Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Білєр О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Білєр О. С. 
Структурування та адаптація навчального матеріалу відповідно до психотипів учнів / О. С. Білєр // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22, ч. 3. - С. 82-88. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Обгрунтовано необхідність урахування у навчальному процесі загальноосвітньої школи існуючих психотипів учнів, а саме: наочно-образного, логічно-словесного та змішаного. Практично унаочнено можливості використання комп'ютерних технічних засобів навчання для адаптації та структуризації навчального матеріалу відповідно до психотипів учнів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-513 + Ч421.26

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Білєр О. С. 
Упровадження дидактичних бінарних проектів для навчання комп’ютерних технічних засобів майбутніх учителів / О. С. Білєр // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2011. - № 32/33. - С. 158-163. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Обгрунтовано доцільність використання методу проектів для навчання студентів педагогічного ВНЗ основ комп’ютерних технічних засобів навчання. Розроблено теоретичні основи методики навчання комп’ютерних технічних засобів шляхом створення та реалізації дидактичних бінарних проектів у програмі Notebook.

Обоснована целесообразность использования метода проектов для обучения студентов педагогического ВУЗ основам компьютерных технических средств обучения. Разработаны теоретические основы методики обучения компьютерным техническим средствам путем создания и реализации дидактических бинарных проектов в программе Notebook.

In the authors substantiate the expediency of using the method of projects for students of pedagogical university the basics of computer hardware training; developed the theoretical basis for teaching methods of computer hardware through the creation and implementation of didactic binary projects in the program Notebook.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Білєр О. С. 
Метод поетапного засвоєння змісту навчального матеріалу при навчанні використання комп’ютерних технічних засобів навчання / О. С. Білєр // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2012. - № 37. - С. 167-172. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Теоретично обгрунтовано вибір бінарного методу поетапного засвоєння змісту навчального матеріалу для навчання комп’ютерних технічних засобів навчання. Визначено алгоритм реалізації методу поетапного засвоєння змісту навчального матеріалу, а також розкрито структуру кожного з них.

Теоретически обоснован выбор бинарного метода поэтапного усвоения содержания учебного материала для обучения компьютерным техническим средствам обучения. Определен трехэтапный алгоритм реализации метода поэтапного усвоения содержания учебного материала, а также раскрыта структура каждого из них.

In the article theoretically sound the choice of binary method gradual assimilation content of educational materials for teaching the use of computer training facilities. The author defines the three-stage algorithm for phased implementation of the method gradual assimilation content of educational materials, as well as reveals the structure each of them.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Білєр О. С. 
Формування знань та умінь з комп'ютерних технічних засобів навчання у студентів педагогічних університетів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. С. Білєр; Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2014. - 20 c. - укp.

Розглянуто проблему формування знань та умінь із комп'ютерних технічних засобів навчання загалом та використання інтерактивної комп'ютерної дошки, зокрема у студентів педагогічних університетів. Визначено, що для реалізації вимог державних стандартів методика формування знань та умінь із використання інтерактивної комп'ютерної дошки має розроблятися на основі дидактичних бінарних проектів. Теоретично обгрунтовано та розроблено моделі бінарних цілей та змісту, модель трьохінтервального методу засвоєння змісту та модель засобів для реалізації цього методу. Експериментальні дослідження підтвердили ефективність розробленої методики формування знань та умінь використання інтерактивної комп'ютерної дошки у студентів педагогічних університетів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА407012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Теорія та методика дошкільної і початкової освіти в сучасному інноваційному просторі : [колект.] монографія / О. І. Гаврило, С. М. Кондратюк, А. О. Поляничко, О. В. Шаповалова, Г. Л. Бондаренко, О. М. Ващенко, Н. П. Данько, А. П. Колишкіна, Н. М. Павлущенко, І. М. Іонова, С. Л. Парфілова, О. С. Білєр, В. Г. Бутенко, О. О. Васько, К. М. Врадій, Л. М. Крівшенко, В. В. Мішедченко, І. В. Мозуль, Л. В. Пушкар, Г. С. Тарасенко, Б. І. Нестерович, О. М. Ткаченко, Є. Д. Харькова; ред.: О. В. Лобова, С. М. Кондратюк; Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. - Суми : Цьома С. П., 2021. - 360 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

Представлено результати досліджень у галузі дошкільної та початкової освіти. Розкрито педагогічні стратегії, теоретичні й методичні основи виховання, навчання та розвитку дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Висвітлено психолого-педагогічні аспекти дошкільної та початкової освіти. Схарактеризовано актуальні проблеми підготовки майбутніх фахівців у сучасному педагогічному просторі. Розглянуто проєктну діяльність дітей старшого дошкільного віку як метод екологічного виховання. Висвітлено гендерні та психолого-педагогічні аспекти виховання ціннісного ставлення дітей молодшого шкільного віку до представників протилежної статі. Досліджено проблему формування естетичної компетентності майбутніх вихователів в аспекті підготовки до організації фізичного виховання дітей дошкільного віку. Представлено модель музичної компетентності фахівців дошкільної освіти. Визначено роль художньо-виховного потенціалу вчителя початкових класів в освітньому процесі школи першого ступеня.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411 + Ч421 + Ч489.518.1 + Ч489.518.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА849319 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського