Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (21)
Пошуковий запит: (<.>A=Драгнєв Ю$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Драгнєв Ю. В. 
Проблеми формування культури здоров'я студентів інституту економіки і бізнесу / Ю. В. Драгнєв // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2004. - № 1. - С. 161-166. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто сучасні проблеми та зміст формування культури здоров'я студентів інституту економіки та бізнесу, а також запропоновано педагогічну систему формування культури здоров'я студентів.

Рассмотрены современные проблемы и содержание формирования культуры здоровья студентов института экономики и бизнеса, а также предложена педагогическая система формирования культуры здоровья студентов.

This article deals with coutenpovavy problems of forming culture of business end economics institute students, description of this phenomena. In this work me can find a pedagogical system of forming students health culture.


Ключ. слова: культура здоров'я, студенти, педагогічна система
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.153.18

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Драгнєв Ю. В. 
Оздоровчі технології підвищення культури здоров'я студентів в умовах комп'ютеризації навчання : Метод. рек. для студ. вищ. навч. закл. / Ю. В. Драгнєв; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ : Альма-матер, 2006. - 71 c. - укp.

Обгрунтовано необхідність формування та підвищення культури здоров'я студентів за умов комп'ютеризації навчання. Розглянуто духовний, психічний і фізичний аспекти здоров'я. Досліджено позитивний і негативний вплив використання комп'ютера у навчальному процесі. Розроблено спеціальні оздоровчі технології, спрямовані на усунення негативної дії комп'ютера та поліпшення здоров'я студентів. Запропоновано методики аутогенного тренування, самомасажу, загартовування, а також фізичні вправи для очей, шиї, плечей, рук, тулуба, ніг.

Обоснована необходимость формирования и повышения культуры здоровья студентов в условиях компьютеризации обучения. Рассмотрены духовный, психический и физический аспекты здоровья. Исследовано позитивное и негативное влияние использования компьютера в учебном процессе. Разработаны специальные оздоровительные технлогии, направленные на предотвращение негативного воздействия компьютера и улучшение здоровья студентов. Предложены методики аутогенной тренировки, самомассажа, закаливания, а также физические упражнения для глаз, шеи, плеч, рук, туловища, ног.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р120.4 я7 + Р11(4УКР)028.6 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА677956 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Ротерс Т. Т. 
Актуальні питання фізичного виховання учнівської молоді: теорія та практика : монографія / Т. Т. Ротерс, А. Г. Чорноштан, Ю. В. Драгнєв, О. В. Отравенко, Г. С. Богданова, Н. В. Щурова; ДЗ "Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка". - Луганськ, 2008. - 320 c. - укp.

Розглянуто питання фізичного виховання (ФВ) школярів і студентів. Висвітлено особливості розвитку професійних компетентностей учителів ФВ у післядипломній педагогічній освіті, профільного навчання як виховного потенціалу сучасної освіти. Розкрито сутність іміджу сучасної людини. Визначено теоретико-методологічні засади підготовки майбутнього вчителя ФВ до професійної діяльності. Показано місце ФВ школярів в освітньому просторі сучасної школи.

Рассмотрены вопросы физического воспитания (ФВ) школьников и студентов. Освещены особенности развития профессиональных компетентностей учителей ФВ в последипломном педагогическом образовании, профильного обучения как воспитательного потенциала современного образования. Раскрыта сущность имиджа современного человека. Определены теоретико-методологические основы подготовки будущего учителя ФВ к профессиональной деятельности. Показано место ФВ школьников в образовательном пространстве современной школы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354 + Ч511.143

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА713892 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Драгнєв Ю. В. 
Формування культури здоров'я студентів в умовах комп'ютеризації навчання : автореф. дис... канд. пед. наук / Ю. В. Драгнєв; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2008. - 20 c. - укp.

Визначено суть, зміст і структуру культури здоров'я студентів за умов комп'ютеризації навчання. Висвітлено суть поняття "культура здоров'я студентів за даних умов. Теоретично обгрунтовано й експериментально апробовано педагогічні умови формування культури здоров'я студентів за комп'ютеризації навчання, що дозволило підвищити рівень культури здоров'я студентів під час роботи за комп'ютером у навчальному процесі та самостійної роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р124.04 + Р11(4УКР)028.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА335247 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Драгнєв Ю. В. 
Актуальні питання фізичного виховання учнівської молоді: теорія та практика : монографія / Ю. В. Драгнєв, А. Г. Чорноштан, В. М. Завадич, О. І. Соколенко, О. В. Отравенко, О. Ф. Очкалов, В. І. Бабич, П. В. Ярошенко, Г. С. Богданова, Н. В. Щурова; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка, Ін-т фіз. виховання і спорту. - Луганськ, 2009. - 371 c. - укp.

Проаналізовано особливості ритмічного розвитку школярів у взаємодії фізичного й естетичного виховання. Розглянуто питання психологічної підготовки в армспорті - тренування психічних умінь та навичок, проектування модульно-рейтингової технології професійної підготовки вчителів фізичного виховання (ФВ). Висвітлено методологічні та теоретичні основи формування у школярів культури рухів, педагогічні умови (ПУ) формування ціннісного ставлення студентів педагогічних ВНЗ до здоров'я. Наведено загальну характеристику впровадження ПУ формування духовного здоров'я підлітків у процесі ФВ, розкрито сутнісну характеристику професійної компетентності вчителів ФВ, теоретичні аспекти вирішення проблеми формування їх професійного іміджу.

Проанализированы особенности ритмического развития школьников во взаимодействии физического и эстетического воспитания. Рассмотрены вопросы психологической подготовки в армспорте - тренировки психических умений и навыков, проектирования модульно-рейтинговой технологии профессиональной подготовки учителей физического воспитания (ФВ). Освещены методологические и теоретические основы формирования у школьников культуры движений, педагогические условия (ПУ) формирования ценностного отношения студентов педагогических ВУЗ к здоровью. Дана общая характеристика внедрения ПУ формирования духовного здоровья подростков в процессе ФВ, раскрыты сущностная характеристика профессиональной компетентности учителей ФВ, теоретические аспекты решения проблемы формирования их профессионального имиджа.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.0 + Ч421.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА722974 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Драгнєв Ю. В. 
Методика фізичної підготовки учнівської молоді : навч. посіб. для студ. ВНЗ фіз. виховання і спорту. Ч. 1. Армспорт / Ю. В. Драгнєв; ДЗ "Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка". - Луганськ, 2010. - 423 c. - Библиогр.: с. 317-324 - укp.

Надано уявлення про армспорт та його основи. Визначено складові технічних прийомів боротьби. Розглянуто методи, етапи, фази розучування атакувальних і захисних прийомів боротьби, які використовуються у навчально-тренувальному процесі. Наведено методику навчання рухових дій. Розкрито методи розвитку сили та формування вмінь і навичок під час виконання базових фізичних вправ. Розглянуто психічну та тактичну підготовку в армспорті, визначено найважливіші моменти в таких підготовках армспортсменів до змагального двобою. Надано відомості про загальні та специфічні принципи спортивного тренування відповідно до армспорту. Увагу приділено засобам відновлення в армспорті, техніці безпеки та запобіганню травматизму на заняттях. Висвітлено питання організації та проведення змагань, наведено їх правила.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.485.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В352982/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Драгнєв Ю. В. 
Формування культури здоров'я студентів в умовах комп'ютеризації навчання : монографія / Ю. В. Драгнєв; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2009. - 271 c. - укp.

Висвітлено сутність, зміст і структуру культури здоров'я студентів за умов комп'ютеризації навчання. Визначено її компоненти, критерії, показники та рівні сформованості. Розкрито вплив масової комп'ютеризації на здоров'я студентської молоді. Запропоновано оздоровчі технології, спрямовані на підвищення культури здоров'я студентів за умов коп'ютеризації навчання.

Освещены сущность, содержание и структура культуры здоровья в условиях компьютеризации обучения. Определены ее компоненты, критерии, показатели и уровни сформированности. Раскрыто влияние массовой компьютеризации на здоровье студенческой молодежи. Предложены оздоровительные технологии, направленные на повышение культуры здоровья студентов в условиях компьютеризации обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)028.6 + Ч481.354.5 + Ч481.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА731719 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Драгнєв Ю. В. 
Актуальні питання фізичного виховання учнівської молоді: теорія та практика : монографія / Ю. В. Драгнєв, А. Г. Чорноштан, А. П. Полтавський , О. І. Соколенко, О. В. Ливацький; ред.: Т. Т. Ротерс; ДЗ "Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка", Ін-т фіз. виховання і спорту. - Луганськ, 2011. - 368 c. - укp.

Розглянуто теоретичні основи фізичного виховання учнівської молоді. Увагу приділено питанням модернізації фізичного виховання школярів. Висвітлено основи методики розвитку гнучкості та координації рухів гімнасток-художниць 5 - 6-ти років. Розглянуто формування постави та комплексний розвиток здібностей у дітей старшого дошкільного віку засобами художньої гімнастики. Досліджено сутність і зміст інформаційної культури особистості у зарубіжній і вітчизняній теорії та практииці. Розкрито теоретичні основи рейтингового оцінювання спортивно-педагогічної підготовки майбутніх фахівців з фізичного виховання за умов кредитно-модульної системи навчання. Проаналізовано сутність і зміст навчання за спортивним напрямком "плавання" учнів шкіл спортивного профілю. Висвітлено теоретично-методологічні основи формування рухових навичок з волейболу в учнів шкіл спортивного профілю.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч510.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА752442 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Драгнєв Ю. В. 
Інформатизація вищої фізкультурної освіти: стан та перспективи : колект. моногр. / Ю. В. Драгнєв, С. С. Єрмаков, М. В. Чекунов; ред.: Ю. В. Драгнєв; ДЗ "Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка". - Луганськ, 2012. - 201 c. - укp.

Розкрито сучасний стан застосування інформаційних технологій у вищій фізкультурній освіті за умов розвитку інформаційного суспільства. Встановлено вплив інформатизації вищої фізкультурної освіти на процес формування інформаційної культури майбутнього вчителя фізичного виховання. Викладено сучасні вимоги до професійної підготовки майбутнього вчителя фізичної культури за умов інформатизації навчання. Подано інформацію про інформаційну компетентність викладачів і студентів як чинник розвитку інформаційно-освітнього середовища.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р30 + Ч30 в2:З97

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА759451 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Гармаш В. В. 
Актуальні питання фізичного виховання учнівської молоді: теорія та практика : монографія / В. В. Гармаш, Ю. В. Драгнєв, О. М. Костенко, О. В. Отравенко, О. Ф. Очкалов; ред.: Т. Т. Ротерс; ДЗ "Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка". - Луганськ, 2012. - 262 c. - укp.

Досліджено різні теоретичні та практичні аспекти, спрямовані на підвищення ефективності фізичного виховання школярів, професійної підготовки майбутніх вчителів фізичного виховання за умов профільного навчання старшокласників фізичної культури в ЗНЗ, а також інформатизації вищої фізкультурної освіти в контексті професійного розвитку майбутнього вчителя фізичної культури в інформаційно-навчальному середовищі. Висвітлено основи проектування рейтингової системи педагогічного контролю й оцінювання провідних аспектів спортивно-педагогічної підготовки студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА762147 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Драгнєв Ю. В. 
Професійний розвиток майбутнього вчителя фізичної культури в умовах інформаційно-освітнього простору: теорія та практика : монографія / Ю. В. Драгнєв; ДЗ "Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка". - Луганськ, 2013. - 475 c. - Бібліогр.: с. 370-473 - укp.

Висвітлено теоретичні та методичні засади професійного розвитку майбутнього вчителя фізичної культури за умов інформаційно-освітнього простору. Розглянуто професійний розвиток майбутнього вчителя фізичної культури у неперервній освіті та у неперервному навчанні в інформаційному суспільстві. Визначено, що підвищення якості вищої фізкультурної освіти в інформаційному суспільстві зумовлено інформаційною підготовленістю майбутнього вчителя фізичної культури та професорсько-викладацького складу ВНЗ. Запропоновано педагогічну систему професійного розвитку майбутнього вчителя фізичної культури за умов інформаційно-освітнього простору.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА767726 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Драгнєв Ю. В. 
Аналіз результатів експериментальної роботи з упровадження педагогічної системи професійного розвитку майбутнього вчителя фізичної культури в умовах інформаційно-освітнього простору / Ю. В. Драгнєв // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2013. - № 1. - С. 36-39. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проведене дослідження за критеріями, показниками та рівнями професійного розвитку показало, що впровадження педагогічної системи професійного розвитку майбутнього вчителя (ПРМВ) фізичної культури за умов інформаційно-освітнього простору має позитивні результати. Визначення теоретико-методологічних основ розробки педагогічної системи ПРМВ фізичної культури за умов інформаційно-освітнього простору та одержані наукові дані надають можливість стверджувати, що саме створення авторської педагогічної системи значно впливає на професійну підготовку майбутніх учителів фізичної культури та забезпечує високий рівень їх професійної готовності до професійної діяльності за умов інформаційно-освітнього простору.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Драгнєв Ю. 
Професійне становлення майбутнього вчителя фізичної культури в інформаційному суспільстві / Ю. Драгнєв // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2010. - № 5. - С. 109-114. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Актуалізовано проблему професійного становлення майбутнього вчителя фізичної культури на етапі професійного розвитку в інформаційному суспільстві. Охарактеризовано особливості інформаційного суспільства та розглянуто його вплив на перехід від класичного варіанту організації навчального процесу до його інформатизації та комп'ютеризації. Зосереджено увагу на інноваційних педагогічних процесах, що відбуваються у сучасному суспільстві. Обгрунтовано необхідність перегляду концептуальної системи поглядів на професійну підготовку майбутніх вчителів фізичної культури в галузі "Фізичне виховання, спорт і здоров'я людини" як суб'єктів освітнього процесу.

Актуализирована проблема профессионального становления будущего учителя физической культуры на этапе профессионального развития в информационном обществе. Охарактеризованы особенности информационного общества и рассмотрено его влияние на переход от классического варианта организации учебного процесса к его информатизации и компьютеризации. Сосредоточено внимание на инновационных педагогических процессах, происходящих в современном обществе. Обоснована необходимость пересмотра концептуальной системы взглядов на профессиональную подготовку будущих учителей физической культуры в области "Физическое воспитание, спорт и здоровье человека" как субъектов образовательного процесса.

The article considers the problem of the professional becoming of a future physical culture teacher in the informative society. The author opens up the peculiarities of the informative society, its influence on the perception of the importance of the transition from the classic variant of the educational process organization to its informatization and computerization. Changes and innovative pedagogical processes that take place in the modern society of our state and require of the higher school the revision of the conceptual system of looks at the professional training of future physical culture teachers of the specialization of "Physical education, sport and human being's health".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ч311.01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Драгнєв Ю. 
Професійний розвиток майбутнього вчителя фізкультури в умовах безперервної освіти в інформаційному суспільстві / Ю. Драгнєв // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2011. - № 3. - С. 128-135. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розглянуто чинники і шляхи професійного розвитку фахівця галузі знань "Фізичне виховання, спорт і здоров'я людини" за умов безперервної освіти в інформаційному суспільстві. Зосереджено увагу на принципі безперервності освіти, яка є основою професійного розвитку, фахової підготовки й удосконалення професійної майстерності майбутнього вчителя фізичної культури, а також процесу зростання його освітнього потенціалу впродовж професійної діяльності із застосуванням інформаційних технологій. У ході теоретичного аналізу з'ясовано, що професійний розвиток вчителя фізичної культури відбувається як у безперервній освіті, так і в безперервному навчанні.

Рассмотрены факторы и пути профессионального развития специалиста отрасли знаний "Физическое воспитание, спорт и здоровье человека" в условиях непрерывного образования в информационном обществе. Сосредоточено внимание на принципе непрерывности образования, который является основой профессионального развития, профессиональной подготовки и совершенствования профессионального мастерства учителя физической культуры, а также процесса роста его образовательного потенциала на протяжении профессиональной деятельности с применением информационных технологий. В ходе теоретического анализа установлено, что профессиональное развитие учителя физической культуры происходит как в непрерывном образовании, так и в непрерывном обучении.

The article proves that the continuous education of a future teacher of physical culture in the context of the informative society is the process of the growth of his/her educational potential during the life with the use of information technologies in the professional activity. The author specifies that the professional development of a future teacher of physical culture is characterized with the continuous process of his/her personal and professional potential development that influences on the future professional activity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.207 + Ч51 р31(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Драгнєв Ю. 
Інформаційно-навчальне середовище як чинник професійного розвитку майбутнього вчителя фізичної культури в умовах інформаційно-освітнього простору / Ю. Драгнєв // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2011. - № 1. - С. 94-98. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розкрито зміст інформаційно-навчального середовища (ІНС) як чинника підготовки вчителя фізичної культури. Виокремлено три основні види середовищ: орієнтовані на надання знань, орієнтовані на самостійну діяльність із здобування знань, змішаний тип середовищ. Визначено, що розвиток ІНС у ВНЗ за допомогою нових інформаційних технологій змінює роль викладача на роль консультанта в процесі навчання. Зазначено, що ІНС є сукупністю умов, які сприяють виникненню і розвитку процесів інформаційно-навчальної взаємодії між учнями, викладачем і засобами нових інформаційних технологій, а також формуванню пізнавальної активності учня за умови наповнення компонентів середовища (різні види навчального, демонстраційного обладнання, програмні засоби та системи, навчально-наочні посібники тощо). Для подальшого вивчення запропоновано розглянути використання інформаційних технологій у підготовці вчителя фізичної культури та ін.

Раскрыто содержание информационно-образовательной среды (ИОС) как фактора подготовки учителя физической культуры. Выделены три основных вида сред: ориентированные на предоставление знаний, ориентированные на самостоятельную деятельность по получению знаний, смешанный тип сред. Утверждается, что развитие ИОС в ВУЗ с помощью новых информационных технологий меняет роль преподавателя на роль консультанта в процессе обучения. Указано, что ИОС является совокупностью условий, способствующих возникновению и развитию процессов информационно-учебного взаимодействия между учениками, преподавателем и средствами новых информационных технологий, а также формированию познавательной активности ученика при условии наполнения компонентов среды (различные виды учебного, демонстрационного оборудования, программные средства и системы, учебно-наглядные пособия и т.д.). Для дальнейшего изучения предложено рассмотреть использование информационных технологий в подготовке учителя физической культуры и др.

The article examines an information-educational environment as a factor of the professional development of a future teacher of physical culture in the conditions of the information-educational space. Two large categories - space and environment - are selected. Different definitions of the notion of "an information-educational environment", and three basic types of the environment, namely: the environment, oriented to knowledge presentation; the environment, oriented to independent activity for gaining knowledge; a nixed type of the environment are presented. The author specifies that the information-educational environment of an educational institution is a constituent of the whole Ukrainian information-educational space.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.253 + Ч51 р21(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Драгнєв Ю. 
Професійний і особистісний саморозвиток майбутнього вчителя фізичної культури як необхідна умова професійного вдосконалення / Ю. Драгнєв // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2011. - № 4. - С. 132-138. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто професійний і особистісний саморозвиток майбутнього вчителя фізичної культури як необхідну умову професійного вдосконалення. Наголошено, що студент не може якісно саморозвиватися без прагнення виконувати свої функціональні обов’язки на високому рівні. Продіагностовано ставлення до майбутньої професійної діяльності та змотивованість на професійний розвиток. Виокремлено напрямки професійного й особистісного розвитку майбутнього вчителя фізичного культури. Розкрито принцип саморозвитку, що визначає здатність особистості перетворювати власну життєдіяльність на предмет практичного перетворення.

Рассмотрено профессиональное и личностное саморазвитие будущего учителя физической культуры как необходимое условие профессионального совершенствования. Отмечено, что студент не может качественно развиваться без стремления выполнять свои функциональные обязанности на высоком уровне. Продиагностированы отношение к будущей профессиональной деятельности и мотивирование профессионального развития. Выделены направления профессионального и личностного развития будущего учителя физической культуры. Раскрыт принцип саморазвития, определяющий способность личности превращать собственную жизнедеятельность в предмет практического преобразования.

Аre considered professional and personal self-development of future teacher of physical education as a prerequisite for professional development. It is noted that the student can not develop without the same quality commitment to fulfill their responsibilities to the highest level. Three areas of professional and personal development of future teachers of physical culture. Disclosed to the principle of self-development, which determines a person's ability to transform their own ability to live in the practical transformation of the subject.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Драгнєв Ю. 
Творча самореалізація особистості майбутнього вчителя фізичної культури у процесі професійного розвитку / Ю. Драгнєв // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2012. - № 1. - С. 158-164. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто питання творчої самореалізації особистості майбутнього вчителя фізичної культури у процесі професійного розвитку. Висвітлено різні підходи дослідників до особистісно-професійного розвитку суб’єктів освітнього процесу. Динаміка професійного розвитку педагога дозволяє припустити наявність взаємопов'язаних впливів між індивідуальним становленням професійного педагога і структурно-системними властивостями педагогічних інновацій. Наголошено, що професійний розвиток як творча самореалізація особистості здійснюється на основі самостійно прийнятих цінностей і смислів професійної діяльності. Зазначено, що фахівець з фізичного виховання і спорту повинен уміти швидко знаходити адекватний спосіб розв’язання нестандартних ситуацій на уроці фізичної культури.

Рассмотрены вопросы творческой самореализации личности будущего учителя физической культуры в процессе профессионального развития. Освещены различные подходы исследователей к личностно-профессиональному развитию субъектов образовательного процесса. Динамика профессионального развития педагога позволяет предположить наличие взаимосвязанных влияний между индивидуальным становлением профессионального педагога и структурно-системными свойствами педагогических инноваций. Отмечено, что профессиональное развитие как творческая самореализация личности осуществляется на основе самостоятельно принятых ценностей и смыслов профессиональной деятельности. Указано, что специалист по физическому воспитанию и спорту должен уметь быстро находить адекватный способ решения нестандартных ситуаций на уроке физической культуры.

In the article creative self-realization of personality of future teacher of physical culture is examined in the process of professional development. The question of self-realization of personality opens up. Specified, that the dynamics of professional development of teacher allows to assume the presence of the associate influencing between logic of the individual becoming of professional teacher and structurally system properties of pedagogical innovations. Professional development as creative self-realization of personality, which is carried out coming from values which are independently accepted a subject, and senses of professional activity, is examined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Драгнєв Ю. 
Професійний шлях майбутнього вчителя фізичної культури у сучасній вищій освіті / Ю. Драгнєв // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2012. - № 2. - С. 89-93. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто теоретичні аспекти проблеми професійного шляху майбутнього вчителя фізичної культури у сучасній вищій освіті, проектування якого включає такі складові: оцінка ситуації на ранньому етапі вибору, уявлення образу професійного майбутнього, аналізування передбачуваних обмежень; визначення відповідних кроків для досягнення мети. Визначено шляхи формування та корекції професійного розвитку особистості. Констатовано, що професійна підготовка майбутнього вчителя фізичної культури детермінована індивідуальною траєкторією вибору професії; професійний вибір передує професійному самовизначенню, яке є початком професійного шляху майбутнього спеціаліста.

Рассмотрены теоретические аспекты проблемы профессионального пути будущего учителя физической культуры, проектирование которого включает такие составляющие: оценка ситуации на раннем этапе выбора; мыслимый образ профессионального будущего; анализ предполагаемых ограничений, определение соответствующих шагов для достижения цели. Определены пути формирования и коррекции профессионального развития личности. Констатировано, что профессиональная подготовка будущего учителя физической культуры детерминирована индивидуальной траекторией выбора профессии; профессиональный выбор предшествует профессиональному самоопределению, которое является началом профессионального пути будущего специалиста.

The article deals with the professional way of future teacher of physical culture in modern higher education. The author considers professional way of future teacher of physical culture in modern higher education to be specified by individual choice of profession; professional chose precedes professional self-identification which is the beginning of future teacher’s of physical culture professional way.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Драгнєв Ю. В. 
Напрями професійного розвитку майбутнього вчителя фізичної культури / Ю. В. Драгнєв // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2012. - № 4. - С. 155-160. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Шляхом аналізу наукових поглядів розглянуто напрями професійного розвитку майбутнього вчителя фізичної культури у вищій фізкультурній освіті. Розглянуто перспективи розвитку вищої фізкультурної освіти в контексті професійної підготовки майбутнього фахівця з фізичної реабілітації. Наголошено, що саме на розвиток особистісних і професійних якостей майбутнього вчителя фізичної культури повинна бути спрямована вища фізкультурна освіта. Зроблено висновок, що напрями професійного розвитку повинні реалізувати зростання професійної кваліфікації в майбутню професійну діяльність, коли у процесі навчання відбувається як послідовне оволодіння професійними навичками, так і освоєння нових кваліфікацій (інформатика, кібернетика).

Рассмотрены векторы профессионального развития будущего учителя физической культуры в высшем физкультурном образовании. Доказано, что деятельность в условиях информационно-образовательного пространства становится все более инновационной, что разрешает иметь личный вектор профессионального развития в информационном обществе.

The vectors of professional development of future teacher of physical culture are considered in higher athletic education. It is well-proven that activity in the conditions of informatively-educational space becomes more innovative, that lets to have the personal vector of professional development in informative society.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Драгнєв Ю. В. 
Моделювання системи професійного розвитку майбутнього вчителя фізичної культури в умовах інформаційно-освітнього простору / Ю. В. Драгнєв // Освіта на Луганщині. - 2013. - № 1. - С. 143-147. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Розглянуто моделювання системи професійного розвитку вчителя фізичної культури за умов інформаційно-освітнього простору. Модель професійного розвитку особистості майбутнього вчителя фізичної культури включає адаптивно-аналітичний та активно-прогностичний вектори.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського