівників; акцентовано увагу на посиленні тенденції цифровізації, зумовленій світовою пандемією; виявлено основні причини низького рівня цифровізації (домінування консервативних підходів до організації навчання, складні механізми впровадження наставництва та режимів навчання на засадах продуктивних діяльності); охарактеризовано оптимальні шляхи вирішення проблеми (використання гібридних моделей навчання, забезпечення відповідної інфраструктури, рівного доступу до Інтернету та цифрових освітніх ресурсів, організація навчання цифровим навичкам педагогів). Обгрунтовано власний комплекс організаційно-педагогічних умов, як підсистеми розвитку цифрової культури педагогічних працівників закладів професійної освіти, що складається з трьох блоків (особистісно-професійний, що складається з володіння педагогічними працівниками цифровими засобами та готовності до самоосвітньої діяльності з вдосконалення володіння цифровими засобами та сервісами; організаційно-технічний, що передбачає створення цифрового освітнього середовища ЗПО та організацію освітнього процесу на базі підходів змішаного навчання (blended-learning); змістово-процесуальний, що містить електронні навчальні курси, розміщенні у Системі управління навчанням, та авторський курс "Цифрові технології в професійній освіті".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.42 + Ч451.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74078 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
12.

Базелюк О. 
Особливості цифровізації вищої освіти в сучасних умовах / О. Базелюк // Пед. інновації: ідеї, реалії, перспективи : зб. наук. пр. - 2021. - Вип. 2. - С. 37-43. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Доведено актуальність і важливість використання логопедичної ритміки як інноваційного напряму музично-корекційної діяльності в закладах дошкільної освіти (ЗДО). Визначено структуру, мету та завдання музичних занять з використанням елементів логоритміки. Охарактеризовано види музичної діяльності, які використовує музичний керівник ЗДО у системній роботі. Аргументовано роль музичної логоритміки не лише в корекційній роботі для дітей з мовленнєвими порушеннями, а й в ефективному загальному та музичному розвитку дошкільників.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71506 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського