Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (14)
Пошуковий запит: (<.>A=Ляхоцька Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19

      
Категорія:    
1.

Ляхоцька Л.  
Методичні засади створення підручника з української мови (за матеріалами творчої спадщини І.Огієнка) / Л. Ляхоцька // Зап. Львів. наук. б-ки ім. В.Стефаника. - 2005. - Вип. 13. - С. 61-69. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-912.0 + Ч421.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68513 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Ляхоцька Л. Л. 
Виховний потенціал рідної мови в творчій спадщині Івана Огієнка : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / Л. Л. Ляхоцька; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2000. - 22 c. - укp.

Висвітлено проблеми національно-мовного виховання особистості в процесі вивчення творчої спадщини українського вченого та педагога Івана Огієнка. На підставі дослідження маловідомих архівних джерел, історико-педагогічної літератури першої третини XX ст. та сьогодення, раритетних мовно-освітніх видань розглянуто суспільно-політичні та соціально-педагогічні умови становлення І.Огієнка як педагога-мовознавця, визначено провідні напрями культурно-освітньої діяльності науковця, здійснено ретроспективний аналіз його поглядів на розвиток національної освіти, одним із шляхів реформування якої є рідномовне виховання українського шкільництва. На прикладі підручників і методик ученого проаналізовано виховний вплив лінгвістичних знань на формування високоосвіченої культурної особистості та розкрито пріоритетні напрями рідномовного виховання учнівської молоді. Висвітлено педагогічну спадщину І.Огієнка в аспекті рідномовного виховання: з погляду вивчення української мови як навчального предмета, у контексті аналізу його підручників і посібників з метою визначення ефективності виховного впливу на вияв національно-мовних почуттів і свідомості, визначення інноваційної технології навчання рідної мови за підручником; виявлення конкретних рекомендацій вченого щодо використання та посилення виховного потенціалу рідної мови як навчального предмета. Зважаючи на фундаментальну працю І. Огієнка "Наука про рідномовні обов'язки" проаналізовано погляди вченого на сутність людини та вплив на її формування рідномовного виховання, визначено принципи, методи та форми впливу на особистість у процесі

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш.г(4УКР)6д Огієнко І. + Ч33(7КАН=УК)-8 Огієнко І.

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА312091 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Олійник В. В. 
Підвищення кваліфікації керівних кадрів професійно-технічних навчальних закладів за дистанційною формою навчання : навч. посіб. / В. В. Олійник, В. Ю. Биков, В. О. Гравіт, Л. Л. Ляхоцька, А. О. Чаусов; Нац. акад. пед. наук України, Ун-т менедж. освіти. - К., 2010. - 235 c. - укp.

Висвітлено теоретичні та практичні аспекти підвищення кваліфікації керівних кадрів професійно-технічних навчальних закладів за дистанційною формою навчання, питання змісту й організації навчального процесу та його забезпечення. Розглянуто стан професійно-технічної освіти в Україні, перспективи її розвитку з врахуванням процесів євроінтеграції та досвіду міжнародного співробітництва.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч469.514(4УКР)78 я7

Шифр НБУВ: ВА739030 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ляхоцька Л. Л. 
Актуальні аспекти розвитку освіти в Україні: економіка, професійна підготовка, дистанційне навчання : [монографія] / Л. Л. Ляхоцька, О. В. Величко, О. М. Гедиш, О. В. Лященко; ред.: В. В. Олійник; НАПН України, Ун-т менедж. освіти. - К. - Донецьк : УМО : Світ кн., 2012. - 184 с. - укp.

Розглянуто проблеми розвитку освіти за ринкових умов. Викладено особливості функціонування ринку освітніх послуг в Україні. Досліджено механізм бюджетного забезпечення розвитку освіти в Україні. Запропоновано вдосконалення умов фінансування вищої освіти як основного чинника підготовки фахівців. Розкрито проблеми та перспективи розвитку професійно-технічної освіти в Україні. Висвітлено перспективи впровадження дистанційного навчання у систему підвищення кваліфікації педагогічних працівників профтехосвіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР)7 + У9(4УКР)261.551

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА760993 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Олійник В. В. 
Науково-методичні засади кредитно-модульної організації навчального курсу при підвищенні кваліфікації керівних кадрів за очно-дистанційною формою навчання : навч. посіб. / В. В. Олійник, В. О. Гравіт, Л. Л. Ляхоцька, О. М. Самойленко, С. Ю. Хасіневич; ред.: В. В. Олійник; НАПН України, Ун-т менедж. освіти. - К. : Пед. освіта, 2012. - 209 c. - укp.

Розглянуто концептуальні засади впровадження Європейської кредитно-трансферної системи у ВНЗ післядипломної педагогічної освіти, надано її загальну характеристику. Висвітлено технологію впровадження цієї системи в підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів освіти, питання педагогічного контролю та оцінювання успішності навчання. Проаналізовано нормативне, методичне та дидактичне забезпечення впровадження Європейської кредитно-трансферної системи. Розкрито особливості дистанційного навчання, дидактичні аспекти його застосування у ВНЗ післядипломної педагогічної освіти та підвищенні кваліфікації педагогічних кадрів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА765245 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Чміль А. 
Організація навчального процесу в системі підвищення кваліфікації на сучасному етапі / А. Чміль, Л. Ляхоцька, В. Розмариця // Післядиплом. освіта в Україні. - 2008. - № 1. - С. 40-45. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Визначено напрями оновлення навчальної роботи в Центральному інституті післядипломної педагогічної освіти (ЦІППО) АПН України. Висвітлено досвід впровадження в інституті очно-дистанційної форми підвищення кваліфікації слухачів і організації навчального процесу з використанням модульного принципу. Розглянуто особливості та можливості такої форми навчання. Розроблено модель управління навчальним процесом. Значну увагу приділено діяльності кожного структурного підрозділу моделі: вченої ради, кафедри, деканату, відділів діагностики та моніторингу. Визначено завдання та форми роботи за трьома етапами очно-дистанційного підвищення кваліфікації педагогів. Розглянуто питання стосовно актуальності тьюторів-координаторів навчальних груп. Наведено фактичний матеріал щодо роботи інституту. Сформульовано завдання ЦІППО в галузі дистанційного навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)783

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Олійник В. 
Варіативний навчально-методичний комплекс підвищення кваліфікації керівних кадрів ПТНЗ за дистанційною формою навчання / В. Олійник, В. Гравіт, Л. Ляхоцька // Післядиплом. освіта в Україні. - 2008. - № 2. - С. 28-33. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Наведено статистичні дані про кількість ПТНЗ за типами, число підготовлених кваліфікованих працівників за галузевим спрямуванням та про кількість і кваліфікацію педагогічних працівників професійно-технічної освіти (ПТО). Досліджено розподіл директорів та заступників директорів за віком, стажем роботи на посаді та за базовими спеціальностями. За результатами перевірки рівня теоретичної та практичної підготовленості керівних кадрів ПТНЗ зроблено висновок про необхідність підвищення їхньої кваліфікації, що зумовлено модернізацією системи ПТО у нових соціально-економічних умовах. Наведено основні показники варіативного навчально-методичного комплексу підвищення кваліфікації керівних кадрів ПТНЗ за дистанційною формою навчання. Акцентовано увагу на тому, що впровадження технологій дистанційного навчання для підвищення кваліфікації керівних кадрів ПТНЗ здатне забезпечити більш високий рівень післядипломної педагогічної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч469.511.290 + Ч469.514(4УКР)78

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Ляхоцька Л. 
Застосування електронних технологій навчання у підвищенні кваліфікації керівників освіти / Л. Ляхоцька // Післядиплом. освіта в Україні. - 2010. - № 2. - С. 58-60. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто підвищення кваліфікації керівників освіти за очно-дистанційною формою в кредитно-модульній системі організації навчального процесу, технологію організації та структурування змісту навчання дистанційного етапу. Висвітлено технологію електронного дистанційного навчання на першому та другому етапах підвищення кваліфікації керівників освіти районного (міського) рівня в межах Проекту "Рівний доступ до якісної освіти в Україні". Запроваджено методику самостійного вивчення слухачами дистанційного курсу навчальних модулів у Веб-класі під час підвищення кваліфікації керівників освіти за кредитно-модульною системою організації навчального процесу.

Рассмотрены процесс повышения квалификации руководителей образования очно-дистанционной формы обучения в кредитно-модульной системе организации учебного процесса, а также технология организации и структурирования содержания обучения дистанционного этапа. Освещена технология электронного дистанционного обучения на первом и втором этапах повышения квалификации руководителей образования районного (городского) уровня в рамках Проекта "Равный доступ к качественному образованию в Украине". Представлена методика самостоятельного изучения слушателями дистанционного курса учебных модулей в Веб-классе в процессе повышения квалификации руководителей образования по кредитно-модульной системе организации учебного процесса.

It's considered the process of training educational leaders part-distance learning in the credit-modular system of educational process and the technology organization and structuring learning content remote stages. It's discussed in detail the technology of electronic distance learning on the first and second stages of training educational leaders of the district (municipal) level, the project "Equal access to qualitative education in Ukraine". The technique of self-study distance learning course students study modules in the Web-class in the process of training educational leaders for credit-modular system of school organization.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.411 + Ч481.290 + Ч489.514(4УКР)78 + Ч481.253.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Ляхоцька Л. 
Підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів освіти на засадах кредитно-модульної системи організації навчального процесу / Л. Ляхоцька // Післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 48-53. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто застосування кредитно-модульної системи організації навчального процесу (КМСОНП) у системі підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів освіти. Викладено послідовність підходу до розроблення моделі підвищення кваліфікації педагогічних працівників на засадах КМСОНП та у графічному вигляді подано структуру моделювання етапів очно-дистанційної форми навчання. Базуючись на досвіді підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів освіти, охарактеризовано види занять, найбільш доцільні для професійного зростання слухача: тематичні дискусії, практичні заняття, виїзні заняття, тренінги, індивідуальні заняття та консультації. Наведено структуру очно-дистанційної форми підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів освіти на засадах КМСОНП та запропоновано механізм зведення системи оцінювання знань до системи ECTS.

Рассмотрено применение кредитно-модульной системы организации учебного процесса (КМСОУП) в системе повышения квалификации руководящих и педагогических кадров образования. Изложена последовательность подхода к разработке модели повышения квалификации педагогических работников на принципах КМСОУП и в графическом виде подана структура моделирования этапов очно-дистанционной формы обучения. Основываясь на опыте повышения квалификации руководящих и педагогических кадров образования, охарактеризованы виды занятий, которые наиболее целесообразны для профессионального роста слушателя: тематические дискуссии, практические занятия, выездные занятия, тренинги, индивидуальные занятия и консультации. Приведена структура очно-дистанционной формы повышения квалификации руководящих и педагогических кадров образования на принципах КМСОУП и предложен механизм сведения системы оценивания знаний к системе ECTS.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч489.511.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Олійник В. 
Теорія і практика контролю успішності підвищення кваліфікації педагогічних працівників / В. Олійник, В. Гравіт, Л. Ляхоцька // Післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 18-22. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проведено дослідження теоретичних і практичних основ педагогічного контролю та оцінювання навчальних досягнень педагогічних працівників у системі післядипломної педагогічної освіти (ППО). Подано структурні схеми змістової (принципи, функції, форми, методи) та організаційної (рівні, види, умови) складових основних видів педагогічного контролю. Визначено сучасні дидактичні умови якісної діагностики процесу підвищення кваліфікації педагогічних працівників і схематично подано варіант системи педагогічного контролю, який відповідає цим умовам. У табличній формі наведено основні характеристики видів педагогічного контролю - зовнішнього та внутрішнього. Приділено увагу методам педагогічного контролю. За результатами дослідження розроблено нову систему педагогічного контролю для ВНЗ ППО за умов переходу на кредитно-модульну систему організації навчального процесу за очно-дистанційною системою підвищення кваліфікації.

Проведено исследование теоретических и практических основ педагогического контроля и оценивания учебных достижений педагогических работников в системе последипломного педагогического образования (ППО). Представлены структурные схемы смысловой (принципы, функции, формы и методы) и организационной (уровни, виды, условия) составляющих основных видов педагогического контроля. Определены современные дидактичные условия качественной диагностики процесса повышения квалификации педагогических работников и схематически представлен вариант системы педагогического контроля, который отвечает этим условиям. В табличной форме приведены основные характеристики видов педагогического контроля - внешнего и внутреннего. Уделено внимание методам педагогического контроля. По результатам исследования разработана новая система педагогического контроля для ВУЗ ППО при переходе на кредитно-модульную систему организации учебного процесса по очно-дистанционной системе повышения квалификации.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.28 + Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Ляхоцька Л. 
Концептуальні засади модернізації дистанційного навчання в системі післядипломної педагогічної освіти (університетський досвід) / Л. Ляхоцька // Нова пед. думка. - 2013. - № 2. - С. 52-57. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Визначено основні завдання дистанційного навчання в Університеті менеджменту освіти (УМО) НАПН України: створення порталу, підвищення кваліфікації викладачів, підготовка студентів до використання ІТ, модернізація освітнього інформаційного простору університету, розробка електронних навчальних курсів, підготовка молодих викладачів, упровадження дистанційних технологій у заочну форму навчання, створення на базі УМО єдиного центру е-навчання ВНЗ ППО. Описано концептуальні педагогічні положення, що є підгрунтям навчального процесу: самостійна пізнавальна діяльність суб’єкта навчання, вміння самостійно одержувати знання, активна пізнавальна діяльність суб’єкта навчання, підбір педагогічних технологій відповідно до специфіки дистанційної форми навчання, активна педагогічна взаємодія суб’єктів педагогічного процесу, зворотний зв'язок системи контролю. Висвітлено зміст нормативного модуля "Відкрита освіта та дистанційне навчання", до структури якого входять три модулі: "Відкрита освіта", "Дистанційне навчання", "Модернізація освітньої діяльності навчального закладу".

Определены основные задачи дистанционного обучения в Университете менеджмента образования АПН Украины: создание портала, повышение квалификации, подготовка студентов к использованию ИТ, модернизация образовательного информационного пространства университета, разработка электронных учебных курсов, подготовка молодых преподавателей, внедрение дистанционных технологий в заочную форму обучения, создание на базе УМО центра электронного обучения ВУЗ в системе ППО. Описаны концептуальные педагогические положения, являющиеся основой учебного процесса: самостоятельная познавательная деятельность субъекта обучения, умение самостоятельно получать знания, активная познавательная деятельность субъекта обучения, подбор педагогических технологий в соответствии со спецификой дистанционной формы обучения, активная педагогическое взаимодействие субъектов педагогического процесса, обратная связь системы контроля. Освещено содержание нормативного модуля "Открытое образование и дистанционное обучение", в структуру которого входят три модуля: "Открытое образование", "Дистанционное обучение", "Модернизация образовательной деятельности учебного заведения".

In this article describes the conceptual basis of modernization of distance learning in post-graduate pedagogical education based on the analysis of educational activities and scientific researches of University of education of management NAPS of Ukraine.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Ляхоцька Л. Л. 
Підвищення кваліфікації керівних кадрів освіти: технології дистанційного навчання / Л. Л. Ляхоцька // Освіта та пед. наука. - 2014. - № 1. - С. 5-13. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто проблеми підготовки керівних кадрів освіти за умов інформатизації підвищення кваліфікації, яка передбачає розробку та впровадження нових моделей навчання з використанням інформаційних і телекомунікаційних технологій. Звернено увагу на те, що готовність керівника навчального закладу до використання таких технологій постає важливою умовою переходу до особистісно зорієнтованого навчання, яке відповідає вимогам розвитку інформаційного суспільства. Розкрито механізми підготовки викладачів навчальних закладів післядипломної педагогічної освіти до використання в навчальному процесі підвищення кваліфікації методики управління знаннями, в основі якої лежить педагогічний дизайн, що надає змогу організувати в підвищенні кваліфікації ефективний навчальний процес у найбільш прийнятній для слухачів формі - дистанційній, яка забезпечує можливість повноцінного навчання без необхідності вносити значні зміни в поточну діяльність.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Освітня діяльність навчальних закладів післядипломної педагогічної освіти України : довідник / упоряд.: В. В. Олійник, В. О. Гравіт, Л. Л. Ляхоцька; НАПН України, Ун-т менедж. освіти. - Донецьк : Донбас, 2012. - 150 c. - Бібліогр.: с. 144-148 - укp.

Подано інформацію про структуру навчальних закладів післядипломної педагогічної освіти України, їх кадровий склад, контингент слухачів, використання IT-технологій, систему організації навчального процесу і форми навчання, педагогічний контроль та оцінювання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)783

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА785408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Ляхоцька Л. 
Концептуальні засади розвитку дистанційного навчання в університеті менеджменту освіти / Л. Ляхоцька // Післядиплом. освіта в Україні. - 2013. - № 2. - С. 40-43. - Бібліогр.: 4 назви. - укp.

Визначено потребу, доцільність та основні завдання післядипломної освіти за сучасних умов економічного розвитку України. Виокремлено місце Університету менеджменту освіти в системі наукової, навчальної, методичної та дослідницької роботи в системі післядипломної педагогічної освіти. Сформовано завдання та мету впровадження методу дистанційного навчання в систему післядипломної педагогічної освіти. Розкрито структуру науково-навчальної діяльності відділення дистанційного навчання в Університеті менеджменту освіти та провідні завдання його структур. Особливу увагу приділено співпраці Університету із іншими науково-дослідницькими та науково-навчальними установами України. Проаналізовано результати впровадження дистанційного навчання у підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів. Детально висвітлено модель організації навчально-виховного процесу дистанційного відділення Університету та результати використання інноваційних технологій в процесі навчання.

Определены потребности, целесообразность и основные задачи последипломного образования в современных условиях экономического развития Украины. Выделены место Университета менеджмента образования в системе научной, учебной, методической и исследовательской работы в системе последипломного педагогического образования. Сформированы задачи и цели внедрения метода дистанционного обучения в систему последипломного педагогического образования. Раскрыта структура научно-учебной деятельности отделения дистанционного обучения в Университете менеджмента образования и ведущие задачи его структур. Особое внимание уделено сотрудничеству Университета с другими научно-исследовательскими и научно-учебными учреждениями Украины. Проанализированы результаты внедрения дистанционного обучения в повышении квалификации руководящих и педагогических кадров. Подробно освещены модель организации учебно-воспитательного процесса дистанционного отделения Университета и результаты использования инновационных технологий в процессе обучения.

Determined are the need, feasibility and basic tasks of postgraduate education in the current economic conditions in Ukraine. Distinguished is the position of the University management education in the scientific, educational, methodological and research at post-graduate teacher education. Formed are the task and purpose of implementing the method of distance learning system in Postgraduate Education. Disclosed is the structure of scientific and educational activities of the Distance Education at University Education Management and key objectives of its structures. Particular attention is paid to cooperation with other University research and scientific and educational institutions of Ukraine. Analyzed are the results of the implementation of distance learning in training and guiding teachers. Highlighted is the model of the educational process of remote branch of the University and the results of using innovative technologies in the learning process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч489.511.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Олійник В. В. 
Науково-методичні основи модернізації освітньої діяльності вищих навчальних закладів післядипломної педагогічної освіти на засадах сучасних технологій : зб. наук. пр. / В. В. Олійник, В. О. Гравіт, Л. Л. Ляхоцька, С. Ю. Хасіневич, А. Л. Кліменко; ред.: В. В. Олійник, В. О. Гравіт, С. Ю. Хасіневич; НАПН України, Ун-т менеджменту освіти. - Київ : УМО НАПН України, 2014. - 275 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

Здійснено системний аналіз стану освітньої діяльності ВНЗ післядипломної педагогічної освіти (ППО), виявлено та узагальнено тенденції розвитку, обгрунтовано доцільність та можливість її модернізації. Запропоновано структурно-логічну модель модернізації освітньої діяльності ВНЗ ППО і алгоритми впровадження в навчальний процес її компонентів. Сформовано принципи, форми та методи спільного впровадження в навчальний процес технологій дистанційного навчання і кредитно-модульної системи організації навчального процесу як умов їх модернізації. Розроблено та апробовано в навчальному процесі пакет документів щодо забезпечення модернізації освітньої діяльності ВНЗ ППО. Охарактеризовано оптимальну структуру системотехнічного, матеріально-технічного, кадрового та іншого забезпечення модернізації освітньої діяльності ВНЗ ППО.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА787108 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Ляхоцька Л. 
Формування професійної компетентності куратора-тьютора навчальної групи / Л. Ляхоцька // Післядиплом. освіта в Україні. - 2012. - № 1. - С. 71-74. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто проблему впровадження технологій дистанційного навчання у підвищення кваліфікації педагогічних працівників, задля забезпечення більш високого рівня післядипломної педагогічної освіти. Висвітлено очно-дистанційну модель навчання в Університеті менеджменту освіти НАПН України (УМО), яка включає три етапи підвищення кваліфікації: організаційно-настановну та заліковну сесії, які проводяться очно; керовану самостійну роботу – дистанційно. Відмічено, що в УМО діє інститут кураторів-тьюторів, в основі діяльності яких є організаційна та навчальна робота, контрольні заходи, методичне та дидактичне забезпечення навчального процесу. Підкреслено, що навчальна робота куратора-тьютора на дистанційному етапі підвищення кваліфікації передбачає організацію та участь у проведенні інтернет-занять (які можуть проводитись через веб-форум, веб-чат), індивідуальних та групових консультацій. Зазначено, що для якісного супроводу всього навчального процесу на дистанційному етапі куратор-тьютор повинен мати фахову підготовку з усіх модулів навчально-тематичного плану. Визначено основні посадові вимоги до базових компетентностей куратора-тьютора: інформаційно-комунікаційна, професійно-фахова, науково-методична, регулятивна, соціально-комунікаційна, правова.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.427

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Ляхоцька Л. 
Інформаційне забезпечення наукової діяльності навчального закладу післядипломної педагогічної освіти / Л. Ляхоцька // Нова пед. думка. - 2014. - № 2. - С. 9-12. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

На основі досвіду науковців Університету менеджменту освіти щодо впровадження дистанційного навчання визначено нові завдання стосовно його розвитку в закладах післядипломної педагогічної освіти, зокрема створення порталу цих закладів, підвищення кваліфікації викладачів з педагогічних технологій дистанційного навчання, підготовка слухачів до використання інформаційних технологій, модернізація єдиного освітнього інформаційного простору закладів цієї категорії, розробка електронних навчальних курсів для підтримки навчального процесу, підготовка молодих викладачів до проведення педагогічного процесу з використанням дистанційних технологій, упровадження дистанційних технологій у заочну форму навчання, упровадження інноваційних технологій дистанційного навчання у систему підвищення кваліфікації слухачів, створення на їх базі Регіонального центру електронного навчання, оновлення технопарку ЗППО. Названо основні напрями подальшого ефективного використання інформаційних технологій.

Учитывая опыт ученых Университета менеджмента образования по внедрению дистанционного обучения определены новые задачи по его развитию в учреждениях последипломного педагогического образования, в частности предложено создание портала этих учреждений, повышение квалификации преподавателей педагогических технологий дистанционного обучения, подготовка слушателей к использованию информационных технологий, модернизация единого образовательного информационного пространства учреждений этой категории, разработка электронных учебных курсов для поддержки учебного процесса, подготовка молодых преподавателей к проведению педагогического процесса с использованием дистанционных технологий, внедрение дистанционных технологий в заочную форму обучения, создание на их базе Регионального центра электронного обучения, обновление технопарка УППО. Названы основные направления дальнейшего эффективного использования информационных технологий.

The article deals with the problem of information support of research activities of the institution of postgraduate education as one of the strategic directions of its scientific work. It is proved that the introduction of distance learning in postgraduate education is able to provide high level of postgraduate education in general and professional competence of students in particular. There are new challenges for the development of distance learning in postgraduate pedagogical education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)783

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Ляхоцька Л. 
Модернізація навчально-методичного забезпечення підвищення кваліфікації слухачів / Л. Ляхоцька // Освіта на Луганщині. - 2013. - № 2. - С. 86-90. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто шляхи модернізації навчально-методичного забезпечення підвищення кваліфікації слухачів системи післядипломної педагогічної освіти в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Відкрита освіта: інноваційні технології та менеджмент : [колект. монографія] / Н. Г. Ничкало, А. О. Молчанова, Н. І. Клокар, М. О. Кириченко, В. В. Олійник, О. М. Отич, А. В. Василюк, А. М. Зубко, М. О. Дей, Т. М. Сорочан, В. В. Сидоренко, В. І. Бондар, В. І. Ковальчук, Л. М. Оліфіра, М. І. Скрипник, І. Л. Сіданіч, П. В. Лушин, О. І. Бондарчук, Л. М. Карамушка, О. В. Брюховецька, М. В. Братко, О. Л. Ануфрієва, О. С. Снісаренко, Т. С. Кравчинська, Л. М. Капченко, Р. М. Капченко, О. М. Самойленко, О. О. Самойленко, О. В. Котенко, С. П. Касьян, Л. Л. Ляхоцька, С. В. Антощук, Л. М. Сергеєва, З. В. Рябова, І. І. Драч, Г. М. Тимошко, І. М. Андрощук; ред.: М. О. Кириченко, Л. М. Сергеєва; НАПН України, ДВНЗ "Ун-т менеджменту освіти". - Київ : Вид-во Ін-ту обдар. дитини НАПН України, 2018. - 440 c. - Бібліогр.: с. 398-437 - укp.

Розкрито сучасні наукові підходи, тенденції, напрями, умови та технології поширення принципів відкритої освіти (ВО). Увагу приділено розкриттю всіх сторін освітнього процесу, об'єктивності якості освіти для суспільства, роботодавців, здобувачів освіти, оскільки сучасність потребує об'єднання фахівців різних галузей знань задля здійснення значних змін у русі ВО. Розглянуто методологічні основи формування ідеології інформаційного суспільства XXI ст. Окреслено перспективи розвитку освіти в Україні у контексті глобальних викликів інформаційного суспільства. Висвітлено питання міжнародно-правового регулювання ВО. Подано інформацію про диверсифікацію неперервного підвищення кваліфікації керівних і педагогічних працівників в умовах післядипломної ВО. Описано технологію формування психологічної компетентності суб'єктів освітнього процесу в умовах післядипломної ВО. Висвітлено особливості реалізації принципів педагогіки партнерства в умовах упровадження концепції "Нова українська школа". Розкрито технології та інструменти розвитку електронної кафедри. Визначено вектори розвитку організаційної культури керівника в умовах ВО. Розглянуто специфіку самоменеджменту професійного розвитку викладачів кафедр менеджменту університетів Республіки Польща.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА828403 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського