Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (13)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Кривонос О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17

      
Категорія:    
1.

Кривонос О. Б. 
Формування професійно-творчих умінь студентів медичних коледжів у навчальній діяльності : автореф. дис... канд. пед. наук / О. Б. Кривонос; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2008. - 20 c. - укp.

Систематизовано основні професійно-творчі вміння майбутнього медичного працівника за змістом професійної діяльності, розподілено їх у чотири блоки, а саме: дослідницькі (діагностичні, прогностичні, конструктивні), операційні, рефлексивні, комунікативні, що відповідає специфіці діяльності фахівця медицини. На підставі результатів теоретичного й експериментального дослідження доведено, що процес формування професійно-творчих умінь студентів медичних коледжів забезпечує модифікований варіант особистісно зорієнтованої евристично-модульної технології навчання на підгрунті дидактичного забезпечення достатнього рівня евристичної та завершеної діяльності студентів на всіх етапах евристично-модульної технології, а саме: спонукально-мотиваційному, під час первинного засвоєння теоретичного матеріалу та у самостійній проблемно-пошуковій роботі студентів з метою поглиблення теоретичних знань, у ході практичних професійно-спрямованих творчих робіт студентів, у самостійній евристичній і креативній роботі завершеного характеру зі створення особистістно значущих професійних продуктів, на етапі педагогічної діагностики сформованості професійно-творчих умінь студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р2 + Ю945.1 + Ч471.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА356233 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кривонос О. Б. 
Методологія науково-дослідної роботи : навч. посіб. для студ. вищ. мед. навч. закл. I-III рівнів акредитації / О. Б. Кривонос, О. М. Демченко; ред.: О. В. Кононов. - К. : Медицина, 2011. - 160 c. - укp.

Висвітлено поняття про науку та її призначення, особливості медичної науки та її функції. Розкрито сутність наукового пізнання, методологію та організацію наукових досліджень, охарактеризовано систему підготовки наукових кадрів в Україні. Розглянуто основи науково-дослідної роботи, категоріальний апарат та організацію наукового дослідження, його інформаційне забезпечення. Значну увагу приділено науково-дослідній роботі студентів ВНЗ України. Висвітлено методологічні засади наукового дослідження, функції та принципи методології наукового пізнання. Розкрито поняття про методи наукового дослідження, наведено їх класифікацію та характеристику. Особливу увагу приділено науково-дослідній роботі студентів у системі навчального процесу, надано рекомендації щодо проведення наукових досліджень і визначення результатів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч210.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА743064 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кривонос О. М. 
Використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні : навч.-метод. посіб. / О. М. Кривонос; Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. - Житомир, 2013. - 182 c. - Бібліогр.: с. 172-182 - укp.

Викладено основи інформатизації загальної освіти. Наведено технічні засоби інформаційних і комунікаційних технологій, використовувані в навчанні школярів. Розглянуто особливості інформаційних технологій в корекційній педагогіці. Проаналізовано методи використання інформаційних і комунікаційних технологій у навчанні школярів. Розкрито поняття інформаційного освітнього середовища. наведено чинники формування готовності вчителів до використання засобів і Методів інформатизації освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА766666 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Коваленко Н. В. 
Соціальна робота в пенітенціарній системі України : навч. посіб. / Н. В. Коваленко, О. Б. Кривонос, Ж. Ю. Чернякова, І. А. Чистякова; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С. Макаренка. - Суми : Мрія, 2014. - 247 c. - укp.

Охарактеризовано соціальну роботу із засудженими й бувшими засудженими. Розглянуто характерні ознаки різних категорій засуджених, а також осіб, звільнених з місць позбавлення волі, й методичні прийоми їх ефективного подолання. Викладено основні форми, методи, засоби, технології роботи із різними категоріями засуджених. Увагу приділено історії і теорії розвитку соціальної роботи в пенітенціарних закладах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х884.9(4УКР)02 я7 + С40(4УКР) я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА776491 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кривонос О. 
Евристичне навчання як умова активізації пізнавально-творчої діяльності учнів і студентів / О. Кривонос, Г. Кобилякова // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 24. - С. 157-162. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто дидактичні можливості евристичного навчання в підвищенні рівня пізнавальної активності учнів загальноосвітньої школи і студентів педагогічного університету. Проаналізовано евристичні методи, їх переваги над традиційними дидактичними методами в навчанні учнів і студентів. Зокрема, евристичне навчання досліджено як одну з альтернатив рівневої диференціації навчання учнів.

Рассмотрены дидактические возможности эвристического обучения в повышении уровня познавательной активности учащихся общеобразовательной школы и студентов педагогического университета. Проанализированы эвристические методы, их преимущества перед традиционными дидактическими методами в обучении учеников и студентов. В частности, эвристическое обучение исследовано как одна из альтернатив уровневой дифференциации обучения учеников.

The didactic possibilities of heuristic learning in increasing of the cognitive activity of secondary school pupils and students of pedagogical universities are considered. We analyze heuristic methods, their advantages over traditional didactic methods of teaching pupils and students. In particular, the heuristic learning is researched as one of the alternatives of level differentiation of pupils.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.222 + Ч489.511.222

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Кривонос О. М. 
Формування інформаційно-комунікаційних компетентностей майбутніх учителів інформатики в процесі навчання програмування : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. М. Кривонос; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ, 2013. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано елементи методичної системи формування інформаційно-комунікаційних компетентностей майбутніх учителів інформатики в процесі навчання програмування. Визначено структуру та компоненти зазначених компетентностей. Визначено, що особливістю цієї методичної системи є підбір всіх її компонентів, які в сукупності сприяють формуванню інформаційно-комунікаційних компетентностей таких учителів у процесі навчання програмування. На підставі аналізу науково-методичної літератури визначено структуру цих компетентностей. Уточнено поняття інформаційно-комунікаційних компетентностей вчителя інформатики. Розроблено методичні рекомендації та сайт "ZDU Prodject". Виділено особливості, найбільш ефективні форми, методи, засоби навчання. Запропоновано систему формування інформаційно-комунікаційних компетентностей. Наведено результати педагогічного експерименту, які підтверджують ефективність запропонованих елементів методичної системи підготовки майбутніх учителів інформатики в процесі навчання програмування.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА404611 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Богачков Ю. М. 
Деякі питання побудови та застосування стандартів ІКТ компетентностей учнів, вчителів, адміністраторів у дистанційному навчанні / Ю. М. Богачков, О. М. Кривонос // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 7. - С. 166-169. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Сформульовано проблему, що існуючі підходи до визначення поняття компетентності не дають змоги операційно виявляти рівень компетентності. Підхід полягає у тому, що рівень компетентності виражається через демонстрацію в діяльності, проте такі компоненти як мотивація, етичність, соціальність та поведінка можуть бути виражені через зовнішні, внутрішні та реальні показники та критерії виконання. А когнітивні та опреаціональні компоненти представляються через класичні знання, уміння, навички.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Кривонос О. М. 
Методичне забезпечення творчої навчальної діяльності студентів у процесі навчання основ інформатики / О. М. Кривонос // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2005. - Вип. 20. - С. 87-91. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто можливість використання навчально-творчих задач для організації творчого навчання студентів фізико-математичного факультету під час вивчення розділу "Програмування".

Рассмотрена возможность использования учебно-творческих задач для организации творческого обучения студентов физико-математического факультета при изучении раздела "Программирование".

The article highlights the possibility of creative tasks usage for optimization of creative studying at the phisical and mathematic departament when studying the chapter "programming".


Індекс рубрикатора НБУВ: З970р

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Кривонос О. М. 
Дидактичні принципи побудови методичного комплексу для диференційованого навчання основ алгоритмізації та програмування в курсі інформатики в шкільних закладах нового типу / О. М. Кривонос // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2004. - Вип. 14. - С. 58-61. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто можливість використання модульно-рейтингового навчання у процесі вивчення основ алгоритмізації та програмування в шкільному курсі інформатики.

Рассмотрена возможность использования модульно-рейтингового обучения при изучении основ алгоритмизации и программирования в школьном курсе информатики.

The paper considered the possibility of employing module-rating training while studying the basics of algorithmization and programming in a school course of computer science.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Кривонос О. М. 
Об'ємні зображення функцій двох змінних та просторових фігур / О. М. Кривонос, Б. М. Ляшенко, О. В. Сирота // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 1998. - Вип. 1. - С. 63-65. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Створено пакет програмного забезпечення уроків геометрії та математичного аналізу шкільного курсу математики та відповідних навчальних курсів вищої школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1р21-353

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Кривонос О. М. 
Основні методики формування творчих здібностей / О. М. Кривонос // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2006. - Вип. 26. - С. 14-18. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Здійснено психолого-педагогічний аналіз понять "творчість" та "творчі здібності", розглянуто основні методи формування творчих здібностей та специфіку їх застосування під час вивчення інформатики.

Осуществлен психолого-педагогический анализ понятий "творчество" и "творческие способности", рассмотрены основные методы формирования творческих способностей и специфику их применения при изучении информатики.

The article analyses the psychological and pedagogical aspects of the concepts of creativity and creative skills. Highlighted also are basic methods of creative skills formation and the peculiarities of their usage in the process of studying information science.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.220 + Ю945.32

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Кривонос О. М. 
Учнівські олімпіади з інформатики (сучасний етап) / О. М. Кривонос // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2008. - Вип. 41. - С. 85-88. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано основні задачі проведення олімпіад з інформатики, приділено особливу увагу методиці підбору завдань до олімпіади, особливостям перевірки робіт учасників олімпіади, наведено приклад олімпіадної задачі з розв'язком.

Проанализированы основные задачи проведения олимпиад по информатике, особое внимание уделено методике отбора заданий для олимпиады, особенностям проверки робот участников олимпиады, приведен пример олимпиадной задачи с решением.

The article deals with the principle tasks of Olympiads in informatics implementation. Special attention is paid to task choice methodology and peculiarities of participants' works verification. The article suggests an example of an ordinary task with the key.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР) м + З970 р21-38

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Кривонос О. М. 
Особливості викладання програмування у вищому навчальному закладі з врахуванням вимог сучасності / О. М. Кривонос // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2011. - Вип. 57. - С. 131-134. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто основні особливості викладання курсу програмування з урахуванням існуючих стратегій та психолого-педагогічних особливостей навчання студентів. Проаналізовано досвід професійних товариств ACM та IEEE Computer Society зі створення рекомендацій щодо викладання інформатики в університетах. Окреслено базовий рівень математичної підготовки майбутнього вчителя інформатики.

Рассмотрены основные особенности преподавания курса программирования с учетом существующих стратегий и психолого-педагогических особенностей обучения студентов. Сделан анализ опыта профессиональных сообществ ACM и IEEE Computer Society по созданию рекомендаций преподавания информатики в университетах. Описан базовый уровень математической подготовки будущего учителя информатики.

The article deals with the peculiarities of the teaching programming course in light of the contemporary strategies and psychological, pedagogical trends in students' tuition. The experience of professional societies ACM and IEEE Computer Society in establishing recommendations for the course of Informatics in the universities has been analyzed. The basic level in Mathematics preparation of future teachers of Informatics has been determined.


Індекс рубрикатора НБУВ: З973-018 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Кривонос О. М. 
Огляд та перспективи використання платформи Arduino Nano 3.0 у вищій школі [Електронний ресурс] / О. М. Кривонос, Є. В. Кузьменко, С. В. Кузьменко // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2016. - № 6. - С. 77-87. - Бібліогр.: 9 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1506

Розглянуто апаратні можливості, переваги та специфікацію платформи Arduino. Наведено функціональні характеристики основних плат розширення, що використовуються для збільшення функціоналу. Створено порівняльну характеристику найбільш популярних платформ Arduino й визначено перспективи застосування цього пристрою. Наведено функціональний опис та технічні характеристики на прикладі платформи Arduino Nano 3.0. Описано переваги Arduino Nano 3.0 у порівнянні з іншими контролерами цієї лінії. Розглянуто програмне забезпечення Arduino IDE. Визначено перспективи використання мікропроцесорної плати під час навчального процесу.

Рассматрены аппаратные возможности, преимущества и спецификация платформы Arduino. Приведены функциональные характеристики основных плат расширения, которые используются для увеличения функционала. Составлена сравнительная характеристика наиболее популярных платформ Arduino и определены перспективы использования данного устройства. Приведены функциональное описание и технические характеристики на примере платформы Arduino Nano 3.0. Описаны преимущества Arduino Nano 3.0 перед другими аналогичными контроллерами. Рассматривается программное обеспечение Arduino IDE. Определены перспективы использования микропроцессорной платы во время учебного процесса.

The article represents hardware opportunities, advantages and specification of Arduino platform. The author gives functional characteristics of the main accessory boards which are used for functional improving. The comparative analysis of the most popular Arduino platforms is made. The perspectives of this tool implementation are defined. The article points out functional description and engineering specification by the example of Arduino Nano 3.0 platform. The author describes the advantages of Arduino Nano 3.0 platform in comparison with other controllers. ArduinoIDE software is explored. The prospects of the use of microprocessor board in teaching and learning activities are evaluated.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: EJ000028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Наскрізна педагогічна практика : навч.-метод. посіб. / А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, О. Б. Кривонос, Н. В. Коваленко, Н. Г. Осьмук, І. І. Проценко, Г. В. Волошко, Ж. Ю. Чернякова; ред.: А. А. Сбруєва; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С. Макаренка. - Суми : Вид-во СумДПУ ім. А.С. Макаренка, 2016. - 319 c. - укp.

Наведено програми навчальних і виробничих практик студентів педагогічних університетів освітньо-кваліфікаційних рівнів "бакалавр" і "магістр" галузі знань 014 Середня освіта (за предметними спеціалізаціями). Визначено цілі та завдання практики, її особливості на кожному з етапів. Подано характеристики вікових особливостей дітей відповідних вікових груп, методики педагогічного діагностування, рекомендації щодо організації ефективної навчальної та позанавчальної роботи, що відповідають завданням сучасної школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.266.69 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА807269 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Кривонос О. П. 
Радіозондування області D нічної іоносфери з використанням випромінювання розрядів блискавок : автореф. дис. ... канд. фіз.-мат. наук : 01.04.03 / О. П. Кривонос; Національна академія наук України, Інститут радіофізики та електроніки імені О. Я. Усикова. - Харків, 2018. - 16 c. - укp.

Запропоновано й апробовано на основі числового моделювання новий однопозиційний метод визначення відстані до блискавки та висотного профілю нижньої іоносфери на основі аналізу багатомодових записів твіків. Уперше накопичено великий масив цілодобових одночасних записів трьох компонент поля атмосфериків у діапазоні частот 300 Гц - 24 кГц і ДНЧ радіостанцій в діапазоні 12 - 23 кГц з використанням створеного вимірювального комплексу. Уперше за результатами аналізу твік-атмосфериків на основі розробленого алгоритму автоматичного виявлення й аналізу твік-атмосфериків показано зв'язок ефективної висоти нижньої іоносфери з величиною сонячного зенітного кута в нічний час, що демонструє домінуючу роль випромінювання геокорони в формуванні нічної іоносфери. Уперше за результатами аналізу твік-атмосфериків виявлено ефект збільшення висоти нижньої іоносфери під час магнітної бурі помірної потужності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Д23 с141.25 + Д244.61

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА433334 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Кривонос О. М. 
Fritzing - спеціалізоване прикладне програмне забезпечення для моделювання електронних пристроїв на базі платформи Arduino / О. М. Кривонос, Є. В. Кузьменко, М. П. Кривонос, С. В. Кузьменко // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2020. - Вип. 2. - С. 28-39. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто питання уточнення можливостей використання спеціалізованого прикладного програмного забезпечення для моделювання електронних пристроїв на базі платформи Arduino під час неформальної освіти дітей. Проаналізовано сучасний стан проблеми впровадження STEM-освіти в закладах загальної середньої освіти, здійснено грунтовний аналіз відкритого програмного комплексу Arduino. Описано історію його створення та визначено найбільш розповсюджені платформи модельного ряду Arduino, наведено приклади застосування зазначених платформ у реальних проєктах. Наведено основні технічні характеристики електронних елементів, що входять до складу Arduino Uno. Розглянуто мікроконтролер Atmega328P, основний обчислювальний центр платформи та основні складники зазначеного мікроконтролера. Розглянуто й описано спеціалізоване прикладне програмне забезпечення для створення наочних електронних схем Fritzing. Зазначений програмний продукт надає можливість візуального представлення проєкту (створення цифрової моделі) у різних видах (макет, схема та друкована плата). Будь-яке з цих представлень можна використовувати як основне робоче середовище проєкту та вибирати в будь-який час. Для більшої наочності описано та проілюстровано всі процеси створення прототипу електронної гри "Hunter" у спеціалізованому прикладному програмному забезпеченні Fritzing, а також надано опис процесу створення самої гри. Результати проведеного дослідження показали важливість розробки сучасних підходів до неформальної освіти дітей і необхідності систематичного перегляду програм підготовки вчителів інформатики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253 + Ч421.29

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського