Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Гірін В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12

      
Категорія:    
1.

Крейсман Е. А. 
Ефективність поперечного профілювання берм при будівництві кар'єрних автодоріг : Моногр. / Е. А. Крейсман, С. В. Філатов, С. О. Жуков, В. С. Гірін. - Д. : Наука і освіта, 2004. - 240 c. - Бібліогр.: 142 назв. - укp.

Проаналізовано динаміку розвитку і тенденції застосування великовантажних кар'єрних автосамоскидів на відкритих гірничих роботах, встановлено вплив поперечного профілю кар'єрних комунікацій на параметри руху автосамоскида. Запропоновано методику визначення оптимальних параметрів поперечного профілю транспортних берм залежно від гірничотехнічних факторів. Розроблено технологію формування транспортних берм з увігнутим поперечним профілем проїзної частини. Встановлено потенціальні можливості підвищення ефективності гірничого виробництва шляхом впровадження поперечного профілювання транспортних берм на підприємствах Кривбасу.

Исследованы динамика развития и тенденции применения больших грузоподъемных карьерных автосамосвалов на открытых горных выработках, установлено влияние поперечного профиля карьерных коммуникаций на параметры движения автосамосвала. Разработана методика определения оптимальных параметров поперечного профиля транспортных берм в зависимости от горнотехнических факторов. Предложена технология формирования транспортных берм с вогнутым поперечным профилем проезжей части. Определены потенциальные возможности повышения эффективности горного производства путем внедрения метода поперечного профилирования транспортных берм на предприятиях Кривбасса.


Індекс рубрикатора НБУВ: И168.3,021

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА652867 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Гірін В. С. 
Аналіз даних довговічності і працездатності шин 33.00 - 51 в умовах експлуатації Новокриворізького ГЗК / В. С. Гірін, М. Г. Пристінський // Систем. технології. - 2002. - Вип. 6. - С. 16-20. - Бібліогр.: 1 назв. - укp.

Наведено результати досліджень довговічності понадвеликогабаритних шин розміру 33.00-51 за умов експлуатації на автосамоскидах вантажопідйомністю 110 - 120 т за умов залізорудного кар'єру Новокриворізького гірничо-збагачувального комбінату.


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.42-042.66

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69472 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Філатов С. В. 
Вплив поперечного профілю кар'єрних автодоріг на опір руху великовантажних автосамоскидів / С. В. Філатов, В. С. Гірін, С. О. Жуков // Систем. технології. - 2002. - Вип. 6. - С. 21-25. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Зазначено, що автотранспортні комунікації глибоких залізорудних кар'єрів мають жорсткі обмеження стосовно ширини транспортних берм. Це ускладнює застосування нових типів великовантажних автосамоскидів, що є необхідним у зв'язку з критичним рівнем амортизації існуючого на підприємствах рухомого складу. Запропоновано нове рішення щодо зниження коефіцієнта опору руху автосамоскида шляхом зміни поперечного профілю проїзної частини кар'єрної автодороги, а також метод визначення його рівня.


Індекс рубрикатора НБУВ: О311.19-022.5 + И168.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69472 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Філатов С. В. 
Сучасні тенденції в розвитку кар'єрного транспорту / С. В. Філатов, В. С. Гірін, С. О. Жуков // Систем. технології. - 2002. - Вип. 6. - С. 35-40. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Наведено характеристику сучасного стану технологічного транспорту рудних кар'єрів і перспективні напрямки його розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: И168

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69472 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Гірін В. С. 
Розробка підземних технологій одержання залізних суперконцентратів в умовах шахт Кривбасу : Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.15.02 / В. С. Гірін; Криворіз. техн. ун-т. - Кривий Ріг, 1998. - 32 c. - укp. - рус.

Аналізуються результати теоретичних, експериментальних досліджень, що присвячені розробці технологічних схем вибіркової виїмки залізних руд і переробки їх в умовах шахти. Робота базується на результатах теоретичних, лабораторних і натурних досліджень у промислових умовах. Надані технологічні схеми вибіркового видобутку та переробки, які дозволяють одержати залізорудний концентрат високої якості.


Індекс рубрикатора НБУВ: И332.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА301779 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Будівництво   
6.

Проблеми будівництва в світлі євроінтеграції : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 21 - 23 листоп. 2007 р. / ред.: С. О. Жуков, О. О. Шишкін, В. Ф. Бизов, П. В. Бересневич, В. С. Гірін; Дніпропетр. облрада, Криворіз. міськрада, Криворіз. техн. ун-т, Акад. гірн. наук України, "Укррудпром", асоц., "Крибасбуд", асоц., "Криворіжіндустрбуд", ЗАТ, "Н.-д. гірничоруд. ін-т", держ. п-во. - Кривий Ріг : Криворіз. техн. ун-т, 2007. - 296 c. - укp. - рус.

Рассмотрены новые технологии и материалы, используемые при защите конструкций в строительстве. Даны рекомендации по совершенствованию метода разрушения минеральных сред в строительных и добычных геотехнологиях. Рассмотрены задачи и перспективы развития порошковой металлургии Украины. Обоснована целесообразность использования цементных смесей с пониженным расходом вяжущего при формировании твердеющих искусственных массивов. Изложены результаты анализа конструкций местных отсосов на предприятиях горного машиностроения. Освещены производственные и социальные перспективы развития подземного Кривбасса. Исследованы методологические проблемы производственной технологии. Рассмотрены особенности бетонов на цементе, модифицированном железистыми цеолитами. Показано влияние кратковременных переменных нагрузорк на прочность, нормативность и трещиностойкость железобетонных элементов из бетонов на отходах обогащения железных руд. Обоснованы возможности повышения полноты и эффективности разработки наклонных и пологих залежей совершенствоанием подземных и строительных геотехнологий. Проведен обзор состояния водных объктов Кривбасса и разработаны предложения по их экологическому оздоровлению и улучшению качества питьевой воды. Усовершенствован метод расчета вентиляционных окон в перемычках выработок. Раскрыта специфика разработки месторождений в условиях влияния техногенных формирований. Дано обоснование выбора комплексов оборудования при комплесном освоении месторождений руд и строительных материалов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Н.я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА726841 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Матеріали Всеукраїнської науково-технічної конференції "Шляхи вирішення проблем експлуатації спеціалізованих автотранспортних засобів", Україна, Кривий Ріг, 24 - 25 жовтня 2014 р. / ред.: Ю. А. Монастирський, С. О. Жуков, В. С. Гірін; ДВНЗ "Криворіз. нац. ун-т". - Кривий Ріг : ДВНЗ "КНУ", 2014. - 173 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp. - рус.

Подано доповіді, статті, тези, присвячені висвітленню особливостей конструювання, експлуатації й удосконалення спеціалізованого автотранспорту та факторів, що впливають на нього. Наведено результати дослідження взаємозв'язку гірничотехнічних умов і параметрів руху веливантажного кар'єрного автосамоскида внутрішньо-кар'єрними шляхами для розробки автотранспорту в контексті узгодження основних характеристик самоскидів зі специфічними гірничотехнічними умовами розробки конкретного родовища та теоретичного обгрунтування засобів підвищення ефективності кар'єрної техніки за рахунок покращання маневрованих показників під час роботи за стиснених умов.


Індекс рубрикатора НБУВ: О3 я431(4УКР) + И168.3 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА801931 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Філатов С. В. 
Максимізація відповідності зовнішніх та внутрішніх факторів руху великовантажних кар'єрних автосамоскидів як метод оптимізації їх роботи / С. В. Філатов, І. В. Гірін, С. О. Жуков, В. С. Гірін // Гірн. вісн.. - 2016. - Вип. 101. - С. 24-28. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Наведено результати досліджень щодо зменшення коефіцієнту опору кочення великовантажного кар'єрного автосамоскида за рахунок застосування нового поперечного профілю кар'єрної автодороги. Розкрито механізм впливу профілювання поверхні руху на енергетичні показники руху автосамоскида, а також - характер зміни плями контакту колеса з дорогою залежно від характеристик гуми та умов її деформування. Наведено діючі технічні умови на повний комплект тягового обладнання великовантажного кар'єрного автосамоскида, а також методи визначення швидкості руху останнього з урахуванням зміни параметрів поперечного профілю кар'єрного шляху. Зазначено, в якому напрямку зосереджуються наукові пошуки авторів: не тільки удосконалення запропонованих у попередні періоди методів і методик, але і самих підходів щодо пояснення механізму деформування великорозмірної гумової шини максимально навантаженого колеса при русі поверхнею змінного поперечного профілю з різними деформаційними та фрикційними характеристиками. Представлено методику проведення досліджень та їх результати, а також подано блок-схему основних реальних напрямків технічно можливого та технологічно доцільного підвищення швидкості руху усереднено типового великовантажного кар'єрного автосамоскида. Зосереджено увагу на дослідженні впливу на параметри руху великорозмірного колеса характеру кривизни утворюючих профілю дороги, на відміну від досліджених раніше прямолінійних утворюючих. Доведено, що на експлуатаційну швидкість кар'єрного автосамоскида найбільш суттєво впливають: кут поперечного, відповідного колісним парам, центральносиметричного нахилу поверхні та ширина автодороги, а також значно залежні від цього коефіцієнти опору кочення та зчеплення шин. Запропонована методика дозволяє значно розвинути теоретичне обгрунтування експериментально підтвердженої гіпотези про зменшення коефіцієнту опору кочення при ввігнутому профілі кар'єрної автодороги. Також зменшення коефіцієнта опору кочення дає можливість знизити величину тяги та потужності на ведучих колесах великовантажного кар'єрного автосамоскида, що підвищує машинний ресурс для виконання додаткових обсягів перевезень. Оскільки транспортну роботу можна виконувати з меншими показниками потужності двигуна самоскида, то це в свою чергу забезпечує і зменшення енерговитрат - об'ємів пального на транспортування заданих обсягів гірничої маси.


Індекс рубрикатора НБУВ: И168.3-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж60802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Гірін В. С. 
Сучасний стан електромобільного транспорту та його перспективи в Україні / В. С. Гірін, І. В. Гірін // Гірн. вісн.. - 2017. - Вип. 102. - С. 21-25. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Мета роботи - комплексне дослідження сталого стану електромобільного транспорту з зазначенням проблем, які потрібно терміново вирішувати для того, щоб електричні автомобілі стали повноцінною заміною традиційним машинам з ДВС в Україні. Використано аналітичні дослідження та аналіз статистичних залежностей та показників. Наукову цінність представляє аналітичне оцінювання потенціалу електромобільного ринку України та можливостей його активного інфраструктурного розвитку за рахунок скасування мита та спрощення процедури сертифікації та створення державної програми по електрифікації автомобільного транспорту та динамічного зростання кількості електричних авто на дорогах. Обгрунтовано, що ціни на електрокари безпосередньо залежать від урядових субсидій, і рівень державної підтримки грає головну роль у розвитку електротранспорту і безпосередньо впливає на політику автовиробників, яким поки вигідніше продавати традиційні автомобілі з ДВС не враховуючи, що продаж електромобілів дозволить державі реалізовувати програму по збереженню екології та ресурсозбереженню в Україні, якщо висувати автовиробникам особливі екологічні вимоги. Обгрунтовано, що істотної стимуляції збільшення попиту на електромобілі в Україні необхідно досягти для двох чинників. Перший - погіршення ситуації з вичерпаними енергоресурсами (зростання цін на бензин в декілька разів, загрозлива ситуація з цінами на газ та інші енергоносії, близький кінець запасів нафти і газу в усьому світі). Другий - технологічний прорив, в результаті якого електромобілі стануть більшдешевими і зручними, з одночасним вкладанням коштів в розвиток інфраструктури - головним чином в створення мережі зарядних станцій. Виконано порівняльний аналіз застосування електромобілів і традиційних автомобілів в міських умовах експлуатації з урахуванням інфраструктурних особливостей міст України.


Індекс рубрикатора НБУВ: О333.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж60802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Гірін В. С. 
Про перспективи доцільності використання екологічно чистих видів автомобільного пального в Україні / В. С. Гірін, І. В. Гірін // Вісн. Криворіз. нац. ун-ту : зб. наук. пр. - 2016. - Вип. 43. - С. 73-79. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

У всьому світі автомобільний транспорт розвивається швидкими темпами, і як наслідок, забруднюється довкілля, особливо у розвинених регіонах та прилеглих територіях. Дана обставина потребує необхідності проведення аналізу рівня небезпеки продуктами, які виділяються при роботи двигунів внутрішнього згоряння при їх використанні. Основним джерелом продуктів забруднення є автомобільні пального, яких в останні роки з'явилося у великій їх різноманітності, у тому числі бензини різних марок, дизельні пального, що одержуються з різної початкової сировини і їх сумішей в різноманітних поєднаннях. З'явилося багато альтернативних видів пального, таких як газоподібні вуглеводні, різні спирти, ефіри, водень, біоетаноли, радіоактивні речовини і ін. Важливою обставиною є при цьому показники економічного характеру. Про питання доцільності й перспективи використання альтернативних видів автомобільних палив в Україні думки багатьох фахівців розходяться. Фахівці правління Біоенергетичної асоціації України відносяться критично до виробництва біоетанолу і біодизеля в нашій країні через те, що значна частина автотранспорту не пристосована за технічними характеристиками до використання сумішевих моторних палив, при цьому не виконуються норми Енергетичного співтовариства по вихлопу парникових газів, а також вищій вартості одиниці енергії. В УкрНДІ "Автотранспроект" проведено дослідження про дію етанолу на різні матеріали і встановили, що при змісті 7 % етанолу в біопаливі не робить негативного впливу на процеси згорання, а при змісті більше 10 % картина протилежна і вимагається адаптація до нього паливних систем. У представленій роботі проведень аналіз досвіду Європи, де біопального застосовуються вже багато років, а також повідомлень Національного інституту стандартів і технологій США Київський інститут споживчих експертиз встановив, що при використанні сумішей бензину з етанолом потужність двигуна може підвищуватися, але з одночасною витратою пального. Фахівці ж компанії "Техсервис" стверджують, що змін при експлуатації двигунів внутрішнього згорання не встановлено, а негативне наслідки пов'язані з неякісним продуктом. Що стосується думки інших вітчизняних фахівців, то вони стверджують, що при вмісті в бензині 40 % етилового спирту кількість шкідливих речовин порівняно зі звичайним бензином потужність двигуна підвищується на 3 - 4 %, а витрата пального при цьому на 8 %. У результаті наведеного вище виникла необхідність провести огляд і аналіз опублікованих робіт в цьому напрямі.


Індекс рубрикатора НБУВ: З35 + О33-082-325 + О35-082 н631

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72501 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Гірін В. С. 
Аналіз сучасного стану безпеки та комфортності пасажирських автоперевезень в Україні / В. С. Гірін, І. В. Гірін // Вісн. Криворіз. нац. ун-ту : зб. наук. пр. - 2017. - Вип. 45. - С. 114-117. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Автомобільний транспорт розвивається в усьому світі швидкими темпами, що приводить не тільки до забруднення навколишнього середовища, а й до підвищення дорожньо-транспортних подій, причому не тільки в міських умовах, а й за їх межами. Тому проблеми підвищення безпеки на автошляхах і при перевезенні пасажирів є надто актуальним завданням. Наведено основні фактори, що впливають на безпечну експлуатацію автомобільного транспорту, а також основні причини дорожньо-транспортних подій. У тому числі і перевищення швидкості руху, порушення правил маневрування, проїзду перехресть, недотримання дистанції, перехід пішоходами в неустановлених місцях. Управління автомобілями в нетверезому стані, виїзд на зустічну полосу, нестандартна поведінка пішоходів, порушення проїзду пішоходних переходів, пішоході у нетверезому стані, дорожні умови, природні випадки. Наведено аналіз зазначених факторів и подано їх відсотковий вміст. До причин дорожньо-транспортних подій наведено додаткові фактори: не сертифіковані автобуси, що здійснюють перевезення, несправний або зношений стан транспортного засобу, низька кваліфікація, втомленість водія, морально зношенні транспортного засобу, порушення правил перевезення і неадекватна поведінка пасажирів. Надано статистику дорожньо-транспортних подій проведено їх аналіз, подана статистика травматизму дітей на дорогах і основні причини. Наведено досвід країн Євросоюзу зі зниження травматизму на автомобільному транспорті. Описано основні недоліки роботи громадського транспорту з огляду пасажирів: агресивна поведінка водіїв на дорозі, невміння та безвідповідальність їх поведінки, антисанітарія і дискомфорт рухомого складу, грубість деяких пасажирів, затримки та збої роботи транспорту, підвищені розмови з мобільних телефонів та ін. Надано рекомендації з покращання безпеки на автодорогах України, у тому числі з оптимізації маршрутів, обгрунтованого призначення кожного виду рухомого складу, підвищення кваліфікації керівного складу транспортних організацій. Представлено загальні висновки з вирішення актуальної задачі зі зниження аварійності та безпеки на автомобільному транспорті.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082.03 + О385

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72501 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Пахомов В. І. 
Дослідження та розробка заходів, спрямованих на зниження токсичності викидів промислового автотранспорту / В. І. Пахомов, І. В. Гірін, В. С. Гірін // Вісн. Криворіз. нац. ун-ту : зб. наук. пр. - 2020. - Вип. 50. - С. 73-78. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.

Основна мета роботи - кількісна оцінка забруднення атмосфери викидами автотранспорту підприємств в умовах Кривбасу і розробка аналітичної методики комплексного підвищення екологічної безпеки шляхом зниження рівня шкідливих викидів від промислової автотехніки в навколишнє середовище. Використано як теоретичні (математичне моделювання, використання теорії планування експерименту), так і експериментальні методи дослідження. Застосовано ряд приватних методів: аксіоматичний і гіпотетичний методи, аналіз та синтез, метод інтерпретації. Вихідні дані були отримані шляхом обстеження міських транспортних магістралей і аналізу автотранспортних потоків гірничодобувних підприємств м. Кривого Рогу. Одержані наступні наукові результати: розроблено метод прогнозу забруднення повітря автотранспортом для окремих ділянок автодоріг; розроблені статистичні схеми прогнозу шкідливих викидів автотранспорту за матеріалами спостережень у Кривбасі; розроблені методичні підходи прогнозування забруднення повітря автотранспортом на перспективу з урахуванням запланованих заходів щодо зниження промислового транспортного навантаження на атмосферне повітря; розроблена методика обстеження складу і інтенсивності викидів потоку промислового автотранспорту. Розроблені модель, методика і програма розрахунку показників режиму руху і питомої витрати палива на 1 т км виконаної транспортної роботи дозволяють для конкретних умов експлуатації обгрунтовано визначити оптимальний режим руху транспортних засобів, який поряд з максимальною умовною питомою продуктивністю забезпечуватимуть зниження концентрації шкідливих викидів рухомого складу під час експлуатації. Розроблено методику щодо ефективної експлуатації промислового автотранспорту. яка дозволяє істотно підвищити екологічний ккд рухомого складу. Запропоновано рекомендації щодо зниження автотранспортного забруднення повітряного середовища міста, які грунтуються на організаційних, технологічних і конструктивних рішеннях. На підставі проведених розрахунків полів концентрацій шкідливих викидів розроблений комплекс заходів щодо зниження рівня забруднення від промислового автотранспорту, який може бути використаний в виробничих програмах.


Індекс рубрикатора НБУВ: И168.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72501 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського