Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Будяк Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Зелінський О. О. 
Передчасний статевий розвиток у дівчат / О. О. Зелінський, Н. Б. Сербенюк, Л. С. Будяк. - О. : ОКФА, 2003. - 152 c. - Бібліогр.: 220 назв. - укp.

Розглянуто особливості поступового, вікового становлення репродуктивної системи жіночого організму. Висвітлено етіопатогенетичні механізми виникнення патології, клінічну картину повного та ізольованих форм передчасного статевого розвитку, запропоновано алгоритми діагностики. Значну увагу приділено проблемі диференційованого підходу до терапії різних форм pubertas praecox.

Рассмотрены особенности постепенного, возрастного становления репродуктивной системы женского организма. Освещены этиопатогенетические механизмы возникновения патологии, клиническая картина полного и изолированных форм преждевременного полового развития, предложены алгоритмы диагностики. Значительное внимание уделено проблеме дифференцированного подхода к терапии разных форм pubertas praecox.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р712.5 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА640102 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Будяк Л. В. 
Організаційно-педагогічні умови інклюзивного навчання дітей з порушеннями психофізичного розвитку в загальноосвітній сільській школі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / Л. В. Будяк; Ін-т спец. педагогіки НАПН України. - К., 2010. - 23 c. - укp.

Досліджено особливості функціонування загальноосвітнього сільського закладу за сучасних умов. Проведено системний аналіз педагогічної теорії та практики, розкрито сутність інклюзивного навчання й окреслено шляхи його впровадження у загальноосвітньому сільському навчальному закладі. Визначно структурно-змістові особливості інклюзивного навчання дітей з порушеннями психофізіологічного розвитку у сільському соціумі, визначено систему факторів, що забезпечують його ефективність. Із використанням системно-комплексного, особистісно орієнтованого підходів розроблено організаційно-педагогічені умови інклюзивного навчання дітей з порушеннями психофізіологічного розвитку у сільській загальноосвітній школі. Обгрунтовано теоретичні засади освітнього ітегрування дітей з порушенями психофізичного розвитку. Проведено дослідження інклюзивних процесів у контексті взаємозв'язків педагогічного пізнання цього явища з соціальним, культурологічним, соціологічним і соціально-психологічними підходами до його усвідомлення й аналізу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05 + Ч424(4УКР)714.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА372793 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Аряєв М. Л. 
Академік Б. Я. Рєзник і нові технології в педіатричній науці, практиці та освіті / М. Л. Аряєв, Л. С. Будяк // Перинатология и педиатрия. - 2010. - № 1. - С. 84-86. - укp.

Наведено матеріали, присвячені пам'яті академіка Б. Я. Рєзника. Розглянуто питання розвитку ідей академіка Б. Я. Рєзника його учнями та послідовниками Одеської педіатричної школи. Представлено інформацію про щорічні конференції "Новітні технології в педіатричній науці, практиці і освіті", присвячені пам'яті Б. Я. Рєзника в Одесі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р73 д(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16694 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Шавровська Н. В. 
До проблеми збереження психологічного здоров'я студентів / Н. В. Шавровська, Л. В. Будяк // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2010. - Вип. 189, ч. 2. - С. 86-91. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто умови психологічного здоров'я, розкрито фактори збереження психологічного здоров'я у ВНЗ, поставлено акцент на професійній діяльності викладача.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.1-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Будяк Л. В. 
Реформування освітнього закладу як соціально-культурний чинник трансформації сільської громади / Л. В. Будяк // Дефектологія. - 2009. - № 2. - С. 11-13. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Охарактеризовано стан освітньої системи в сільській місцевості. Розкрито функцію сільської школи як культурно-освітнього осередку розвитку учнів, батьків і сільської громади в цілому. Акцентовано увагу на створенні системи інклюзивної освіти в сільській місцевості як способі соціокультурної трансформації сільської громади. Виділено умови, що уможливлюють успішне навчання дітей з порушеннями психофізичного розвитку в сільській школі: позитивне сприйняття інклюзії як загальної філософії навчального закладу, поетапність процесу становлення інклюзивної освіти, підвищення кваліфікації педагогів тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.8 + Ч430.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Будяк Л. В. 
Педагогічні аспекти проблеми психічного благополуччя дитини з відхиленнями у розвитку / Л. В. Будяк // Зб. наук. пр. Уман. держ. пед. ун-ту ім. П. Тичини. - 2011. - Ч. 1. - С. 11-15. - укp.

Розкрито підходи щодо педагогічних аспектів психологічного вивчення дитини з порушеннями у розвитку. Розглянуто базові теоретичні засади психологічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами. Зроблено висновок, що одним із пріоритетних напрямів діяльності практичного психолога в закладах освіти є орієнтація на формування, збереження та зміцнення психічного здоров'я таких дітей.

Раскрыты подходы к педагогическим аспектам психологического изучения ребенка с нарушениями в развитии. Рассмотрены базовые теоретические основы психологического сопровождения ребенка с особыми образовательными потребностями. Сделан вывод о том, что одним из приоритетных направлений деятельности практического психолога в учреждениях образования является ориентация на формирование, сохранение и укрепление психического здоровья таких детей.

Solved approaches to teaching aspects of psychological study of a child with disabilities in development. We consider the basic theoretical principles of psychological support for a child with special educational needs. It was concluded that one of the priorities of practical psychology in educational institutions is - focus on the creation, preservation and promotion of mental health for children with special educational needs.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.25 + Ю949.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69898 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського