Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (13)Журнали та продовжувані видання (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Голобородько Є$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
Категорія:    
1.

Метода: : зб. наук. пр. / ред.: Є. П. Голобородько; Херсон. держ. ун-т. - Херсон, 2007. - 140 c. - укp.

Розглянуто актуальні проблеми розвитку вищої школи на сучасному етапі. Розроблено психолого-педагогічні засади організації навчально-виховного процесу у вищих закладах освіти. Розкрито перспективи впровадження інноваційних технологій навчання (інтерактивних та інтегративних методів, кейс-методів, проектів, елементів кредитно-модульної системи, індивідуального зорієнтованого, синергетичного та рефлексивного підходів) у вищій школі. Розроблено рекомендації щодо організації роботи вчителя біології зі створення навчального середовища, що сприяє формуванню теоретичного мислення школярів. Викладено методи підготовки майбутніх соціальних працівників і педагогів до діяльності у галузі захисту прав дитини. Описано структуру та компоненти комунікативної компетенції майбутніх учителів іноземних мов. Запропоновано методологію інтегрування в навчальне середовище з математики вітчизняних історико-математичних досліджень. Обгрунтовано актуальність проблеми формування методологічної культури студентів вищих навчальних закладів. Розглянуто деякі аспекти методики проведення лабораторних занять з фізики із застосуванням інформаційних технологій.

Рассмотрены актуальные проблемы развития высшей школы на современном этапе. Освещены психолого-педагогические основы организации учебно-воспитательного процесса в высших учебных заведениях. Раскрыты перспективы внедрения инновационных технологий (интерактивных и интегративных методов, кейс-методов, проектов, элементов кредитно-модульной системы, индивидуально ориентированного, синергетического и рефлексивного подходов) в высшей школе. Разработаны рекомендации по организации работы учителя биологии, направленной на создание учебной среды, способствующей формированию теоретического мышления школьников. Приведены методы подготовки будущих специалистов и педагогов к профессиональной деятельности в отрасли защиты прав ребенка. Описаны структура и компоненты коммуникативной компетенции будущих учителей иностранных языков. Приведена методология интегрирования в учебную среду по математике отечественных историко-математических исследований. Обоснована актуальность проблемы формирования методологической культуры студентов высших учебных заведений. Рассмотрены некоторые аспекты методики проведения лабораторных занятий по физике с применением информационных технологий.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО27735 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Голобородько Є. П. 
Педагогічна онтософія: проблеми і перспективи : Наук.-пед. пр.: у 2 т. Т. 2. Методика викладання української мови. Загальна педагогіка. Педагогіка вищої школи. Педагогічна публіцистика / Є. П. Голобородько. - Херсон : ХМД, 2007. - 601 c. - укp.

Розглянуто основні напрямки нової програми з української (рідної) мови для загальноосвітніх навчальних закладів. Показано особливості вивчення морфології української мови у школах з російською мовою навчання. Розроблено модульну систему синтаксичних вправ і формування мовленнєвих умінь, наведено методичні рекомендації щодо її використання. Проаналізовано основні психологічні теорії мотивації, розкрито сучасні і традиційні аспекти профільного навчання. Розглянуто проблеми взаємодії сім'ї та школи у процесі виховання учнів. Висвітлено тенденції розвитку світової вищої освіти та фахової підготовки вчителя в Україні.

Рассмотрены основные направления новой программы по украинскому (родному) языку для общеобразовательных учебных заведений. Показаны особенности изучения морфологии украинского языка в школах с русским языком преподавания. Разработана модульная система синтаксических упражнений и формирования речевых навыков, приведены методические рекомендации по ее использованию. Проанализированы основные психологические теории мотивации, раскрыты современные и традиционные аспекты профильного обучения. Рассмотрены проблемы взаимодействия семьи и школы в процессе воспитания учащихся. Освещены тенденции развития мирового высшего образования и профессиональной подготовки учителя в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-91 я44 + Ч311.0 я44 + Ч481 я44

Рубрики:

Шифр НБУВ: В349981 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
3.

Голобородько Є. П. 
Педагогічна онтософія: проблеми і перспективи : Наук.-пед. пр.:у 2 т. Т. 1. Методика викладання російської мови / Є. П. Голобородько. - Херсон : ХМД, 2007. - 552 c. - укp.

Охарактеризовано сучасну мовну ситуацію в Україні, визначено тенденції її розвитку. Розглянуто особливості вивчення російської мови в школах України з російською мовою викладання у перехідний період. Обгрунтовано шляхи підвищення ефективності навчання російської мови за близькоспорідненої двомовності. Визначено мету, принципи та запропоновано методику комунікативного вивчення мов. Показано роль мови як засобу виховання та духовного становлення особистості. Наведено методики навчення орфоепії, лексикології, морфології, орфографії, розроблено рекомендації з розвитку мовлення та граматичної стилістики. Висвітлено питання викладання російської мови у вищій школі та використання інноваційних технологій у навчальному процесі.

Охарактеризована современная языковая ситуация в Украине, определены тенденции ее развития. Рассмотрены особенности изучения русского языка в школах Украины с русским языком преподавания в переходный период. Обоснованы пути повышения эффективности обучения русскому языку в условиях близкородственного двуязычия. Раскрыты цели, принципы и предложена методика коммуникативного изучения языков. Показана роль языка как средства воспитания и духовного формирования личности. Приведены методики изучения орфоэпии, лексикологии, морфологии, орфографии, разработаны рекомендации по развитию речи и грамматической стилистике. Освещены вопросы преподавания русского языка в высшей школе и использования инновационных технологий в учебном процессе.



Шифр НБУВ: В349981 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Голобородько Є. П. 
Сучасні тенденції розвитку початкової освіти / Є. П. Голобородько // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 28. - С. 3-9. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розкрито окремі аспекти методології вдосконалення початкової освіти на сучасному етапі. Визначено, що суттєвим методологічним елементом організації початкової освіти є всебічне знання учнів. Розглянуто поняття "технології навчання". Зауважено, що сучасні вчителі ще недостатньо володіють педагогічними технологіями, а уміле використання їх в навчально-виховному процесі формує майстерність учителя та неповторність особистості учня. Проаналізовано основні тенденції початкової освіти в Європі. Зроблено висновок, що усвідомлення конкретизації мети навчання дітей у початковій школі, знання сучасного школяра, критичне осмислення нового змісту початкової освіти, доцільне застосування педагогічних технологій, знання нормативної бази, творче використання європейського досвіду зміцнюють методологічні засади покращання початкової освіти в майбутньому.

Раскрыты отдельные аспекты методологии усовершенствования начального образования на современном этапе. Определено, что существенным методологическим элементом организации начального образования является всесторонние знания учащихся. Рассмотрено понятие "технологии обучения". Отмечено, что современные учителя еще недостаточно владеют педагогическими технологиями, а умелое использование их в учебно-воспитательном процессе формирует мастерство учителя и неповторимость личности учащегося. Проанализированы основные тенденции начального образования в Европе. Сделан вывод, что осознание конкретизации цели обучения детей в начальной школе, знания современного школьника, критическое осмысление нового содержания начального образования, целесообразное использование педагогических технологий, знание нормативной базы, творческое применение европейского опыта укрепляют методологические основы улучшения начального образования в будущем.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.24 + Ч424(4УКР)714.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Голобородько Є. П. 
Робота з науковим текстом як засіб підвищення кваліфікації вчителів у післядипломній освіті / Є. П. Голобородько // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 59. - С. 200-203. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито стратегію роботи з науковим текстом як засобом підвищення кваліфікації вчителів в контексті аналізу структури навчальних програм закладів післядипломної освіти.

Раскрыта стратегия работы с научным текстом как средством повышения квалификации учителей в контексте анализа структуры программ учреждений последипломного образования.

The strategy of the work with a scientific text as a way of improvement of teachers’ professional skills in the context of analysis of curriculum’s structure of post-diploma education institutions has been considered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-915 + Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Голобородько Є. П. 
Викладач вищого навчального закладу: реалії і перспективи / Є. П. Голобородько // Наук. вісн. ХДМІ. - 2009. - № 1. - С. 61-65. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито основні напрямки та функції науково-педагогічної діяльності сучасного викладача ВНЗ та окреслено перспективи забезпечення умов його подальшого зростання.


Індекс рубрикатора НБУВ: О4 р(4УКР)3-5 + Ч481.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73742 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Кузьменко В. В. 
Теоретико-методичні основи вдосконалення системи освіти та поліпшення її кадрового забезпечення: психолого-педагогічний аспект : колект. монографія / В. В. Кузьменко, Є. П. Голобородько, Н. В. Слюсаренко, І. Я. Жорова, В. В. Примакова; ред.: В. В. Кузьменко, Н. В. Слюсаренко. - Херсон : Херсон. акад. неперерв. освіти, 2014. - 315 c. - укp.

Висвітлено історико-філософські передумови розвитку поняття "наукова картина світу". Викладено історичний аспект національного виховання. Розкрито сутність педагогічного дизайну як засобу педагогічної комунікації в інноваційному інформаційному середовищі. Проаналізовано інноваційні методи маркетингових комунікацій та перспективи їх використання на ринку освітніх послуг. Досліджено актуальні аспекти позакласної виховної роботи в ЗНЗ. Вивчено вплив атракції на міжособистісну взаємодію суб'єктів у спільно-розподільній діяльності навчально-виховного процесу закладу освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА785219 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Голобородько Є. П. 
Деякі зауваги щодо мовної ситуації у світі / Є. П. Голобородько // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 58. - С. 119-121. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розкрито загальну мовну картину світу. Висвітлено актуальні проблеми виховання мовної особистості на сучасному етапі. Викладено окремі положення проекту Концепції мовної освіти в Україні.

Раскрыта общая языковая картина мира. Освещены актуальные проблемы воспитания языковой личности на современном этапе. Изложены отдельные положения проекта Концепции языкового образования в Украине.

Disclosed the general language world picture. The urgent problems of linguistic personality contemporary education are highlighted. Some points of the draft of Language Education Concept in Ukraine are outlined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш121(0)1 + Ш121(4УКР)1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Голобородько Є. Є. 
Гендерні особливості функціонального стану нирок щурів із експериментальним ожирінням за умов профілактичного введення орлістату й біонанокомпозиту на основі фенугреку / Є. Є. Голобородько, В. В. Конопельник, Т. Б. Синельник, І. В. Якубцова, Л. І. Остапченко // Експерим. та клініч. фізіологія і біохімія. - 2017. - № 2. - С. 12-18. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р415.202.1-29 + Р252.74

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16160 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
10.

Голобородько Є. Є. 
Гендерні особливості функціонального стану нирок щурів із експериментальним ожирінням за умов профілактичного введення орлістату й біонанокомпозиту на основі фенугреку / Є. Є. Голобородько, В. В. Конопельник, Т. Б. Синельник, І. В. Якубцова, Л. І. Остапченко // Експерим. та клініч. фізіологія і біохімія. - 2017. - № 2. - С. 12-18. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р415.202.1-29 + Р252.74

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16160 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
11.

Антонов В. М. 
Акме-педагогіка, акме-менеджмент освіти та акме-інновації у вихованні : монографія / В. М. Антонов, Є. П. Голобородько, Ю. В. Антонова-Рафі; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т ім. І. Сікорського", Херсон. облрада, Укр. акад. акмеології. - Харків : Вид-во Іванченка І.С., 2018. - 356 c. - Бібліогр.: 116 назв - укp.

Розглянуто педагогіку як міждисциплінарну науку і мистецтво з людинознавства, її психологічні основи. Висвітлено напрями сучасної нейропсихології, її місце в ряду соціальних і біологічних наук. Охарактеризовано нейропедагогіку як нову міждисциплінарну науку розвитку і виховання людини, основні поняття психогенетики та методи психогенетичних досліджень. Розкрито основи гендерно-статевої та біологічно-етасологічної педагогіки, інноваційні технології в менеджменті, педагогіці. Проаналізовано акме-інновації у вихованні та педагогіці, якість інноваційного акме-навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:А8 + А8 в2:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА830434 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського