Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (10)
Пошуковий запит: (<.>A=Вєтрова І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
Категорія:    
1.

Вєтрова І. Г. 
Методика навчання інформатики в школах нового типу : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / І. Г. Вєтрова; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2001. - 20 c. - укp.

Запропоновано компоненти методичної системи навчання основ інформатики й обчислювальної техніки в школах нового типу, зокрема, - навчальні програми, методичні розробки і посібники, напрямки навчання в процесі навчання інформатики та відносний ступінь їх домінування на кожному з етапів навчання: знання, уміння та навички, необхідні для формування і розвитку творчого мислення в межах наданого предмета для кожного етапу навчання; програма навчання основам інформатики та обчислювальної техніки в школах нового типу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: з970р(4УКР)21-3

Шифр НБУВ: РА313047 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Вєтрова І. В. 
Правові основи реалізації грошово-кредитної політики Національного банку України : автореф. дис... канд. юрид. наук / І. В. Вєтрова; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2007. - 19 c. - укp.

Досліджено правові засади грошово-кредитної політики в Україні. Розкрито зміст поняття грошово-кредитної політики, охарактеризовано її структуру (цілі, методи та засоби) та правовий механізм розробки та реалізації, розглянуто організаційно-правові форми, встановлено закономірності розвитку. Проаналізовано зарубіжний досвід організації грошово-кредитної політики, розглянуто можливості його використання в Україні. Наведено пропозиції щодо удосконалення чинного законодавства й організаційно-правових форм монетарної політики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.2-18 + У9(4УКР)262.6-18 + Х829(4УКР)24 + Х839(4УКР)921.230.10

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА355342 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Вєтрова І. М. 
Розвиток альтернативної середньої освіти у США (друга половина ХХ століття) : автореф. дис... канд. пед. наук / І. М. Вєтрова; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2008. - 18 c. - укp.

Визначено джерела формування ранніх освітніх альтернатив у США, а саме: традиційно-релігійний рух, гуманістично-прогресивні ідеї та інноваційні започаткування передових педагогів. З'ясовано, що у другій половині XX ст. альтернативна освіта в США інтенсивно розвивалась, суттєво збільшувала вплив на традиційну публічну школу й одержала визнання на державному рівні. Розглянуто певні погляди щодо суті альтернативної освіти у цій державі, а також характеристики, які сприяють варіативності моделей та різноманітності типів. Узагальнено критерії визначення її ефективності. Охарактеризовано історичну значущість даної освіти у впровадженні права вибору в освіті в США. Запропоновано рекомендації щодо використання позитивного досвіду альтернативної середньої освіти в Америці для педагогічної системи Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4СПО)63/64 + Ч424(4СПО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА356342 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Вєтрова І. 
Альтернативна освіта як засіб гуманізації школи / І. Вєтрова // Нова пед. думка. - 2007. - № 4. - С. 11-12. - укp.

Зазначено, що тенденція розвитку в Україні неформальних структур (альтернативних закладів), які доповнюють шкільні, розглядається як додаткова стратегія, а не заміна традиційному навчанню. Розкрито досвід існування альтернативних шкіл у США. Розглянуто завдання які необхідно вирішити на шляху від авторитарної до демократичної школи. Акцентовано увагу на чинниках, що породжують альтернативну педагогічну практику. Визначено місце альтернативних шкіл у впровадженні нових шляхів розвитку освіти в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Вєтрова І. 
Альтернативна загальна середня освіта: досвід США, аспекти впровадження в Україні / І. Вєтрова // Нова пед. думка. - 2011. - № 2. - С. 6-10. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розкрито досвід альтернативної американської загальної середньої освіти та окреслено впровадження альтернативних шкільних практик навчання на теренах України. Обгрунтовано поняття альтернативної освіти, синтезовано досвід альтернативної американської освіти. Підкреслено вагому роль батьківської громадськості в процесі впровадження альтернативної освіти, акцентовано увагу на її релігійному сегменті. Окреслено подальші шляхи розвитку альтернативної освіти в Україні, визначено її стратегічні орієнтири - від окремих альтернативних педагогічних шкіл до системи варіативних інноваційних технологій; від монополії державної освіти до співіснування та співпраці державної, недержавної, домашньої освіти; від "безнаціональної" унітарної школи до етнічної диференціації освіти в системі загального освітнього простору України.

Раскрыт опыт альтернативного американского общего среднего образования, определено внедрение альтернативных школьных практик учебы в Украине. Обосновано понятие альтернативного образования, синтезирован опыт альтернативного американского образования. Подчеркнута весомая роль родительской общественности в процессе внедрения альтернативного образования, акцентировано внимание на ее религиозном сегменте. Определены дальнейшие пути развития альтернативного образования в Украине, намечены его стратегические ориентиры - от отдельных альтернативных педагогических школ к системе вариативных инновационных технологий; от монополии государственного образования к сосуществованию и сотрудничеству государственного, негосударственного, домашнего образования; от "безнациональной" унитарной школы к этнической дифференциации образования в системе общего образовательного пространства Украины.

Experience of alternative American universal middle education is Exposed, introduction of alternative school practices of studies is outlined on Ukraine. The concept of alternative education is reasonable; experience of alternative American education is synthesized. The ponder able role of paternal public is underline in the process of introduction of alternative education; attention is accented on her religious segment. The further ways of development of alternative education are outlined in Ukrainehis strategic reference-points are set - from separate alternative pedagogical schools to the system of variant innovative technologies; from the monopoly of state education to the coexistence and collaboration of state, non-state, domestic education; from "out nationality" unitary school to ethnic differentiation of education in the system of general educational space of Ukraine.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР) + Ч424(7СПО)714.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Вєтрова І. В. 
Конституційні основи поняття і змісту грошово-кредитної політики і їх розвиток у законодавстві України / І. В. Вєтрова // Держава і право. Юрид. і політ. науки : зб. наук. пр. - 2006. - Вип. 33. - С. 168-173. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х829(4УКР)4-30 + У9(4УКР)26

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69395 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
7.

Вєтрова І. В. 
Національний банк як суб'єкт грошово-кредитної політики / І. В. Вєтрова // Держава і право. Юрид. і політ. науки : зб. наук. пр. - 2006. - Вип. 34. - С. 335-340. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)212.301 + У9(4УКР)262.100

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69395 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
8.

Вєтрова І. М. 
Розвиток професійно-педагогічної спрямованості вчителя на практичних заняттях з англійської мови / І. М. Вєтрова // Наша шк.. - 2013. - № 4. - С. 120-123. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Висвітлено проблеми формування професійної компетентності вчителя та можливості розвитку професійно-педагогічної спрямованості на практичних заняттях з англійської мови. Визначено проблеми та перешкоди, що виникають в процесі підготовки вчителя іноземної мови у ВНЗ. Зазначено, що на сьогоднішній день актуальною є проблема спеціальної підготовки вчителя іноземної мови та формування у нього здатності до іншомовного професійно орієнтованого спілкування. Запропоновано посібник для усного мовлення з орієнтацією на професійну діяльність майбутнього вчителя англійської мови, робота з яким передбачає вміння студентів аналізувати освітні альтернативи, працювати з пошуковими програмами в мережі Інтернет, знаходити інформацію про педагогічні напрямки у навчанні дітей, пояснювати причини появи та необхідності розмаїття освітніх закладів.

Освещены проблемы формирования профессиональной компетентности учителя и возможности развития профессионально-педагогической направленности на практических занятиях по английскому языку. Определены проблемы и препятствия, возникающие в процессе подготовки учителя иностранного языка в ВУЗ. Отмечено, что сегодня актуальной является проблема специальной подготовки учителя иностранного языка и формирование у него способности к иноязычному профессионально-ориентированному общению. Предложено пособие по устной речи с ориентацией на профессиональную деятельность будущего учителя английского языка, работа с которым предполагает умение студентов анализировать образовательные альтернативы, работать с поисковыми программами в сети Интернет, находить информацию о педагогических направлениях в обучении детей, объяснять причины появления и необходимости разнообразия образовательных заведений.

The problems of formation of professional competence of the teacher development opportunities and vocational and educational focus on practical English lessons. Identified problems and obstacles encountered in the preparation of teachers of a foreign language in high school. Noted that the actual day problem is a special foreign language teacher training and the formation of his ability to professionally oriented foreign language communication. Proposed aid for speech-oriented professional activities of the future teacher of English, Work which involves the ability of students to analyze educational alternatives, work with search programs on the Internet to find information about the pedagogical direction in their children's education, to explain the causes of diversity and the need for educational institutions.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Вєтрова І. М. 
Контекстний підхід у навчанні майбутніх учителів іноземної мови / І. М. Вєтрова // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 6 (49). - С. 17-20. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Відзначено, що поступове входження нашої держави в європейський і світовий простір ознаменувалося значними змінами у соціально-економічному розвитку України, у тому числі в її освітній сфері. Висвітлено сутність контекстного навчання та особливості його застосування у сучасній професійній підготовці майбутніх учителів англійської мови. Наголошено на тому, що практичне впровадження технології контекстного навчання допомагає майбутньому вчителю вирішувати педагогічні проблеми, формувати спрямованість на творчу професійну діяльність.

Указано на то, что постепенное вхождение нашего государства в европейское и мировое пространство ознаменовалось значительными изменениями в социально-экономическом развитии Украины, в том числе в ее образовательной сфере. Освещена сущность контекстного обучения и особенности его применения в современной профессиональной подготовке будущих учителей английского языка. Подчеркнуто, что практическое внедрение технологии контекстного обучения помогает будущему учителю решать педагогические проблемы, формировать направленность на творческую профессиональную деятельность.

The article deals with the essence of learning context and especially its use in modern training of prospective English language teachers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Вєтрова І. 
Креативне письмо у процесі навчання іноземної мови у ВНЗ / І. Вєтрова // Освіта на Луганщині. - 2013. - № 2. - С. 228-231. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Висвітлено роль креативного письма та доцільність його застосування на заняттях з іноземної мови у ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Цифрові технології в освітньому процесі закладів освіти : зб. матеріалів IX Всеукр. інтеракт. наук.-практ. конф. / ред.: , А. Л. Черній, І. В. Вєтрова; упоряд.: Н. А. Басараба,; Державна наукова установа "Інститут модернізації змісту освіти", Національна академія педагогічних наук України, Інститут інформаційних технологій і засобів навчання, Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. - Рівне : РОІППО, 2021. - 117 c. - укp.

Висвітлено питання створення, популяризації та практичного використання цифрових засобів навчання та наповнення їх якісним освітнім контентом, окреслено його особливості, якість і доступність для використання, відповідність програмовим вимогам, уніфікованості, інформативності тощо. Розкрито можливості використання електронних соціальних мереж у роботі з обдарованими учнями. Подано інформацію про цифрові технології, інструменти, онлайн-сервіси для організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти. Висвітлено проблеми й особливості комунікації здобувачів освіти в інформаційно-освітньому просторі. Увагу приділено використанню електронних освітніх ресурсів для створення дидактичних матеріалів у навчальному процесі з математики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА851719 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського