Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (13)
Пошуковий запит: (<.>A=Горват М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
Категорія:    
1.

Горват М. В. 
Генезис феномена толерантності: від філософської категорії до суспільного чинника / М. В. Горват // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22, ч. 5. - С. 288-297. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Розглянуто трактування категорії "толерантність". Надано генезис феномена толерантності, його еволюцію від епохи античності до сьогодення, погляди філософів і педагогів на пропагування толерантності в суспільстві та виховання терпимості в дітей на принципах гуманної педагогіки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю702.22 + Ч33(0)-22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Горват М. В. 
Виховання толерантності у молодших школярів в умовах інтерактивного педагогічного спілкування : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / М. В. Горват; Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. - Умань, 2014. - 19 c. - укp.

Здійснено теоретичне узагальнення проблеми виховання толерантності у молодших школярів за умов інтерактивного педагогічного спілкування. Проведено ретроспективний аналіз проблеми та з'ясовано сучасний стан проблеми в педагогічній освіті. Обгрунтовано теоретичні засади виховання толерантності у таких дітей за зазначених умов. Сформовано сутність понять "інтерактивне педагогічне спілкування", "виховання толерантності у молодших школярів в умовах інтерактивного педагогічного спілкування". Уточнено сутність понять "толерантність молодшого школяра", "виховання толерантності молодшого школяра". Виокремлено педагогічні умови виховання толерантності у цих дітей за умов інтерактивного педагогічного спілкування. Розроблено модель виховання толерантності у молодших школярів за умов інтерактивного педагогічного спілкування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.16

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА411683 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Педагогічна освіта і професійна підготовка в сучасному соціокультурному середовищі : монографія / Г. В. Товканець, Н. М. Авшенюк, Н. І. Бокша, Н. Ю. Брижак, М. В. Горват; ред.: Г. В. Товканець; Мукачів. держ. ун-т. - Мукачево, 2018. - 330, [1] c. - укp.

Представлено результати науково-дослідницької діяльності з проблем розвитку педагогічної освіти і професійної підготовки в сучасному соціокультурному середовищі. Розглянуто теоретико-методологічні засади професійної підготовки майбутніх фахівців педагогічної сфери та практико-орієнтований підхід щодо формування готовності майбутнього вчителя початкової школи до професійної діяльності. Наголошено на створенні оновленої системи педагогічної освіти, спрямованої на розвиток та самореалізацію особистості, задоволення її освітніх і духовно-культурних потреб.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.2

Шифр НБУВ: ВА828185 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Освіта і формування конкурентоспроможності фахівців в умовах Євроінтеграції : зб. тез доп. за матеріалами ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 25 - 26 жовт. 2018 р., Мукачево / ред.: Т. Д. Щербан, В. В. Гоблик, В. В. Папп, Г. В. Товканець, М. В. Горват, М. І. Кузьма-Качур, Н. В. Лалак; Мукачів. держ. ун-т, НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих, Пряшів. ун-т, Наук. ун-т ім. Е. Лоранда, Вища лінгвіст. шк., Ун-т ім. Я. Кохановського, Мукачів. держ. ун-т. - Мукачево : МДУ, 2018. - 489 c. - укp.

Обговорено проблеми сучасного розвитку європейського освітнього простору, формування загальних і професійних компетенцій за умов розширення міжнародного ринку праці. Висвітлено питання толерантності комунікації у навчанні. Розглянуто нормативно-правові засади професійної підготовки фахівців з кібербезпеки у США. Обгрунтовано інтегрований підхід до реалізації завдань валеологічного виховання дошкільників. Охарактеризовано засоби комп'ютерного моделювання в навчанні та практичній підготовці інженерів у галузі легкої промисловості. Обгрунтовано критерії та показники визначення готовності викладачів закладу освіти до застосування Інтернет-технологій у професійній діяльності. Проаналізовано вплив ЗМІ на формування агресивної поведінки дитини. Розкрито можливості використання фольклору як засобу логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА829996 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Освіта і формування конкурентоспроможності фахівців в умовах євроінтеграції : зб. тез доп. за матеріалами III Міжнар. наук.-практ. конф., 24 - 25 жовт. 2019 р., Мукачево / ред.: Т. Д. Щербан, В. В. Гоблик, Г. В. Товканець, В. І. Кобаль, М. В. Горват, М. І. Кузьма-Качур, Н. В. Лалак, Т. М. Мочан, О. М. Хома, С. Ю. Човрій; Мукачів. держ. ун-т, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих ім. І. Зязюна НАПН України, Пряшів. ун-т, Наук. ун-т ім. Е. Лоранда, Вища лінгвіст. шк., Ун-т ім. Я. Кохановського. - Мукачево : Вид-во МДУ, 2019. - 558 c. - укp.

Обговорено проблеми розвитку творчої особистості в сучасному освітньому просторі як пріоритет національної та європейської освіти, особливості трансформацій у системі початкової освіти, проблему вдосконалення форм освітньої діяльності у підготовці конкурентоспроможних фахівців у вищій школі України та зарубіжжя. Виокремлено принципи забезпечення дієвості системи формування міжетнічної толерантності майбутніх учителів початкової школи у процесі фахової підготовки в магістратурі. Висвітлено особливості мовленнєвої діяльності у дошкільників із порушенням мовлення. Увагу приділено формам і видам заохочення та покарання у виховному процесі загальноосвітньої школи. Запропоновано структурну модель професійного іміджу майбутнього політолога. Подано інформацію щодо виховання основ моральної поведінки дітей старшого дошкільного віку засобами театралізованої гри. Простежено генезис наукових досліджень процесу становлення системи підвищення кваліфікації педагогічних кадрів на Закарпатті в 20 - 30-х рр. XX ст. Наведено характеристику довірливого ставлення як передумови гуманних взаємин. Розкрито сутність розвитку пізнавального інтересу майбутнього фахівця дошкільної освіти. Проаналізовано ефективність спілкування майбутніх учителів початкової школи у процесі діалогічної взаємодії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА838112 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Учитель: виміри професійного становлення і міжнародної освіти = Teacher: dimensions of professional development and international education : [монографія] / Г. С. Товканець, Н. М. Авшенюк, А. Лещ-Крисяк, Р. Бернатова, Н. О. Герцовська, К. В. Годлевська, М. В. Горват, Л. С. Костіна, О. Крушевська, М. І. Кузьма-Качур, М. В. Лавренова, Н. В. Лалак, Т. І. Молнар, Т. М. Мочан, О. І. Огієнко, Н. О. Постригач, О. С. Товканець, О. О. Теренко; ред.: Г. С. Товканець; Мукачів. держ. ун-т. - Київ : МДУ, 2019. - 340 c. - Бібліогр.: с. 315-338 - укp. - англ.

Представлено результати науково-дослідницької діяльності авторського колективу щодо ролі вчителя у соціумі та педагогічної професії в європейському і міжнародному соціально-економічному просторі. Зосереджено увагу на особливостях підготовки вчителя в умовах європейської інтеграції, пріоритетах особистісно-професійного розвитку педагога. Охарактеризовано особливості професійної підготовки вчителів у країнах Південної Європи у XXI ст. Досліджено практико-орієнтований підхід під час формування педагогічної майстерності майбутніх учителів початкових класів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 + Ч489.514(4)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА838285 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Освіта дорослих: світові тенденції, українські реалії та перспективи : монографія / Н. Г. Ничкало, І. Ф. Прокопенко, Р. І. Черновол-Ткаченко, Л. Б. Лук'янова, В. В. Сагуйченко, В. О. Вихрущ, О. М. Іонова, В. В. Партола, Н. А. Фроленкова, І. Д. Загрійчук, Л. П. Гарник , І. І. Снігурова, Т. О. Олійник, М. М. Товстяк, Т. В. Плужнікова, О. І. Краснова, О. Г. Краснов, Н. І. Товтин, О. М. Пєхота, О. В. Аніщенко, С. М. Прийма, І. Ю. Кириченко, О. В. Москаленко, О. В. Баніт, Т. Є. Комісова, А. В. Мамотенко, Л. П. Коваленко, І. А. Прокопенко, К. П. Завгородня, Л. І. Ващенко, А. І. Прокопенко, С. О. Доценко, С. С. Ізбаш, В. М. Кухаренко, М. А. Кислова, О. М. Касьянова, Г. А. Шахова, Т. О. Стриженко, К. Д. Каруник, Д. В. Сотніков, Т. Т. Андреєва, А. П. Андреєва, О. В. Дзюбенко, В. М. Носаченко, С. В. Харченко, М. В. Хорош, Д. В. Паламарчук, Л. А. Паламарчук, Є. Б. Новікова, Н. С. Скрипник, І. М. Трубавіна, Л. Г. Цибулько, Н. В. Харченко, А. В. Костріков, І. А. Голованова, Н. О. Ляхова, І. В. Бєлікова, О. В. Філатова, А. Г. Разумна, О. В. Квасник, В. С. Харківський, С. В. Панченко, А. О. Каграманян, В. В. Захарченко, Н. В. Бєлікова, Н. М. Туренко, Г. О. Головченко, Я. А. Черкаський, В. В. Григораш, О. В. Григораш, О. Є. Гречаник, О. І. Мармаза, В. В. Григораш, О. М. Попович, С. В. Королюк, М. В. Швардак, В. Р. Дубюк, Л. Ю. Вітер, І. Г. Герасимова, Т. В. Галич, О. Г. Коваленко, С. О. Каплун, Т. М. Хлєбнікова, А. І. Чаговець, Т. В. Галич, О. А. Коваленко, Л. М. Коваленко, Т. В. Водолазська, М. О. Портян, І. Г. Сіваченко, Н. І. Білик, Є. П. Нелін, О. Є. Долгова, М. В. Горват, М. І. Кузьма-Качур, Л. В. Ткаченко, О. С. Хмельницька, О. В. Колісник, О. А. Самойленко, О. В. Бєлікова, Н. М. Бессонова, О. О. Греул, С. О. Дитюкк, О. М. Воронцова, О. В. Водолаженко, О. А. Жерновникова, О. І. Проскурня, Г. В. Дейниченко, Т. І. Дейніченко, В. А. Гладуш, М. В. Хижняк, В. В. Ушмарова, Н. Ю. Брижак, О. О. Мішкулинець, Т. В. Висікайло, Л. В. Беземчук, А. В. Мартем'янова, К. В. Соколова, І. О. Шпак, І. Г. Яловега, Н. О. Пономарьова, С. С. Зуб, С. А. Веприк, Л. В. Олефіренко, О. В. Темченко, О. М. Ліба, М. Ю. Штима, Т. І. Молнар, Ю. М. Багно, О. М. Сергійчук, О. М. Пинзеник, В. П. Коц, С. М. Коц, Ю. Д. Бойчук, О. С. Казачінер, О. Л. Войно-Данчишина, А. П. Аніщенко, М. О. Яріко, А. В. Боярська-Хоменко, В. В. Коваленко, М. Л. Ростока, В. В. Яковенко, О. А. Козлюк, О. І. Косарєва, О. М. Фенцик; ред.: Н. Г. Ничкало, І. Ф. Прокопенко; Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди. - Харків : Бровін О. В., 2020. - 546 c. - Бібліогр. в кінці гл. - укp. - англ.

Визначено освіту дорослих як чинник розвитку людського капіталу в умовах глобалізаційних та євроінтеграційних процесів, розкрито особливості теорії та практики організації навчання дорослих в Україні та провідних країнах світу. Висвітлено особливості андрагогічної науки та її значення для системи управління людськими ресурсами, окреслено тенденції професійної підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації педагогів та андрагогів, визначено освітні потреби різних категорій дорослого населення. Розглянуто новітні моделі підвищення кваліфікації вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444 (4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА847632 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Компетентнісні індикатори стратегії "Європа 2020": здобутки і перспективи педагогічної освіти = Competence indicators of "The Europe 2020" strategy: achievements and prospects of pedagogical education : монографія / Г. В. Товканець, Н. М. Авшенюк, Б. Ришард, Н. Ю. Брижак, К. В. Годлевська, М. В. Горват, Л. М. Дяченко, К. В. Котун, С. С. Ксенофонтов, М. І. Кузьма-Качур, Н. В. Лалак, Н. С. Ліба, О. М. Ліба, Л. Б. Лук'янова, О. О. Мішкулинець, Т. І. Молнар, Н. Г. Ничкало, А. Петрасова, Н. О. Постригач, В. В. Примакова, М. Ретті, О. В. Тринус, О. С. Турок, Л. М. Фенчак, А. Химинець; ред.: Г. В. Товканець; Мукачівський державний університет. - Мукачево : Ред.-вид. центр МДУ, 2020. - 333 c. - Бібліогр.: с. 315-330 - укp.

Наведено результати науково-дослідницької діяльності авторського колективу щодо змістових і процесуальних аспектів компетентнісного підходу як напряму модернізації сучасної освіти й обґрунтування механізмів формування компетентностей різних рівнів. Зазначено, що основними складовими загального інтеграційного процесу розвитку сучасного світу, який відображає об'єктивні тенденції його глобалізації, є процеси інтеграції: знань про людину, суспільство і природу; технологій діяльності людини, технічних і людино-технічних засобів діяльності, а також процеси інтеграції соціально-економічних і науково-технічних систем - політичних, нормативно-законодавчих, екологічних, промислового виробництва, сільського господарства, будівництва й архітектури, транспорту, торгівлі, енергетичного та матеріально-технічного ресурсного забезпечення і збереження тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489

Шифр НБУВ: ВА858258 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Нова грамотність і ключові компетентності в умовах реформування початкової освіти : [монографія] / Л. О. Хомич, Г. В. Товканець, Н. Ю. Брижак, М. В. Горват, М. І. Кузьма-Качур, М. В. Лавренова, Н. В. Лалак, О. М. Ліба, Т. І. Молнар, Т. М. Мочан, Л. М. Фенчак, С. Ю. Човрій, І. Е. Майборода; ред.: Г. В. Товканець; Мукачівський державний університет. - Ужгород : Рік-У, 2022. - 247 c. - Бібліогр.: с. 232-245 - укp.

Представлено результати науково-дослідницької діяльності авторського колективу кафедри теорії та методики початкової освіти Мукачівського державного університету щодо модернізації початкової освіти. Розкрито сучасні проблеми початкової освіти і особливості розвитку ключових компетентеностей особистості у відповідності до європейських стандартів соціально-економічного сталого розвитку. Розглянуто основи формування загальнолюдських цінностей у дітей молодшого шкільного віку та закономірностей інтелектуального розвитку особистості молодшого школяра. Окреслено групову роботу як засіб формування ключових компетентностей здобувачів початкової освіти. Виокремлено роль позакласної та позашкільної роботи в освітньому процесі здобувачів початкової освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР) + Ч421

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА860534 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Інноваційні практики освітньої діяльності для особистісного і професійного розвитку фахівців на початку XXI століття : [колект. монографія] / Н. М. Авшенюк, Г. В. Товканець, Н. Г. Ничкало, П. Демень, О. Г. Коваленко, Н. С. Ліба, Ю. Матульчік , Т. І. Молнар, М. П. Оліяр, Н. О. Постригач, Є. Саболч, О. С. Товканець, М. В. Горват, В. І. Кобаль, М. І. Кузьма-Качур, Н. В. Лалак, Т. М. Мочан, Я. Пилинський, Г. І. Рего, Л. М. Фенчак, С. Ю. Човрій, М. С. Ліпчей; ред.: Н. М. Авшенюк, Г. В. Товканець; Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна, Мукачівський державний університет. - Ужгород : РІК-У, 2023. - 355 c. - Бібліогр.: с. 329-351 - укp. - пол. - англ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 + Ч33(4УКР)64

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА869197 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
11.

Освіта і формування конкурентоспроможності фахівців в умовах євроінтеграції : зб. тез доп. за матеріалами VII Міжнар. наук.-практ. конф., 26-27 жовт. 2023 р. / ред.: Т. Д. Щербан, В. В. Гоблик, Г. В. Товканець, В. І. Кобаль, Т. І. Молнар, М. В. Горват, Т. М. Мочан, Л. М. Фенчак; Мукачівський державний університет, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна, Національна академія педагогічних наук України, Пряшівський університет, Карловий університет, Науковий університет імені Етвеша Лоранда, Вища лінгвістична школа, Університет імені Яна Кохановського, "Utena College", державний університет, Мукачівський державний університет, "Освіта і формування конкурентоспроможності фахівців в умовах євроінтеграції", міжнародна науково-практична конференція. - Мукачево : Вид-во МДУ, 2023. - 449 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp. - англ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА869316 Пошук видання у каталогах НБУВ 


 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського