Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (10)
Пошуковий запит: (<.>A=Крижко В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 31
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету. N 1 / ред.: В. В. Крижко. - Бердянськ, 2005. - 198 с. - (Пед. науки). - укp.

Проаналізовано зміни методологічних особливостей сучасної системи освіти, шляхи реалізації особистісно орієнтованої педагогічної взаємодії у сучасній школі. Розглянуто питання білінгвізму та полілінгвізму у лінгвістичному, психологічному та педагогічному аспектах. Висвітлено психологічні особливості формування у старших дошкільників естетичного ставлення до природи, розвиток естетичних якостей учнів на основі національно-культурних традицій.

Проанализированы изменения методологических особенностей современной системы образования, пути реализации личностно ориентированного педагогического взаимодействия в современной школе. Рассмотрены вопросы билингвизма и полилингвизма в лингвистическом, психологическом и педагогическом аспектах. Освещены психологические особенности формирования у старших дошкольников эстетического отношения к природе, развитие эстетических качеств учеников на основе национально-культурных традиций.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж70136/Пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету. N 2 / ред.: В. В. Крижко. - Бердянськ, 2005. - 197 с. - (Пед. науки). - укp.

Проаналізовано пріоритетні напрями оновлення дошкільної освіти, наукові засади модернізації її національної системи. Висвітлено соціолінгвістичний аспект проблеми навчання дошкільників некорінної національності української мови. Розглянуто питання стимулювання морального вибору дошкільників у процесі педагогічного впливу, проблему навчання дітей раннього віку у дошкільній освіті. Розкрито теоретичні засади формування готовності до педагогічної взаємодії з батьками у вихователів. Визначено перспективи підготовки фахівців дошкільної корекційної освіти.

Проанализированы приоритетные направления обновления дошкольного образования, научные основы модернизации его национальной системы. Освещен социолингвистический аспект проблемы обучения дошкольников некоренной национальности украинскому языку. Рассмотрены вопросы стимулирования морального выбора дошкольников в процессе педагогического влияния, проблема обучения детей раннего возраста в дошкольном образовании. Раскрыты теоретические основы формирования готовности к педагогическому взаимодействию с родителями у воспитателей. Определены перспективы подготовки специалистов дошкольного коррекционного образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж70136/Пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету. N 3 / ред.: В. В. Крижко. - Бердянськ, 2005. - 205 с. - (Пед. науки). - укp.

Висвітлено методичні аспекти створення та використання комп'ютерних мультимедійних презентацій у навчальному процесі ВНЗ. Розглянуто питання моделювання сучасного педагогічного процесу. Викладено методику особистісно орієнтованого дидактичного програмування в контексті комп'ютерних педагогічних технологій, організаційно-методичні підходи до інтеграції педагогічної та комп'ютерно-інформаційної підготовки інженера-педагога. Проаналізовано навчально-дослідницьку діяльність студентів у педагогічному процесі.

Освещены методические аспекты создания и использования компьютерных мультимедийных презентаций в учебном процессе ВУЗ. Рассмотрены вопросы моделирования современного педагогического процесса. Изложены методика личностно ориентированного дидактического программирования в контексте компьютерных педагогических технологий, организационно-методические подходы к интеграции педагогической и компьютерно-информационной подготовки инженера-педагога. Проанализирована учебно-исследовательская деятельность студентов в педагогическом процессе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж70136/Пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Актуальні питання методики викладання історії / ред.: В. В. Крижко. - Бердянськ, 2002. - 172 с. - (Зб. наук. пр. Бердян. держ. пед. ун-ту. Сер. Пед. науки; N 7). - укp.

Висвітлено методологічні проблеми сучасної історичної науки та їх вплив на зміст шкільної історичної освіти. Описано методологію історії та методику її викладання за умов переходу від індустріального до інформаційного суспільства. Розкрито соціоантропоцентричні засади формування змісту шкільної історичної освіти. Розглянуто особливості технології особистісно-орієнтованого навчання історії в школі. Проаналізовано досвід європейських держав як складову процесу формування сучасної історичної освіти в Україні. Викладено деякі підходи до організації творчої діяльності старшокласників з вивчення історії ХХ ст.

Освещены методологические проблемы современной исторической науки и их влияние на содержание школьного исторического образования. Описаны методология истории и методика ее преподавания в условиях перехода от индустриального к информационному обществу. Раскрыты социоантропоцентрические основы формирования содержания школьного исторического образования. Рассмотрены особенности технологии личностно-ориентированного обучения истории в школе. Проанализирован опыт европейских государств как составляющая часть процесса формирования современого исторического образования в Украине. Изложены некоторые подходы к организации творческой деятельности старшекласников по изучению истории ХХ в.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т.р(4Укр)3-3я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70136/пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Безпека життя і діяльності та здоров'я учнівської молоді : Матеріали наук.-практ. конф. / ред.: В. В. Крижко. - Бердянськ, 2002. - 242 с. - (Зб. наук. пр. Бердян. держ. пед. ін-ту ім. П.Д.Осипенко. Сер. Пед. науки; N 1, ч. 2). - укp.

Описано модель формування напрямків валеологічної освіти в навчальних закладах. Розкрито зміст освіти з питань безпеки життя і діяльності людини. Висвітлено принципи і програму безпеки життєдіяльності. Проаналізовано сучасні методи й засоби надання медичної допомоги за умов надзвичайних ситуацій, інформаційні фактори ризику і здоров'я молоді. Викладено гендерні аспекти здоров'я студентської молоді.

Описана модель формирования направлений валеологического образования в учебных заведениях. Раскрыто содержание образования по вопросам безопасности жизни и деятельности человека. Освещены принципы и программа безопасности жизнедеятельности. Проанализированы современные методы и средства предоставления медицинской помощи в условиях чрезвычайных ситуаций, информационные факторы риска и здоровья молодежи. Изложены гендерные аспекты здоровья студенческой молодежи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р128 я431 + А734 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70136/пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Безпека життя і діяльності та здоров'я учнівської молоді : Матеріали наук.-практ. конф. / ред.: В. В. Крижко. - Бердянськ, 2002. - 243 с. - (Зб. наук. пр. Бердян. держ. пед. ін-ту ім. П.Д.Осипенко. Сер. Пед. науки; N 1, ч. 1). - укp.

Висвітлено валеологічні аспекти підготовки майбутнього вчителя з основ безпеки життя та діяльності. Розглянуто деякі проблеми навчання учнівської молоді та студентів основам безпеки життєдіяльності. Розкрито сутність культури безпечної життєдіяльності в контексті аспекту виховання. Викладено теоретичні підходи до формування культури здоров'я школярів. Проаналізовано роль освіти у формуванні культури здоров'я. Описано рекреаційно-туристичні, бальнеологічні можливості оздоровлення молоді.

Освещены валеологические аспекты подготовки будущего учителя по основам безопасности жизни и деятельности. Рассмотрены некоторые проблемы обучения ученической молодежи и студентов основам безопасности жизнедеятельности. Раскрыта сущность культуры безопасной жизнедеятельности в контексте аспекта воспитания. Изложены теоретические подходы к формированию культуры здоровья школьников. Проанализирована роль образования в формировании культуры здоровья. Описаны рекреационно-туристические, бальнеологические возможности оздоровления молодежи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р128 я431 + А734 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70136/пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету. N 4. Педагогічні науки / ред.: В. В. Крижко. - Бердянськ, 2002. - 190 с. - укp.

Розглянуто питання про психолінгвістичний аспект взаємозв'язку мови і психіки. Проаналізовано розвиток мовленнєвої діяльності студентів у навчальному процесі, національні цінності як історичне явище у свідомості українців, нову парадигму освіти як методологічну основу інновацій у навчанні історії в школі. Запропоновано інтегральний підхід до вивчення англійської мови при формуванні комунікативної компетенції студентів. Висвітлено роль науково-дослідної діяльності в професійній підготовці вчителя.

Рассмотрен вопрос о психолингвистическом аспекте взаимосвязи языка и психики. Проанализированы развитие речевой деятельности студентов в учебном процессе, национальные ценности как историческое явление в сознании украинцев, новая парадигма образования как методологическая основа инноваций в обучении истории в школе. Предложен интегральный подход к обучению английскому языку при формировании коммуникативной компетенции студентов. Освещена роль научно-исследовательской деятельности в профессиональной подготовке учителя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)5

Шифр НБУВ: Ж70136/Пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Соціально-педагогічні проблеми підготовки педагогічних кадрів для сільської школи / ред.: В. В. Крижко. - Бердянськ, 2002. - 220 с. - (Зб. наук. пр. Бердян. держ. пед. ун-ту. Сер. Пед. науки; N 6). - укp.

Викладено педагогічні основи підготовки майбутніх учителів до роботи у сільській школі. Висвітлено проблеми психолого-педагогічної підготовки учителя сільської школи до роботи з морального виховання учнів. Описано систему психологізації навчально-виховного процесу та її особливості у сільській школі. Розглянуто проблему адаптації молодого учителя за умов сільської школи. Розкрито соціальні, науково-методичні та організаційні аспекти інформатизації освіти у сільській школі. Проаналізовано шляхи розвитку технічних здібностей учнів сільських шкіл у процесі трудового навчання, особливості становлення їх національного характеру, формування єдиного інформаційного простору сучасної сільської школи.

Изложены педагогические основы подготовки будущих учителей к работе в сельской школе. Освещены проблемы психолого-педагогической подготовки учителя сельской школы к работе по моральному воспитанию учеников. Описана система психологизации учебно-воспитательного процесса и ее особенности в сельской школе. Рассмотрена проблема адаптации молодого учителя в условиях сельской школы. Раскрыты социальные, научно-методические и организационные аспекты информатизации образования в сельской школе. Проанализированы пути развития технических способностей учеников сельских школ в процессе трудового обучения, особенности становления национального характера учеников сельской школы, формирования единственного информационного пространства современной сельской школы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч421.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70136/пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Сучасні проблеми підготовки вчителів трудового навчання в системі ступеневої освіти / ред.: В. В. Крижко. - Бердянськ, 2002. - 194 с. - (Зб. наук. пр. Бердян. держ. пед. ун-ту. Сер. Пед. науки; N 5). - укp.

Розглянуто питання стандартизації ступеневої підготовки вчителя трудового навчання, адаптації випускників навчальних закладів на виробництві як складову систему профорієнтації, підготовки майбутніх учителів трудового навчання до морального виховання школярів. Проаналізовано графічну діяльність як засіб розвитку технічного мислення студентів, формування національної свідомості майбутнього вчителя засобами трудових традицій народу, роль мотивації науково-дослідницької діяльності у процесі професійної підготовки студентів вищого педагогічного навчального закладу. Викладено системний підхід щодо інженерної підготовки вчителів трудового навчання. Описано модель сучасного вчителя трудового навчання. Розкрито зміст і структуру профорієнтаційної роботи з учнями старших класів. Охарактеризовано розвиток творчої активності здібностей учнів у процесі трудового навчання. Висвітлено проблеми творчого підходу до підготовки вчителя трудового навчання, формування психологічної готовності вчителів трудового навчання до роботи у школі.

Рассмотрены вопросы стандартизации уровневой подготовки учителя трудового обучения, адаптации выпускников учебных заведений на производстве как составляещую систему профориентации, подготовки будущих учителей трудового обучения к моральному воспитанию школьников. Проанализированы графическая деятельность как средство развития технического мышления студентов, формирование национального сознания будущего учителя средствами трудовых традиций народа, роль мотивации научно-исследовательской деятельности в процессе профессиональной подготовки студентов высшего педагогического учебного заведения. Изложен системный подход к построению инженерной подготовки учителей трудового обучения. Описана модель современного учителя трудового обучения. Раскрыты содержание и структура профориентационной работы с учениками старших классов. Охарактеризовано развитие творческой активности способностей учеников в процессе трудового обучения. Освещены проблемы творческого подхода к подготовке учителя трудового обучения, формирования психологической готовности учителей трудового обучения к работе в школе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70136/Пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Крижко В. В. 
Теорія та практика менеджменту в освіті : Навч. посіб. / В. В. Крижко. - Запоріжжя : Просвіта, 2003. - 272 c. - Бібліогр.: с. 264-269. - укp.

Висвітлено питання історії, ідеології та ролі наукового менеджменту у формуванні нової генерації управлінців. Розглянуто типи й особливості освітнього середовища, а також основні проблеми гуманізації освітньої справи та управління нею відповідно до принципів менеджменту.

Освещены вопросы истории, идеологии и роли научного менеджмента в формировании новой генерации управленцев. Рассмотрены типы и особенности образовательной среды, а также основные проблемы гуманизации образовательного дела и управления им в соответствии с принципами менеджмента.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30к0я7

Шифр НБУВ: ВА646111 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Крижко В. В. 
Антологія аксіологічної парадигми управління освітою : Підруч. для студ. пед. ун-тів / В. В. Крижко. - К. : Освіта України, 2005. - 434 c. - Бібліогр.: 421 назв. - укp.

Розглянуто питання антології ціннісних підвалин української національної освіти, гносеологічного континууму визначення цінності, описано типології загальнолюдських та освітніх цінностей. Висвітлено методологію обгрунтування аксіологічної парадигми освіти, загальні парадигми наукового пізнання світу, методологічні основи педагогічної системології. Проаналізовано педагогічну аксіологію як органічний компонент аксіологічної парадигми. Розкрито ціннісний зміст педагогічної культури, комунікацій, управління освітою, аксіологічні аспекти становлення керівника школи. Визначено художньо-естетичні чинники цінності освіти.

Рассмотрены вопросы онтологии ценностных основ украинского национального образования, гносеологического континуума определения ценности, представлены типологии общечеловеческих и образовательных ценностей. Освещены методология обоснования аксиологической парадигмы образования, общие парадигмы научного познания мира, методологические основы педагогической системологии. Проанализирована педагогическая аксиология как органический компонент аксиологической парадигмы. Раскрыты ценностное содержание педагогической культуры, коммуникаций, управления образованием, аксиологические аспекты становления руководителя школы. Определены художественно-эстетические факторы ценности образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч31я7 + Ч489.511.215

Шифр НБУВ: ВА673337 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Крижко В.  
Бердянський державний педагогічний університет / В. Крижко // Слово і час. - 2008. - № 2. - С. 3-7. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш.е(4УКР)л2/л3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж27444 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
13.

Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету / ред.: В. В. Крижко. - Бердянськ, 2006. - 223 с. - (Пед. науки; N 4). - укp.

Висвітлено методологічний потенціал та інтерпретаційні особливості вітчизняної філософської антропології у контексті пізнання людини. Розглянуто питання реалізації основ екологічної освіти у педагогічних ВНЗ. Викладено методичні підходи до організації оздоровчої профілактичної роботи в загальноосвітніх школах. Проаналізовано основні напрями та форми діяльності учнівського самоуправління в загальноосвітній школі-інтернаті, міжнародний досвід організації системи вищої освіти. Визначено шляхи соціально-професійної адаптації студентів педагогічних ВНЗ за умов загальноєвропейського освітнього простору.

Освещены методологический потенциал и интерпретационные особенности отечественной философской антропологии в контексте познания человека. Рассмотрены вопросы реализации основ экологического образования в педагогических ВУЗ. Изложены методологические подходы к организации оздоровительной профилактической работы в общеобразовательных школах. Проанализированы основные направления и формы деятельности ученического самоуправления в общеобразовательной школе-интернате, международный опыт организации системы высшего образования. Определены пути социально-профессиональной адаптации студентов педагогических ВУЗ в условиях общеевропейского образовательного пространства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1р(4УКР)я54(4УКР)3 + Ч489.511.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70136/пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету / ред.: В. В. Крижко; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - Бердянськ, 2006. - 219 с. - (Психол. науки; N 3). - укp.

Проаналізовано інтелектуальну ініціативність та рівень розвитку інтелекту в дітей, структуру образів "Я-реальне" та "Я-ідеальне" в молодшому шкільному віці. Розглянуто питання адаптації дітей молодшого шкільного віку у творчому колективі та наведено критерії її визначення. Висвітлено діагностичні основи формування і розвитку самостійності молодших школярів у позаурочній виховній діяльності. Визначено психолого-педагогічний моніторинг ефективності навчального процесу в загальноосвітніх школах. Розкрито феномен емпатії у психологічних дослідженнях, проблему особистісного зростання студентів психологічних спеціальностей в аспекті педагогічної антропології.

Проанализированы интеллектуальная инициативность и уровень развития интеллекта у детей, структура образов "Я-реальное" и "Я-идеальное" в младшем школьном возрасте. Рассмотрены вопросы адаптации детей младшего школьного возраста в творческом коллективе и приведены критерии её определения. Освещены диагностические основы формирования и развития самостоятельности младших школьников во внеурочной воспитательной деятельности. Определен психолого-педагогический мониторинг эффективности учебного процесса в общеобразовательных школах. Раскрыты феномен эмпатии в психологических исследованиях, проблема личностного роста студентов психологических специальностей в аспекте педагогической антропологии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4УКР)3 + Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж72850 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету / ред.: В. В. Крижко. - Бердянськ, 2007. - 195 с. - (Пед. науки; N 2). - укp.

Висвітлено технологічний аспект рефлексивно-орієнтованої концепції педагогічної освіти. Описано систему емпіричних методів в освіті. Розглянуто питання формування внутрішньої позиції учня як фактор гармонізації процесу адаптації дітей шестирічного віку до навчання в початковій школі. Проаналізовано особливості оцінювання навчальних досягнень учнів на уроках історії із застосуванням дискусійних методів, організації та діяльності учнівського самоуправління в загальноосвітніх школах-інтернатах. Розкрито проблему кореляції девіантної поведінки у педагогічній теорії та практиці. Викладено синергетичний підхід у формуванні готовності учителів до організації позакласної дозвіллєвої діяльності старшокласників. Визначено соціально-освітнє середовище як умову взаємодії соціалізації, виховання та самовиховання учнівської молоді.

Освещен технологический аспект рефлексивно-ориентированной концепции педагогического образования. Описана система эмпирических методов в образовании. Рассмотрены вопросы формирования внутренней позиции ученика как фактор гармонизации процесса адаптации детей шестилетнего возраста к обучению в начальной школе. Проанализированы особенности оценки учебных достижений учеников на уроках истории с применением дискуссионных методов, организации и деятельности ученического самоуправления в общеобразовательных школах-интернатах. Раскрыта проблема корреляции девиантного поведения в педагогической теории и практике. Изложен синергетический подход в формировании готовности учителей к организации внеклассной досуговой деятельности старшеклассников. Определена социально-образовательная среда как условие взаимодействия социализации, воспитания и самовоспитания ученической молодежи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж70136/пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету / ред.: В. В. Крижко. - Бердянськ, 2007. - 203 с. - (Пед. науки; N 3). - укp.

Висвітлено історію становлення та розвитку суспільного дошкільного виховання в Україні в історико-педагогічній науці. Розглянуто питання впровадження здобутків українських учених у професійну підготовку кадрів з дошкільного виховання, реалізації принципів Болонської декларації в процесі професійної підготовки фахівців дошкільного профілю, а також підготовки педагогів у контексті входження держави до європейського освітнього простору. Описано акмеологічні технології підготовки вчителів у післядипломній освіті.

Освещена история становления и развития общественного дошкольного воспитания в Украине в историко-педагогической науке. Рассмотрены вопросы внедрения достижений украинских учёных в профессиональную подготовку кадров по дошкольному воспитанию, реализации принципов Болонской декларации в процессе профессиональной подготовки специалистов дошкольного профиля, а также подготовки педагогов в контексте вхождения государства в европейское образовательное пространство. Описаны акмеологические технологии подготовки учителей в последипломном образовании.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж70136/пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету / ред.: В. В. Крижко. - Бердянськ, 2007. - 255 с. - (Пед. науки; N 4). - укp.

Висвітлено проблеми використання стандарту фізико-математичної освіти у загальноосвітніх і ВНЗ, принципу історизму як методологічного інструменту розробки ефективних наукових теорій в історії методики розв'язання фізичних задач. Розглянуто питання коригування експериментальної підготовки учнів з фізики. Викладено методику розв'язання задач з використанням віртуального фізичного експерименту. Проаналізовано особливості розв'язання тригонометричних рівнянь і задач з параметрами на вступних екзаменах у ВНЗ. Описано методичну систему експериментальної підготовки учителів фізики. Визначено поліпарадигмальний підхід до навчання учнів фізики та підготовки вчителів у навчальному процесі.

Освещены проблемы использования стандарта физико-математического образования в общеобразовательных и ВУЗ, принципа историзма как методологического инструмента разработки эффективных научных теорий в истории методики решения физических задач. Рассмотрены вопросы корректирования экспериментальной подготовки учеников по физике. Изложена методика решения задач с использованием виртуального физического эксперимента. Проанализированы особенности решения тригонометрических уравнений и задач с параметрами на вступительных экзаменах в ВУЗ. Описана методическая система экспериментальной подготовки учителей физики. Определен полипарадигмальный подход к обучению учеников физики и подготовки учителей в учебном процессе.


Індекс рубрикатора НБУВ: В.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70136/пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету / ред.: В. В. Крижко. - Бердянськ, 2006. - 215 с. - (Пед. науки; N 1). - укp.

Проаналізовано нелінійні технології навчання, головні напрямки інноваційної діяльності вчителів історії. Описано технологію групової навчальної діяльності школярів у процесі викладання математики в контексті формування соціальної компетентності особистості. Розглянуто питання формування особистості педагога у ВНЗ, висвітлено аксіологічні засади його методологічної підготовки. Викладено аксіологічний підхід у підготовці учителів початкових класів до гуманізації педагогічного процесу. Розкрито структуру професійної компетенції вчителя з проблеми формування в молодших школярів ставлення до навчальної діяльності.

Проанализированы нелинейные технологии обучения, главные направления инновационной деятельности учителей истории. Представлена технология групповой учебной деятельности школьников в процессе преподавания математики в контексте формирования социальной компетентности личности. Рассмотрены вопросы формирования личности педагога в ВУЗ, освещены аксиологические основы его методологической подготовки. Изложен аксиологический подход в подготовке учителей начальных классов к гуманизации педагогического процесса. Раскрыта структура профессиональной компетенции учителя по проблеме формирования у младших школьников отношения к учебной деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж70136/Пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету / ред.: В. В. Крижко. - Бердянськ, 2007. - 220 с. - (Пед. науки; N 1). - укp.

Показано провідну роль українського католицького університету в освітньо-виховній діяльності церкви (друга половина ХХ ст.). Розглянуто вікові особливості звуковисотного сприймання у дітей, особливості групового навчання у сучасній вищій школі на матеріалі іноземної мови. Описано динаміку показників фізичної підготовленості студенток Бердянського державного педагогічного університету. Наведено перспективні напрями формування вокально-виконавської надійності у майбутніх учителів музики. Висвітлено місце приватної вищої освіти України в історико-педагогічних дослідженнях.

Показана ведущая роль украинского католического университета в образовательно-воспитательной деятельности церкви (вторая половина ХХ в). Рассмотрены возрастные особенности восприятия высоты звука у детей, особенности группового обучения в современной высшей школе на материале иностранного языка. Описана динамика показателей физической подготовленности студенток Бердянского государственного педагогического университета. Приведены перспективные направления формирования вокально-исполнительского мастерства у будущих учителей музыки. Освещено место частного высшего образования Украины в историко-педагогических исследованиях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж70136/Пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету / ред.: В. В. Крижко. - Бердянськ, 2005. - 209 с. - (Пед. науки; N 4). - укp.

Висвітлено проблеми особистісно орієнтованого навчання у ВНЗ. Проаналізовано роль особистісно орієнтованого спілкування в забезпеченні соціальної адаптації студентів. Описано особистісно орієнтовані технології навчання професійно-педагогічної комунікації. Розглянуто питання естетичного виховання учителів у особистісно орієнтованому освітньому процесі, підготовки магістрантів до управління навчальним закладом за умов особистісно орієнтованої освіти, упровадження особистісного підходу до підготовки менеджерів освіти.

Освещены проблемы личностно ориентированного обучения в ВУЗ. Проанализирована роль личностно ориентированного общения в обеспечении социальной адаптации студентов. Представлены личностно ориентированные технологии обучения профессионально-педагогической коммуникации. Рассмотрены вопросы эстетического воспитания учителей в личностно ориентированном образовательном процессе, подготовки магистрантов к управлению учебным заведением в условиях личностно ориентированного образования, внедрения личностного подхода к подготовке менеджеров образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж70136/Пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського