Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (10)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Воротникова І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
Категорія:    
1.

Воротникова І. П. 
Використання інформаційних технологій у процесі підготовки вчителів у післядипломній педагогічній освіті / І. П. Воротникова // Освіта на Луганщині. - 2007. - № 1. - С. 52-55. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто проблеми впровадження інформаційних технологій у навчальний процес і підготовки вчителя до використання інформаційних технологій у системі післядипломної педагогічної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.253 + Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Воротникова І. П. 
Освітній портал як засіб індивідуалізації професійного розвитку вчителів / І. П. Воротникова // Освіта на Луганщині. - 2010. - № 1. - С. 54-59. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Окреслено, яким чином інформаційно-комунікаційні технології впливають, будують і підтримують професійний розвиток учителів у системі післядипломної педагогічної освіти, враховуючи їх індивідуальні особливості на прикладі моделі освітнього порталу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253 + Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Воротникова І. П. 
Психолого-педагогічні основи адаптації вчителів до використання інформаційно-комунікаційних технологій / І. П. Воротникова // Освіта на Луганщині. - 2009. - № 2. - С. 125-127. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито проблеми готовності вчителів до впровадження інформаційно-комунікаційних технологій для професійного розвитку та у професійній діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253 + Ю984.030.2-975

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Воротникова І. П. 
Професійний розвиток вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти в умовах інформаційного суспільства / І. П. Воротникова // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 15, ч. 2. - С. 143-150. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розкрито модель професійного розвитку вчителів засобами інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ). Проаналізовано процес індивідуалізації професійного розвитку вчителів природничо-математичних дисциплін засобами ІКТ для професійного розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Упроваждення інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів : навч.-метод. посіб. / ред.: О. М. Рудіна; упоряд.: І. П. Воротникова; Луган. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Луганськ : Рєзніков В.С., 2012. - 227 c. - Бібліогр.: с. 146-156 - укp.

Висвітлено теоретичні основи розвитку інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) в освіті, проблеми підготовки вчителя до використання ІКТ у професійній діяльності та для професійного розвитку. На прикладі Луганської області проаналізовано інформаційно-освітнє середовище післядипломної педагогічної освіти регіону. Надано відомості про реалізацію міжнародних проектів, державних та обласних програм з упровадження ІКТ у навчально-виховний процес ЗНЗ. Наведено фактичні та ілюстративні матеріали щодо досягнень упровадження ІКТ у загальноосвітні навчальні заклади Луганщини, результати його моніторингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА771819 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Воротникова І. П. 
Індивідуалізація професійного розвитку вчителів природничо-математичних дисциплін засобами інформаційно-комунікаційних технологій в післядипломній освіті : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. П. Воротникова; ДЗ "Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка" . - Луганськ, 2013. - 20 c. - укp.

На підставі аналізу вітчизняної та зарубіжної науково-педагогічної літератури висвітлено андрагогічні засади професійного розвитку вчителів у післядипломній освіті. Розкрито сутність поняття індивідуалізації професійного розвитку вчителів природничо-математичних дисциплін за умов післядипломної педагогічної освіти. Виявлено та охарактеризовано педагогічний потенціал інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) для індивідуалізації професійного розвитку вчителів природничо-математичних дисциплін у процесі підвищення кваліфікації. Теоретично обгрунтовано та розроблено систему професійного розвитку вчителів природничо-математичних дисциплін у післядипломній освіті засобами ІКТ на основі індивідуалізації. Наведено результати експериментальної перевірки результативності системи індивідуалізації професійного розвитку вчителів природничо-математичних дисциплін засобами ІКТ у процесі післядипломної педагогічної на основі розроблених критеріїв та показників.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА398831 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Інноваційні педагогічні методи в цифрову епоху : навч. посіб. : для студентів спец. 013 "Початкова освіта", спеціалізація "Управління електронним навчанням", 073 "Управління електронним навчанням у міжкультурному просторі", ступінь вищ. освіти: Магістр : навч. дисципліни: Інтернетика та прикладні інформаційні технології в освіті, Інноваційні методи, технології та моніторинг якості електронного навчання, Телекомунікаційні педагогічні методики, Оцінювання в умовах електронного навчання, Інноваційні методики електронного навчання / О. Дзябенко, Н. Морзе, С. Василенко, Л. Варченко-Троценко, В. Вембер, М. Бойко, І. Воротникова, Є. Смірнова-Трибульська; Київський університет імені Бориса Грінченка, Co-funded by the Erasmus + Programme of the European Union. - Вид. 2-ге, перероб. і допов. - Кам'янець-Подільський : Друкарня Рута, 2021. - 318 c. - Бібліогр.: с. 258-272 - укp.

Обгрунтовано необхідність кардинальних змін, спрямованих на підвищення конкурентоспроможності освіти, забезпечення її якості, описано шляхи впровадження інноваційних підходів та цифрових технологій в освітній процес, представлено опис проекту стандарту цифрової компетентності педагогічного працівника, який підготовлено на основі проведеного анкетування та 3D-картування цифрової компетентності української педагогічної вищої освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.253 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА848526 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Методичні рекомендації і приклади реалізації НУШ у 5 - 6 класах на основі досвіду освітян столиці: природнича, математична, інформатична, технологічна, соціальна і здоров'язбережувальна галузі : навч.-метод. посіб. / С. Й. Воробей, З. М. Ворона, І. П. Воротникова, В. М. Заплатинський, В. М. Косик, О. А. Олексюк, Л. М. Рак, Н. В. Речич, М. В. Рудич, Н. Б. Ткач, І. О. Філоненко, О. А. Хоменко, М. О. Шопіна, Я. Ю. Якунін; ред.: І. П. Воротникова; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Ямчинський О. В., 2022. - 187 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

Висвітлено психолого-педагогічні особливості впровадження інновацій в школі, нормативно-правове забезпечення реалізації Нової української школи (НУШ), Державного стандарту базової повної середньої освіти, загальні підходи до вибору модельних програм, методичні рекомендації для природничої, математичної, інформатичної, технологічної, соціальної та здоров'ябережувальної галузей. Наведено приклади конспектів уроків з досвіду вчителів, які взяли участь в апробації НУШ в 5 класах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.430 я7 + Ч421.215.7 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА857331 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Модернізація освіти у цифровому вимірі : монографія за результатами дослідж. у рамках виконання проєкту "Модернізація педагогічної освіти з використання інноваційних інструментів викладання" (MoPED) програми ЄС Еразмус + КА2 - Розвиток потенціалу вищої освіти, № 586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP / Н. В. Морзе, Є. Смирнова-Трибульська, М. Бойко, О. П. Буйницька, С. Василенко, І. Воротникова, Л. Гриневич, Л. Варченко-Троценко, В. Вембер, А. Тютюнник, Т. Терлецька, Д. Настас; ред.: Н. В. Морзе, О. П. Буйницька; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський ун-т ім. Б. Грінченка, 2021. - 299 c. - Бібліогр.: с. 284-297 - укp. - англ.

Обґрунтовано необхідність кардинальних змін, спрямованих на підвищення конкурентоспроможності освіти, забезпечення її якості, представлено основні шляхи впровадження інноваційних підходів та цифрових технологій в освітньому процесі в умовах трансформації освіти. Ключовою вимогою для забезпечення якості освіти є наявність високого рівня цифрової компетентності освітянина. Представлено опис проекту стандарту цифрової компетентності педагогічного працівника, який підготовлено його учасниками на основі проведеного анкетування та ЗБ-картування цифрової компетентності української педагогічної вищої освіти. В основу розробки анкет для представлення ЗБ-картування цифрової компетентності української педагогічної вищої освіти покладено українські, європейські та світові нормативні документи щодо цифрової компетентності, а також наукові джерела та досвід європейських партнерів проекту МоРЕБ. Представлено аналіз державної політики та нормативно-правової бази у сфері цифрових навичок і компетентностей в Україні, поняття цифрової компетентності в освіті та зміст європейської рамки цифрової компетентності для громадян та освітян, а також вимоги американського стандарту ІБТЕ та відповідного стандарту ЮНЕСКО. Висвітлено шляхи підвищення мотивації освітян щодо розвитку їх цифрової компетентності та вплив технологічних трендів на формування цифрової компетентності. Представлено результати розробленого ЗБ-картування цифрової компетентності української педагогічної вищої освіти на основі проведеного опитування трьох груп респондентів: вчителів закладів середньої освіти, викладачів закладів вищої освіти та студентів закладів вищої освіти, які оцінювали власне ставлення до освітніх трендів, інноваційних педагогічних технологій та цифрових інструментів у контексті їх використання в освітньому процесі та аналізували складові цифрової компетентності відповідної категорії учасників опитування. Висвітлено низку дидактичних питань, пов'язаних з новою освітньою парадигмою та використанням інноваційних педагогічних методів та технологій. На основі аналізу нормативних документів, наукових джерел, досвіду європейських партнерів проекту МоРЕБ, застосування методу експертних оцінок виділено освітні тренди та підготовлено методичні рекомендації щодо впровадження інноваційних педагогічних методів і технологій в освітній процес закладів вищої та середньої освіти. Надано аналіз та описано методологію використання різних цифрових інструментів, які доцільно впроваджувати в освітній процес.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА860705 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Дистанційне та змішане навчання як засіб реалізації індивідуальної траєкторії професійного зростання педагога : монографія / О. О. Бабкова, Л. В. Васильченко, І. П. Воротникова, О. Г. Захар, М. О. Кириченко, А. Ю. Кульбедюк, Л. І. Меленець, В. Ю. Наумова, О. А. Олексюк, С. І. Полюга, О. В. Просіна, О. Б. Рудик, І. В. Сапсай, О. П. Третяк, Д. О. Фролов, О. А. Хоменко, Н. М. Шацька, В. М. Щербина, Я. Ю. Якунін; ред.: І. П. Воротникова; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2022. - 255 c. - Бібліогр.: с. 246-255 - укp.

Розглянуто питання щодо неперервного професійного розвитку педагогічних працівників в умовах інноваційних трансформацій післядипломної освіти та цифровізації суспільства. Висвітлено психолого-педагогічні аспекти запровадження дистанційних технологій для професійного розвитку вчителів. Акцентовано увагу на впровадженні освітніх програм підвищення кваліфікації вчителів в умовах дистанційного та змішаного навчання та на результатах наукових розвідок щодо використання різних форм навчання у власній професійній діяльності. Охарактеризовано неперервний професійний розвиток педагогічного працівника в умовах цифровізації суспільства та інноваційних трансформацій післядипломної освіти. Досліджено психолого-педагогічні аспекти запровадження дистанційних технологій навчання для підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Увагу приділено освітнім програмам підвищення кваліфікації вчителів в умовах дистанційного та змішаного навчання. Визначено умови використання відкритих освітніх ресурсів, створення інститутами післядипломної освіти інформаційно-освітнього простору для професійного розвитку педагогів в умовах не тільки формальної, а й неформальної та інформальної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.290 + Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА860548 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського