Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (6)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Гавлітіна Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Гавлітіна Т. М. 
Національно-патріотичне виховання підлітків в умовах позашкільного навчального закладу : Навч.-метод. посіб. / Т. М. Гавлітіна; Ін-т інновац. технологій та змісту освіти. - Рівне : Волин. обереги, 2007. - 219 c. - Бібліогр.: с. 205-219. - укp.

Визначено зміст, теоретичні засади та організаційно-педагогічні умови національно-патріотичного виховання підлітків у позашкільних навчальних закладах. Розглянуто інноваційні технології, форми, методи та засоби виховання учнів, спрямованого на розвиток їх національної самосвідомості та патріотичних почуттів, активізацію творчої діяльності. Обгрунтовано шляхи удосконалення системи управління процесом національно-патріотичного виховання підлітків у позашкільних навчальних закладах. Розроблено програму навчального курсу "Вітчизнознавство" та положення про конкурс "На цій землі я народився". Висвітлено питання підвищення професійної кваліфікації директорів позашкільних навчальних закладів, розроблено методичні рекомендації та навчальні програми.

Раскрыты содержание, теоретические основы и организационно-педагогические условия национально-патриотического воспитания подростков во внешкольных учебных заведениях. Рассмотрены инновационные технологии, формы, методы и средства воспитания учащихся, направленные на развитие их национального самосознания и патриотических чувств, активизацию творческой деятельности. Обоснованы пути усовершенствования системы управления процессом национально-патриотического воспитания подростков во внешкольных учебных заведениях. Разработана программа учебного курса "Отчизноведение" и положения о конкурсе "На этой земле я родился". Освещены вопросы повышения профессиональной квалификации директоров внешкольных учебных заведений, разработаны методические рекомендации и учебные программы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА686192 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Гавлітіна Т. М. 
Національно-патріотичне виховання підлітків в умовах позашкільного навчального закладу : Автореф. дис... канд. пед. наук / Т. М. Гавлітіна; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2007. - 20 c. - укp.

Вперше обгрунтовано концептуальні підходи щодо національно-патріотичного виховання підлітків у позашкільному навчальному закладі, з урахуванням яких розроблено програмне забезпечення його діяльності. Уточнено сутність поняття "національно-патріотичне виховання" у контексті діяльності позашкільного навчального закладу. Створено організаційно-педагогічну модель національно-патріотичного виховання підлітків, визначено й апробовано умови її реалізації. Розглянуто сучасні форми та методи інноваційної діяльності позашкільного навчального закладу, впровадження яких сприяє удосконаленню процесу національно-патріотичного виховання підлітків. Розроблено систему сутнісних характеристик національно-патріотичної вихованості підлітків у позашкільному навчальному закладі, сукупність яких визначає їх ціннісно-орієнтаційну діяльність. Обгрунтовано доцільність впровадження нового змісту, активних форм і методів національно-патріотичного виховання підлітків, наведено рекомендації щодо удосконалення управління даним процесом у позашкільному навчальному закладі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч421.387 + Ч421.331.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА350232 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Гавлітіна Т. 
Управління національно-патріотичним вихованням підлітків у позашкільному навчальному закладі в контексті адаптивних процесів / Т. Гавлітіна // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2006. - № 5. - С. 29-34. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Наведено порівняльну характеристику реалізації управлінських дій у позашкільних навчальних закладах, що працюють в традиційному режимі та режимі розвитку в контексті адаптивних процесів. Проаналізовано алгоритм моніторингу навчальної діяльності освітньо-виховних структур. Визначено, що одним із складних завдань керівника є спонукання педагогів до інноваційної діяльності та вибору оптимальної моделі діяльності. Підкреслено, що доцільно побудувати алгоритм моніторингу навчальної діяльності вихованців позашкільного навчального закладу, виробити ефективний механізм оптимальної реалізації інноваційної діяльності та мотиваційно-спонукальні дії педагогів за умов модернізованої системи управління позашкільним педагогічним процесом. Доведено, що провідною ознакою управління сучасним позашкільним навчальним закладом у контексті адаптивних процесів є взаємопристосування та органічне поєднання мети керівника та прагнення педагогів на основі гнучких моделей діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч421.387

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Гавлітіна Т. 
Управління реалізацією стратегії навчального закладу / Т. Гавлітіна // Пед. пошук. - 2008. - № 2. - С. 17-21. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано завдання стратегічного управління та їх вплив на вибір стратегії навчального закладу. Розглянуто складові системи планування реалізації стратегії закладу та вимоги до структурування організації. Обгрунтовано необхідність розвитку організаційної культури навчального закладу та якісних змін в освіті. Визначено управлінські дії з реалізації даної стратегії. Встановлено критерії масштабності змін, від яких залежить управління стратегічними змінами організації.

Проанализированы задачи стратегического управления и их влияние на выбор статегии учебного заведения. Рассмотрены составляющие системы планирования реализации статегии заведения и требования к структуризации организации. Обоснована необходимость развития организационной культуры учебного заведения и качественных изменений в образовании. Определены управленческие действия по реализации стратегии. Установлены критерии масштабности изменений, от которых зависит управление стратегическими изменениями организации.

In the article the task of strategic management and their influence is analyzed on the choice of strategy of an educational establishment. Planning of realization of strategy of establishment, structure of organization, forming of organizational culture of educational establishment and high-quality changes, opens up in education. The administrative operating is stipulated under of realization of strategy of educational establishment.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Гавлітіна Т. 
В.О. Сухомлинський про наукові знання та їх значення у життєвому стремлінні людини / Т. Гавлітіна // Нова пед. думка. - 2008. - Спец. вип. - С. 9-12. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Вміщено короткий огляд ідей В. О. Сухомлинського, який підтверджує актуальність і значущість його педагогічної спадщини в науковому пошуку відкриття світу на основі знань та допомагає побудувати власне життя людини. Особлива увага в педагогічному доробку В. О. Сухомлинського надається формуванню дослідницьких умінь та навичок, процесів самопізнання і самодослідження, розвитку перцептивних здібностей та професійно-педагогічної спрямованості, які становлять основу прогностичної діяльності педагога.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Гавлітіна Т. 
Теоретико-методологічна підготовка конкурентоспроможного педагога в системі післядипломної педагогічної освіти в Україні / Т. Гавлітіна // Нова пед. думка. - 2008. - № 4. - С. 4-8. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто систему післядипломної освіти, призначеної надати кожному педагогічному працівнику можливість самореалізуватися, знайти своє місце в освітянському просторі та витримати конкуренцію на ринку праці. Охарактеризовано європейські вимоги щодо модернізації професійної педагогічної освіти. Висвітлено досвід створення системи безперервної педагогічної освіти в лабораторії проблем методики викладання фізики Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. Запропоновано проект положення про організацію навчального процесу на курсах підвищення кваліфікації педагогічних працівників за кредитно-модульною системою.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Гавлітіна Т. 
Концептуальні ідеї випереджувальної післядипломної освіти / Т. Гавлітіна // Нова пед. думка. - 2014. - № 2. - С. 149-154. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Виокремлено наступні види стратегій розвитку післядипломної освіти в Рівненському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти: коорпоративну, що визначає загальний план управління диверсифікацією послуг підвищення кваліфікації працівників різних галузей; ділову, яка зосереджена на управлінні діяльністю щодо надання послуг із підвищення кваліфікації, перепідготовки за інтегрованими чи суміжними спеціальностями та досягнення ділових переваг надання таких послуг для різних галузей; функціональну, яка конкретизує підходи до управління різними структурами підвищення кваліфікації й післядипломної освіти. Відповідно до умов входження в європейське співтовариство визначено стратегію післядипломної освіти в Україні: внутрішнє та зовнішнє зростання, що відбувається за рахунок інтеграції послуг та злиття капіталовкладень між різноманітними видами професійної діяльності. Сформульовано наукову концепцію переорієнтації діяльності РОІППО для реалізації нової системи безперервного навчання педагогічних і керівних кадрів: підвищення вимог до професійної підготовки та поступова зміна програм професійного навчання.

Выделены следующие виды стратегий развития последипломного образования в Ровенском областном институте последипломного педагогического образования: корпоративная, деловая, функциональная. В контексте вхождения в европейское сообщество определена стратегия последипломного образования в Украине: внутренний и внешний рост, что происходит за счет интеграции услуг слияния капиталовложений между различными видами профессиональной деятельности. Сформулирована научная концепция переориентации деятельности РОИППО для реализации новой системы непрерывного обучения педагогических и руководящих кадров: повышение требований к профессиональной подготовке, постепенное изменение программ профессионального обучения.

The paper attempts to ground theoretically the ways of advanced postgraduate education, the modernization approaches of postgraduate education in the context of sustainable development and the necessity of strategic changes in postgraduate education, pedagogical forecasting and professional growth of personnel in the system of postgraduate teacher education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР-4РІВ)783

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Гавлітіна Т. 
Наукова компетентність та дослідницька функція керівника інноваційного навчального закладу / Т. Гавлітіна // Післядиплом. освіта в Україні. - 2014. - № 2. - С. 61-65. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто питання методологічної підготовки та професійної орієнтації керівника сучасного навчального закладу до дослідницької діяльності. Розкрито сутність компетентнісного підходу як визначального інноваційного процесу в сучасній освіті; інноваційної освітньої діяльності; наукової компетентності керівника загальноосвітнього навчального закладу. Наголошено, що саме наукову компетентність поряд із конкретними управлінськими знаннями і навичками слід пов’язувати із наявністю у керівника навчального закладу знань та вмінь у відповідних сферах освіти і науки, здатністю ініціювання змін у навчальному закладі та організації наукових досліджень, досвідом самостійної науково-дослідної праці. Зазначено, що активне залучення директорів загальноосвітніх навчальних закладів до інноваційної діяльності вимагає та стимулює їхню наукову компетентність, яка впливає на якісне виконання дослідницьких функцій і є результатом перетворення традиційної освітньої практики в інноваційну. Зосереджено увагу на науково-дослідницькій діяльності директора школи та його здатності до „новаційно-інноваційної” діяльності, зокрема в системі перепідготовки та підвищення кваліфікації педагогічних кадрів. Подано її мету та основну характеристику, набір вмінь керівника. Виокремлено зміст науково-дослідної експериментальної роботи як інноваційної діяльності керівника закладу. Охарактеризовано складові наукової компетентності керівника: когнітивний, діагностичний, проектуючий компоненти. Окреслено функції, які має можливість реалізувати керівник після оволодіння науковою компетентністю.

Рассмотрены вопросы методологической подготовки и профессиональной ориентации руководителя современного учебного заведения к исследовательской деятельности. Раскрыта сущность компетентностного подхода как определяющего инновационного процесса в современном образовании; инновационной образовательной деятельности; научной компетентности руководителя общеобразовательного учебного заведения. Указано, что именно научную компетентность наряду с конкретными управленческими знаниями и навыками следует связывать с наличием у руководителя учебного заведения знаний и умений в соответствующих сферах образования и науки, способностью инициирования изменений в учебном заведении и организации научных исследований, опытом самостоятельной научно-исследовательской работы. Отмечено, что активное привлечение директоров общеобразовательных учебных заведений к инновационной деятельности требует и стимулирует их научную компетентность, которая влияет на качественное выполнение исследовательских функций и является результатом преобразования традиционной образовательной практики в инновационную. Сосредоточено внимание на научно-исследовательской деятельности директора школы и его способности к „новационно-инновационной” деятельности, в частности в системе переподготовки и повышения квалификации педагогических кадров. Подана ее цель и основная характеристика, набор умений руководителя. Выделено содержание научно-исследовательской экспериментальной работы как инновационной деятельности руководителя учреждения. Охарактеризованы составляющие научной компетентности руководителя: когнитивный, диагностический, проектирующий компоненты. Определены функции, которые имеет возможность реализовать руководитель после овладения научной компетентностью.

The article deals with the methodological training and professional orientation onto research activity of a headmaster of modern educational institution. The following items are revealed: the essence of competence approach as an important innovation process in modern education; innovative educational activity; scientific competence of the headmaster. It is mentioned that scientific competence of the headmaster does not mean management knowledge only; it is also connected with his abilities to be well aware of particular spheres of education and science, he must initiate changes in his school and organize scientific research, independent research work. It is noted that an active involvement of headmasters into innovation activity requires and stimulates their scientific competence, which positively influences the quality of research functions and is the result of the transformation of traditional educational practice into innovative one. The attention is paid to the research activity of the headmaster and his ability for “novation and innovation” activity, in particular in the system of retraining and teachers’ professional development. Its aim, main features and a set of skills of the headmaster are given. The author highlights the content of research experimental work as an innovation activity of the headmaster. The following components of scientific competence of the headmaster are characterised: cognitive, diagnostic and designing components. Specific functions that can be realized by the headmaster after mastering scientific competence are determined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського