Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (8)
Пошуковий запит: (<.>A=Благова Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13

      
Категорія:    
1.

Благова Т. О. 
Розвиток шкільної і професійної мистецької освіти на Полтавщині (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.) : навч. посіб. / Т. О. Благова; Полтав. держ. пед. ун-т ім. В.Г.Короленка. - Полтава : Оріяна, 2009. - 240 c. - Бібліогр.: с. 200-226. - укp.

Розкрито особливості становлення та розвитку загальної та професійної мистецької освіти на Полтавщині у другій половині XIX - на початку XX ст. у контексті прогресивних суспільних змін даного періоду. Визначено основні тенденції розвитку змісту мистецьких дисциплін, розглянуто методики їх викладання у початковій школі та навчальних закладах різних типів, зокрема, гімназіях і закритих дворянських школах і гімназіях. Узагальнено позитивний досвід організації професійної освіти мистецького спрямування та наведено рекомендації щодо його використання у сучасних ВНЗ.

Раскрыты особенности становления и развития общего и профессионального художественного образования в Полтавской области во второй половине XIX - начале XX ст. в контексте прогрессивных общественных изменений данного периода. Определены основные тенденции развития содержания художественных дисциплин, рассмотрены методики их преподавания в начальной школе и учебных заведениях различных типов, в частности, гимназиях и закрытых дворянских школах. Обобщен позитивный опыт организации профессионального образования художественного направления и разработаны рекомендации по его внедрению в современных ВУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ03 р(4УКР-4ПОЛ)53 + Ч33(4УКР-4ПОЛ)52

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА710454 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Благова Т. О. 
Розвиток мистецьких дисциплін у навчальних закладах Полтавщини (друга половина XIX - початок ХХ століть) : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Т. О. Благова; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2006. - 20 c. - укp.

Досліджено становлення та розвиток мистецьких дисциплін у навчальних закладах Полтавщини у другій половині XIX - на початку XX ст. Визначено загальні тенденції розвитку предметів мистецького циклу в освітньому процесі на території України. Виявлено та теоретично обгрунтовано основні етапи цього розвитку у 1860 - 1920 рр. Здійснено науковий аналіз історико-педагогічних, організаційних і культурно-мистецьких передумов розвитку шкільної та професійної мистецької освіти на Полтавщині. Досліджено основні тенденції, особливості змісту та форм організації викладання даних дисциплін у системі загальної та професійної освіти на Полтавщині даного періоду. З'ясовано можливості творчого використання позитивного історико-педагогічного досвіду у сучасній практиці загальноосвітніх і професійних шкіл.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР4)52 + Щ03р(4УКР-4ПОЛ)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА346865 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Благова Т. 
Організація художньо-естетичного виховання у системі позашкільної освіти 1917 - 1920 рр. / Т. Благова // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 1. - С. 239-246. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)61 + Ч421.385.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
4.

Благова Т. 
Хореографічне мистецтво у системі професійної освіти України 20-х рр. ХХ ст. / Т. Благова // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2010. - № 5. - С. 155-163. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Актуалізовано дослідження особливостей фахової хореографічної підготовки у системі освіти України. Здійснено аналіз процесів становлення і розвитку системи професійної мистецької освіти в Україні 1920-х рр. Висвітлено стратегічні завдання, принципи організації освіти в галузі мистецтва, а також визначено основні тенденції хореографічної підготовки в школах мистецтва різних типів. Підсумовано, що фахову хореографічну освіту в 1920-х рр. забезпечували профшколи, профільні відділення театральних навчальних закладів, які готували, передусім, виконавців, артистів балету, а професійна підготовка балетмейстерів, інструкторів-педагогів була не на часі. Зазначено, що характерними тенденціями розвитку хореографічної освіти у визначений історичний період були її ступеневість і практична спрямованість.

Актуализировано исследование особенностей профессиональной хореографической подготовки в системе образования Украины. Осуществлен анализ процессов становления и развития системы профессионального образования в сфере искусства в Украине 1920-х гг. Освещены стратегические задачи, принципы организации образования в области искусства, а также определены основные тенденции хореографической подготовки в школах искусства разных типов. Подытожено, что профессиональное хореографическое образование в 1920-х гг. обеспечивали профшколы, профильные отделения театральных учебных заведений, которые готовили, прежде всего, исполнителей, артистов балета, а профессиональная подготовка балетмейстеров, инструкторов-педагогов была не ко времени. Указано, что характерными тенденциями развития хореографического образования в определенный исторический период были ее ступенчатость и практическая направленность.

The author researches the process of becoming and development of the system of professional training in the field of art in Ukraine in the 20-ies of the XXth century. She analyzes the structure, main tasks, principles of the organization of the artistic education and peculiarities of the choreographic training in different types of art schools.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ323(4УКР)61 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Благова Т. 
Особливості хореографічної освіти у технікумах підготовки культурно-освітніх працівників в Україні середини ХХ ст. / Т. Благова // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2011. - № 5. - С. 197-206. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Зазначено, що впровадження хореографічної освіти у систему професійної підготовки культурно-освітніх працівників в Україні в середині ХХ ст. було зумовлене активізацією розвитку хореографічного самодіяльного мистецтва і, як наслідок, необхідністю забезпечення галузі художньої самодіяльності професійно підготовленими кадрами організаторів, методистів і керівників аматорських танцювальних колективів. Відзначено, що хореографічну освіту майбутні фахівці одержували у культосвітніх технікумах, а підвищували кваліфікацію вони на курсах і семінарах фахових методик.

Отмечено, что внедрение хореографического образования в систему профессиональной подготовки культурно-просветительных работников в Украине в середине ХХ ст. обусловливалось активизацией развития хореографического самодеятельного искусства и, как следствие, необходимостью обеспечения области художественной самодеятельности профессионально подготовленными кадрами организаторов, методистов и руководителей любительских танцевальных коллективов. Отмечено, что хореографическое образование будущие специалисты получали в культпросвет техникумах, а повышали квалификацию они на курсах и семинарах профессиональных методик.

It is noted that the introduction of education in choreography training system of cultural and educational workers in the Ukraine in the mid-twentieth century. zumovlyalosya activation of choreographic art of amateur and as a consequence, the need forthe field of amateur professionally trained staff of organizers, trainers and managers of amateur dance groups. It was noted that future choreographic education specialists received education in the colleges, and they raised the qualification courses andseminars on professional techniques.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ32 р(4УКР)2 + Щ732 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Благова Т. 
Організація педагогічного процесу в системі хореографічного аматорства в Україні / Т. Благова // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2012. - № 6. - С. 201-208. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Досліджено особливості організації процесу в системі хореографічного аматорства в Україні у другій половині ХХ ст. Проаналізовано динаміку розвитку аматорських танцювальних гуртків у сфері культурно-просвітницьких закладів з метою залучення молоді до мистецтва хореографії, формування у гуртківців художнього смаку та розвитку у них фізичних якостей. Розглянуто основні форми організації танцювальних гуртків, завдання та зміст хореографічної підготовки учасників аматорських танцювальних колективів в системі клубної роботи.

Исследованы особенности организации процесса в системе хореографической самодеятельности в Украине во второй половине ХХ в. Проанализирована динамика развития любительских танцевальных кружков в сфере культурно-просветительских учреждений с целью привлечения молодежи к искусству хореографии, формирования у кружковцев художественного вкуса и развития у них физических качеств. Рассмотрены основные формы организации танцевальных кружков, задачи и содержание хореографической подготовки участников любительских танцевальных коллективов в системе клубной работы.

The features of the organization of the process in the system of choreographic initiative in Ukraine in the second half of the twentieth century. The dynamics of the development of amateur dance clubs in the area of cultural and educational institutions in order to attract young people to the art of dance, the formation of Members of the circle of artistic taste and development of their physical qualities. The basic form of the organization of dance clubs, objectives and content of the choreographic training participants amateur dance groups in the system of club work.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.385.35 + Щ32р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Благова Т. О. 
Хореографічна освіта в діяльності культурно-освітніх установ України середини XX ст. / Т. О. Благова // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 58. - С. 43-46. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Досліджено особливості хореографічної освіти у системі культурно-просвітницьких установ в Україні в середині XX ст. Проаналізовано динаміку розвитку самодіяльних танцювальних гуртків у галузі клубної роботи, основні форми організації хореографічної підготовки керівників самодіяльних танцювальних колективів для різних типів клубних установ.

Исследованы особенности хореографического образования в системе культурно-просветительных учреждений в Украине в середине XX в. Проанализированы динамика развития самодеятельных танцевальных кружков в сфере культурно-просветительной работы, основные формы организации хореографической подготовки руководителей самодеятельных танцевальных коллективов для разных типов клубных заведений.

The peculiarities of process of choreographical education in the system of cultural establishments in Ukraine in the middle of the XX th century are investigated. The dynamics of development of non-professional dance groups in the field of cultural establishments, main forms of organization of choreographical preparation of the chiefs of none-professional dance groups for the system of cultural establishments is analyzed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ32 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Благова Т. О. 
Аматорська хореографічна освіта у системі роботи клубних закладів в Україні / Т. О. Благова // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 5. - С. 81-90. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Досліджено особливості аматорської хореографічної освіти у системі діяльності закладів масової культури в Україні у середині XX ст. Проаналізовано основні форми організації, завдання, зміст хореографічної підготовки у різних типах культурно-просвітницьких установ.

Исследованы особенности любительской хореографического образования в системе деятельности учреждений массовой культуры в Украине в середине XX в. Проанализированы основные формы организации, задачи, содержание хореографической подготовки в различных типах культурно-просветительских учреждений.

Investigated features amateur choreographic education system of institutions of mass culture in Ukraine in the middle of XX century. Analyzed the basic forms of organization, tasks, content choreographic training in different types of cultural and educational institutions.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч712.4(4Укр) + Ч712.42

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Благова Т. О. 
Організація викладання мистецьких дисциплін у системі початкової освіти (друга половина XIX - початок XX століть) / Т. О. Благова // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2007. - Вип. 36. - С. 58-61. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Досліджено процес організації викладання художньо-естетичних дисциплін у системі початкової освіти другої половини XIX - початку XX ст. Проаналізовано зміст і основні тенденції викладання предметів мистецтва у початкових навчальних закладах різних типів.

Исследован процесс организации преподавания художественно-эстетических дисциплин в системе начального образования во второй половине XIX - в начале XX ст. Раскрыты содержание и основные тенденции преподавания предметов искусства в начальных учебных заведениях разных типов.

The process of artistic-aesthetic subjects teaching organization in the primary education system in the 2nd half of the 19th - the beginning of the 20th centuries is researched in the article. The content and the main tendencies of aesthetic educationin the primary educational institutions of different types are analysed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + Щ03р(4УКР)72

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Благова Т. О. 
Особливості професійної підготовки майбутніх учителів-хореографів у системі педагогічної освіти / Т. О. Благова // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2010. - Вип. 50. - С. 72-76. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Досліджено особливості професійної підготовки майбутніх учителів-хореографів у системі вищої педагогічної освіти. Проаналізовано основні форми, методи організації та зміст навчання студентів-хореографів, значення педагогічної практики у процесі їх професійного становлення. Детально розкрито важливу роль самостійної роботи у підготовці майбутніх учителів-хореографів.

Рассмотрены особенности профессиональной подготовки будущих учителей-хореографов в системе высшего педагогического образования. Проанализированы основные формы организации и содержание обучения студентов, значение педагогической практики в процессе их профессионального становления. Детально раскрыта важная роль самостоятельной работы в подготовке будущих учителей-хореографов.

The peculiarities of professional preparation of future teachers of choreography in the system of high pedagogical education are examined. The main forms of organization and contents of studentsТ education and the importance of pedagogical practice inthe course of their professional development are analyzed. The important role of independent work in preparation of future teachers-choreographers is disclosed in detail.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)7 + Щ32 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Березан В. І. 
Психолого-педагогічний факультет Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка: історична, організаційно-педагогічна і науково-методична ретроспектива : [монографія] / В. І. Березан, Т. О. Благова, Н. В. Гібалова, Н. Д. Карапузова, П. С. Горголь; ред.: Н. Д. Карапузова; Полтав. нац. пед. ун-т ім. В. Г. Короленка . - Полтава : Дивосвіт, 2014. - 449, [1] c. - Бібліогр.: с. 375-[450] - укp.

Виявлено історичну, організаційно-педагогічну і науково-методичну ретроспективу психолого-педагогічного факультету Полтавського національного педагогічного університету ім. В. Г. Короленка. Обгрунтовано етапи становлення й розвитку факультету. Розглянуто кафедри психолого-педагогічного факультету як осередки навчально-методичної та науково-дослідницької роботи. Висвітлено наукову роботу студентів і магістрантів як базову складову професійної підготовки фахівців на факультеті. Розкрито специфіку виховного середовища факультету як цілісної системи взаємопов'язаних компонентів впливу на особистість та репрезентовано мистецьку діяльність студентів і викладачів психолого-педагогічного факультету. Запропоновано методичні рекомендації щодо моделювання багатопрофільного факультету як змістової, організаційної та методичної ланки педагогічного університету.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 р31(4УКР)13

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА804731 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Благова Т. О. 
Розвиток хореографічної освіти в Україні: історико-педагогічний концепт : монографія / Т. О. Благова; ред.: Л. О. Хомич. - Полтава : Асмі, 2020. - 487 c. - Бібліогр.: с. 384-487 - укp.

Досліджено теоретико-методологічні засади еволюції хореографічної освіти в Україні, проаналізовано генезу й розвиток танцювального мистецтва як феномену професійної діяльності та напряму мистецької освіти. Виявлено передумови формування теоретичних засад кожного із видів хореографічного мистецтва в історико-культурній динаміці, схарактеризовано етапи їхньої професіоналізації, змістово-функційні та практико-виконавські характеристики, провідні тенденції, перспективи розвитку. Розкрито основні набутки в організації, структурі, змістовому наповненні допрофесійної хореографічної підготовки в закладах освіти й культури різного функційного призначення. Представлено розвиток неформальних (позаінституційних) форм хореографічного навчання в умовах професійного й аматорського сценічного виконавства. Проілюстровано динаміку професійних форм організації хореографічної освіти в різноманітті напрямів та рівнів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ32 р(4УКР)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА850279 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Благова Т. О. 
Розвиток хореографічної освіти в Україні (ХХ - початок ХХІ століття) : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Т. О. Благова; Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна. - Київ, 2021. - 38 c. - укp.

Вперше цілісно проаналізовано ґенезу та розвиток хореографічної освіти в Україні впродовж ХХ – з початку ХХІ століття. Схарактеризовано формування її методологічних засад у філософсько-культурологічному аспекті. Виокремлено сутнісні ознаки професіоналізації танцювальної підготовки в різних історичних моделях. Визначено особливості становлення теорії хореографічної освіти у вимірі історичних, соціокультурних і мистецьких детермінант. На основі визначених критеріїв розроблено періодизацію розвитку хореографічної освіти в Україні у ХХ – на початку ХХІ століття. Досліджено структуру, динаміку розвитку форм організації, специфіку змісту допрофесійної, неформальної та професійної хореографічної освіти в Україні. Виявлено та систематизовано мистецько-педагогічний досвід відомих українських балетмейстерів, розкрито їхній внесок у формування теоретичних і практичних концептів національної хореографічної школи. Узагальнено провідні прогресивні тенденції розвитку хореографічної освіти в Україні й обґрунтовано перспективи їхнього творчого використання в сучасних соціокультурних умовах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ32 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА453514 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського