Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (18)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Десятов Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Десятов Т. М. 
Тенденції розвитку неперервної освіти в країнах Східної Європи (друга половина ХХ століття) : Моногр. / Т. М. Десятов. - К. : АртЕк, 2005. - 336 c. - Бібліогр.: 455 назв. - укp.

Розглянуто методологічні засади розвитку систем неперервної освіти в країнах Східної Європи, особливості їх становлення та розвитку у другій половині XX ст. Охарактеризовано специфічні внутрішні національні, зовнішні загальноєвропейські та світові чинники, що зумовили формування концепції неперервної освіти в цих країнах. Висвітлено тенденції розвитку неперервної освіти та можливі шляхи творчого використання прогресивних ідей зарубіжного досвіду та проаналізовано основні напрями розвитку неперервної освіти в Україні.

Рассмотрены методологические принципы развития систем беспрерывного образования в странах Восточной Европы, особенности их становления и развития во второй половине XX в. Охарактеризованы специфические внутренние национальные, внешние общеевропейские и мировые факторы, которые обусловили формирование концепции беспрерывного образования в этих странах. Освещены тенденции развития беспрерывного образования и возможные пути творческого использования прогрессивных идей зарубежного опыта и проанализированы основные направления развития беспрерывного образования в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.207 + Ч33(4)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА664759 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Абашкіна Н. В. 
Професійна освіта в зарубіжних країнах: порівняльний аналіз / Н. В. Абашкіна, О. І. Авксєнтьєва, Р. І. Антонюк, Т. М. Десятов, Н. О. Корсуньська; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - 2-е вид. - К. : Вибір, 2002. - 322 c. - Бібліогр.: с. 389-390. - укp.

Вперше в українській педагогічній науці висвітлено досвід організації професійної освіти в зарубіжних країнах (США, Японії, ФРН, Іспанії, Туреччині, Румунії). Розкрито тенденції формування системи освіти, висвітлено новітні технології у професійному навчанні в зарубіжних країнах, визначено їх складові. Розглянуто особливості використання аудіовізуальних засобів і комп'ютерних технологій у даній системі. Розглянуто двомовне навчання як реалізацію принципу політкультурності. Досліджено спільні та відмінні риси професійної підготовки вчителів у країнах Західної Європи кінця ХХ ст. Наведено порівняльний аналіз процесів, які відбуваються в профосвіті зарубіжних країн, запропоновано можливі шляхи використання прогресивних ідей зарубіжжя в теорії та практиці профосвіти України. Вміщено словник зарубіжних педагогічних термінів профосвіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч454(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА619800 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Десятов Т. М. 
Наука управління загальноосвітнім навчальним закладом : Навч. посіб. / Т. М. Десятов, О. М. Коберник, Б. Л. Тевлін, Н. М. Чепурна. - Х. : Вид. група "Основа", 2003. - 240 c. - (Упр. шк.). - укp.

Розглянуто наукові засади управління загальноосвітнім навчальним закладом, а також функції, принципи та методи управління. Описано систему внутрішньошкільного керівництва та контролю, наведено методику аналізу стану викладання та рівня навчальних досягнень учнів. Розкрито теоретичні аспекти ефективного планування роботи даних закладів.

Рассмотрены научные основы управления общеобразовательным учебным заведением, а также функции, принципы и методы управления. Описана система внутришкольного руководства и контроля, приведена методика анализа преподавания и уровня научных достижений учеников. Раскрыты теоретические аспекты эффективного планирования работы данных заведений.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41я7

Шифр НБУВ: ВА655368 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Десятов Т. М. 
Тенденції розвитку неперервної освіти в країнах Східної Європи (друга половина ХХ століття) : Автореф. дис... д-ра пед. наук / Т. М. Десятов; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2006. - 35 c. - укp.

Розглянуто методологічні засади розвитку систем неперервної освіти у країнах Східної Європи. Проаналізовано їх становлення та розвиток у другій половині XX ст. Визначено внутрішні національні, зовнішні загальноєвропейські та світові чинники, що зумовили формування концепції неперервної освіти у цих країнах, досліджено особливості цього формування за умов структурування, функціонування, еволюції даної освіти на підставі цілісного аналізу педагогічних, політичних й економічних процесів. Обгрунтовано періодизацію становлення та розглянуто розвиток неперервної освіти у країнах Східної Європи у контексті глобалізації й інтернаціоналізації світового господарства. Висвітлено процес трансформації цілей, завдань, характеру та функцій освіти, форм її організації. Охарактеризовано кризу класичної моделі системи освіти, спричиненої суперечностями між системою освіти та реальними умовами життя суспільства. Досліджено стратегію розвитку структури неперервної освіти, проаналізовано законодавчу базу. Розглянуто систему фінансування та визначено роль педагогічних технологій у її становленні та розвитку. Обгрунтовано можливі шляхи використання прогресивних ідей зарубіжного досвіду за нових соціально-економічних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.207 + Ч34(4)4

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА341671 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Науково-педагогічна спадщина О. А. Захаренка як джерело виховання молодого покоління : матеріали X Міжнар. ювіл. Захаренк. пед. читань, 2 лют. 2012 р., Черкаси / ред.: Т. М. Десятов, О. А. Біда, Л. Ю. Вовкочин; МОНМС України, Черкас. нац. ун-т ім. Богдана Хмельницького. - Черкаси, 2012. - 104 c. - укp. - рус.

Висвітлено науково-педагогічні ідеї О. А. Захаренка та розглянуто можливості їх реалізації в сучасній освітній системі України. Визначено роль ціннісних орієнтацій у формуванні особистості студента ВНЗ. Охарактеризовано педагогічні передумови мотивації дівчат підліткового віку до саморозвитку індивідуального здоров'я. Розглянуто трансгресивну педагогіку як теоретичне джерело шкільної альтернативної освіти в країнах ЄС. Проаналізовано особливості стилів керівництва в управлінні ЗНЗ. Розкрито сутність, функції та завдання менеджера освіти. Увагу приділено питанням освіти дорослих, вихованню соціальних цінностей у студентів ВНЗ, проблемам медіаосвіти майбутніх соціальних педагогів. Запропоновано модель формування готовності майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти до профілактики педагогічної занедбаності. Розглянуто специфіку конструювання змісту підготовки майбутніх вихователів до інтегрованої освіти дошкільників з особливими освітніми потребами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я434

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА747837 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Атаманчук Ю. М. 
Особливості управління вищою освітою в контексті адаптації діяльності регіональних ВНЗ до Болонського процесу / Ю. М. Атаманчук, Т. М. Десятов, С. О. Семеріков // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2010. - Вип. 183, ч. 4. - С. 20-26. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Висвітлено головні перешкоди на шляху адаптації діяльності регіональної вищої освіти до Болонського процесу. До факторів, що значно ускладнюють модернізацію вищої школи в регіоні, віднесено невизначеність статусу освіти, недостатність фінансування, нерівномірність розвитку регіонів тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) к + Ч484(4)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Десятов Т. 
Європейська восьмирівнева класифікаційна рамка освіти / Т. Десятов // Післядиплом. освіта в Україні. - 2008. - Спец. вип. - С. 3-7. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито особливості останнього варіанта (1997 р.) міжнародної стандартної класифікації освіти (МСКО), яка є спробою уніфікувати опис національних систем освіти з метою забезпечення можливості їх порівняння. Акцентовано увагу на базовій одиниці класифікації - освітній програмі, що охоплює всі рівні освіти. Окреслено низку параметрів, за якими можна оціники та здійснити на міжнародному рівні зіставлення змісту всіх національних освітніх програм. Подано описові (освітньо-кваліфікаційні) характеристики рівнів Європейської структури кваліфікації на основі трьох типів результатів навчання: знання, уміння, компетенції. В рамках МСКО українські освітні програми розподілені за вісьмома рівнями, від дошкільної та початкової освіти до програм аспірантури та докторантури з присвоєнням наукового ступеня кандидата або доктора наук.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я8(4УКР) + Ч34(4УКР)п2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Десятов Т. 
Європейська кваліфікаційна рамка - як інструмент процесу реформування / Т. Десятов // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2007. - № 1/2. - С. 149-156. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто міжнародні визначення кваліфікацій та проаналізовано найбільш загальні підходи до їх розробки на рівні окремих країн з відповідними прикладами. Описано технічні аспекти процесу розробки національного визначення кваліфікацій. Висвітлено міркування стосовно того, як розробка визначення кваліфікацій в окремій країні або галузі може вплинути на розвиток подібних процесів в інших країнах або галузях, або потрапити під її вплив.

Рассмотрены международные рамки квалификаций и проанализированы наиболее общие подходы к их разработке на уровне отдельных стран с соответствующими примерами. Описаны технические аспекты процесса разработки национальной рамки квалификаций. Освещены взгляды относительно того, как разработка рамки квалификаций в отдельной стране или отрасли может повлиять на развитие подобных процессов в других странах или отраслях, или попасть под ее влияние.

The article deals with the international frameworks of qualifications and the general approaches to their development at a level of the separate countries with the most corresponding examples. Technical aspects of process of development of a national framework of qualifications (NFQ) are described. Some reasons of how development of a framework of qualifications in the separate country or branch can affect development of similar processes in other countries or branches, or, on the contrary, are resulted to get under its influence.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4)п2 + Ч34(4УКР)п2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Десятов Т. 
Рамкова система кваліфікацій європейських країн / Т. Десятов // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2006. - № 3/4. - С. 159-165. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Висвітлено, на підставі міжнародного досвіду, найважливіші аспекти розробки Національної рамки кваліфікацій та Національної системи кваліфікацій. Обгрунтовано мету створення основи для початку серйозного обговорення даного питання в Україні.

Освещены, с учетом международного опыта, важнейшие аспекты разработки Национальной рамки квалификаций и Национальной системы квалификаций. Обоснована цель создания предпосылок для начала серьезного обсуждения данного вопроса в Украине.

The author covered, in view of the international experience, the major aspects of development of the National framework of qualifications and National system of qualifications. The purpose of creation of preconditions for the beginning serious discussion of the given question in Ukraine is proved.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30е(4УКР)ж

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Десятов Т. М. 
Позитивна динаміка в якісній підготовці кваліфікованих робіників / Т. М. Десятов // Проф.-техн. освіта. - 2008. - № 1. - С. 4-7. - укp.

Узагальнено підсумки роботи профтехосвітян України за 2007 р. Розглянуто результати інформатизації та комп'ютеризації навчально-виробничого процесу. Висвітлено заходи щодо переходу професійно-технічних навчальних закладів (ПТНЗ) на навчання за новим змістом, зокрема, щодо підручникотворення та розробки проектів впровадження в навчальний процес державних стандартів. Розглянуто особливості підготовки робітничих кадрів за державним замовленням. Наведено результати експерименту фінансування ПТНЗ Львівщини, Харківщини та Києва з обласних бюджетів за рахунок коштів субвенції з державного бюджету. Проаналізовано кадрове забезпечення ПТНЗ педагогічними працівниками та майстрами виробничого навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР)01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Десятов Т. 
Створення підручників нового покоління для професійної освіти - невідкладне завдання сьогодення / Т. Десятов // Проф.-техн. освіта. - 2008. - № 2. - С. 9-10. - укp.

Окреслено найнагальніші завдання у вирішенні проблеми підручникотворення у професійно-технічній освіті, які набувають особливої актуальності у зв'язку із розробкою, апробацією та запровадженням Державних стандартів ПТО. Розглянуто пріоритетний напрям діяльності МОН України - розроблення програми "Підручник", що передбачатиме підвищення якості змісту підручників, їх уніфікацію, прозорі процедури замовлення, виготовлення та рецензування. Акцентовано увагу на розробку та впровадження в навчальний процес сучасних педагогічних засобів навчання на електронних носіях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Десятов Т. 
Формування сучасного виробничого персоналу / Т. Десятов // Проф.-техн. освіта. - 2008. - № 3. - С. 7-8. - укp.

Висвітлено стан підготовки в Україні кваліфікованих робітничих кадрів і фахівців з вищою будівельною освітою. Розглянуто причини звільнення молодих робітників протягом року на підприємствах будівельної галузі, проблему забезпечення профтехучилищ кваліфікованими педагогічними працівниками. Наведено приклади спільної діяльності будівельних училищ і підприємств щодо оновлення матеріально-технічної бази навчальних майстерень і лабораторій, розробки педагогічних програмних продуктів. Розкрито роль МОН України у розробці галузевих стандартів вищої освіти та Державних стандартів робітничих професій. Визначено основні напрями спільної діяльності МОН України та Міністерства регіонального розвитку та будівництва України щодо забезпечення кваліфікованими кадрами будівельного виробництва.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР) + Н.р + У9(4УКР)310-640.01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Десятов Т. 
Національна кваліфікаційна рамка - інструмент модернізації освіти і навчання / Т. Десятов // Проф.-техн. освіта. - 2010. - № 1. - С. 10-13. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Актуалізовано розробку національної рамки кваліфікації (НРК), яка б враховувала рекомендації Європейського парламенту і Європейської ради, що передбачають створення загальної рамки зіставлення (механізму синхронізації між різними кваліфікаційними системами та їх рівнями). Розглянуто основні критерії та процедури узгодження національних рівнів кваліфікації з Європейською рамкою кваліфікації (ЄРК). У таблиці наведено дескриптори, що характеризують рівні ЄРК. Запропоновано заходи для визначення (після погодження НРК із відповідними національними інституціями) порядку, методики, механізму розташування професійних кваліфікацій у структурі НРК. Як механізм визнання таких кваліфікацій запропоновано професійні стандарти (ПС) - основа для формування НРК, де кожний рівень описаний чітким набором вимог до знань, умінь і компетенцій працівників. На основі експериментальних даних і досвіду європейських країн сформульовано кваліфікації у межах галузі індустрії харчування (охарактеризовано 7 кваліфікаційних рівнів).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч454(4УКР) я86 + У9(4УКР)240.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Десятов Т. М. 
Професійні стандарти - основа формування галузевої рамки кваліфікації / Т. М. Десятов // Проф.-техн. освіта. - 2009. - № 2. - С. 5-6. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто зміни, необхідність яких зумовлена переходом до навчання та підготовки працівників на базі компетенцій. Визначено соціально-економічні потреби, які мають бути відбиті у кваліфікаційних стандартах на основі компетенцій. Виявлено недоліки, які є свідченням невідповідності існуючої системи забезпечення якості професійної освіти вимогам сьогодення. Обговорено обов'язкові елементи сучасної системи якості професійної підготовки. Обгрунтовано переваги застосування професійного стандарту, зокрема, для роботодавців, працівників, органів управління освітою, освітніх закладів тощо. Акцентовано увагу на заходах, що мають передувати створенню професійного і освітнього(академічного) стандартів. Надано рекомендації для кожного кваліфікаційного рівня.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч454(4УКР) я86 + У9(4УКР)240.01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Десятов Т. М. 
Проблеми в освіті дорослих та функції викладача-андрагога / Т. М. Десятов // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 5. - С. 152-159. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто проблеми дорослих, пов'язані з сучасними тенденціями розвитку суспільства та промисловості. Акцентовано увагу на тому, що професійна перепідготовка дорослих - соціально-педагогічне явище. Позначено, що розвиток цього явища обумовлено соціально-економічними факторами - структурними змінами на виробництві, у сфері зайнятості, становищем на ринку праці. Проналізіровано роль викладача-андрагогії та його функції як головного спеціаліста в галузі навчання дорослих.

Рассмотрено проблемы взрослых, связанные с современными тенденциями развития общества и промышленности. Акцентировано внимание на том, что профессиональная переподготовка взрослых - социально-педагогическое явление. Обозначено, что развитие даного явления обусловлено социально-экономическими факторами - структурными изменениями на производстве, в сфере занятости, положением на рынке труда. Пронализировано роль преподавателя-андрагога и его функции как главного специалиста в области обучения взрослых.

Considered adult problems associated with the modern trends of development of society and industry. Accented the attention is focused on the fact that retraining adults - social and pedagogical phenomenon. Indicated that the development danogo phenomena due to socioeconomic factors - structural changes in production, employment, labor market performance. Analysis is made of the role of teacher-andragogue and its function as a chief specialist in the field of adult education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.421

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Компетентнісний підхід до підготовки педагогів у зарубіжних країнах: теорія та практика : монографія / Н. М. Авшенюк, Т. М. Десятов, Л. М. Дяченко, Н. О. Постригач, Л. П. Пуховська, О. В. Сулима; НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - Кіровоград : Імекс, 2014. - 279 c. - Бібліогр.: с. 235-246 - укp.

Виявлено та проаналізовано ключові тенденції запровадження компетентнісного підходу до педагогічної освіти у зарубіжних країнах. Розроблено концепції щодо формування професійних стандартів педагогічної освіти на основі компетентностей, а також розвитку громадянської компетентності майбутніх педагогів за умов ВНЗ. Подано методики формування професійних стандартів на основі компетентнісного підходу, що передбачає розробку модульних програм, заснованих на діяльнісно-орієнтованих технологіях, а також оцінювання професійної компетентності за модульними програмами. Обгрунтовано перспективні напрями вдосконалення вітчизняної системи неперервної педагогічної освіти у зв'язку із запровадженням компетентнісно-кваліфікаційних вимірів до побудови змісту освіти за умов входження України до європейського освітнього та наукового простору.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4/8)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА789763 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Десятов Т. М. 
Модернізація вищої педагогічної освіти з позиції реалізації модульно-діяльнісних програм / Т. М. Десятов // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 6. - С. 45-53. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто питання модернізації вищої педагогічної освіти з позицій реалізації модульних програм, заснованих на компетенціях. Всесторонньо обгрунтовано компетентнісний підхід до професійної підготовки сучасного фахівця в контексті сучасних теоретико-методологічніх основ; окреслено європейський вимір компетентнісного підходу і його концептуальні основи, розглянуто особливості впровадження в учбову діяльність компетентнісного підходу. Акцентовано увагу на тому, що компетентнісний підхід в освіті пов'язаний з особисто-орієнтованим і діяльнісним підходами до вчення, оскільки стосується особи студента і може бути реалізованим і перевіреним лише в процесі виконання конкретним студентом певного комплексу дій.

Рассмотрены вопросы модернизации высшего педагогического образования с позиций реализации модульных программ, основанных на компетенциях. Всесторонне обоснован компетентностный подход к профессиональной подготовке современного специалиста в контексте современных теоретико-методологических основ; очерчены европейское измерение компетентностного подхода и его концептуальные основы, рассмотрены особенности внедрения в учебную деятельность компетентностного подхода. Акцентировано внимание на том, что компетентностный подход в образовании связан с личностно-ориентированным и деятельностным подходами к обучению, поскольку касается личности студента и может быть реализованным и проверенным только в процессе выполнения конкретным студентом определенного комплекса действий.

The article considers the new approach to the higher education modernization based on the realization of competency-building modular programs. It closely supports competency-building approach to professional training of modern specialists in the context of current theoretical and methodological principles. It also outlines the European dimension of competency-building approach and its basic concepts as well as dwells on its implementations in educational process. The approach requires the transformation of the educational content, its conversion from the objective model that exists for “all” the students, to subjective outcomes of each student, which can be measured.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Десятов Т. М. 
Тенденції розвитку освіти дорослих: європейський досвід / Т. М. Десятов // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 1 (8). - С. 182-190. - Бібліогр.: 7 назв - укp.

Розглянуто проблеми освіти дорослих, які викликані тенденціями розвитку суспільства та промисловості. Акцентовано увагу на тому, що професійна підготовка дорослих - це соціально-педагогічне явище, виникнення та розвиток якого обумовлені змінами на виробництві та сфері зайнятості. Окреслено перспективні напрями розвитку освіти дорослих з використанням досвіду США, Англії, Польщі.

Рассмотрены проблемы образования взрослых, которые вызваны тенденциями развития общества и промышленности. Акцентировано внимание на том, что профессиональная подготовка взрослых - это социально-педагогическое явление, возникновение и развитие которого обусловлено изменениями на производстве и сфере занятости. Очерчены перспективные направления развития образования взрослых с использованием опыта США, Англии, Польши.

The article analyses the historical aspects of adults’ education system development and some of the current issues in andragogical studies, namely adults’ education as modern society developmentfactor, an adult’s self-realization and adaptation, organizational, managerial, psychological and educational aspects, educational services for adults.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(4)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Десятов Т. М. 
Вища педагогічна освіта України в контексті світових глобалізаційних процесів: порівняльний аналіз : монографія / Т. М. Десятов, І. Т. Лещенко; ред.: А. І. Кузьмінський. - Київ : Арт Економі, 2014. - 151 c. - Бібліогр.: с. 140-151 - укp.

Узагальнено міжнародний досвід підготовки майбутніх учителів. Вивчено специфічні внутрішні національні, зовнішні загальноєвропейські та світові напрями розвитку вищої педагогічної освіти. Проаналізовано концептуальні основи реалізації компетентнісного підходу в національній вищій освіті за умов формування глобального інформаційного суспільства. Виявлено тенденції впливу інтернаціоналізації та транснаціоналізації на механізм забезпечення якості вищої освіти. Визначено особливості розроблення модульних програм, які грунтуються на діяльнісно-орієнтованих технологіях, методики оцінювання компетентності за модульним принципом. Обгрунтовано можливі шляхи творчого використання прогресивних ідей зарубіжного досвіду в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА792854 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Десятов Т. М. 
Роль освіти дорослих в освітній політиці Європейського Союзу / Т. М. Десятов // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2014. - № 30. - С. 40-54. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

The article dwells on the adults' education priority tendencies in the European Union education policy. It develops adults' education role in promoting positive social changes as well as emphasizes the importance of comparative studies within the field of adult's education. The article analyzes the adults' education issues as modern society development factors, adults' self-realization and adaptation, organizational and managerial as well as psychological and pedagogical aspects of providing adults with educational services. It mentions that an important condition for effectiveness within the system of basic principles of adults' education development is not only the implementation of the best ideas from the pedagogical heritage, but also introducing democratically-oriented research and foreign experience, because of Ukraine's integration into European education area. Within this context the article analyzes adults' education perspective tendencies based on the experience of European countries, especially condition for making better educational process organization and implementing innovative technologies. It notes that increasing labor market demands, fast technological changes, globalization, increasing academic and labor mobility require competency-based approach to the readiness of all-field professionals to increase their professional level, which is a necessary condition and priority tendency of adults' education modernization in Ukraine. It also dwells on the issues which have to do with the modern trends in societal and industrial development. The article emphasizes that adults' professional education is a societal and pedagogical phenomenon, which appearance and development is conditioned by social and economic factors such as structural changes in manufacture, employment and labor market condition. It mentions the issues and perspective trends in adults' education formation in Ukraine in 21st century.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(4)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського