Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (10)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Заболотна О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12

      
Категорія:    
1.

Заболотна О. А. 
Соціалізація учнівської молоді в загальноосвітніх та альтернативних закладах середньої освіти в США : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / О. А. Заболотна; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2005. - 20 c. - укp.

Вперше в Україні з'ясовано теоретичні засади змісту, форм і методів соціалізації учнівської молоді в США. Здійснено порівняльний аналіз культурно-історичних особливостей американського й українського стилів соціалізації, обгрунтовано механізм реалізації у вітчизняній системі освіти американських запозичень. Конкретизовано вплив соціально-економічних, політичних, релігійних і соціокультурних чинників на соціалізацію учнівської молоді в загальноосвітніх та альтернативних закладах середньої освіти в США. Охарактеризовано сучасні концепції, програми й ініціативи, що сприяють соціалізації учнівської молоді в соціально-груповому, політико-правовому й економічному аспектах, досліджено чинники впливу на спрямування шкільних соціалізаційних процесів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312(7СПО) + Ч424(7СПО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА335805 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Заболотна О. А. 
Концепт "час" у порівняльно-педагогічних дослідженнях альтернативної освіти / О. А. Заболотна // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 157. - С. 60-64. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Висвітлено проблеми альтернативної освіти через призму концепту "час". Трансформації досліджено на прикладі функціонування авторських шкіл. Показано генезу та особливості її становлення, а також її основні характеристики. Зроблено висновок про можливість переходу від традиційних до альтернативних освітніх закладів і навпаки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Заболотна О. А. 
Механізми моніторингу якості альтернативної освіти у країнах ЄС / О. А. Заболотна // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22, ч. 6. - С. 145-151. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Окреслено шляхи оцінювання альтернативних шкіл за допомогою зрозумілих критеріїв, які піддаються вимірюванню. Досліджено особливості застосування структурних (вхідних), процесуальних і вихідних критеріїв оцінювання якості освітніх послуг альтернативних шкіл. Описано результати порівняльного дослідження альтернативних шкіл у традиційних країнах ЄС (представлених Францією та Німеччиною) і країнах, які відносно недавно увійшли до Європейського Союзу (представлених Польщею і Болгарією). Найбільшою мірою в дослідженні взято до уваги процесуальні критерії, які характеризують характер діяльності дітей, учителів і персоналу й особливості їх взаємодії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4)714.9 к8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Заболотна О. А. 
Теорія і практика альтернативної шкільної освіти у країнах Європейського Союзу : монографія / О. А. Заболотна. - Умань : Жовтий О.О., 2013. - 364 c. - Бібліогр.: с. 304-364 - укp.

Визначено стан дослідження проблеми шкільної альтернативної освіти у вітчизняній і зарубіжній педагогіці. Висвітлено теоретичні засади альтернативної освіти у країнах ЄС, розглянуто структурно-змістові характеристики сучасної шкільної альтернативної освіти в педагогічному просторі цих країн. Розкрито організаційно-педагогічні механізми моніторингу якості шкільної освіти, тенденції розвитку альтернативної освіти в сучасних країнах співтовариства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА773720 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Заболотна О. А. 
Альтернативна освіта дітей та молоді шкільного віку у країнах Європейського Союзу : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01 / О. А. Заболотна; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. - Т., 2014. - 35 c. - укp.

На основі системного підходу обгрунтовано теоретичні засади розвитку альтернативної освіти, узагальнено практику діяльності альтернативних шкіл у країнах ЄС і визначено перспективи використання їх конструктивного досвіду в українській середній освіті. Обгрунтовано теоретичні засади шкільної альтернативної освіти у країнах ЄС, простежено генезис альтернативної освіти у цих країнах, а також визначено сучасний стан розвитку альтернативної середньої освіти у Європі. Проведено системний аналіз функціонування альтернативних шкіл у країнах ЄС, розкрито стратегії практичної реалізації ідей альтернативної педагогіки в закладах шкільної освіти, охарактеризовано форми та методи, які застосовуються в практиці функціонування альтернативних шкіл у країнах ЄС. Систематизовано організаційно-педагогічні механізми моніторингу якості шкільної альтернативної освіти, визначено тенденції розвитку альтернативної освіти у країнах ЄС, визначено причини незначного поширення освітніх альтернатив в Україні. Надано рекомендації щодо застосування відповідного європейського досвіду в українському освітньому просторі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА404517 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Заболотна О. Р. 
Підготовка майбутніх офіцерів-прикордонників до роботи з технічними засобами прикордонного контролю : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. Р. Заболотна; Держ. прикордон. служба України, Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б. Хмельницького. - Хмельницький, 2012. - 16 c. - укp.

Проаналізовано зазначену проблему у педагогічній теорії та практиці, з'ясовано сутність, особливості змісту та структуру (мотиваційний, компетентнісний, діяльнісний, результативний і рефлексивний компоненти) поняття "готовність майбутніх офіцерів-прикордонників до роботи з технічними засобами прикордонного контролю", визначено й обгрунтовано педагогічні умови її формування у навчально-виховному процесі ВВНЗ, а також уточнено критерії (мотиваційний, когнітивний і діяльнісний), визначено їх показники й охарактеризовано рівні (низький, середній, високий) сформованості зазначеної готовності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4(4УКР)397-33

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА391565 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Заболотна О. 
Альтернативна педагогіка Селестена Френе: між традицією й інноваційністю / О. Заболотна // Порівнял.-пед. студії. - 2013. - № 1. - С. 49-55. - Бібліогр.: 32 назв. - укp.

Проаналізовано педагогічну концепцію французького освітянина Селестена Френе. Розглянуто особливості педагогіки С. Френе. Окреслено специфіку функціонування його авторської школи. Висвітлено сучасну ситуацію з розповсюдження педагогічних ідей видатного французького освітянина у країнах ЄС.

Проанализирована педагогическая концепция французского педагога С. Френе. Рассмотрены особенности педагогики С. Френе. Определена специфика функционирования его авторской школы. Освещена современная ситуация по распространению педагогических идей выдающегося французского педагога в странах ЕС.

Аnalyzed the concept of teaching S.Freinet teacher S. Freinet. The features of S Freinet pedagogy. Defined specificity of functioning of its author's school. Lit the current situation for the dissemination of pedagogical ideas of the prominent S. Freinet teacher in the EU.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4ФРА)6-8 Френе, С.

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100365 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Заболотна О. 
Висвітлення теоретичних засад шкільної альтернативної освіти у вітчизняній та зарубіжній педагогіці: думки апологетів і критиків / О. Заболотна // Порівнял.-пед. студії. - 2014. - № 1. - С. 5-11. - Бібліогр.: 28 назв. - укp.

Здійснено огляд та проаналізовано праці, присвячені розгляду теорії шкільної альтернативної освіти в Україні та в країнах Європейського Союзу. Подано перелік періодичних видань, які відіграють важливу роль у популяризації альтернативної освіти.

Проанализирована научно-теоретическая литература по освещению теоретических основ школьного альтернативного образования в странах Европейского Союза. Освещена хронология работ, посвященных теоретическим основам альтернативного образования. Перечислены периодические издания, которые играют важную роль в популяризации теории альтернативного образования. Указано, что в украинском педагогическом пространстве практически отсутствуют работы, посвященные теории альтернативного образования.

Analyzed scientific and theoretical literature on covering theoretical principles of school alternative education in the European Union. Deals with the chronology of works on theoretical principles of alternative education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100365 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Живодьор В. Ф. 
Теоретичні та методичні засади магістерської підготовки викладача вищої школи : монографія / В. Ф. Живодьор, І. І. Гавриленко, Т. В. Гребеник, С. С. Дєнєжніков, О. А. Заболотна; ред.: А. А. Сбруєва, О. Г. Козлова; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С. Макаренка. - Суми : Вид-во СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2014. - 437 c. - укp.

Проаналізовано стратегічні орієнтири процесу підготовки майбутніх викладачів вищої школи. Виокремлено компоненти професійного простору майбутнього фахівця. Визначено основні засади формування професійно-педагогічних цінностей майбутніх вчителів. З'ясовано особливості творчої самореалізації студентів ВНЗ. Досліджено історико-педагогічний вимір підготовки викладача ВНЗ. Вивчено питання психологічної стійкості викладачів вищої школи у суспільстві ризику. Розглянуто особливості підготовки майбутнього викладача до роботи за умов інтернаціоналізації освіти. Надано результати дослідно-експериментальної роботи щодо формування управлінської компетентності майбутніх викладачів вищої школи. Привернуто увагу до актуальних питань свободи та відповідальності у академічному дискурсі магістратури. Розкрито деякі аспекти зарубіжного досвіду щодо проектування інноваційного навчального середовища професійно-педагогічної освіти: інноваційні підходи до проектування навчальних програм, основоположні аспекти дослідно-орієнтованого навчання у ВНЗ розвинених країн, інновації у формуванні професійних компетентностей випускників магістерських програм університетів США.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203 + Ч489.511

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА792270 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Заболотна О. А. 
Візуалізація як стратегія впровадження освітньої альтернативи / О. А. Заболотна // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 62. - С. 101-106. - Бібліогр.: с. 106 - укp.

Проаналызовано теоретичні засади стратегії візуалізації, вияви її реалізації в альтернативній освіті та обгрунтовано її практичне застосування в альтернативних школах ЄС. Розглянуто особливості впливу стратегії візуалізації на методи навчання і виховання в альтернативних закладах середньої освіти у країнах ЄС.

Проанализированы теоретические основы стратегии визуализации; выявлены уровни ее реализации в альтернативном образовании. Обосновано ее практическое применение в альтернативных школах ЕС. Рассмотрены особенности влияния стратегии визуализации на методы обучения и воспитания в альтернативных учебных заведениях среднего образования стран ЕС.

Provides an overview of the consideration of the theoretical principles of strategy of visualization, the revelations in the alternative education support of its practical application in the alternative schools in the European Union. The features of the influence of the strategy on the visualization methods of training and education in alternative educational institutions of secondary education of the EU countries.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4) + Ч421.223.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Заболотна О. А. 
Застосування методу контент-аналізу у порівняльно-педагогічних дослідженнях альтернативної освіти / О. А. Заболотна // Пед. науки. - 2014. - Вип. 66. - С. 122-127. - Бібліогр.: с. 127 (2 назв.) - укp.

Представлено на розгляд особливості застосування методу контент-аналізу у порівняльно-педагогічних дослідженнях альтернативної освіти для роботи зі значним масивом матеріалу. Звужено поле наукової розвідки, водночас обґрунтовано репрезентативність вибірки стосовно різноманітних актуальних питань альтернативної освіти.

Рассмотрены особенности использования метода контент-анализа в сравнительно-педагогических исследованиях альтернативного образования для работы со значительным массивом материала. Сужена область научного поиска, одновременно обосновывая репрезентативность выборки относительно различных актуальных вопросов альтернативного образования.

Submitted for consideration the peculiarities of using content-analysis in comparative education research of alternative education for work with a significant amount of material. It allows to narrow a scientific search area and at the same time to ground reprezentation of selection in relation to different pressing questions of comparative education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Формування та управління системою продовольчої безпеки : монографія / Ю. А. Работін, Ю. Г. Неустроєв, Т. І. Ткачук, В. В. Руммо, Н. С. Згадова, В. В. Храпкіна, Г. П. Атамась, В. В. Лагодієнко, В. І. Губко, В. Р. Шишлюк, О. О. Криницька, Т. І. Єгорова-Гудкова, Г. М. Павленко, Ю. І. Кравченко, О. С. Заболотна, Е. Г. Андрющенко; ред.: Ю. Г. Неустроєв, Н. С. Згадова; Одеська національна академія харчових технологій. - Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2021. - 246 c. - Бібліогр. в кінці розд. - укp.

Розглянуто питання формування та управління в системі продовольчої безпеки України в рамках зовнішнього оточення під впливом внутрішнього середовища. Досліджено стан та особливості продовольчої безпеки та узагальнено теоретичні погляди на продовольчу безпеку, комплексне вивчення особливостей і закономірностей проблеми продовольчої безпеки як складової економічної безпеки, формулювання основних аспектів і напрямів розвитку досліджень продовольчої безпеки, оцінки ії рівня та напрямів забезпечення ії достатнього рівня й усунення загроз фінансового забезпечення.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-982-995

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА848187 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського