Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (6)Книжкові видання та компакт-диски (14)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Жорова І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15

      
Категорія:    
1.

Жорова І. Я. 
Формування професійних здібностей майбутніх кваліфікованих робітників сфери обслуговування у професійно-технічних навчальних закладах : Автореф. дис... канд. пед. наук / І. Я. Жорова; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. - Вінниця, 2007. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему формування професійних здібностей майбутніх кваліфікованих робітників сфери обслуговування у професійно-технічних навчальних закладах. Проаналізовано сучасний стан проблеми, надано опис цих структурних компонентів. Розкрито суть поняття "професійні здібності". Розроблено комплекс завдань щодо розвитку професійних здібностей майбутніх кваліфікованих робітників сфери обслуговування. Обгрунтовано методичне забезпечення процесу формування цих здібностей та розроблено рекомендації, які можуть бути використані викладачами та майстрами виробничого навчання даних закладів для збагачення дидактичних засобів і методів навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.203 + У9(4УКР)441 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА348539 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Жорова І. Я. 
Методика формування професійних здібностей учнів у процесі професійного навчання : навч. посіб. / І. Я. Жорова; Південноукр. регіон. ін-т післядиплом. освіти пед. кадрів. - Херсон : РІПО, 2009. - 121 c. - Бібліогр.: 48 назв. - укp.

Розглянуто психолого-педагогічну проблему професійних здібностей (ПЗ) особистості. Проаналізовано особливості організації процесу підготовки кваліфікованих робітників. Висвітлено методичні аспекти формування ПЗ учнів професійно-технічних навчальних закладів, зокрема, перцептивних, атенційних, мнемічних, мисленнєвих, комунікативних здібностей.

Рассмотрена психолого-педагогическая проблема профессиональных способностей (ПС) личности. Проанализированы особенности организации процесса подготовки квалифицированных рабочих. Освещены методические аспекты формирования ПС учеников профессионально-технических учебных заведений, в частности, перцептивных, атенционных, мнемических, мыслительных, коммуникативных способностей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.266я7 + Ю937.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА731370 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Зубко А. М. 
Розвиток післядипломної освіти педагогів у контексті сучасних гуманістичних тенденцій / А. М. Зубко, І. Я. Жорова // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22, ч. 7. - С. 92-97. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто проблеми післядипломної освіти в України в контексті сучасних гуманістичних тенденцій. Визначено особливості навчального процесу в закладах підвищення кваліфікації на базі акмеологічного та андрагогічного підходів, які розкривають діяльність педагога крізь призму самовдосконалення в освітньому просторі та особливе ставлення людини з базовою освітою та професійним досвідом до навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Жорова І. Я. 
Сучасні методологічні підходи до студіювання професіоналізму педагога / І. Я. Жорова // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 60. - С. 213-217. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Здійснено студіювання професіоналізму педагога у суміжних наукових галузях і розкрито його зміст шляхом кореляції системного, синергетичного, особистісно-діяльнісного, гуманістичного, аксіологічного та акмеологічного підходів.

Рассмотрена суть профессионализма педагога в смежных научных направлениях и раскрыто его содержание путём корреляции системного, синергетического, личностно-деятельностного, гуманистического, аксиологического и акмеологического подходов.

Teacher’s professionalism in related scientific fields is studied through system, synergetic, personality-active, humanistic, axiological and akmeological approaches are exposed its interconnection.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.42

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Жорова І. 
Теоретичний аналіз змісту поняття "Професіоналізм педагога" / І. Жорова // Молодь і ринок. - 2011. - № 3. - С. 88-91. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Проаналізовано підходи науковців до визначення змісту таких категорій як професіоналізм, професіоналізм педагога. Узагальнено результати досліджень учених щодо визначення структури професіоналізму педагога та фаз його розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Зубко А. М. 
Управління навчальним закладом: теоретико-методологічний аспект : колект. монографія / А. М. Зубко, І. Я. Жорова, Л. М. Назаренко, С. Ф. Одайник, В. С. Назаренко; Комун. ВНЗ "Херсон. акад. неперерв. освіти", Херсон. облрада. - Херсон, 2014. - 191 c. - укp.

Проаналізовано сучасний стан управлінської діяльності керівників навчальних закладів і освітніх установ, обгрунтовано впровадження інноваційних підходів в управління освітою. Розроблено інноваційний зміст (форми, методи, оцінки ефективності) управлінської діяльності на основі андрогогічного, акмеологічного, стратегічного, інформаційно-діяльнісного та креативного підходів. Досліджено особливості навчання дорослих, висвітлено аспекти організації та управління навчальним процесом у закладах підвищення кваліфікації педагогів, визначено критерії його ефективності. Охарактеризовано теоретико-методологічні засади розвитку професіоналізму педагога в системі післядипломної освіти, уточнено сутність "феномену професійності педагога". Досліджено становлення парадигми креативної освіти. Визначено сутність поняття "система креативного менеджменту". Розроблено методику розв'язання управлінських ситуацій на основі креативного мислення педагогів. Охарактеризовано умови розвитку системи креативного менеджменту в освіті.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА785229 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Кузьменко В. В. 
Теоретико-методичні основи вдосконалення системи освіти та поліпшення її кадрового забезпечення: психолого-педагогічний аспект : колект. монографія / В. В. Кузьменко, Є. П. Голобородько, Н. В. Слюсаренко, І. Я. Жорова, В. В. Примакова; ред.: В. В. Кузьменко, Н. В. Слюсаренко. - Херсон : Херсон. акад. неперерв. освіти, 2014. - 315 c. - укp.

Висвітлено історико-філософські передумови розвитку поняття "наукова картина світу". Викладено історичний аспект національного виховання. Розкрито сутність педагогічного дизайну як засобу педагогічної комунікації в інноваційному інформаційному середовищі. Проаналізовано інноваційні методи маркетингових комунікацій та перспективи їх використання на ринку освітніх послуг. Досліджено актуальні аспекти позакласної виховної роботи в ЗНЗ. Вивчено вплив атракції на міжособистісну взаємодію суб'єктів у спільно-розподільній діяльності навчально-виховного процесу закладу освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА785219 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Жорова І. Я. 
Зміст, форми і методи професійного розвитку вчителів у системі післядипломної освіти України: історико-педагогічна ретроспектива : навч. посіб. / І. Я. Жорова. - Херсон : КВНЗ "Херсон. акад. неперерв. освіти", 2014. - 223 c. - Бібліогр.: с. 179-223 - укp.

Розглянуто систему післядипломної освіти України як середовище професійного розвитку педагога. Охарактеризовано професіоналізм педагога як психолого-педагогічну категорію. Висвітлено зміст, форми та методи професійного розвитку вчителів за умов оновлення змісту та цілей шкілької освіти у 1940 - 1958 рр. Подано інформацію про удосконалення змісту та форм такого розвитку педагогів за умов політехнізації освіти у 1959 - 1967 рр. Приділено увагу змістово-технологічним аспектам розвитку професіоналізму вчителів за умов реформування шкільної освіти у 1968 - 1990 рр. Обгрунтовано інноваційні технології такого розвитку у національній системі післядипломної освіти у 1991 - 2014 рр.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)78 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА788832 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Жорова І. Я. 
Теоретико-методологічні засади розвитку професіоналізму вчителів у системі післядипломної освіти України в 40-х роках XX - початку XXI століття : монографія / І. Я. Жорова. - Херсон : КВНЗ "Херсон. акад. неперерв. освіти", 2014. - 383 c. - Бібліогр.: с. 307-361 - укp.

Досліджено розвиток професіоналізму вчителів у системі підвищення кваліфікації 1940 - 1958 рр. Розглянуто політехнізацію освіти як провідну ідею розвитку професіоналізму педагогів. Охарактеризовано реформування шкільної освіти як чинник зазначеного розвитку 1958 - 1990 рр. Проаналізовано розвиток професіоналізму вчителів за умов модернізації національної системи освіти. Наведено інноваційні технології такого розвитку в системі післядипломної освіти. Приділено увагу розвитку професіоналізму вчителів засобами Інтернет-технологій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА788823 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Жорова І. Я. 
Джерельна база проблеми впровадження передового педагогічного досвіду (ІІ половина ХХ століття) / І. Я. Жорова // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 15. - С. 242-246. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто джерельну базу проблеми вивчення, узагальнення та впровадження передового педагогічного досвіду другої половини ХХ ст. Зокрема, на основі нормативно-правових документів (наказів, положень), стенограм, інструктивно-методичних матеріалів, звітів висвітлено основні тенденції та стан організаціїї роботи з цього питання на районному, обласному та всеукраїнському рівнях. Описано організаційні форми вивчення, узагальнення та впровадження передового педагогічного досвіду як під час курсової підготовки в інститутах удосконалення вчителів, так і в міжкурсовий період (школи передового педагогічного досвіду, дні вчителя, картотека передового педагогічного досвіду та ін).

Рассмотрены первоисточники по проблеме изучения, обобщения и внедрения передового педагогического опыта второй половины ХХ в. В частности, на основе нормативно-правовых документов (приказов, положений), стенограмм, инструктивно-методических материалов, отчетов отражены основные тенденции и состояние организациии работы по этому вопросу на районном, областном и всеукраинском уровнях. Описаны организационные формы изучения, обобщения и внедрения передового педагогического опыта как во время курсовой подготовки в институтах усовершенствования учителей, так и в межкурсовой период (школы передового педагогического опыта, дни учителя, картотека передового педагогического опыта и др.).

The article examines the problem of studying, generalization and implementation of the advanced teaching experience of the 2nd half of the 20th century. Particularly on the basis of normative and legislative documents (orders, regulations), transcripts, instructional and methodical materials, reports the main tendencies and state of organizational work concerning that issue at the district, regional and all-Ukrainian levelsare reflected. The author describes the organizational forms of studying, generalization and implementation of the advanced teaching experience as well as during the training preparation at the Teachers’Training Institutes, and inter-course period (schools of advanced teaching experience, teacherʼs days, catalogue of advanced teaching experience, etc.).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.466

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Жорова І. Я. 
Розвиток професіоналізму вчителів природничих дисциплін у системі післядипломної освіти України (1940-і рр. XX - початок XXI ст.) : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01 / І. Я. Жорова; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. - Тернопіль, 2015. - 36 c. - укp.

Досліджено проблеми розвитку професіоналізму вчителів природничих дисциплін у системі післядипломної освіти в історико-педагогічній ретроспективі. Визначено та розкрито суспільно-політичні, структурно-організаційні, змістовно-технологічні та галузеві освітні чинники впливу на розвиток професіоналізму вчителів природничих дисциплін в досліджуваний період, обгрунтовано генезу детермінант, змісту, форм і методів розвитку професіоналізму вчителів природничих дисциплін у системі післядипломної педагогічної освіти України в 1940-х рр. - початку XXI ст. Виокремлено періоди розвитку професіоналізму цих вчителів: І період (1940 - 1958 рр.) - організаційно-пошуковий; II період (1959 - 1967 рр.) - адаптаційно-політехнічний; III період (1968 - 1990 рр.) - реформаторсько-новаторський; IV період (1991 - 2014 рр.) - технологічно-творчий. Визначено можливості творчого використання історичного досвіду розвитку професіоналізму вчителів природничих дисциплін за умов інтеграції країни в європейський освітній простір.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б. р(4УКР)7,022

Шифр НБУВ: РА415981 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Жорова І. Я.  
Методичний супровід професійного розвитку вчителів (50-ті роки ХХ століття) / І. Я. Жорова // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 63. - С. 52-57. - Бібліогр.: 10 назв - укp.

На основі нормативних документів у галузі освіти Української РСР 1950-х рр. розглянуто проблему методичного супроводу професійного розвитку педагогів у системі підвищення кваліфікації. З'ясовано, що найбільш дієвими формами такого супроводу було проведення семінарів, конференцій, педагогічних читань, виставок, а також вивчення, узагальнення та поширення передового педагогічного досвіду, надання консультацій тощо.

На основе нормативных документов в области образования Украинской ССР 1950-х гг. рассмотрена проблема методического сопровождения профессионального развития педагогов в системе повышения квалификации. Выяснено, что наиболее действенными формами такого сопровождения было проведение семинаров, конференций, педагогических чтений, выставок, а также изучение, обобщение и распространение передового педагогического опыта, предоставление консультаций и т. д.

The problem of methodical support of pedagogues’ professional development in the system of teacher training on the basis of normative documents in the sphere of education of Ukrainian SSR in the 50-s years of the XX-th century is examined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)62 + Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Кузьменко В. В. 
Розвиток освіти в Україні та зарубіжжі : колект. монографія / В. В. Кузьменко, Н. В. Слюсаренко, І. Я. Жорова, О. І. Данилова, Т. В. Комінарець; ред.: В. В. Кузьменко, Н. В. Слюсаренко; КВНЗ "Херсон. акад. неперерв. освіти". - Херсон, 2016. - 195 c. - укp.

Приділено увагу формуванню у школярів наукової картини світу в 1933 - 1958 рр. Проведено ретроспективний аналіз розвитку системи професійно-технічної освіти в Україні (кінець 1950-х - 1980-ті рр.). Визначено роль жінки в історії розвитку суспільства. Викладено історико-культурологічний підхід до формування соціальної компетентності старшокласників засобами слов'янської культури. Висвітлено погляди видатних педагогів України на роль і місце народної педагогіки в розвитку особистості. Описано розвиток професіоналізму вчителів природничих дисциплін у системі підвищення кваліфікації за умов політехнізації школи (1959 - 1967 рр.).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(0)6 + Ч33(4УКР)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА805139 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Жорова І. 
Інноваційні освітні технології організації роботи з педагогами в закладах післядипломної освіти / І. Жорова // Післядиплом. освіта в Україні. - 2014. - № 2. - С. 34-37. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто питання формування освітнього середовища в закладах післядипломної освіти. Проаналізовано зміст і особливості реалізації інноваційних освітніх технологій організації роботи з педагогами в означених закладах. Зазначено, що трансфер педагогічних технологій в систему післядипломної педагогічної освіти передбачає виняткову неординарність навчання дорослих людей, що обумовлює андрагогічні принципи організації освітньої діяльності. Розкрито різницю між її андрагогічними та педагогічними принципами. На прикладі діяльності комунального вищого навчального закладу „Херсонська академія неперервної освіти” виділено ефективні освітні технології організації практико-орієнтованої навчальної діяльності педагогів-слухачів. Охарактеризовано застосування технології організації групової діяльності, технології кооперативного навчання, технології організації самостійної роботи, технології контекстного навчання, проектної і дослідницької діяльності, технології евристичного навчання, технології продуктивного навчання, технології ігрового моделювання. Наголошено на багатовекторності напрямів цих педагогічних технологій в контексті особистісного і професійного розвитку педагога. Констатовано, що використання інноваційних технологій в системі післядипломної освіти сприяє визначенню і чіткому усвідомленню власних переконань кожного учителя.

Рассмотрены вопросы формирования образовательной среды в учреждениях последипломного образования. Проанализировано содержание и особенности реализации инновационных образовательных технологий организации работы с педагогами в указанных заведениях. Указано, что трансфер педагогических технологий в систему последипломного педагогического образования предполагает исключительную неординарность обучения взрослых людей, что обуславливает андрагогические принципы организации образовательной деятельности. Раскрыта разница между ее андрагогическими и педагогическими принципами. На примере коммунального высшего учебного заведения „Херсонская академия непрерывного образования” выделены эффективные образовательные технологии организации практико-ориентированной учебной деятельности педагогов-слушателей. Охарактеризовано применение технологии организации групповой деятельности, технологии кооперативного обучения, технологии организации самостоятельной работы, технологии контекстного обучения, проектной и исследовательской деятельности, технологии эвристического обучения, технологии продуктивного обучения, технологии игрового моделирования. Отмечена многовекторность направлений этих педагогических технологий в контексте личностного и профессионального развития педагога. Констатировано, что использование инновационных технологий в системе последипломного образования способствует определению и четкому осознанию собственных убеждений каждого учителя.

The article deals with the question concerning the formation of the educational environment in postgraduate education institutions. The content and peculiarities of the implementation of innovative educational technologies in organization of work with teachers in such institutions are analysed. It is mentioned that the transfer of pedagogical techniques in postgraduate pedagogical education system provides for peculiar training of adults, which specifies andragogical principles of educational activity organization. The difference between the andragogical and pedagogical principles is shown. The effective educational technologies of organization of practice-oriented training of teachers are described on the example of public higher education institution “Kherson Academy of Continuing Education”. The author characterises the usage of group activity technology, cooperative training technology, independent work technology, contextual training technology, design and research activity, heuristic training technology, productive training technology, gaming simulation technology. The peculiarities of these educational technologies in the context of personal and professional development of teachers are emphasized. It is stated that the use of innovative technologies in postgraduate education system influences clear understanding of each teacher’s own opinions.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Актуальні проблеми управління закладами освіти : колект. монографія / Н. В. Слюсаренко, В. В. Кузьменко, І. Я. Жорова, О. В. Рідкоус, О. В. Кохановська, О. I. Данилова ; ред.: В. В. Кузьменко, Н. В. Слюсаренко; КВНЗ "Херсон. акад. неперерв. освіти". - Херсон : КВНЗ "Херсон. акад. неперерв. освіти", 2017. - 235 c. - укp.

Висвітлено питання філософської освіти, історії управління закладами освіти, актуальні питання управління закладами освіти, виховною діяльністю та якістю освіти, організації державно-громадського управління. Окреслено сучасні підходи в управлінні навчальним закладом та теоретичні основи управлінського спілкування керівників навчальних закладів. Наведено принципи оптимізації управління загальноосвітніми навчальними закладами. Увагу приділено організації управління дошкільним навчальним закладом на сучасному етапі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА812064 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського