Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (1)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Карлінська Я$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Карлінська Я. В. 
Формування інформаційної компетентності студентів комерційних коледжів у процесі навчання природничо-математичних дисциплін : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Я. В. Карлінська; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2010. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему формування інформаційної компетентності студентів комерційних коледжів у процесі вивчення природничо-математичних дисциплін. На підставі освітньо-філософського, психологічного, соціокультурологічного, інформаційно-технологічного та дидактичного підходів обгрунтовано педагогічні умови розвитку даної якості й уточнено сутність базових понять дослідження. Визначено критерії, показники та рівні сформованості інформаційної компетентності студентів комерційних коледжів у процесі вивчення природничо-математичних дисциплін, проаналізовано її стан. Теоретично обгрунтовано структурно-функціональну модель і навчально-методичний комплекс щодо забезпечення формування інформційної компетентності студентів у процесі вивчення природничо-математичних дисциплін. Експериментально підтверджено ефективність запропонованої структурно-функціональної моделі формування інформаційної компетентності студентів комерційних коледжів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4УКР)21-3,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА371099 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Карлінська Я. В. 
Модель формування інформаційної компетентності студентів у процесі навчання природничо-математичних дисциплін / Я. В. Карлінська // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 3. - С. 230-236. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто проблему формування інформаційної компетентності майбутнього фахівця комерційного профілю на основі моделювання навчально-виховного процесу. Висвітлено основні компоненти моделі формування інформаційної компетентності студента комерційного коледжу у процесі навчання природничо-математичних дисциплін.

Рассмотрена проблема формирования информационной компетентности будущего специалиста коммерческого профиля на основе моделирования учебно-воспитательного процесса. Освещены основные компоненты модели формирования информационной компетентности студента коммерческого колледжа в процессе обучения естественно математическим дисциплинам.

The article is devoted to the problems of informative competence forming of future specialist of commercial type on the basis of educational process design. The basic components of forming the model of informative competence of commercial college student in the process of studies naturally mathematical disciplines.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Карлінська Я. В. 
Проблема формування інформаційної компетентності в науковій літературі / Я. В. Карлінська // Наша шк.. - 2009. - № 6. - С. 81-87. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто й обгрунтовано зміст понять "компетенція", "компетентність", "інформаційна компетентність", "формування інформаційної компетентності в процесі навчання природничо-математичних дисциплін" на підставі аналізу наукової літератури, яка показала неоднозначність підходів до визначення базових понять. Визначено інформаційну компетентність як інтегративне утворення, що характеризує здатність особистості до визначення своїх інформаційних потреб, здатність до роботи з комп'ютерною технікою, вміння застосовувати їх у професійній діяльності. Висвітлено етапи формування компетентності: визначення цілей, визначення вхідної і вихідної інформації, вибір алгоритму, побудова моделі, формалізація, опис розв'язання задачі, інтерпретація результатів і використання в процесі навчання дидактичних принципів.

Рассмотрены и обоснованы содержание понятий "компетенция", "компетентность", "информационная компетентность", "формирование информационной компетентности в процессе обучения естественно-математических дисциплин" на основе анализа научной литературы, которая показала неоднозначность подходов к определению базовых понятий. Определено информационную компетентность как интегративное образование, характеризующее способность личности к определению своих информационных потребностей, способность к работе с компьютерной техникой, умение применять их в профессиональной деятельности. Освещены этапы формирования такой компетентности: определение целей, определение входной и выходной информации, выбор алгоритма, построение модели, формализация, описание решения задачи, интерпретация результатов и использование в процессе обучения дидактических принципов.

In the article grounded maintenance of concepts УcompetenseФ, УcompetenceФ, Уinformative competenceФ, @forming of informative competenceФ characteristic signs and structure of informative competence of specialist of commercial college are found out.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б. в3

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Карлінська Я. В. 
Інформаційна компетентність студентів як чинник толерантності / Я. В. Карлінська // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2008. - Вип. 40. - С. 146-150. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто проблему формування толерантності в сучасний період та її взаємозв'язок з інформаційною компетентністю. Здійснюється філософський аналіз проблеми інформаційної компетентності. Актуалізовано питання про необхідність включення толерантності як обов'язкового компонента в інформаційну компетентність студента.

Рассмотрена проблема формирования толерантности в наше время и её взаимосвязь с информационной компетентностью. Осуществлен философский анализ проблемы информационной компетентности. Актуализирован вопрос о необходимости включения толерантности как обязательного компонента, в информационную компетентность студента.

In the article the problem of tolerance formation in our time and its intercommunication with an informative competence is considered. The philosophical analysis of informative competence problem is carried out. A question about the necessity of including tolerance as an obligatory component in the informative competence of a student is actualized.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Карлінська Я. В. 
Педагогічна техніка А.С. Макаренка та сучасні інтерактивні технології формування інформаційної компетентності студентів / Я. В. Карлінська // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2008. - Вип. 42. - С. 116-118. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано, яким чином основні принципи формування педагогічної майстерності, сформульовані А.С. Макаренком, можуть бути використані під час підготовки майбутніх фахівців за допомогою інформаційної компетентності, яка є невід'ємним складовим компонентом педагогічної майстерності на сучасному етапі розвитку навчального-виховного процесу. З'ясовано можливості комп'ютерної техніки як технічного засобу навчання.

Проанализировано, каким образом основные принципы формирования педагогического мастерства, сформулированные А.С. Макаренко, могут быть использованы во время подготовки будущих специалистов с помощью информационной компетентности, которая является неотъемлемым составным компонентом педагогического мастерства на современном этапе развития учебно-воспитательного процесса. Выяснены возможности компьютерной техники как технического средства обучения.

It is analysed in the article, how basic principles of pedagogical skill formation, formulated by A.S. Makarenko, can be used during preparation of future specialists with the help of the informative competence which is the inalienable component of pedagogical skill on the modern stage of educational process development. The possibilities of computer technique as the technical mean of learning are found out.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-213 + Ч481.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Карлінська Я. В. 
Педагогічні умови формування інформаційної компетентності студентів у процесі навчання природничо-математичних дисциплін / Я. В. Карлінська // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2010. - Вип. 53. - С. 169-175. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розглянуто педагогічні умови формування інформаційної компетентності студентів комерційних коледжів у процесі навчання природничо-математичних дисциплін. Значну увагу приділено засобам реалізації визначених педагогічних умов розвитку творчих здібностей студентів-користувачів комп'ютерної техніки, а саме: комп'ютерним програмам, мультимедіа та гіпермедіа технологіям, базам даних, засобам телекомунікації, електронним бібліотекам, кредитно-модульним технологіям, електронним посібникам тощо.

Рассмотрены педагогические условия формирования информационной компетентности студентов коммерческих колледжей в процессе обучения естественно-математических дисциплин. Значительное внимание уделено средствам реализации определенных педагогических условий развития творческих способностей студентов-пользователей компьютерной техники, а именно: компьютерным программам, мультимедиа и гипермедиа технологиям, базам данных, средствам телекоммуникации, электронным библиотекам, кредитно-модульным технологиям, электронным пособиям и т.д.

This article deals with the pedagogical conditions of the informative formation of students' competence at the commercial colleges in teaching the natural and mathematical studies. Much attention is paid to means of certain pedagogical conditions for the development of students' creative abilities, computer users such as: computer programs, multimedia and hypermedia technologies, databases, telecommunications, digital libraries, credit and modular technologies, electronic manuals, etc.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського