Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Дрожжина Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Дрожжина Т. В. 
В.О.Сухомлинський про конфлікти в навчально-виховному процесі / Т. В. Дрожжина, О. М. Іонова // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 1. - С. 37-39. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано погляди В.Сухомлинського щодо ролі і значення, причин конфліктів у педагогічному процесі. З'ясовано шляхи запобігання і розв'язання конфліктних ситуацій, запропонованих видатним педагогом.

Проведен анализ взглядов В.Сухомлинского на роль и значение, причины возникновения конфликтов в педагогическом процессе. Определены пути предупреждения и разрешения конфликтных ситуаций, что предлагаются выдающимся педагогом.

The analysis of sights of V.Suhomlinskogo on a role and value, the reasons of occurrence of conflicts in pedagogical process is lead. Ways of the prevention and the sanction of disputed situations that are offered by the oustanding teacher are determined.


Ключ. слова: конфлікт, виховання, навчання, історія
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Дрожжина Т. В. 
Педагогічні умови формування конфліктологічної компетенції учнів загальноосвітнього навчального закладу : Автореф. дис... канд. пед. наук / Т. В. Дрожжина; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2007. - 20 c. - укp.

Проведено теоретико-експериментальне дослідження питань формування конфліктологічної компетенції учнів. Визначено сутність конфліктологічної компетенції школярів, розкрито її зміст і структуру. Доведено, що ефективність процесу формування конфліктологічної компетенції учнів забезпечує впровадження таких умов: теоретико-методичної підготовки вчителів до здійснення педагогічної підтримки учнів, спрямованої на подолання труднощів у взаємодії й спілкуванні, набуття школярами досвіду поведінки в конфліктах з різними суб'єктами педагогічного процесу. Здійснено практичну апробацію визначених педагогічних умов шляхом організації системи підготовки вчителів до роботи у сфері педагогічної підримки, розробки та впровадження особистісно-орієнтованої технології конфліктологічної підготовки учнів. Уточнено показники та критерії сформованості конфліктологічної компетенції учнів. Експериментально підтверджено ефективність запропонованих педагогічних умов формування конфліктологічної компетенції учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.25 + Ю954.04-734

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА351307 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського