Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (31)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Жук Ю$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 40
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Гуржій А. М. 
Організація навчально-виховного процесу у кабінеті фізики загальноосвітнього навчального закладу. (Науково-педагогічні основи) : Навч. посіб. для студ. вузів та слухачів системи підвищ. кваліфікації / А. М. Гуржій, Ю. А. Жук, Д. Я. Костюкевич; Ін-т змісту і методів навчання. - К., 1998. - 187 c. - Бібліогр.: 218 назв. - укp.

Розглянуто науково-педагогічні основи організації навчально-виховного процесу у кабінеті фізики (КФ) у загальноосвітніх навчальних закладах, а також організаційно-педагогічні передумови організації КФ як навчального середовища (сучасний стан обладнання КФ, принципи організації та структурні елементи КФ, загальні вимоги до навчального приміщення КФ, антропометричні, санітарно-гігієнічні, естетичні вимоги, освітлення КФ). Визначено методичні основи організації робочих зон КФ: демонстраційний стіл, робочий стіл учителя, класна дошка та ін.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4Укр)21-48

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА588481 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Жук Ю. Т. 
Теоретичні основи товарознавства : Навч. посіб. для студ. кооп. вищ. навч. закл. / Ю. Т. Жук, В. А. Жук, Н. К. Кисляк, М. К. Кушнір, Н. Я. Орлова; Укоопспілка. - К., 2000. - 336 c. - укp.

Розкрито загальні питання товарознавства продовольчих і непродовольчих товарів: потреби та вимоги споживачів до товарів, споживчі властивості товарів, якість і шляхи її дослідження, методи класифікації товарів і аналізу асортименту, процеси під час зберігання товарів, збереження якості та маси товарів у ході товаропросування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж609 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА596655 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Жук Ю. Ю. 
Влияние гетерозамещения на свойства трехядерных musub3/sub-оксоцентрированных карбоксилатных комплексов хрома, железа и марганца / Ю. Ю. Жук, Н. Г. Стрижакова, Ю. А. Малетин // Укр. хим. журн. - 2000. - 66, № 7-8. - С. 76-81. - Библиогр.: 17 назв. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г26

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21854 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
4.

Жук Ю. Ю. 
Синтез и свойства трехъядерных musub3/sub-оксоцентрированных ацетатных комплексов марганца / Ю. Ю. Жук, Н. Г. Стрижакова, С. П. Козачков, Ю. А. Малетин // Укр. хим. журн. - 2000. - 66, № 5-6. - С. 72-76. - Библиогр.: 17 назв. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г127.216

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21854 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
5.

Жук Ю. Ю. 
Ферроценсодержащие лиганды в реакции самосборки трехядерных musub3/sub-оксоцентрированных карбоксилатных комплексов хрома (III,III,III) / Ю. Ю. Жук, Н. Г. Стрижакова, Ю. А. Малетин // Теорет. и эксперим. химия. - 2000. - 36, № 4. - С. 233-237. - Библиогр.: 10 назв. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г278.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29112 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
6.

Биков В. Ю. 
Моніторинг рівня навчальних досягнень з використанням Інтернет-технологій : [монографія] / В. Ю. Биков, Ю. М. Богачков, Ю. О. Жук; АПН України, Ін-т інформ. технологій і засобів навчання. - К. : Пед. думка, 2008. - 127 c. - Бібліогр.: с. 91-97. - укp.

Проаналізовано проблеми автоматизації експериментальних педагогічних досліджень з використанням інформаційно-комунікаційних технологій, спрямованих на визначення рівня навчальних досягнень учнів методами тестування. Наведено загальну характеристику, встановлено призначення, завдання та функціональні можливості автоматизованої системи управління експериментальним педагогічним дослідженням. Висвітлено теоретико-методичні засади створення стандартних тестів визначення рівня навчальних досягнень, наведено методики оцінювання й аналізу тестових завдань, описано їх формати, розглянуто технічні дефекти. Запропоновано методи визначення надійності, валідності, роздільної здатності тесту, наведено модель Раша для опрацювання результатів тестування. Розроблено модель розрахунку вартості тестового іспиту.

Проанализированы проблемы автоматизации экспериментальных педагогических исследований с использованием информационно-коммуникационных технологий, направленные на определение уровня учебных достижений учащихся методами тестирования. Дана общая характеристика, установлены назначение, задачи и функциональные возможности автоматизированной системы управления экспериментальным педагогическим исследованием. Освещены теоретико-методологические основы создания стандартных тестов по определению уровня учебных достижений, приведены методики оценивания и анализа тестовых заданий, описаны их форматы, рассмотрены технические дефекты. Приведены методы определения надежности, валидности, распределительной способности теста, описана модель Раша для обработки результатов тестирования. Разработана модель расчета стоимости тестового экзамена.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.288.1

Шифр НБУВ: ВА712060 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Жук Ю. С. 
Повышение надежности принятия решений при контроле динамики судна в ледовых условиях / Ю. С. Жук, Ю. И. Нечаев // Искусств. интеллект. - 2008. - № 3. - С. 159-169. - Библиогр.: 13 назв. - рус.

Рассмотрена проблема повышения надежности принятия решений по обеспечению безопасности эксплуатации танкера активного ледового плавания. Контроль и прогноз развития ситуации реализован на основе данных динамических измерений в рамках принципа конкуренции. Моделирование динамики взаимодействия судна с внешней средой осуществлено с использованием методов классической теории управления, нечетких и нейросетевых моделей. Особое внимание обращено на поведение судна как многорежимной динамической системы при интенсивных ледовых нагрузках.


Індекс рубрикатора НБУВ: О425.144.1-082.022.92

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15477 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Жук Ю. В. 
Перебіг родів і післяродового періоду у високопродуктивних корів голштинської породи та їх корекція : автореф. дис... канд. вет. наук : 16.00.07 / Ю. В. Жук; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - К., 2009. - 20 c. - укp.

Вивчено вплив вітамінно-мінерального преміксу баланс на перебіг отелення, післяотельного періоду та відтворну функцію у високопродуктивних корів голштинської породи. Встановлено, що введення до раціону високопродуктивнихі корів даного преміксу сприяє вираженому клінічному прояву симптомів отелення, скороченню їх тривалості та певних стадій, інволюційних процесів у статевих органах і запобігає виникненню в них післяотельної патології, зокрема, субінволюції матки та післяотельного метриту. З'ясовано, що згодовування коровам преміксу за дози 200 г на добу у сухостійний і 300 г у післяотельний період підвищує їх заплідненість від першого осіменіння на 30 %, скорочує тривалість неплідності на 35 діб та зменшує індекс осіменіння на 0,6.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П876.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА364918 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Жук Ю. Ю. 
Триядерні musub3/subксоцентровані карбоксилатні комплекси заліза, хрому та марганцю : Автореф. дис... канд. хім. наук : 02.00.01 / Ю. Ю. Жук; НАН України. Ін-т загал. та неорган. хімії ім. В.І.Вернадського. - К., 2000. - 16 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Г115.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА311693 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Жук Ю. О. 
Комп'ютерно орієнтовані засоби навчання з фізики в школі : посібник / Ю. О. Жук, О. М. Соколюк, І. В. Соколова, П. К. Соколов; НАПН України, Ін-т інформ. технологій і засобів навчання. - К. : Пед. думка, 2011. - 151 c. - Бібліогр.: 28 назв - укp.

Висвітлено актуальні питання організації навчального процесу з фізики у середній загальноосвітній школі з використанням комп'ютерно орієнтованих засобів навчання. Розкрито методологічні та педагогічні проблеми, які виникають в процесі педагогічного проектування та реалізації навчально-виховного процесу на базі засобів інформаційно-комунікаційних технологій. Увагу приділено особливостям формування поведінки учня в процесі самостійного виконання навчальних досліджень з фізики з використанням комп'ютерно орієнтованих засобів навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)2-253.1 + В3 я72-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС52410 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Ляшенко О. І. 
Організаційно-методичне забезпечення моніторингових досліджень якості загальної середньої освіти : монографія / О. І. Ляшенко, Т. О. Лукіна, Л. С. Ващенко, П. Б. Полянський, Ю. О. Жук; НАПН України, Ін-т педагогіки. - К. : Педагогічна думка, 2011. - 160 c. - укp.

Розглянуто методологічні засади моніторингу якості освіти, її критерії та показники. Описано моніторингові системи оцінювання якості освіти. Визначено основні умови функціонування системи моніторингу якості ЗСО, розглянуто організаційно-методичні засади його планування та реалізації на регіональному рівні. Висвітлено міжнародний досвід формування систем показників і критеріїв якості шкільної освіти. Розглянуто критеріально-рівневий підхід до оцінювання навчальних досягнень учнів ЗОЗ. Досліджено трансформацію підручників із всесвітньої історії у контексті зовнішнього незалежного оцінювання. Розкрито варіативні технології оцінювання якості освіти, а також проблеми моделювання системи її моніторингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР) к8

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА748860 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Куниця А. В. 
Методика використання економіко-математичних методів в плануванні вантажних перевезень з урахуванням параметрів дорожніх умов і руху / А. В. Куниця, Ю. О. Жук // Вісті Автомоб.-дор. ін-ту. - 2008. - № 2. - С. 51-55. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

На підставі відомих економіко-математичних методів планування вантажних перевезень і з метою подальшого їх удосконалення шляхом урахування реальних параметрів дорожніх умов і руху створено методику, яка дозволяє більш грунтовно визначати маршрути та поліпшити показники організації вантажних перевезень.


Індекс рубрикатора НБУВ: О384.032

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25607 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Жук Ю. С. 
Нейросетевое моделирование динамики судна в ледовых условиях / Ю. С. Жук, Ю. И. Нечаев // Искусств. интеллект. - 2009. - № 3. - С. 384-391. - Библиогр.: 11 назв. - рус.

Рассмотрены вопросы использования нейросетевых моделей при контроле динамики судна в ледовых условиях. Контроль и прогноз развития ситуации реализуется на основании данных динамических измерений в рамках принципа конкуренции. Моделирование осуществлено с использованием методов классической математики и теории искусственных нейронных сетей.


Індекс рубрикатора НБУВ: О42-011.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15477 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Жук Ю. М. 
Спектрофотометричне визначення бісопрололу за реакцією з тимоловим синім / Ю. М. Жук, С. О. Васюк, І. М. Кейтлін // Запорож. мед. журн. - 2012. - № 3. - С. 62-64. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Предложен новый метод количественного определения бисопролола в таблетках, который основан на измерении абсорбции окрашенных продуктов реакции с тимоловым синим при 420 нм. Открываемый минимум составляет 2,19 мкг/мл, коэффициет корреляции - 0,9999. Метод характеризуется высокой чувствительностью, точностью и простотой выполнения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р282.4 в734.5 + Л663.35-1 с

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16789 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Жук Ю. О. 
Мультимедійні системи як засоби інтерактивного навчання : посібник / Ю. О. Жук, О. М. Соколюк, Н. П. Дементієвська, О. П. Пінчук, М. І. Жалдак; НАПН України, Ін-т інформ. технологій і засобів навчання. - К. : Пед. думка, 2012. - 111 c. - укp.

Розглянуто теоретичні та практичні проблеми застосування мультимедійних систем у навчально-виховному процесі ЗОШ. Проаналізовано особливості організації навчально-виховного процесу за умов широкого використання інформаційно-комунікаційних технологій. Увагу приділено термінологічним питанням в галузі мультимедійних технологій навчання, розвитку мислення учнів у процесі проектування, створення та використання навчальних мультимедійних презентацій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215.71 + Ч421.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА762024 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Жук Ю. О. 
Організація навчальної діяльності у комп'ютерно орієнтованому навчальному середовищі : посібник / Ю. О. Жук, О. М. Соколюк, Н. П. Дементієвська, О. П. Пінчук; НАПН України, Ін-т інформ. технологій і засобів навчання. - К. : Пед. думка, 2012. - 127 c. - Бібліогр.: с. 123-127 - укp.

Висвітлено актуальні проблеми організації навчального процесу з природничо-математичних дисциплін у середній ЗОШ у комп'ютерно-навчальному середовищі, побудованому на базі кабінетів-лабораторій. Розглянуто загальносистемні, методологічні та психолого-педагогічні проблеми, які виникають у процесі педагогічного проектування та реалізації навчально-виховного процесу на базі засобів інформаційно-комунікаційних технологій планування педагогічного процесу з погляду організації поводження суб'єкта навчання у різних типах навчальних середовищ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА762023 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Жук Ю. О. 
Експеримент на екрані комп'ютера : монографія / Ю. О. Жук, О. М. Соколюк, С. П. Величко, І. В. Соколова, П. К. Соколов; ред.: Ю. О. Жук; НАПН України, Ін-т інформ. технологій і засобів навчання. - К. : Пед. думка, 2012. - 179 c. - Бібліогр.: с. 174-179 - укp.

Розглянуто теоретичні та практичні аспекти сучасного стану і тенденцій інформатизації навчального процесу у ЗОШ, психолого-педагогічні проблеми використання засобів інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі з природничо-математичних дисциплін середньої школи, організації навчальної дослідницької діяльності у процесі викладання фізики в середній школі з використанням комп'ютерно орієнтованих засобів і систем навчання. Висвітлено особливості діяльності учня та конструювання математичної моделі розв'зку навчальної дослідницької задачі на підставі сприйняття й аналізу екранної інформації, прийняття рішень на підставі графічного подання функціональної залежності досліджуваних параметрів фізичного явища. Подано аналіз технологічно-компетентнісної складової освітньої парадигми профільно-орієнтованої старшої школи XXI ст., зокрема, навчальних досліджень у віртуальному середовищі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА764560 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Жук Ю. О. 
Особистісний простір учня в комп'ютерно-орієнтованому навчальному середовищі [Електронний ресурс] / Ю. О. Жук. // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2012. - № 3. - Бібліогр.: 26 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/693/508

На основі аналізу середового підходу в освіті розглянуто особливості навчальної діяльності в комп'ютерно-орієнтованому навчальному середовищі, визначено зони доступності матеріальних і інформаційних об'єктів для маніпулювання учасниками освітнього процесу. Показано, що ця проблема набуває особливого значення у зв'язку з проникненням у навчальний процес загальноосвітньої школи інтернет-орієнтованих засобів навчання, на основі яких формуються відкриті навчальні середовища. Визначено умови педагогічної доцільності використання комп'ютерно-орієнтованих засобів навчання в навчальному процесі.

На основе анализа средового подхода в образовании рассмотрены особенности учебной деятельности в компьютерно-ориентированной учебной среде, определены зоны доступности материальных и информационных объектов для манипулирования участниками образовательного процесса. Показано, что данная проблема приобретает особую значимость в связи с проникновением в учебный процесс общеобразовательной школы интернет-ориентированных средств обучения, на основе которых формируются открытые учебные среды. Определены условия педагогической целесообразности использования компьютерно-ориентированных средств обучения в учебном процессе.

The article considers the peculiarities of study activity in computer-oriented educational environment based on the environment approach analysis, zones of accessibility of material and informational objects are determined for manipulation by participants of educational process. It is shown that said problem becomes particularly important in connection with entering of internet-oriented educational means into educational process of general educational school, which are the basis for creation of opened educational environment. The conditions of pedagogic expediency of computer-oriented educational means use in educational process are determined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Жук Ю. О. 
Інтернет орієнтовані педагогічні технології: проблема інтерпретації поняття [Електронний ресурс] / Ю. О. Жук, О. М. Соколюк. // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2012. - № 4. - Бібліогр.: 41 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/713/527

На основі аналізу психолого-педагогічної літератури розглянуто особливості утворення й вживання у педагогічному обігу визначення поняття "Інтернет орієнтовані педагогічні технології" ("ІОПТ"). Показано актуальність більш чіткого визначення нових означень, якими поповнюється словник педагога. Розглянуто проблему некритичного перенесення технологічної термінології у педагогічну галузь і можливість використання в педагогічній термінології нечітко визначених понять. Зауважено, що використання поняття "концепт" відносно поняття "Інтернет орієнтована педагогічна технологія" знімає питання щодо необхідності однозначного визначення цього поняття.

На основе анализа психолого-педагогической литературы рассмотрены особенности образования и употребления в педагогическом обращении определения понятия "Интернет ориентированы педагогические технологии". Показана актуальность более четкого определения новых понятий, которыми пополняется словарь педагога. Рассмотрена проблема некритического перенесения технологической терминологии в педагогическую отрасль и возможность использования в педагогической терминологии не четко определенных понятий. Отмечено, что использование понятия "концепт" относительно понятия "Интернет ориентирована педагогическая технология" снимает вопрос относительно необходимости однозначного определения этого понятия.

The article discloses the peculiarities of "Internet-oriented pedagogic technologies" idea creation and their use in pedagogic environment based on psychological-pedagogic literature analysis. It is shown the actuality to make clear new definitions that teacher can use in his vocabulary. The problem of non-critical transfer of technological terminology into pedagogic field is reviewed as well as the possibility of use of non-clear ideas in pedagogic terminology. It is shown that the "concept" idea relative to the "Internet-oriented pedagogic technology" idea eliminates the issue of necessity in unambiguous definition of said idea.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:З97 + Ч30 в3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Жук Ю. 
Проблеми управління якістю освіти в загальноосвітніх навчальних закладах / Ю. Жук // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2007. - № 4. - С. 61-64. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розкрито проблему управління якістю освіти в загальноосвітніх навчальних закладах. Висвітлено нормативно-правову базу щодо стратегії якісного розвитку, завдань і шляхів реформування загальної середньої освіти. Акцентовано, що наявність декларативності існуючих в освіті директивних документів зумовлює, а не вирішує проблеми якості загальної середньої освіти. Зроблено висновок, що метою державної стратегії розвитку освіти є не лише нова якость освіти, але й пошук відповідних моделей щодо управління цією якістю, включення конкретної школи в експериментальний пошук власної моделі, яка б відповідала цілям, принципам освітніх систем, спрямованих на задоволення потреб учнів, батьків та суспільства в цілому.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.21 + Ч424(4УКР)4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського