Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (23)
Пошуковий запит: (<.>A=Грек О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Представлено документи з 1 до 20

      
Категорія:    
1.

Скорченко Т. А. 
Технологія незбираномолочних продуктів : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Т. А. Скорченко, Г. Є. Поліщук, О. В. Грек, О. В. Кочубей; Нац. ун-т харч. технологій. - Вінниця : Нова Кн., 2005. - 261 c. - Бібліогр.: с. 259-261. - укp.

Розглянуто класичні та нові технології обробки та виробництва незбираномолочних продуктів: питних видів молока та вершків, кисломолочних напоїв, сиру кисломолочного та виробів з нього, сметани, морозива, молочних десертів. Наведено апаратурно-технологічні схеми виробничого процесу, розроблені з використанням сучасного обладання та раціональних способів виробництва. Показано суттєвий вплив складу та властивостей використаних заквасок на якість кисломолочних напоїв, сметани та сиру кисломолочного. Встановлено основні вимоги щодо підбору мікроорганізмів у склад бактеріальних заквасок, особливо до культур-пробіотиків. Описано технології незбираномолочних продуктів, які базуються на використанні заквашувальних препаратів прямого внесення. Особливу увагу приділено обгрунтуванню технологічних параметрів виробництва незбираномолочних продуктів. Наведено технологію виробництва кисломолочних продуктів вітчизняного асортименту, а також їх нових видів з різними наповнювачами та домішками функціонального призначення. Розглянуто основні вади та встановлено причини недостатньої якості незбираномолочних продуктів і запропоновано заходи щодо її покращання. З урахуванням основних тенденцій розвитку галузі описано технології виробництва незбирономолочних продуктів з використанням сухих молочних консервів. Обгрунтовано доцільність впровадження стабілізаційних систем під час виробництва незбираномолочних продуктів десертної групи та морозива.

Показано можливості покращання технологічного процесу виробництва морозова на основі застосування нетрадиційної сировини. Встановлено вплив технологічних факторів на структуру морозива.

Рассмотрены классические и новые технологии обработки и производства цельномолочных продуктов: питьевых видов молока и сливок, кисломолочных напитков, сыра кисломолочного и изделий на его основе, сметаны, мороженого и молочных десертов. Представлены аппаратурно-технологические схемы производственного процесса, разработанные с использованием современного оборудования и рациональных способов производства. Показано существенное влияние состава и свойств используемых заквасок на качество кисломолочных напитков, сметаны и сыра кисломолочного. Установлены основные требования к подбору микроорганизмов в составе бактериальных заквасок, особенно к культурам-пробиотиков. Описаны технологии производства цельномолочных продуктов, основанные на использовании заквашевальных препаратов прямого внесения. Особое внимание уделено обоснованию технологических параметров производства цельномолочных продуктов. Представлены технологии производства кисломолочных продуктов отечественного ассортимента, а также их новых видов с различными наполнителями и добавками функционального назначения. Рассмотрены основные недостатки кисломолочных продуктов, установлены их причины и предложены пути улучшения качества готовой продукции. С учетом основных тенденций развития отрасли описаны технологии производства цельномолочных продуктов с использованием сухих молочных консервов. Обоснована целесообразность внедрения стабилизационных систем при производстве цельномолочных продуктов дессертной группы и мороженого.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л95 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА668338 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Грек О. М. 
Розвиток візуальної креативності підлітків засобами комп'ютерного тренінгу : автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О. М. Грек; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2009. - 20 c. - укp.

Із використанням стратегіально-семантичного підходу до вивчення візуального мислення досліджено особливості розвитку візуальної креативності в підлітковому віці, розкрито її сутність і структуру. Встановлено взаємозв'язок між візуальною креативністю й іншими процесуальними компонентами візуального мислення, а також між візуальною та вербальною креативністю протягом підліткового віку. Проаналізовано ефективність використання комп'ютерних технологій як засобів розвитку візуального мислення, зокрема візуальної креативності. На підставі психологічних принципів розроблено комп'ютерний тренінг з розвитку даної якості у підлітків, який базується на дивергентних задачах, експериментально доведено ефективність його використання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.131.1 + Ю984.51 + Ю983.402.2 + Ч421.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА362740 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Симоненко С. М. 
Візуальна креативність: діагностика та комп'ютерні технології розвитку : монографія / С. М. Симоненко, О. М. Грек; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського. - О. : Фенікс, 2010. - 204 c. - Бібліогр.: 264 назв - укp.

Розкрито психологічний зміст візуальної креативності (ВК) як процесуальної характеристики візуального мислення, визначено структуру означеного виду креативності. Описано онтогенетичні особливості розвитку ВК у підлітків, з'ясовано динаміку розвитку її структурних компонентів. Охарактеризовано діагностичний інструментарій для дослідження ВК, проаналізовано взаємозв'язок структурних компонентів візуальної та вербальної креативності. Встановлено вплив комп'ютерних технологій на розвиток ВК в підлітковому віці. Увагу приділено розробці комп'ютерного тренінгу з розвитку ВК.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.131.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА738525 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Скорченко Т. А. 
Технологія дитячих молочних продуктів : навч. посіб. для студ. ВНЗ, які навч. за напрямом підготов. "Харчові технології та інженерія" / Т. А. Скорченко, О. В. Грек; Нац. ун-т харч. технологій. - К. : НУХТ, 2012. - 330 с. - Бібліогр.: с. 322-323 - укp.

Викладено технологію адаптованих рідких, пастоподібних, сухих, лікувально-профілактичних дитячих молочних продуктів сучасного асортименту, сухих каш для дитячого харчування, молочних продуктів для дітей шкільного віку. Висвітлено основи одержання рецептурних компонентів. Наведено апаратурно-технологічні схеми виробництва дитячих молочних продуктів. Обгрунтовано технологічні параметри виробництва. Наведено характеристику сировини немолочного походження.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л95 + Л977

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА763668 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Грек О. В. 
Технологія комбінованих продуктів на молочній основі : підруч. для студ. ВНЗ / О. В. Грек, Скорченко; Нац. ун-т харч. технологій. - К. : НУХТ, 2012. - 362 c. - Бібліогр.: с. 352-355 - укp.

Викладено сучасні технології комбінованих продуктів на молочній основі. Розглянуто особливості технології питних видів молока комбінованого складу сировини, кисломолочних напоїв, сиру кисломолочного та сиркових і сметанних виробів, спредів, сирних і сирних плавлених продуктів, дитячих харчових продуктів, сухих і згущених молоковмісних консервів, комбінованих продуктів на основі маслянки та сироватки. Увагу приділено продуктам сучасного асортименту, в тому числі розробленим у Національному університеті харчових технологій. Це сиркові пасти, згущені молочні консерви з фруктозою, збагачені соєвими білками, сухі багатокомпонентні суміші десертного призначення, сметанні продукти. Наведено технологічні схеми виробництва комбінованих продуктів на молочній основі, обгрунтовано технологічні параметри виробництва.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л95 я73-1 + Л965 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА764490 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Грек О. В. 
Бродильна активність лактозозброджувальних дріжджів у сироватко-солодовому суслі / О. В. Грек, О. О. Красуля, О. О. Тігунова // Biotechnologia Acta. - 2013. - 6, № 2. - С. 92-96. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л87-11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100178 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
7.

Грек О. М. 
Візуальна креативність у структурі візуально-мислиннєвої діяльності / О. М. Грек // Наука і освіта. - 2007. - № 4/5. - С. 31-35. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розкрито особливості візуальної креативності як емпіричної характеристики візуального мислення. Проаналізовано структурні компоненти візуальної креативності. Досліджено особливості розвитку зазначеної характеристики у підлітковому віці. Констатовано, що перспективою подальших наукових досліджень у цій галузі є розробка системи розвивальних завдань.

Раскрыты особенности визуальной креативности как эмпирической характеристики визуального мышления. Проанализированы структурные компоненты визуальной креативности. Исследованы особенности развития указанной характеристики в подростковом возрасте. Констатирован факт, что перспективой дальнейших научных исследований в этой области является разработка системы развивающих задач.

The article deals with the features of visual creativity as empirical characteristic of visual thinking. Structural components of visual creativity are analysed. Features of development of the specified characteristic at teenage age are investigated. The fact is ascertained, that the prospect of the further scientific researches in this area is system engineering of developing tasks.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.131.1 + Ю983.513.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Грек О. М. 
Особливості взаємозв'язку структурних компонентів візуальної та вербальної креативності в підлітковому віці / О. М. Грек // Наука і освіта. - 2008. - № 7. - С. 58-62. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розкрито особливості розвитку візуальної та вербальної креативності у підлітковому віці, специфіку взаємозв'язку між структурними компонентами зазначених видів креативності. Емпірично доведено, що підлітковий вік пов'язаний із нерівномірним характером розвитку структурних зв'язків між візуальною та вербальною креативністю.

Раскрыты особенности развития визуальной и вербальной креативности в подростковом возрасте и специфика взаимосвязи между структурными компонентами данных видов креативности. Эмпирически доказано, что подростковый возраст характеризуется неравномерным характером развития структурных связей между визуальной и вербальной креативностью.

It is demonstrated some features of development of teenagersТ visual and verbal creativity as well as specificity of interrelation between components of these kinds of creativity. Experiments prove that teen age is characterized by unequal development of structural links between visual and verbal creativity


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.51 + Ю983.402.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Грек О. М. 
Роль комп'ютерного тренінгу в розвитку візуальної креативності підлітків / О. М. Грек // Наука і освіта. - 2010. - Спец. вип.: проект "Когніт. процеси та творчість". - С. 49-54. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

У ході проведеного емпіричного дослідження визначено особливості розвитку структурних компонентів візуальної креативності в підлітковому віці. Надано визначення візуальної креативності, її структуру. Розкрито особливості створення комп'ютерного тренінгу з розвитку візуальної креативності; принципи, на яких він побудований, його завдання і зміст. На підставі одержаних даних щодо характерних особливостей візуальної креативності виділено наступні основні напрямки її розвитку засобами комп'ютерних технологій: розвиток візуальної оригінальності, розвиток стратегічно-семантичної гнучкості, розвиток продуктивності висунення візуальних гіпотез, розвиток змістовних та операціональних компонентів візуального мислення.

В ходе проведенного эмпирического исследования определены особенности развития структурных компонентов визуальной креативности в подростковом возрасте. Дано определение визуальной креативности, представлена ее структура. Раскрыты особенности создания компьютерного тренинга по развитию визуальной креативности; принципы, на которых он построен, его задачи и содержание. На основе полученных данных согласно характерным особенностям визуальной креативности выделены следующие основные направления ее развития средствами компьютерных технологий: развитие визуальной оригинальности, развитие стратегично-семантической гибкости, развитие производительности выдвижения визуальных гипотез, развитие содержательных и операциональных компонентов визуального мышления.

In the course of empirical research identified characteristics of the structural components of visual creativity in adolescence. ItТs considered the definition of visual creativity, its structure.аThe features of computer training on the development of visual creativity, the principles on which it is built, its objectives and content. Based on data obtained from the characteristic features of visual creativity identified the following major directions of its development by means of computer technology: the development of visual originality, the development of strategically-semantic flexibility, the development of performance nomination visual hypotheses, the development of content and operational components of visual thinking. ItТs analyzed the results of testing a training and effectiveness of its use.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.51 + Ю983.402.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Грек О. М. 
Психологічні особливості розвитку креативності в підлітків в умовах рекреаційного закладу / О. М. Грек, А. В. Аксеніна // Наука і освіта. - 2011. - № 11. - С. 32-35. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Зосереджено увагу на проблемі вивчення особливостей розвитку креативності у підлітків за умов рекреаційного закладу. В ході дослідження проведено діагностику розвитку креативності у підлітків (11 – 14-ти років), які відпочивали в УДЦ "Молода гвардія". З використанням різних методик визначено показники рівня розвитку у підлітків-рекреантів структурних компонентів візуальної та вербальної креативності, одержані результати наведено у вигляді таблиці. З'ясовано, що розвиток креативності, візуальної та вербальної креативності в підлітків-рекреантів має середній рівень. Доведено, що у розвитку візуальної креативності в підлітків-рекреантів домінуючим є процесуальний компонент, а не змістовий. Перспективою на майбутнє є розробка психологічного тренінгу з розвитку структурних компонентів креативності в підлітків за умов рекреаційного закладу.

Внимание сосредоточено на проблеме изучения особенностей развития креативности у подростков в условиях рекреационного заведения. В ходе исследования проведена диагностика развития креативности у подростков (11 - 14-ти лет), которые отдыхали в УДЦ "Молодая гвардия". С использованием разных методик определены показатели уровня развития у подростков-рекреантов структурных компонентов визуальной и вербальной креативности, полученные результаты приведены в табличном виде. Выяснено, что развитие креативности, визуальной и вербальной креативности у подростков-рекреантов имеет средний уровень. Доказано, что в развитии визуальной креативности у подростков-рекреантов доминирующим является процессуальный компонент, а не содержательный. Перспективой на будущее является разработка психологического тренинга по развитию структурных компонентов креативности у подростков в условиях рекреационного заведения.

The article analyzes peculiarities of development of teenagers' creativity in terms of recreation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9*82 + Ю983.402.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Грек О. М. 
Розвиток творчих здібностей у молодших школярів в умовах рекреації / О. М. Грек, В. В. Брюховецька // Наука і освіта. - 2011. - № 11. - С. 35-38. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Обгрунтовано актуальність проведення дослідження особливостей розвитку творчих здібностей у молодших школярів за умов рекреації. Описано етапи виконання емпіричного дослідження, результати якого представлено у вигляді таблиці. На підставі аналізу одержаних результатів розроблено психологічний тренінг з розвитку творчих здібностей у молодших школярів за умов рекреаційного закладу. Після проведення апробації розробленого тренінгу з розвитку творчих здібностей у молодших школярів-рекреантів було виявлено зміни у розвитку творчих здібностей у молодших школярів-рекреантів за методиками П. Торренса та Дж. Гілфорда. Узагальнено та наведено табличні результати, що одержані до та після розвивального експерименту. Зроблено висновки, що у молодших школярів-рекреантів виявлено середній та нижче середнього рівень розвитку творчих здібностей; розроблений тренінг з розвитку творчих здібностей у молодших школярів-рекреантів є ефективним засобом для розвитку означеного виду здібностей за умов рекреаційного закладу.

Обоснована актуальность проведения исследования особенностей развития творческих способностей младших школьников в условиях рекреации. Описаны этапы выполнения эмпирического исследования, результаты которого представлены в табличном виде. Исходя из анализа полученных результатов, разработан психологический тренинг по развитию творческих способностей младших школьников в условиях рекреационного заведения. После проведения апробации разработанного тренинга по развитию творческих способностей младших школьников-рекреантов были выявлены изменения в развитии творческих способностей младших школьников-рекреантов по методикам П. Торренса и Дж. Гилфорда. Обобщены и представлены табличные результаты, полученные до и после развивающего эксперимента. Сделаны выводы, что у младших школьников-рекреантов обнаружен средний и ниже среднего уровень развития творческих способностей; разработанный тренинг по развитию творческих способностей младших школьников-рекреантов является эффективным средством для развития определенного вида способностей в условиях рекреационного заведения.

The article presents peculiarities of studying creative abilities of primary school children in terms of recreation. It discloses peculiarities of elaborating psychological training on development of creative abilities of junior schoolchildren in terms of recreation; analyzes results of approving the training.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.8 + Ю9*82 + Ю983.402.1 + Ю954.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Грек О. М. 
Дослідження емоційної сфери підлітків в умовах рекреації / О. М. Грек, В. В. Казаріна // Наука і освіта. - 2011. - № 11. - С. 39-41. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

З метою нормалізації психоемоційної сфери у підлітків за умов рекреації досліджено особливості їх емоційної сфери. Описано методики проведення емпіричного дослідження на базі УДЦ "Молода гвардія", у якому брали участь 70 підлітків-рекреантів. Узагальнені результати дослідження емоційної сфери підлітків подано у вигляді таблиці. Констатовано, що у досліджуваних найбільш вираженою є агресія - фізична та словесна, вони дратівливі у стосунках з іншими, проте, у підлітків практично відсутній показник непрямої агресії. Зазначено, що це вимагає розробки психологічного тренінгу щодо зняття емоційної напруги та створення позитивного емоційного фону під час рекреаційної діяльності.

С целью нормализации психоэмоциональной сферы у подростков в условиях рекреации исследованы особенности их эмоциональной сферы. Описаны методики проведения эмпирического исследования на базе УДЦ "Молодая гвардия", в котором приняли участие 70 подростков-рекреантов. Обобщенные результаты исследования эмоциональной сферы подростков представлены в табличном виде. Констатировано, что у исследуемых наиболее выражена агрессия - физическая и словесная, они раздражительны в отношениях с другими, однако, у подростков практически отсутствует показатель непрямой агрессии. Отмечено, что это требует разработки психологического тренинга по снятию эмоционального напряжения и созданию положительного эмоционального фона во время рекреационной деятельности.

The article analyzes the emotional sphere of teenagers in terms of recreational establishments.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9*82 + Ю983.402.2 + Ю953.521

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Грек О. М. 
Порівняльний аналіз розвитку креативності у молодших школярів з комп'ютерною та традиційною системою навчання / О. М. Грек, О. Л. Ясиновська // Наука і освіта. - 2011. - № 9. - С. 70-73. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Визначено поняття "креативність" як здатність породжувати незвичайні ідеї, відхилятися від традиційних схем мислення, швидко вирішувати проблемні ситуації. Висвітлено результати вивчення особливостей розвитку креативності в молодших школярів з комп'ютерною та традиційною системою навчання та їх порівняльного аналізу за допомогою t-критерія Стьюдента. Виокремлено методи дослідження: спостереження, бесіда, аналіз продуктів діяльності, методика П. Торренса, методика Дж. Гілфорда, методика "Трансформація візуального образу" С. М. Симоненко. Стверджено, що існує значуща різниця між рівнями розвитку показників креативності в роботах учнів молодших класів з різною системою навчання. Найвищі оцінки за показниками продуктивності, оригінальності та категоріальної гнучкості є в учнів з розвивальною системою навчання з використанням персональних комп'ютерів, а в учнів з традиційною системою навчання результати знаходяться на середньому та нижчому за середній рівнях. Більш розвинені креативність і творче мислення в молодших школярів, які навчаються за комп'ютерною розвивальною системою навчання. Наголошено, що від методів навчання, які використовує вчитель, залежить активізація творчої діяльності учнів молодшого шкільного віку.

Определено понятие "креативность" как способность порождать необычные идеи, отклоняться от традиционных схем мышления, быстро решать проблемные ситуации. Освещены результаты изучения особенностей развития креативности у младших школьников с компьютерной и традиционной системой обучения и их сравнительного анализа с помощью t-критерия Стьюдента. Выделены методы исследования: наблюдение, беседа, анализ продуктов деятельности, методика П. Торренса, методика Дж. Гилфорда, методика "Трансформация визуального образа" С. М. Симоненко. Подтверждено, что существует значимая разница между уровнями развития показателей креативности в работах учащихся младших классов с различной системой обучения. Самые высокие оценки по показателям производительности, оригинальности и категориальной гибкости - у учащихся с развивающей системой обучения с использованием персональных компьютеров, а у учащихся с традиционной системой обучения результаты находятся на среднем и ниже среднего уровнях. Более развиты креативность и творческое мышление у младших школьников, обучающихся по компьютерной развивающей системе обучения. Отмечено, что от методов обучения, которые использует учитель, зависит активизация творческой деятельности учащихся младшего школьного возраста.

The article describes some features of developing creativity of primary school pupils. It demonstrates comparative analysis of developing creativity of primary school children who study in terms of traditional and computerized developing training programs.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253 + Ч421.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Лузин В. И. 
Характеристика биологической деградации керамического гидроксиапатита, имплантированного в костный дефект, по данным рентгеноструктурного анализа / В. И. Лузин, С. В. Петросянц, О. А. Грек, Е. П. Бережной, Д. А. Астраханцев // Травма. - 2014. - 15, № 2. - С. 20-24. - Библиогр.: 17 назв. - рус.

В эксперименте на 72 белых крысах с исходной массой 130 - 150 г методом рентгеноструктурного анализа исследовали кристаллическую структуру регенерата при имплантации в костный дефект в зоне проксимального метафиза большеберцовой кости керамического гидроксиапатита с размером частиц менее 63 мкм. Установили, что в керамическом гидроксиапатите размеры кристаллитов были меньше, чем в интактной кости, на 11,19 - 12,78 %, а коэффициент микротекстурирования, наоборот, был больше на 18,11 - 21,13 % при неизменных параметрах элементарных ячеек гидроксиапатита. В группе животных, которым заполнение дефекта не проводилось, в период с 15-го по 30-й день размеры элементарных ячеек вдоль оси с и соотношение с/а превосходили таковые показатели группы интактных животных на 60-й и 90-й день. Размеры кристаллитов в группе незаполненного дефекта в течение всего периода исследования были меньше, чем аналогичные показатели в группе интактных крыс, на 2,08 - 9,14 %. При имплантации керамического гидроксиапатита в зону дефекта было выявлено увеличение параметров с, а и с/а, что свидетельствует о дестабилизации элементарных ячеек гидроксиапатита костного регенерата и является следствием его биологического преобразования. В результате биодеградации кристаллиты керамического гидроксиапатита становятся более рыхлыми, увеличиваются в размерах и, вероятно, создают препятствие для формирования однородной кристаллической решетки костного минерала, который образуется.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р458.198.55-29 + Р458 с03

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23024 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Грек О. В. 
Визначення показників якості альбумінної пасти з клітковиною / О. В. Грек, О. О. Онопрійчук, А. В. Тимчук, К. В. Овсієнко // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2017. - 23, № 6. - С. 149-157. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л812.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
16.

Грек О. В. 
Технологія білково-ягідних згустків з молочної сировини / О. В. Грек, О. О. Онопрійчук, Т. В. Пшенична // Харч. пром-сть. - 2017. - № 22. - С. 55-63. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л991.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29432 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
17.

Савченко О. А. 
Науково-практичні аспекти технології сиркових виробів із зерновими інгредієнтами : монографія / О. А. Савченко, О. О. Онопрійчук, О. В. Грек; Національний університет біоресурсів і природокористування України. - Київ : Компринт, 2021. - 198 c. - укp.

Узагальнено тенденції та реалії розроблення технологій сиркових виробів із зерновими інгредієнтами. Наведено інформацію щодо теоретичного підґрунтя удосконалення технологій молочно-білкових продуктів із рослинними наповнювачами. Описано інновації в технологіях сиркових виробів із екструдованими та солодорощеними зерновими, а також харчовими волокнами. Обгрунтовано системний підхід до розроблення технології поліфункціональних молочно-білкових виробів з зерновими наповнювачами, отриманими різними способами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л955.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА855300 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Загальні технології харчової промисловості : навч. посіб. / О. А. Савченко, О. В. Грек, М. С. Ніколаєнко, О. А. Топчій, А. В. Тимчук; Національний університет біоресурсів і природокористування України. - Київ : Компринт, 2021. - 293 c. - Бібліогр.: с. 289-291 - укp.

Висвітлено передумови впровадження та принципи HACCP "Hazard Analysis and Critical Control Point". Розкрито поняття, завдання та технології окремих харчових продуктів. Акцентовано увагу на ресурсозбереженні на підприємствах переробної галузі. Висвітлено механізми впливу окремих технологічних параметрів процесів виробництва на формування якості кінцевого продукту харчування на прикладі м'ясних, молочних, кондитерських та інших виробів. Подано інформацію про технології переробки м'яса, молока, гідробіонтів, зерна. Наведено параметри виробництва кондитерської продукції, макаронних виробів, олії, майонезу. Розкрито підходи до розширення асортиментного ряду за рахунок використання функціонально-технологічних інгредієнтів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л80 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА855295 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
19.

Овсієнко К. В. 
Визначення форм зв'язку вологи в сироватко-вершковому сирі з харчовими волокнами / К. В. Овсієнко, А. В. Тимчук, О. В. Грек // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2021. - 27, № 6. - С. 169-178. - Бібліогр.: 177 назв. - укp.

Сучасна технологія виробництва молочних продуктів характеризується вдосконаленням окремих технологічних етапів з акцентом на збереженні якості та кількості. Актуальним є вдосконалення технології сироваткових сирів із використанням сучасних інгредієнтів не тільки для розширення асортименту, а й для раціоналізації стадій виготовлення. Ймовірно, додавання таких складових, як харчові волокна, з поліфункціональними властивостями у відповідних кількостях сприятиме прискоренню процесу структуроутворення в готовому продукті. Технологічні та споживчі характеристики, термін зберігання харчових виробів багато в чому визначається властивостями води, яка міститься в них у вільній і зв'язаній формі. При розчиненні проходить взаємодія - певна кількість молекул води зв'язується з молекулами розчиненої речовини, зменшуючи кількість вільної (незв'язаної) рідини. Кількість вільної та зв'язаної води в готовому продукті активно впливає на терміни зберігання. Для досліджень використовували сироватко-вершкові сири (СВС) без та з внесенням пшеничних харчових волокон і кунжутної клітковини. Для визначення форм зв'язку вологи в СВС із харчовими волокнами використовували термоаналітичний метод, що є традиційним у визначеннях хімічних реакцій і фізичних перетворень під дією тепла у багатокомпонентних системах між окремими з'єднаннями. Термічні процеси завжди супроводжуються зміною внутрішнього тепловмісту системи. Перетворення призводить до споживання або виділення тепла. Саме такі теплоефекти були виявлені методом диференціально-термічного аналізу. Встановлено, що додавання комплексу харчових волокон до складу СВС підвищує гідрофільність і зростання питомої теплоти дегідратації готового продукту. Результати підтверджують доцільність додавання харчових волокон до СВС для зв'язування вільної вологи, забезпечення сталих показників якості та прогнозування термінів зберігання готового продукту.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л955.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Загальні технології харчової промисловості : підручник / О. А. Савченко, О. В. Грек, М. С. Ніколаєнко, О. А. Топчій, А. В. Тимчук; Національний університет біоресурсів і природокористування України. - Київ : Компринт : Ямчинський О. В., 2023. - 427 c. - Бібліогр.: с. 422-425 - укp.

Викладено поняття, визначення, а також технології окремих харчових продуктів. Акцентовано увагу на ресурсозбереженні на підприємствах переробної галузі. Висвітлено механізми впливу окремих технологічних параметрів процесів виробництва на формування якості кінцевого продукту харчування на прикладі м’ясних, молочних, кондитерських та інших виробів. Розкрито принципи консервування. Розглянуто питання виробництва охолодженої та мороженої риби, солоної, маринованої, сушеної, в'яленої, копченої продукції та консервів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л80 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА868825 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського