Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (4)Книжкові видання та компакт-диски (19)
Пошуковий запит: (<.>A=Корольчук В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 22
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Корольчук В. І. 
Локалізація ділянок зв'язування плазміногену на стрептокіназі : Автореф. дис... канд. біол. наук : 03.00.04 / В. І. Корольчук; НАН України. Ін-т біохімії ім. О.В.Палладіна. - К., 2000. - 18 c. - укp.

Досліджено локалізацію на молекулі активатора плазміногену неферментної дії - стрептокінази - ділянок зв'язування плазміногену та епітопів антистрептокіназних антитіл людини. Встановлено існування одинадцяти ділянок первинної структури молекули стрептокінази зі спорідненістю до плазміногену (Thr43-Ala82, Asn113-Thr126, Gln133-Vall58, Thr163-Leu188, Ala203-Ser222, Gln239-Ile264, Tyr275-Len294, Thr315-Leu340, Thr361-Arg372, Asn377-Glu392, Tyr397-Asn410). За допомогою різних методичних підходів доведено взаємодію послідовності Thr361-Arg372 C-кінцевого домену молекули стрептокінази з ділянкою Val709-Glu724 плазміногену. Обгрунтовано припущення, що вказана взаємодія є необхідною у формуванні активаторного комплексу. Виявлено одинадцять лінійних епітопів антистрепокіназних антитіл людини на молекулі стрептокінази, десять з яких перекривалися з ділянками зв'язування плазміногену на стрептокіназі. Три з них (Thr43-Met70, Thr193-Ser222 та Ser379-Thr390) були доступними у комплексі плазміноген-стрептокіназа, що свідчить про відсутність взаємодії молекули плазміногену з наведеними ділянками. Ймовірно, що сайт-спрямована заміна амінокислот цих послідовностей може знизити імуногенність стрептокінази без впливу на її активність. Решта послідовностей перебувала в області міжмолекулярного контакту, що вказує на їх можливу участь в утворенні активаторного комплексу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р281.773-29

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА308365 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Корольчук В. М. 
Психологія стресостійкості особистості : автореф. дис... д-ра психол. наук : 19.00.01 / В. М. Корольчук; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2009. - 40 c. - укp.

Розроблено системний концептуальний підхід до вивчення структурно-функціональної організації стресостійкості особистості, вперше на експериментальному матеріалі визначено її структурні компоненти. Розкрито функціональну роль особистісного, соціального, психологічного компонентів у детермінації поведінки особистості за умов впливу стресогенних факторів. Виявлено закономірності проявів стресостійкості у різних категорій досліджуваних. Розкрито особливості типових профілей стресостійких і нестресостійких осіб за запропонованим діагностичним інструментарієм дослідження стресостійкості особистості. На підставі психодіагностики стресостійкості за комплексом прямих і побічних показників інформативних методик проведено її якісний аналіз, охарактеризовано рівні, визначено особливості проявів і описано структурні компоненти. Обгрунтовано підходи щодо формування стресостійкості особистості за комплексною психологічною програмою, зроблено її апробацію і доведено ефективність у системі професійної підготовки спеціалістів. До наукового обігу введено поняття первинної стресостійкості, яка залежить від функціональних можливостей основних властивостей нервової системи, що визначаються її функціональною рухливістю, витривалістю, надійністю та лабільністю основних нервових процесів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.21-69

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА362444 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Корольчук В. В. 
Запобігання злочинам, пов'язаним з відшкодуванням податку на додану вартість : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.08 / В. В. Корольчук; Київ. нац. ун-т внутр. справ. - К., 2010. - 16 c. - укp.

Розкрито соціально-правову природу ПДВ, з'ясовано генезис законодавства України та зарубіжних країн. Досліджено стан, тенденції даних злочинів, обгрунтовано детермінант злочинів, пов'язаних з відшкодуванням ПДВ. Розроблено кримінологічну харатеристику осіб і злочинних груп, які вчиняють злочини, пов'язані з відшкодуванням ПДВ в Україні. Розглянуто та систематизовано найбільш поширені способи реалізації злочинного умислу у сфері відшкодування ПДВ, розроблено системи заходів загальносоціальної та спеціально-кримінологічної профілактики даних злочинів, удосконалено порядок адміністрування ПДВ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х881.9(4УКР)117.8 + Х883.9(4УКР)711.178

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА371912 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Корольчук М. С. 
Психологічні особливості віддалених наслідків стресогенних впливів : монографія / М. С. Корольчук, В. М. Корольчук, А. І. Кулаженко, С. М. Миронець, О. В. Тімченко; ред.: М. С. Корольчук; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - Київ : КНТЕУ, 2014. - 275 c. - Бібліогр.: с. 240-275 - укp.

Обгрунтовано теоретичні та методичні підходи до вивчення проблеми дослідження виявів віддалених наслідків стресогенних впливів на особистість. Охарактеризовано підбір інструментарію для психодіагностики психологічних виявів наслідків впливу стресових факторів у віддалений період. Визначено загальні особливості чинників та умов, за яких відбувалась діяльність ліквідаторів аварії на ЧАЕС. З'ясовано особливості виявів віддалених наслідків стресогенних впливів у осіб, які брали участь у ліквідації цієї аварії. Розроблено та апробовано комплексну психокорекційну програму з особами, у яких виявлено негативні вияви віддалених наслідків впливу стресогенних факторів з метою їх мінімізації. Підготовлено методичні рекомендації щодо використання психодіагностичного інструментарію та комплексної психокорекційної програми.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.21-69

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА783796 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Корольчук В. І. 
Сайт зв'язування стрептокінази на плазміногені Val709-Glu724 взаємодіє з ділянкою Thr361-Arg372 стрептокінази під час утворення плазміноген-стрептокіназного комплексу / В. І. Корольчук // Укр. біохім. журн.. - 1999. - 71, № 4. - С. 109-112. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Исследовали локализацию участка связывания плазминогена человека на стрептокиназе, комплементарного Val709-Glu724 плазминогена, который играет ключевую роль в обеспечении активности комплекса плазминоген - стрептокиназа. На фрагментах и синтетических декапептидах стрептокиназы, моноклональном антиплазминогеновом антителе IV-1c и синтетическом пептиде, соответствующем последовательности Val709-Gly718 плазминогена, показано, что последовательность плазминогена Val709-Glu724 взаимодействует с последовательностью Thr361-Arg372 стрептокиназы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е70*732.223

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21341/а Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Макогоненко Є. В. 
Активація плазміногена антиплазміногеновим моноклональним антитілом IV-1c. Властивості та механізм реакції / Є. В. Макогоненко, С. О. Яковлев, О. Ю. Сломінський, В. І. Корольчук, Т. В. Гриненко, Л. І. Соколовська, Н. М. Дружина, І. М. Колесникова, В. І. Чернишов, С. А. Седерхольм-Вільямс // Укр. біохім. журн.. - 2000. - 72, № 4/5. - С. 99-109. - Бібліогр.: 48 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р252.325.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21341/а Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
7.

Корольчук В. І. 
Виділення та характеристика антистрептокіназних антитіл із сироватки крові хворих на інфаркт міокарда, яких лікували стрептокіназою / В. І. Корольчук, Є. М. Макогоненко, С. А. Седерхольм-Вільямс // Укр. біохім. журн.. - 1999. - 71, № 6. - С. 47-55. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р410.140

Шифр НБУВ: Ж21341/а Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
8.

Корольчук В. І. 
Зв'язування плазміногена з декапептидними та поліпептидними фрагментами стрептокінази / В. І. Корольчук, Є. М. Макогоненко, С. А. Седерхольм-Вільямс // Укр. біохім. журн.. - 1999. - 71, № 5. - С. 51-58. - Бібліогр.: 37 назв. - укp.

Исследовали связывание плазминогена с химотрипсиновыми фрагментами стрептокиназы и локализацию участков связывания плазминогена в первичной структуре стрептокиназы. При помощи иммуноферментного анализа показано связывание плазминогена со всеми фрагментами стрептокиназы, которое уменьшалось в ряду фрагментов 36 > 30 > 17 > 7 > 11 кДа. Локализацию участков связывания в первичной структуре стрептокиназы исследовали с применением иммобилизированных декапептидов, которые моделировали аминокислотную последовательность стрептокиназы. В присутствии 10 мМ 6-аминогексановой кислоты найдено 11 участков связывания для Glu- и миниплазминогенов человека, плазминогенов быка и свиньи, которые совпадают. Три участка были локализованы в alpha-домене стрептокиназы (T43-A72, N113-T126, Q133-V158), 5 участков в beta-домене (T163-L188, A203-S222, Q239-I264, Y275-L294, T315-L340) и 3 участка в gamma-домене (T361-R372, N377-E392, T397-N410). Высказано предположение, что в образовании плазминоген-стрептокиназного комплекса участвуют линейные участки полипептидной цепи стрептокиназы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е60*732.223

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21341/а Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Корольчук В. 
Діагностика впливу психотравмуючих факторів на особистість / В. Корольчук // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2012. - № 3. - С. 94-105. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Проаналізовано психодіагностичні методи оцінки впливу психотравмуючих факторів на особистість, що використовуються у світовій практиці. Виокремлено методи вивчення реакцій людини на стрес, підходи до оцінки впливу стресорів на особистість та оцінки подолання стресу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.21-69 с

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16143 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Самойлов О. Є. 
Юридична психологія : навч. посіб. для студентів ВНЗ / О. Є. Самойлов, М. С. Корольчук, В. М. Корольчук, С. М. Миронець, Г. М. Ржевський; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - Київ : КНТЕУ, 2015. - 431 c. - Бібліогр.: с. 421-431 - укp.

Висвітлено історію розвитку юридичної психології. Викладено соціально-психологічні основи юридичної діяльності. Надано соціально-психологічну характеристику основних видів відхильної поведінки особистості. Приділено увагу психології злочинного угрупування. Розглянуто психологію особистості злочинця та психологічні особливості індивідуального злочину. Описано особливості психічних станів засуджених до позбавлення волі. Розкрито психологічні основи розслідування злочину. Подано інформацію про судово-психологічну експертизу. Охарактеризовано психологію судового процесу. Показано роль пенітенціарної психології у сучасній реформі карно-процесуальної системи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю947 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА792459 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Практична психологія : навч. посіб. для студентів ВНЗ / М. С. Корольчук, В. М. Корольчук, Г. М. Ржевський, С. М. Миронець, В. І. Осьодло, О. В. Зазимко; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - Київ : КНТЕУ, 2014. - 727 c. - Бібліогр.: с. 706-726 - укp.

Розглянуто практичну психологію як галузь психологічної науки та професійної діяльності. Висвітлено особливості національної системи соціально-психологічної служби. Викладено методологічні основи розроблення психологічних досліджень. Досліджено сучасний стан проблеми вивчення егоцентризму в психологічній науці. Проаналізовано формування навичок роботи з багатоаспектним особистісним запитальником. Викладено основні види діяльності практичного психолога. Розглянуто контент-аналіз як метод психологічної науки. Розроблено теоретичні й експериментальні підходи до дослідження мислення. Подано характеристику досвіду роботи психологічної служби підприємства. Проведено оцінювання психічної активізації інтересу, емоційного тонусу, напруги та комфортності. Висвітлено дослідження властивостей нервової системи. Наведено аналіз результатів дослідження акцентуацій характеру.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.2 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС60311 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Психологія праці у звичайних та екстремальних умовах : навч. посіб. для студентів ВНЗ / М. С. Корольчук, В. М. Корольчук, С. М. Миронець, О. В. Тімченко, В. І. Осьодло, Г. М. Ржевський, К. С. Максименко; Київ. нац. торг.-економ. ун-т. - Київ : КНТЕУ, 2015. - 651 c. - Бібліогр.: с. 601-612 - укp.

Висвітлено новітні досягнення психології праці за звичайних та екстремальних умов без дублювання видань з цієї проблематики з розширенням та доповненням доробок у відповідній сфері психологічної науки. Зазначено, що з кожним роком збільшується кількість професій, в організації яких наявний підвищений ризик, відповідно до цього вони належать до категорії екстремальних. Визначено, що психологічна наука впливає на діяльність людини у разі вирішення таких завдань: інженерно-психологічного проектування техніки і виробничих умов діяльності людини та розроблення психолого-педагогічних методів і засобів формування особливості та професійної підготовки працівників сфери матеріального виробництва. Зазначено про загальну тенденцію розвитку фундаментальних досліджень, яка забезпечуючи тісну природну взаємодію психологічних дисциплін, є перспективною для вирішення завдань не лише сьогодення, а й найближчого та далекого майбутнього.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА799441 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Психологія реклами : навч. посіб. для студентів ВНЗ / О. В. Зазимко, М. С. Корольчук, В. М. Корольчук, Т. М. Лагутіна, С. М. Миронець, Г. М. Ржевський; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - Київ : КНТЕУ, 2016. - 383 c. - Бібліогр.: с. 379-383 - укp.

Розкрито основи психології реклами як галузі психологічної науки. Висвітлено історію розвитку й основні теоретичні напрями психології реклами. Охарактеризовано різні види рекламної діяльності, механізми впливу реклами на людину та ступінь їх ефективності. Проаналізовано позитивний і негативний вплив реклами на культуру. Викладено концепцію про те, що кожна людина є не тільки об'єктом впливу реклами, але й рекламує куплені нею товари або саму себе у спілкуванні з іншими людьми. Увагу приділено пропаганді як виду рекламної діяльності, інтегрованим маркетинговим комунікаціям, моделям рекламного звернення. Охарактеризовано методи вивчення психологічної ефективності реклами. Розглянуто особливості психологічної експертизи реклами, питання самореклами та самопрезентації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.91-994

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА802597 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Глазунова О. Г. 
G Suit for Education як середовище для організації навчальної практики студентів / О. Г. Глазунова, О. Г. Кузьмінська, Т. В. Волошина, Т. П. Саяпіна, В. І. Корольчук // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2017. - Вип. 2. - С. 7-19. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проаналізовано можливості та переваги використання хмарних сервісів G Suite (Google Apps) під час навчальної практики студентів. У ході дослідження спроектовано е-середовище на базі G Suit for Education та методика його використання для ефективної організації навчальної практики з інформаційних технологій. Побудовано модель е-навчального середовища для організації групової проектної роботи під час навчальної практики на базі Google Classroom. Обгрунтовано проектну методику як одну з найбільш ефективних для організації навчальної практики з інформаційних технологій. Досліджено етапи реалізації проектного завдання під час навчальної практики, а також інструменти, досягнуті компетентності, особливості діяльності викладачів та студентів на кожному етапі. Наведено приклади завдань, ресурсів і сервісів, які використовувалися для досягнення результатів проекту. Продемонстровано виконання окремих етапів реалізації проекту в е-середовищі на базі Google Classroom, зокрема, планування етапів проекту, додавання нових сервісів в е-середовище, спільна робота з документами, елементи портфоліо, рефлексія студентів. Проаналізовано результати опитування студентів стосовно організації навчальної практики з використанням методу проектів та е-середовища на базі використання хмарних сервісів G Suite (Google Apps).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.255с51

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Глазунова О. Г. 
Неформальна освіта майбутніх фахівців з інформаційних технологій: організація, контент, інструменти / О. Г. Глазунова, А. М. Гуржій, Т. В. Волошина, В. І. Корольчук, О. В. Пархоменко // Фіз.-мат. освіта. - 2020. - № 1. - С. 29-35. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто питання організації неформальної освіти ІТ фахівців. Розглянуто проблему мотивації студентів до неформальної освіти з використанням хмарних сервісів і ресурсів Microsoft. Запропоновано організаційні аспекти та управлінські процедури згідно вимогам ISO 9001, які розроблені у Національному університеті біоресурсів і природокористування (НУБіП) України. Здійснено класифікацію та систематизацію теоретичних відомостей; проведено аналіз хмарних сервісів і ресурсів Microsoft для використання у неформальній освіті майбутніх ІТ-фахівців; опрацювання результатів опитувань. Експериментальна база дослідження: НУБіП України, в експерименті взяли участь студенти спеціальностей "Комп'ютерні науки", "Інженерія програмного забезпечення", "Комп'ютерна інженерія" закладу вищої освіти, загальна кількість учасників - 300 осіб. Застосування хмарних сервісів і ресурсів Microsoft в освітньому процесі майбутніх ІТ-фахівців, дає можливість ефективно впроваджувати такі методи навчання, як метод проєктів, перевернутого навчання, що призводить до нової якості навчання, сприяння реалізації індивідуальної освітньої траєкторії студентів. Зарахування результатів неформальної освіти дозволяє розширити можливості для здобуття студентами спеціальних компетентностей та поглибленні знань, вмінь, навичок в межах фахових навчальних дисциплін. Висновки: хмарні сервіси та ресурси Microsoft можуть бути ефективно інтегровані у навчальний процес майбутніх ІТ-фахівців, а також студентів інших спеціальностей. За результатами експериментальних досліджень у студентів підвищуються не лише результати успішності, а й розвиваються особистісні навички. Крім того, для студентів ІТ фаху існують додаткові можливості використовувати сервіси та середовища для програмної розробки, що призводить до зростання задоволеності студентів, мотивації до навчання, доступності навчання, поглиблюючи свої теоретичні знання та практичні навички завдяки поєднанню формальної та неформальної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.4 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Психологія професійного самовизначення особистості : монографія / М. С. Корольчук, Ю. В. Дроздова, В. М. Корольчук, В. І. Осьодло, А. М. Сипливий; ред.: М. С. Корольчук; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2018. - 279 c. - Бібліогр.: с. 179-206 - укp.

На підставі теоретичного аналізу й експериментальної перевірки представлено нове рішення наукового завдання визначення змісту, структурних компонентів, функціональних механізмів та особливостей професійного самовизначення (ПС) майбутніх фахівців торговельного підприємництва, а також результати експериментальної перевірки психологічної програми розвитку ПС особистості під час професійного навчання. Розроблено концептуальну модель дослідження ПС фахівців у торговельному підприємництві, яка містить теоретичну базу, обгрунтований комплекс методів і психодіагностичних методик дослідження окремих її структурних компонентів. Визначено зміст психолого-організаційної технології програми розвитку ПС особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.19

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА830616 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Глазунова О. Г. 
Неформальна освіта майбутніх фахівців з інформаційних технологій: організація, контент, інструменти / О. Г. Глазунова, А. М. Гуржій, Т. В. Волошина, В. І. Корольчук, О. В. Пархоменко // Фіз.-мат. освіта. - 2020. - № 1. - С. 29-35. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто питання організації неформальної освіти ІТ фахівців. Розглянуто проблему мотивації студентів до неформальної освіти з використанням хмарних сервісів і ресурсів Microsoft. Запропоновано організаційні аспекти та управлінські процедури згідно вимогам ISO 9001, які розроблені у Національному університеті біоресурсів і природокористування (НУБіП) України. Здійснено класифікацію та систематизацію теоретичних відомостей; проведено аналіз хмарних сервісів і ресурсів Microsoft для використання у неформальній освіті майбутніх ІТ-фахівців; опрацювання результатів опитувань. Експериментальна база дослідження: НУБіП України, в експерименті взяли участь студенти спеціальностей "Комп'ютерні науки", "Інженерія програмного забезпечення", "Комп'ютерна інженерія" закладу вищої освіти, загальна кількість учасників - 300 осіб. Застосування хмарних сервісів і ресурсів Microsoft в освітньому процесі майбутніх ІТ-фахівців, дає можливість ефективно впроваджувати такі методи навчання, як метод проєктів, перевернутого навчання, що призводить до нової якості навчання, сприяння реалізації індивідуальної освітньої траєкторії студентів. Зарахування результатів неформальної освіти дозволяє розширити можливості для здобуття студентами спеціальних компетентностей та поглибленні знань, вмінь, навичок в межах фахових навчальних дисциплін. Висновки: хмарні сервіси та ресурси Microsoft можуть бути ефективно інтегровані у навчальний процес майбутніх ІТ-фахівців, а також студентів інших спеціальностей. За результатами експериментальних досліджень у студентів підвищуються не лише результати успішності, а й розвиваються особистісні навички. Крім того, для студентів ІТ фаху існують додаткові можливості використовувати сервіси та середовища для програмної розробки, що призводить до зростання задоволеності студентів, мотивації до навчання, доступності навчання, поглиблюючи свої теоретичні знання та практичні навички завдяки поєднанню формальної та неформальної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.4 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Гуржій А. М. 
Хмарні ресурси та сервіси для підготовки майбутніх фахівців з інформаційних технологій: критерії добору, приклади використання / А. М. Гуржій, О. Г. Глазунова, Т. В. Волошина, В. І. Корольчук, О. В. Якобчук // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 3. - С. 7-28. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Наведено критерії та показники добору хмарних ресурсів і сервісів для підготовки майбутніх фахівців з інформаційних технологій. Проаналізовані хмарні ресурси та сервіси, що доцільно використовувати в процесі підготовки майбутніх фахівців з інформаційних технологій для забезпечення їх навчальними матеріалами, сервісами для виконання практичних завдань, інструментами для самоконтролю та рефлексії, а саме: академічні ресурси та масові відкриті онлайн курси (Massive Open Online Courses, MOOCs), платформи та автоматизовані системи з програмування, онлайн лабораторії з програмування, сервіси та ресурси для колективної роботи, платформи для розробки програмного забезпечення, інструменти для управління та моделювання, професійні спільноти. У цьому дослідженні авторами наведено порівняльну характеристику відібраних хмарних ресурсів і сервісів за визначеними критеріями та показниками. Для експертного оцінювання визначених критеріїв було залучено 23 експерти, які є науково-педагогічними працівниками та мають практичний досвід підготовки майбутніх фахівців галузі знань 122 "Інформаційні технології" за спеціальностями "Комп'ютерні науки", "Інженерія програмного забезпечення" та "Комп'ютерна інженерія". На різних етапах дослідження у педагогічному експерименті було залучено від 58 до 109 студентів. У результаті дослідження обгрунтовано класифікацію хмарних ресурсів та сервісів для підготовки майбутніх ІТ-фахівців, визначено навчально-методичні критерії добору для кожного типу ресурсів та сервісів та вагу кожного критерію з використанням методу експертів. Наведено приклади та результати використання визначених хмарних ресурсів і сервісів у процесі підготовки майбутніх ІТ-фахівців.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481 + З970.4р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Психологічне забезпечення професіогенезу фахівціі торгівлі і сфери послуг : монографія / М. С. Корольчук, В. М. Корольчук, О. В. Полунін, І. О. Корнієнко, Т. Д. Щербан, С. М. Миронець, І. В. Мостова, К. О. Кушніренко, А. М. Сипливий, Л. Ф. Вербицька, Ю. В. Дроздова, О. В. Коновалова, І. С. Птуха, О. С. Шатілова, Н. С. Чернега, М. В. Авраменко, А. М. Бідюк; ред.: М. С. Корольчук; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т., 2021. - 287 c. - Бібліогр. в кінці розд. - укp.

Висвітлено різнобічні наукові погляди щодо сутності та інтерпретації психологічного забезпечення професійного розвитку працівників торгівлі й сфери послуг відповідно до специфіки підготовки майбутніх фахівців та пріоритетів наукових пошуків кафедри. Уперше представлено комплексне дослідження професіогенезу особистості у динаміці - від самовизначення до оволодіння професійними компетентностями у процесі навчання у ЗВО та професійного становлення. Висвітлено підхід щодо концептуальних моделей дослідження, визначення зовнішніх і внутрішніх чинників, а також психологічних компонент особистості, що сприяють ефективності професійної діяльності фахівців. Розроблено психологічні програми розвитку особистості у системі психологічного забезпечення професіогенезу працівників торгівлі й сфери послуг, які можна використовувати у різних відомствах та установах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.9

Шифр НБУВ: ВА851785 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Цифрові інструменти дистанційної освіти : [колект.] монографія / О. Г. Глазунова, Т. В. Волошина, В. І. Корольчук, О. Г. Кузьмінська, Н. В. Морзе, М. В. Мокрієв, І. С. Костенко, Т. П. Саяпіна; Національний університет біоресурсів і природокористування України. - Київ : НУБіП України, 2022. - 342 c. - Бібліогр.: с. 330-342 - укp.

Здійснено аналіз платформ для розміщення та використання навчального контенту в умовах цифрової трансформації. Описано структуру гібридного хмаро орієнтованого середовища для дистанційного навчання на основі системи взаємодоповнюючих елементів, які допомагають виконувати основні функції: навчання та контролю. Здійснено аналіз CLMS Moodle з точку зору платформи для інтеграції хмарних ресурсів і сервісів в єдиному освітньому середовищі. Представлено загальний набір елементів Moodle, який використовується в рамках електронного курсу. Акцентовано увагу на інтеграції зовнішніх освітніх ресурсів і сервісів через стандарт LTI. Описано організацію віртуального навчального середовища на основі впровадження конкретних стратегій для кожного елемента гібридного (дистанційного) навчання відповідно до рекомендацій Microsoft на платформі Microsoft Teams. Описано організацію та проведення дистанційного навчання в закладах вищої освіти із використанням платформи Google Classroom як середовища для організації різних видів діяльності між учасниками освітнього процесу (комунікації, взаємодії та співпраці). Наведено приклади використання сервісів відеоконференцій Zoom, Google Meet, Skype, MS Teams, Cisco Webex для онлайн навчання, розкрито особливості їх інтеграції в єдине освітнє середовище. Описано хмарні технології групової роботи з навчальним контентом. Представлено результати дослідження та здійснено порівняльний аналіз щодо використання хмарних сервісів Google Workspace: сервісів платформи Microsod 365; використання Webex Meeting для групової роботи в межах корпоративного аккаунту.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.290 + Ч311.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА859956 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського