Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (23)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Козлакова Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18

      
Категорія:    
1.

Козлакова Г. А. 
Высшее техническое образование (педагогический, дидактический и социально-психологический аспекты) / Г. А. Козлакова, В. К. Маригодов, А. А. Слободянюк; ред.: А. А. Слободянюк. - Севастополь : Изд-во "СевГТУ", 2001. - 267 c. - рус.

Рассмотрены основные понятия и категории, раскрывающие условия и способы организации эффективной педагогической деятельности. Освещены механизмы взаимодействия в системе "преподаватель - студент - дидактические средства", а также вопросы технологического процесса. Изложены основы системного подхода к процессу обучения в высшей технической школе ("инженерная педагогика"), ассоциативные методы творчества.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА612304 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Козлакова Г. О. 
Інформаціно-програмне забезпечення дистанційної освіти: зарубіжний і вітчизняний досвід / Г. О. Козлакова; АПН України. Ін-т вищ. освіти. - К. : ВЦ "Просвіта", 2002. - 233 c. - Бібліогр.: с. 214-219. - укp.

Розглянуто історію виникнення та розвитку дистанційної освіти, показано її місце та роль у сучасній світовій системі вищої та післядипломної освіти. Проаналізовано структуру електронних навчальних курсів з технічних дисциплін. Досліджено прикладні проблеми впровадження дистанційної освіти до систем вищої освіти країн світу. Розглянуто особливості дистанційної освіти в США, а також Центральній та Східній Європи. Визначено перспективні форми та методи реалізації інформаційно-програмного забезпечення. Наведено порівняльний аналіз Інтернет-ресурсів у провідних вищих навчальних закладах Російської Федерації та України. Вміщено словник основних термінів, визначено правила поведінки у системі транснаціональної освіти, наведено анкету опитування поглядів студентів і викладачів з даного питання.

Рассмотрена история возникновения и развития дистанционного образования, показано его место и роль в современной мировой системе высшего и последипломного образования. Проанализирована структура электронных учебных курсов технических дисциплин. Исследованы прикладные проблемы внедрения дистанционного образования в мировые системы высшего образования. Освещены особенности американского дистанционного образования в США, а также Центральной и Восточной Европе. Определены перспективные формы и методы реализации информационно-программного обеспечения. Приведен сравнительный анализ Интернет-ресурсов в ведущих учебных заведениях Российской Федерации и Украины. Помещен словарь основных терминов, определены правила поведения в системе транснационального образования, приведена анкета опроса взглядов студентов и преподавателей по данному вопросу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290 + З970.826-018

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА626071 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Козлакова Г. О. 
Комп'ютеризовані технології обробки ділової інформації : Навч. посіб. для студ. техн. спец. / Г. О. Козлакова; НТУУ "Київ. політехн. ін-т", АПН України. Ін-т вищ. освіти. - К.; Рівне : РДТУ, 2001. - 233 c. - Бібліогр.: с. 230-232. - укp.

Розкрито засади застосування комп'ютеризованих технологій до обробки науково-технічної та ділової інформації. Висвітлено особливості пошуку інформації в Інтернеті. Наведено рекомендації щодо використання сучасних програмних прикладних засобів у операційному середовищі персональних комп'ютерів.

Раскрыты основы применения компьютеризованных технологий к обработке научно-технической и деловой информации. Освещены особенности поиска информации в Интернете. Приведены рекомендации по использованию современных программных прикладных средств в операционной среде персональных компьютеров.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч23 я73-1 + З973.86 я73 + Ч481.47 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА653887 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Сучасні педагогічні технології у вищій освіті : зб. матеріалів І міжвуз. наук.-пед. конф., 6 квіт. 2007 р. / ред.: Г. А. Козлакова; Асоц. навч. закл. України приват. форми власності, Західнодонбас. ін-т економіки і упр. - Д. : ІМА-прес, 2007. - 109 c. - укp. - рус.

Викладено методологічні підходи щодо формування особистості фахівця. Розкрито аспекти розвивального навчання комп'ютерним технологіям у економічному ВНЗ. Висвітлено актуальність впровадження Болонського процесу в українську систему навчання. Описано евристичні методи викладання гуманітарних дисциплін і визначено їх вплив на розвиток особистості студента. Проаналізовано особливості організації модульного навчання. Розглянуто питання мотивації педагогічних працівників до інтелектуальної праці в контексті Болонського процесу, управління навчально-творчою діяльністю студентів за умов модульно-рейтингової системи, впровадження кредитно-модульної системи в організації навчання в контексті підвищення якості вищої освіти.

Изложены методологические подходы относительно формирования личности специалиста. Раскрыты аспекты развивающего обучения компьютерным технологиям в экономическом ВУЗ. Освещена актуальность внедрения Болонского процесса в украинскую систему обучения. Описаны эвристические методы преподавания гуманитарных дисциплин и определено их влияние на развитие личности студента. Проанализированы особенности организации модульного обучения. Рассмотрены вопросы мотивации педагогических сотрудников к интеллектуальному труду в контексте Болонского процесса, управления учебно-творческой деятельностью студентов в условиях модульно-рейтинговой системы, внедрения кредитно-модульной системы в организации обучения в контексте повышения качества высшего образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01я431 + Ч484(4УКР)я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА696564 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Козлакова Г. О. 
Informatics: hardware & software : навч. посіб. / Г. О. Козлакова, П. К. Пахотіна. - Умань : Візаві, 2007. - 177 c. - англ.

Охарактеризовано апаратне та програмне забезпечення сучасних персональних комп'ютерів. Детально розглянуто складові частини сучасного комп'ютера, зокрема, описано його основні компоненти та периферійні пристрої. Здійснено огляд найбільш поширеної операційної системи WINDOWS і пакету програм MS Office, наведено відомості про глобальну комп'ютерну мережу Internet. Учбовий матеріал подано англійською мовою.

Охарактеризовано аппаратное и программное обеспечение современных компьютеров. Детально рассмотрены составляющие части современного компьютера, в частности, описаны его основные компоненты и периферийные устройства. Осуществлен обзор наиболее распространенной операционной системы WINDOWS и пакета программ MS Office, приведены материалы о глобальной компьютерной сети Internet. Учебный материал изложен на английском языке.


Індекс рубрикатора НБУВ: З973-018.1 я73 + З973-04 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА690578 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Корсак К.  
Проблеми якості вищої освіти : монографія / К. Корсак, Г. Козлакова, А. Похресник, В. Паламарчук, Ю. Терещенко; Ін-т вищ. освіти АПН України. - К. : Пед. думка, 2007. - 231 c. - укp.

Розглянуто загальні теоретичні питання визначення, оцінювання та забезпечення якості вищої освіти в Україні, зокрема природничо-математичної. Висвітлено сучасний стан і перспективи розвитку вітчизняної освітньої системи в аспектах використання й удосконалення різних засобів забезпечення якості навчального процесу. Описано систему оцінювання ВНЗ, зокрема, процедури їх ліцензування, атестації, акредитації. Розглянуто систему забезпечення якості освіти в Україні та країнах Центральної й Східної Європи, визначено тенденції її розвитку. Проаналізовано європейський досвід підвищення якості природничої й інженерної освіти, розкрито перспективи його використання в Україні. Обгрунтовано шляхи вирішення проблем спільного розвитку освіти та суспільства у XXI ст. у контексті формування нової культури забезпечення якості освіти з використанням досвіду Європи та Болонського процесу. Висвітлено два фундаментальні відкриття, що стосуються цілковитої зміни змісту понять "освіта" та "якість вищої освіти", а також причин переходу людства від алхімічно-індустріальних технологій виробництва до надвисоких, що є продуктом нано-, піко- та фемтонаук.

Рассмотрены общие теоретические вопросы определения, оценивания и обеспечения качества высшего образования в Украине, в частности естественно-математического. Охарактеризовано современное состояние и определены перспективы развития отечественной образовательной системы в аспектах использования и усовершенствования различных способов обеспечения качества учебного процесса. Описана система оценивания ВУЗ, в частности, процедуры их лицензирования, аттестации, аккредитации. Рассмотрена система обеспечения качества образования в Украине и странах Центральной и Восточной Европы, определены тенденции ее развития. Проанализирован европейский опыт повышения качества естественного и инженерного образования, раскрыты перспективы его использования в Украине. Обоснованы пути решения проблем общего развития образования и общества в XXI ст. в контексте формирования новой культуры обеспечения качества образования с использованием опыта Европы и Болонского процесса. Освещены два фундаментальных открытия, изменившие содержание понятий "образование" и "качество высшего образования", которые определяют причины перехода человечества от алхимико-индустриальных технологий производства к сверхвысоким, которые являются продуктом нано-, пико- и фемтонаук.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР) к8 + Ч311.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА704311 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Козлакова Г. О. 
Теоретичні і методичні основи ступеневої підготовки майбутніх фахівців з комп'ютеризованих систем у технічних університетах : Автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Г. О. Козлакова; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2005. - 44 c. - укp.

Розроблено та обгрунтовано концептуальні засади діяльності викладачів кафедри щодо організації ступеневої підготовки майбутніх фахівців з комп'ютеризованих систем у технічних університетах. Виявлено та систематизовано особливості наукового напряму інформаційного та програмного забезпечення для технічних ВНЗ, зокрема технічних університетів. Запропоновано модель ступеневої підготовки майбутніх фахівців з комп'ютеризованих систем, яка передбачає формування відповідної сукупності знань та вмінь. Розкрито суть теоретичних моделей інформаційних процесів, що має місце у технічних ВНЗ, зокрема, виявлення сукупності знань та вмінь з комп'ютеризованих систем і технологій, що формуються у процесі ступеневої підготовки студентів. Розроблено структуру та зміст системи інформаційного та програмного забезпечення ступеневої підготовки майбутніх фахівців зі спеціальностей: комп'ютеризовані системи, автоматика та управління. Розроблено методики: комплексного вивчення гуманітарних і технічних дисциплін; відбору, адаптації та використання у навчальному процесі фахових комп'ютеризованих систем; запровадження інтелектуалізованих навчальних комплексів до виявлення та підвищення рівня підготовки майбутнього фахівця. Виявлено перспективні напрями вдосконалення ступеневої підготовки даних студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З97 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА335148 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Педагогічні проблеми забезпечення якості професійної підготовки фахівців в умовах євроінтеграції : зб. матеріалів ІІІ Всеукр. круглого столу, 15 квіт. 2011 р., Дніпропетровськ / ред.: Г. А. Козлакова; НАПН України, Ін-т вищ. освіти, Укр. асоц. з розв. менедж. та бізнес-освіти, Західнодонбас. приват. ін-т економіки і упр. - Д. : ІМА-прес, 2011. - 113 c. - укp. - рус.

Проаналізовано особливості формування державно-громадського механізму управління якістю вищої освіти. Визначено складові інноваційного потенціалу ВНЗ, соціально-економічні засади розвитку інтелектуального потенціалу ВНЗ. Розкрито сутність та характеристику моніторингу розвитку ВНЗ. Вивчено вплив інноваційно-навчальних технологій на ефективність професійної підготовки фахівців економічної галузі. Висвітлено проблеми та перспективи використання інноваційних педагогічних технологій у навчальному процесі ВНЗ. Визначено складові конкурентоспроможності фахівців на сучасному ринку праці.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.21я43 + Ч484(4УКР)я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО30265 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Педагогічні проблеми забезпечення якості професійної підготовки фахівців в умовах євроінтеграції : матеріали міжнар. круглого столу, 23 квіт. 2009 р., Дніпропетровськ / ред.: Г. О. Козлакова; Укр. асоц. з розв. менедж. та бізнес-освіти, Західнодонбас. ін-т економіки і упр. - Д. : ІМА-прес, 2009. - 212 c. - укp.

Висвітлено актуальні питання входження України до європейського освітнього простору, особливості управління якістю освіти, напрями оптимізації та розвитку вітчизняної вищої освіти за сучасних умов. Увагу приділено удосконаленню системи контролю й оцінки знань студентів в економічному коледжі, педагогічним аспектам екологічної підготовки вчителя початкових класів, проблемам фундаментальної економічної підготовки спеціалістів з економічної кібернетики. Розкрито механізм управління соціалізацією студентської молоді за умов трансформаційного суспільства. Обгрунтовано концептуальні засади структури та специфікації перевірки навчальних досягнень з іноземної мови в системі тестового контролю.

Освещены актуальные вопросы вхождения Украины в европейское образовательное пространство, особенности управления качеством образования, направления оптимизации и развития отечественного высшего образования в современных условиях. Уделено внимание усовершенствованию системы контроля и оценки знаний студентов в экономическом колледже, педагогическим аспектам экологической подготовки учителя начальных классов, проблемам фундаментальной экономической подготовки специалистов по экономической кибернетике. Раскрыт механизм управления социализацией студенческой молодежи в условиях трансформационного общества. Изложены концептуальные основы структуры и спецификации проверки учебных достижений по иностранному языку в системе тестового контроля.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС48452 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Теоретичні засади моніторингу якості вищої природничої та інженерної освіти : монографія / К. В. Корсак, Ю. К. Корсак, З. Є. Тарутіна, А. К. Похресник, Г. О. Козлакова; НАПН України, Ін-т вищ. освіти. - К. : Пед. думка, 2012. - 207 c. - Бібліогр.: с. 175-188 - укp.

Розглянуто загальні теоретичні питання моніторингу та забезпечення якості сучасної вищої освіти (зокрема Ч природничо-математичної). Висвітлено систему концептуальних понять і термінів сучасної освітньої сфери, стан і перспективи змін освітньої системи України в аспектах використання та вдосконалення різних засобів забезпечення якості навчального процесу та заключних освітніх кваліфікацій, особливості наявної системи підтримки якості природничо-математичної й інженерно-технологічної освіти, можливі шляхи вирішення проблем спільного розвитку освіти і суспільств в XXI ст. в контексті формування нової культури забезпечення якості освіти (Лісабонський проект, Болонський і Брюгге-Копенгагенський процеси та ін.). Акцентовано на кількох фундаментальних відкриттях, що стосуються цілковитої зміни змісту понять "освіта" та "якість вищої освіти", а також причин і важливості переходу людства від алхімічно-індустріальних технологій виробництва до надвисоких, що є продуктом нано-, піко- та фемтонаук, від індустріального до наносуспільства, що втілюватиме ідею ноосферного співжитгя людини та біосфери.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.208 к8

Шифр НБУВ: ВА762474 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Корсак К. В. 
Модернізація змісту вищої природничої і технічної освіти в умовах переходу до нанотехнологій : [монографія] / К. В. Корсак, Ю. К. Корсак, З. Є. Тарутіна, А. К. Похресник, Г. О. Козлакова; ред.: В. Кремень, В. Андрущенко, В. Луговий; НАПН України, Ін-т вищ. освіти. - К. : Пед. думка, 2012. - 157 c. - Бібліогр.: с. 151-157 - укp.

Увагу приділено аналізу світової освітньо-наукової еволюції початку XXI ст. з висвітленням найбільш імовірної картини майбутнього, яка детермінуватиме основні риси модернізації вищої освіти. Акцентовано увагу на природничо-математичній складовій вищої освіти, оскільки порятунок людства станеться тільки в тому разі, якщо воно докладе достатніх зусиль до прогресу у виробничих і гуманітарних технологіях. Доведено, що розпочалося змагання між деструктивними процесами, які полягають у продовженні індустріального розвитку та рухові до екологічного колапсу, та конструктивними - створенням, застосуванням і поширенням ноотехнологій, що ліквідують потребу в індустріальних засобах виробництва та гарантують сталий розвиток у формі ноопрогресу. Наведено стислий форсайтний прогноз майбутнього, викладено головні освітньо-філософські принципи позитивної еволюції людства у XXI ст. з урахуванням факту поширення нанотехнологій і появи серед них ноотехнологій. Викладено еволюцію вищих рівнів освіти, причини множинності моделей університетів і постійного ускладнення всього сектора вищої освіти. Наведено деталізовані приклади сучасних систем вищої освіти Японії, США, Німеччини, Китаю та Росії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4УКР)3,021 + Ж.р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА771024 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Новиков Б. 
Факультету соціології НТУУ "Київський політехнічний інститут" - десять років / Б. Новиков, Г. Козлакова // Філос. освіти. - 2008. - № 1/2. - С. 270-276. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Обгрунтовано необхідність поглиблення гуманітарної освіти випускників технічних спеціальностей. Проаналізовано десятирічний досвід навчальної та наукової діяльності факультету соціології та підготовки фахівців відповідних спеціальностей за умов технічного університету. Узагальнено думки студентів щодо особливостей навчання на факультеті соціології та перспективні напрямки його діяльності. Описано передумови створення факультету, його структуру та складнощі перших років становлення, передбачено перспективні напрямки розвитку даного факультету.

Обоснована необходимость углубления гуманитарного образования выпускников технических специальностей. Проанализирован десятилетний опыт учебной и научной деятельности факультета социологии и подготовки специалистов соответствующих специальностей в условиях технического университета. Обобщены мнения студентов относительно особенностей обучения на факультете социологии и перспективные направления его деятельности. Описаны предпосылки создания факультета, его структура и сложности первых лет становления, предусмотрены перспективные направления развития данного факультета.

The necessity of deepening the humanitarian education graduates of technical specialties. Analyzed ten years of academic and scientific activities of the Department of Sociology and Training in relevant disciplines in a technical university. Compilation of views of students regarding features studies in the Faculty of Sociology and future directions of its activities. Describes the prerequisites for the development department, its structure and complexity of the first years of formation, provided perspectives for the development of the faculty.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5 р31(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73034 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Кизименко Л. 
Інженерно-педагогічна підготовка у Національному університеті "Львівська політехніка" / Л. Кизименко, Г. Козлакова // Вища освіта України. - 2007. - № 4. - С. 42-45. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Висвітлено багаторічний досвід наукової, навчальної та організаційної діяльності кафедри інженерно-педагогічної підготовки Національного університету "Львівська політехніка" щодо викладання психолого-педагогічних дисциплін та підготовки магістрів з педагогічних спеціальностей у технічному університеті.

Освещен многолетний опыт научной, учебной и организационной деятельности кафедры инженерно-педагогической подготовки Национального университета "Львовская политехника" в контексте преподавания психолого-педагогических дисциплин и подготовки магистров по педагогическим специальностям в техническом университете.

The article deals with the long-term experience of scientific, educational and organizational activity of faculty of engineering - pedagogical training of National university " Lviv polytechnics " in a context of teaching of psychological-pedagogical disciplines and training of masters on pedagogical specialities at technical university is covered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.202 + Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Козлакова Г. 
Міжнародна співпраця з підготовки вчителів до використання інформаційно-комунікаційних технологій / Г. Козлакова, Н. Самойленко // Вища освіта України. - 2007. - № 2. - С. 7. - Бібліогр.: 36 назв. - укp.

Проаналізовано участь у виконанні програми "IntelR - Навчання для майбутнього". Розглянуто й охарактеризовано особливості застосування методу проектів у підготовці вчителів до використання інформаційних технологій у навчальному процесі. Наведено основні завдання спецкурсу. Доведено, що подібний спецкурс буде корисним для педагогів різного профілю.

Проанализовано участие в выполнении программы "IntelR - обучение для будущего". Дана характеристика особенностям использования метода проектов в подготовке учителей к использованию информационных технологий в учебном процессе. Приведены основные задания спецкурса. Доказано, что данный специальный курс будет полезным для педагогов различного профиля.

This article deals with the analysis of participation in performance of the program " IntelR - training for the future ". The characteristic is given to features of use of a method of projects in preparation of teachers for use of information technologies in educational process. The basic tasks of a similar special rate are resulted. It is proved, that the similar special rate will be useful to teachers of a various structure.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253 + Ч30е(4УКР)ж

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Козлакова Г. 
Основні напрями науково-освітньої діяльності педагогічної кафедри в технічному університеті / Г. Козлакова // Вища освіта України. - 2006. - № 2. - С. 49-53. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто проблеми входження України в європейський освітній простір. Визначено передумови та простежено процес формування кафедр педагогіки і психології у непрофільних ВНЗ. Висвітлено досвід їх роботи. Обгрунтовано висновок щодо ствердження в технічних ВНЗ думки про необхідність психолого-педагогічної складової в підготовці інженерів. З'ясовано і розкрито зміст основних напрямів діяльності педагогічних кафедр у непрофільному ВНЗ. Особливу увагу приділено значенню інформаційно-програмного забезпечення документообігу. Підкреслено актуальність володіння комп'ютерними технологіями викладачами педагогіки і психології. Зазначено потребу певної уніфікації адміністративних документів кафедри та актуальність створення електронної бібліотеки навчально-методичних розробок.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30е(4УКР)л33 + Ю9е(4УКР)л33

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Козлакова Г. 
Новітні програмно-методичні розробки для підготовки бакалаврів із комп'ютерних наук / Г. Козлакова // Вища освіта України. - 2009. - № 3. - С. 43-48. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Наведено стислу характеристику та рекомендації із застосування новітніх навчальних посібників і програмно-методичних комплексів, що створено та видано професорсько-викладацьким складом провідних кафедр технічних університетів України для забезпечення навчального процесу підготовки бакалаврів із комп'ютерних наук за діючими освітньо-професійними програмами.

Приведена краткая характеристика и рекомендации по применению новейших учебных пособий и программно-методических комплексов, которые созданы и изданы профессорско-преподавательским составом ведущих кафедр технических университетов Украины для обеспечения учебного процесса подготовки бакалавров компьютерных наук по действующим образовательно-профессиональным программам.

An author of article represents the modern program-methodological proceedings and handbooks, that were created by famous scientists for training of Computer Science students at Ukrainian universities.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Козлакова Г. 
Вища освіта в Канаді: деякі враження про університети Оттави та Торонто / Г. Козлакова // Вища освіта України. - 2011. - № 1. - С. 114-119. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Узагальнено досвід функціонування установ вищої освіти у Канаді, схарактеризовано перспективи міжнародної співпраці в галузі освіти. Наведено історичну довідку про вищу освіту в Канаді, зазначено, що більшість нових канадських ВНЗ створювались у ХІХ ст. і контролювалися церковними установами, мають значну автономію, на початок 1990-х рр. в країні нараховувалось 300 ВНЗ. Подано відомості про адміністрування вищої освіти в Канаді, зокрема відсутність єдиного центрального органа управління, підпорядкованість ВНЗ місцевим адміністраціям, їх об'єднання в самокеровані системи. Надано інформацію про Карлетонський університет в Оттаві, університет м. Торонто, про особливості педагогічної підготовки вчителів тощо. Наведено пропозиції щодо українсько-канадської співпраці, які зацікавили керівництво Оттавського інституту навчання й освіти.

Обобщен опыт функционирования учреждений высшего образования в Канаде, охарактеризованы перспективы международного сотрудничества в области образования. Даны историческая справка о высшем образовании в Канаде, отмечено, что большинство новых канадских вузов создавались в XIX в. и контролировались церковными учреждениями, на начало 1990-х гг. в стране насчитывались 300 ВУЗ. Приведены сведения об администрировании высшего образования в Канаде, в частности, отсутствие единого центрального органа управления, подчиненность ВУЗ местным администрациям, их объединение в самоуправляемые системы. Приведена информация об университетах в Оттаве и Торонто, об особенностях педагогической подготовки учителей и др. Даны предложения об украинско-канадском сотрудничестве, заинтересовавшие руководство Оттавского института подготовки учителей.

The author represents some facts from activity of Canadian Higher Education System, describes several training programs of Toronto University and propositions on science collaboration and study of pedagogical personal in Canada and Ukraine.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(7КАН)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Козлакова Г. 
Організація комп'ютерного діалогового навчання іноземної мови у технічному університеті / Г. Козлакова, Н. Сура // Вища освіта України. - 2012. - № 3. - С. 75-82. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Розглянуто системний, компетентнісний , якісний та діалогічний підходи до формування іншомовної компетентності майбутніх фахівців з інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у технічному університеті. Схарактеризовано методичні особливості кожного підходу та перспективи подальших досліджень в означених напрямах. Вміщено матеріал про електронний навчальний курс (ЕНК) – цілісну методичну систему, яка базується на використанні комп'ютерних технологій та інтернет-засобів і забезпечує навчання студентів за індивідуальними й оптимальними навчальними програмами із керуванням процесом навчання. Визначено критерії якості іншомовної професійної освіти.

Рассмотрен системный, компетентностный, качественный и диалогический подходы к формированию иноязычной компетентности будущемих специалистов по информационно-коммуникационным технологиям (ИКТ) в техническом университете. Охарактеризованы методические особенности каждого подхода и перспективы дальнейших исследований в указанных направлениях. Помещен материал об электронном обучающем курсе (ЕНК) - целостной методической системе, которая базируется на использовании компьютерных технологий и интернет-средств и обеспечивает обучение студентов по индивидуальным и оптимальным учебным программам с управлением процессом обучения. Определены критерии качества иноязычного профессионального образования.

We consider the system, competence, quality and dialogic approaches to the formation of foreign language competence of future specialists in information and communication technologies (ICT) at the Technical University. Characterized by methodological features of each approach and prospects for further research in these areas. Material placed on the learning - integrated methodological system, which is based on the use of computer technology and Internet tools and provides training for individual students and the optimal training programs to the management of the learning process. The criteria of the quality of foreign language vocational education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського