Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (15)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Лукіна Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15

      
Категорія:    
1.

Лукіна Т. О. 
Державне управління якістю загальної середньої освіти в Україні : Моногр. / Т. О. Лукіна; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. - К., 2004. - 291 c. - Бібліогр.: 721 назв. - укp.

Розглянуто проблеми наукового обгрунтування та створення в Україні сучасної системи державного управління якістю загальної середньої освіти (ЗСО). Проаналізовано питання ЗСО як однієї з центральних категорій науки державного управління. Обгрунтовано механізми державно-громадського управління якістю ЗСО на національному та регіональному рівнях, розкрито їх методологічні засади. Наведено структуру та зміст державного стандарту якості ЗСО. Висвітлено особливості ситемного підходу як методологічної основи здійснення державного управління якістю ЗСО. Наведено результати комплексного порівняльного аналізу державної освітньої політики України щодо реалізації її пріоритетних напрямів.

Рассмотрены проблемы научного обоснования и создания в Украине современной системы государственного управления качеством общего среднего образования (ОСО). Проанализированы вопросы ОСО как одной из центральных категорий науки государственного управления. Обоснованы механизмы государственно-общественного управления качеством ОСО на национальном и региональном уровнях, раскрыты их методологические принципы. Представлена структура и содержание государственного стандарта качества ОСО. Освещены особенности системного подхода как методологической основы осуществления государственного управления качеством ОСО. Приведены результаты комплексного сравнительного анализа государственной образовательной политики Украины относительно реализации ее приоритетных направлений.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР) к

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА659786 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Лукіна Т. О. 
Державне управління якістю загальної середньої освіти в Україні / Т. О. Лукіна; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. - К. : Вид-во НАДУ, 2004. - 291 c. - Бібліогр.: с. 212-262. - укp.

Обгрунтовано концепцію державного управління якістю загальної середньої освіти (ЗСО) як самостійного перспективного напряму наукового дослідження. Розглянуто механізми його реалізації на національному та регіональному рівнях. Охарактеризовано сучасні методи державного регулювання якості ЗСО, що базуються на державно-громадській формі управління. Визначено принципи та функції державного управління якістю ЗСО. Запропоновано модель державного стандарту якості ЗСО у контексті загальних процесів формування механізмів державного управління якістю ЗСО. Систематизовано й узагальнено зміст поняття якості ЗСО як однієї з центральних категорій науки державного управління. Визначено її сутність й обгрунтовано структурні моделі якості ЗСО як системи, освітнього процесу та результату. Доведено, що національна система моніторингу якості ЗСО є інформаційною основою становлення в Україні державно-громадських механізмів управління якістю освіти. Розроблено критерії якості ЗСО в Україні та умови її підвищення, встановлено показники соціальної ефективності державного управління у даній сфері. Проведено аналітичне дослідження ефективності діяльності органів державного управління освітою в Україні щодо реалізації принципів доступності ЗСО та забезпечення її якості як пріоритетних напрямків освітньої політики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР) к

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА659786 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Лукіна Т. О. 
Якість українських підручників для середніх загальноосвітніх шкіл: проблеми оцінювання і результати моніторингу : Метод. посіб. / Т. О. Лукіна; Наук.-метод. центр серед. освіти М-ва освіти і науки України. Від. моніторингу якості загальноосвіт. підготов. - К. : Вид. центр "Акад.", 2004. - 200 c. - Бібліогр.: с. 96. - укp.

Розкрито суть понять якості та моніторингу освіти, розглянуто мету, завдання та загальні підходи щодо проведення моніторингових досліджень якісних показників (МДЯП) навчально-методичного забезпечення освітнього процесу. Описано основні види МДЯП загальної середньої освіти, визначено її основні функції та принципи проведення. Запропоновано методику оцінки якісних умов, що забезпечують навчально-виховний процес.

Раскрыта сущность понятий качества и мониторинга образования, рассмотрены цель, задачи и общие подходы к проведению мониторинговых исследований качественных показателей (МИКП) учебно-методического обеспечения образовательного процесса. Описаны основные виды МИКП общего среднего образования, определены его основные функции и принципы проведения. Предложена методика оценки качественных условий, обеспечивающих учебно-воспитательный процесс.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА655809 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Лукіна Т.  
Державна політика забезпечення якості загальної середньої освіти / Т. Лукіна // Економіка України. - 2004. - № 6. - С. 64-71. - укp.

Розглянуто питання оцінки результатів проведення державної освітньої політики, досліджено проблему побудови системи показників якості загальної середньої освіти. Проведено комплексний аналіз ступеня забезпечення системи загальної середньої освіти різноманітними ресурсами. В основу даного аналізу покладено системний підхід, який дозволив визначити основні причини, що впливають на реалізацію державної освітньої політики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)к1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28099 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Ляшенко О. І. 
Організаційно-методичне забезпечення моніторингових досліджень якості загальної середньої освіти : монографія / О. І. Ляшенко, Т. О. Лукіна, Л. С. Ващенко, П. Б. Полянський, Ю. О. Жук; НАПН України, Ін-т педагогіки. - К. : Педагогічна думка, 2011. - 160 c. - укp.

Розглянуто методологічні засади моніторингу якості освіти, її критерії та показники. Описано моніторингові системи оцінювання якості освіти. Визначено основні умови функціонування системи моніторингу якості ЗСО, розглянуто організаційно-методичні засади його планування та реалізації на регіональному рівні. Висвітлено міжнародний досвід формування систем показників і критеріїв якості шкільної освіти. Розглянуто критеріально-рівневий підхід до оцінювання навчальних досягнень учнів ЗОЗ. Досліджено трансформацію підручників із всесвітньої історії у контексті зовнішнього незалежного оцінювання. Розкрито варіативні технології оцінювання якості освіти, а також проблеми моделювання системи її моніторингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР) к8

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА748860 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Лукіна Т. 
Інноватика у професійній освіті: за підсумками міжнародної конференції / Т. Лукіна // Післядиплом. освіта в Україні. - 2008. - № 1. - С. 22-25. - укp.

Проаналізовано підсумки роботи Міжнародної науково-практичної конференції "Інноваційні підходи до розвитку системи професійно-технічної освіти (ПТО) в Україні" (лютий 2008 р.) Розглянуто головні проблеми розвитку ПТО та напрями їх вирішення. Визначено фактори, які потребують прийняття нової редакції Закону України "Про професійно-технічну освіту". Значну увагу приділено змісту поняття та походженню педагогічної інноватики. Висвітлено рекомендації, розроблені під час роботи конференції.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР)л0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Лукіна Т. 
Проблеми якості післядипломної педагогічної освіти / Т. Лукіна // Післядиплом. освіта в Україні. - 2008. - Спец. вип. - С. 11-13. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Обгрунтовано нерозривний зв'язок поняття якості освіти з поняттям процесу управління якістю освіти. Розглянуто причини недостатнього рівня підготовки в системі післядипломної педагогічної освіти (ППО) України. Визначено різні аспекти її суттєвого реформування. Окреслено ключові проблеми управління якістю ППО в Україні на національному та інституційному рівнях: інституційні, науково-методичні та технологічні, психолого-ментальні, які мають бути розв'язані через якісні, а не кількісні зміни. Докладно розкрито зміст зазначених проблем у контексті управління якістю ППО.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч489.511.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Лукіна Т. 
Управління якістю післядипломної педагогічної освіти в контексті освітньої реформи / Т. Лукіна // Післядиплом. освіта в Україні. - 2007. - № 1. - С. 69-73. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Висвітлено проблему вимірювання й управління якістю освіти. Наголошено на відсутності в Україні єдиної державної програми переходу від сучасної практики управління освітою до технологій випереджального державного управління якістю освіти. Розглянуто й охарактеризовано необхідні умови та ймовірні наслідки впровадження зазначених технологій. Констатовано, що завдання управління якістю післядипломної педагогічної освіти є надзвичайно актуальним і потребує комплексного вирішення на всіх рівнях управління.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4Укр)78 + Ч311.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Лукіна Т. О. 
Загальні принципи та організаційні засади моніторингу як засобу управління якістю освіти на різних рівнях / Т. О. Лукіна // Педагогіка і психологія. - 2007. - № 2. - С. 52-60. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Виділено функції моніторингу якості освіти як технологію дослідження освітньої сфери. Проаналізовано принципи практичної реалізації зазначених функцій. Розглянуто й охарактеризовано основи побудови системи моніторингу якості середньої освіти.

Выделены функции мониторинга качества образования, как технологию исследования образовательной области. Проанализированы принципы практической реализации указанных функций. Рассмотрены и охарактеризованы основы построения системы мониторинга качества среднего образования.

The article deals with the functions of monitoring of quality by education, as technology of research of educational area. Principles of practical realization of the specified functions are analysed. Bases of construction of system of monitoring of quality of secondary education are considered and characterized. Corresponding conclusions by results of research are made.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)к8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Лукіна Т. О. 
Реалізація державної політики в розвитку особистісно орієнтованої освіти / Т. О. Лукіна // Педагогіка і психологія. - 2004. - № 3. - С. 85-97. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Рассмотрена проблема построения механизма государственного управления качеством общего среднего образования. Предложена система индикаторов качества общего среднего образования; проведен обобщенный сравнительный анализ результатов деятельности системы образования с точки зрения реализации приоритетных направлений государственной образовательной политики, раскрыты возможные причины ухудшения качества подготовки выпускников общеобразовательных школ, предложены различные направления деятельности органов государственного управления образованием.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Кравець П. І. 
Розробка та дослідження технології оцінювання показників нейромережевих моделей MIMO-об'єктів управління / П. І. Кравець, Т. Й. Лукіна, В. М. Шимкович, І. І. Ткач // Вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ". Сер. Інф-ка, упр. та обчисл. техніка. - 2012. - Вип. 57. - С. 144-149. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто комплексний формалізований підхід до реалізації багатоетапної процедури ідентифікації складних динамічних об'єктів з використанням нейромережевих модельних структур, розроблено програмний пакет "MIMO-Plant" в середовищі MatLab, для оцінювання показників нейромережевих моделей MIMO-об'єктів управління, наведено його детальний опис та приклади дослідження.


Індекс рубрикатора НБУВ: З965.32

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29126/Інформ. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Ляшенко О. І. 
Тестові технології оцінювання ключових і предметних компетентностей учнів основної і старшої школи : монографія / О. І. Ляшенко, Т. О. Лукіна, Ю. О. Жук, Л. С. Ващенко, С. О. Науменко, А. В. Гривко; ред.: О. І. Ляшенко, Ю. О. Жук; НАПН України, Ін-т педагогіки. - Київ : Пед. думка, 2014. - 167, 32 c. - укp.

Розглянуто загальні проблеми застосування тестових технологій для оцінювання ключових і предметних компетентностей учнів основної та старшої школи. Висвітлено окремі питання щодо визначення рівня формування компетентностей в учнів середньої школи в процесі вивчення окремих навчальних предметів із застосування тестових технологій з урахуванням специфіки їх навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.28

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА793215 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Лукіна Т. О. 
Вплив сучасних змін правових норм на розвиток інклюзивної освіти в галузі дошкільної та загальної середньої освіти в Україні / Т. О. Лукіна, Г. А. Грищенко // Вісн. Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. Сер. Держ. упр.. - 2018. - № 4. - С. 106-115. - Бібліогр.: 45 назв. - укp.

Мета статті - виявлення та обгрунтування характеру впливу змін правових норм на розвиток інклюзивної освіти в Україні. Доведено наявність безпосереднього позитивного впливу законодавчих і нормативно-правових змін на сучасний стан упровадження інклюзивної освіти в ланках дошкільної та загальної середньої освіти. Виявлено та обурунтовано на основі аналізу даних офіційної статистичної інформації Державної служби статистики України та відомчої звітності Міністерства освіти і науки наявний негативний ефект впливу змін правових норм, що виявляється у відсутності комплексного підходу до розв'язання проблеми правового оформлення процесів упровадження інклюзії в освіті, недоліках чинного механізму фінансування цих рівнів освіти, принципів і практики організації навчального процесу, недоліках моделей реалізації спеціальної підготовки кваліфікованих кадрів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)132.4 + Ч430.221.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15105:держ.упр. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Теоретико-методичні засади побудови моніторингових систем оцінювання якості загальної середньої освіти : монографія / О. І. Ляшенко, Т. О. Лукіна, Ю. О. Жук, Л. С. Ващенко, А. В. Гривко, С. О. Науменко; ред.: О. І. Ляшенко, Ю. О. Жук; НАПН України, Ін-т педагогіки. - Київ : Конві Прінт, 2018. - 159 c. - укp.

Розглянуто основні теоретичні та методичні проблеми побудови моніторингових систем оцінювання якості загальної середньої освіти, зокрема з використанням засобів інформаційно-комунікаційних технологій. На конкретних прикладах показано можливості використання різноманітних моніторингових систем для визначення рівня сформованості компетентостей в учнів середньої школи в процесі вивчення окремих навчальних предметів із застосуванням тестових технологій з урахуванням специфіки їх навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА833134 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Якість вищої освіти: теорія і практика : навч.-метод. посіб. / А. Вітченко, А. Василюк, Н. Яковець, М. Дей, Е. Тітко, О. Волощенко-Віслобокова, М. Кириченко, О. Отич, І. Отамась, Г. Муляр, Т. Лукіна, В. Базелюк, С. Ніколаєнко; Національна академія педагогічних наук України, Університет менеджменту освіти. - Київ : Лисенко М. М., 2019. - 175 c. - укp.

Розкрито сутність поняття, чинники, критерії, показники, індикатори та складові якості вищої освіти. Висвітлено питання якості вищої освіти у міжнародному контексті та її нормативно-правового регулювання в Україні. Особливу увагу сконцентровано на аналізі механізмів забезпечення, моніторингу й оцінювання якості вищої освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.21 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА858058 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського