Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Грейліх О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Грейліх О. О. 
Розвиток професійної міжособової взаємодії в системі "вчитель - вчитель" : Спецкурс з пед. психології для студ. пед. закл. освіти / О. О. Грейліх. - К. : Знання, 1997. - 41 c. - Бібліогр.: 24 назв. - укp. - рус.

Розкривається один з ефективних шляхів підготовки майбутніх вчителів до життя та діяльності в умовах реформування шкільної освіти. Зроблено психологічний аналіз поведінки, дана її оцінка в міжособовій взаємодії. Висвітлено прийоми взаємовпливу в професійних міжособових стосунках, зокрема, визначено стратегії психологічного впливу, методи емоційного сприймання зовнішності, важливість оцінки та самооцінки в стосунках.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215 + Ю959.0-994

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р86372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Грейліх О. О. 
Формування міжособистісної професійної взаємодії у майбутніх педагогів / О. О. Грейліх // Наука і освіта. - 2008. - № 4/5. - С. 77-80. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Висвітлено актуальну проблему взаємодії вчителя з учнями, колегами, батьками, тобто навчання вчителя культури професійних стосунків на гуманітарних принципах. Розкрито процес формування психологічних чинників, необхідних майбутньому вчителеві на етапі включення в педагогічну трудову діяльність, а також створення навколо себе позитивної професійної атмосфери.

Освещена актуальная проблема взаимодействия учителя с учениками, коллегами, родителями, то есть обучение учителя культуре профессиональных взаимоотношений на гуманитарных принципах. Раскрыт процесс формирования психологических характеристик, необходимых будущему учителю на этапе включения его в педагогическую трудовую деятельность, а также создания вокруг себя позитивной профессиональной атмосферы.

The issue of the day of cooperation of teacher is lighted up with students, colleagues, parents, teaching of teacher to the culture of professional mutual relations on humanitarian principles. Open process of forming of psychological descriptions, necessary a future teacher on the stage of plugging of him in pedagogical labour activity, and also creation round itself of positive professional atmosphere.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314 + Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Грейліх О. 
Психологія формування іміджу викладача вищого навчального закладу / О. Грейліх // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : наук.-теор. зб. - 2010. - Вип. 19. - С. 294-299. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Обгрунтовано актуальність проблеми формування іміджу викладача ВНЗ, теоретично визначено поняття і структуру іміджу викладача вищої школи та технологію його побудови.

Обоснована актуальность проблемы формирования имиджа преподавателя ВУЗ, теоретически определено понятие и структура имиджа преподавателя высшей школы и технология его построения.

The actuality problem of shaping the higher school teachers image is substantiated. In theory certainly concept of image, grounded structure of image of teacher of higher school and technology of his construction.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.421 + Ю953

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Грейліх О. 
Професійно важливі якості практичного психолога як предмет наукового дослідження / О. Грейліх, Л. Смашна // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 25. - С. 286-291. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано важливі якості практичного психолога, які зумовлюють успішність його діяльності в системах «учитель - учень», «учень - учень», «учень - батьки» і базуються на внутрішніх психологічних характеристиках суб’єкта, зокрема, інтелектуальних, комунікативних та емоційних. Розширено й поглиблено наукові уявлення про фахову підготовку практичного психолога.

Проанализированы важные качества психолога, которые предопределяют успешность его деятельности в системах «учитель - ученик», «ученик - ученик», «ученик - родители» и базируются на внутренних психологических характеристиках субъекта, в частности, интеллектуальных, коммуникативных и эмоциональных. Расширены и углублены научные представления о профессиональной подготовке психолога.

Analyzes are important as a practical psychologist to determine the success of his work in the "teacher-student", "student-student", "student-parents" and are based on internal psychological characteristics of the subject, including intellectual, communicative and emotional. Expanded and deepened scientific understanding of the professional training of practical psychology.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.19 + Ю949.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Грейліх О. 
Особливості синдрому емоційного вигорання у професійній діяльності педагога / О. Грейліх // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : наук.-теор. зб. - 2013. - Вып. 28. - С. 433-438. - Бібліогр.: с. 438 (6 назв) - укp.

Обгрунтовано актуальність проблеми. Теоретично визначено поняття "синдром емоційного вигорання", показано особливості прояву синдрому емоційного вигорання педагога та визначено причини його виникнення у професійній діяльності педагога. Виявлено, що високий рівень професійно-педагогічної майстерності протидіє виникненню вигорання у вчителів і зменшує інтенсивність його проявів.

Обоснована актуальность проблемы. Теоретически определено понятие "синдром эмоционального выгорания", показаны особенности проявления синдрома эмоционального выгорания педагога и определены причины его возникновения синдрома эмоционального выгорания в профессиональной деятельности педагога. Определено, что высокий уровень профессионально-педагогического мастерства противодействует возникновению выгорания у учителей и уменьшает интенсивность его проявлений.

In the article grounded actuality of problem. In theory certainly concept of syndrome of the emotional burning down, the features of display of syndrome of the emotional burning of teacher and certainly reason of origin of syndrome of the emotional burning down are grounded in professional sctivityof teacher.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 + Ю935.21-52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського