Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Павлішак О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Павлішак О. Р. 
Професійна підготовка соціальних педагогів в Австрії : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / О. Р. Павлішак; Дрогобиц. держ. пед. ун-т ім. І.Франка. - Дрогобич, 2008. - 20 c. - укp.

Проаналізовано професійну підготовку соціальних педагогів в Австрії. Розглянуто питання виникнення, організації та функціонування системи професійної підготовки соціального педагога. Досліджено історичні аспекти становлення соціально-педагогічної теорії та фахової компетентності соціальних педагогів, типи навчальних заходів, які займаються підготовкою даних фахівців. Висвітлено завдання та зміст професійної підготовки соціальних педагогів, зокрема, метод проектів, реалізацію біографічних розвідок, супервірзії та тренерства, метод театральної педагогіки у навчальному процесі. Обгрунтовано роль практики у формуванні професійної компетенції фахівців соціально-педагогічної сфери. У порівняльному аспекті проаналізовано системи підготовки соціальних педагогів в Україні й Австрії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312р(4АВС) + С4р(4АВС)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА361412 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Павлішак О. Р. 
Професійна діяльність у горті як чинник формування завдань та змісту фахової підготовки соціальних педагогів Австрії / О. Р. Павлішак // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 2. - С. 218-224. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проаналізовано діяльність установ цілоденної опіки дітей шкільного віку в сучасній Австрії. Розкрито соціально-педагогічні функції горту. Постульовано, що заходи позашкільної опіки педагогічно та організаційно орієнтуються на актуальні проблеми дітей та їх сім’ї. Визначено фахову компетентність соціального педагога в установі цілоденної опіки в Австрії.

Проанализирована деятельность заведений целодневной опеки детей школьного возраста в современной Австрии. Раскрыты социально-педагогические функции горта. Доказано, что мероприятия внешкольной опеки педагогически и организационно сориентированы на проблемы детей и их семей. Определена профессиональная компетентность социального педагога в заведении целодневной опеки в Австрии.

The article deals with the analysis of the activity of Austrian after school educational institutions for schoolchildren. The article reveals the social and pedagogical functions of this institution. It is postulated that every activity that takes place in the hort pedagogically and organizationally meets the needs of children and their families. Specialized competence of social pedagogue for work in an after-school educational institution for schoolchildren.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4АВС)46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Павлішак О. 
Порівняльний аналіз систем підготовки соціального педагога в Україні та Австрії / О. Павлішак // Молодь і ринок. - 2012. - № 3. - С. 99-103. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Проаналізовано системи підготовки соціальних педагогів в Україні та Австрії. Акцентовано увагу на позитивному та негативному досвіді підготовки даних фахівців у двох країнах. Постульовано, що система підготовки соціальних педагогів України та Австрії змінюється і пристосовується до нових педагогічних концепцій. Розкрито особливості змісту фахової підготовки соціальних педагогічних кадрів в Україні та Австрії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312(4УКР) + Ч312(4АВС)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Павлішак О. Р. 
Професійна компетентність як мета підготовки соціального педагога в Австрії / О. Р. Павлішак // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2010. - Вип. 53. - С. 94-97. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто моделі формування професійної компетентності соціального педагога в Австрії, проаналізовано чинники, що впливають на ці моделі. Досліджено досвід австрійських вчених щодо тлумачення поняття "професіоналізм". На основі проведеного аналізу зроблено висновок, що досягнення високого рівня професіоналізму є метою підготовки соціального педагога в Австрії.

Рассмотрены модели формирования профессиональной компетентности социального педагога в Австрии, проанализированы факторы, которые оказывают влияние на эти модели. Исследован опыт австрийских ученых в трактовании понятия "профессионализм". На основе проведенного анализа сделан вывод, что достижения высокого уровня профессионализма есть целью подготовки социального педагога в Австрии.

In the article the model of professional competence of the social teacher in Austria is considered, the factors that affect these models are analysed. The author investigates the experience of Austrian scientists over the interpretation of the conceptof "professionalism". Based on the conducted analysis, the conclusion is made that a high level of professionalism is the aim of social teacher preparation in Austria.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4АВС)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Павлішак О. 
Комунікативна компетенція у підготовці вчителя іноземної мови / О. Павлішак, О. Гутиряк // Молодь і ринок. - 2014. - № 5. - С. 71-75. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано формування комунікативної компетенції майбутніх учителів іноземних мов у вищих педагогічних навчальних закладах. Акцентовано на застосуванні прийомів прикладної комунікативної педагогіки та використання сучасних методів навчання іноземних мов. Доведено, що ефективність набуття вмінь професійної комунікації залежить від таких умов: створення освітнього комунікативного середовища на засадах особистісно орієнтованого та розвивального навчання, забезпечення міжпредметних зв’язків циклів психолого-педагогічних, фундаментальних і професійно орієнтованих дисциплін, системне використання педагогічної діагностики у навчальному процесі.

Проанализировано формирование коммуникативной компетенции будущих учителей иностранных языков в высших педагогических учебных заведениях. Акцентировано на применении приемов прикладной коммуникативной педагогики и использовании современных методов обучения иностранным языкам. Доказано, что эффективность приобретения умений профессиональной коммуникации зависит от таких условий: создание образовательного коммуникативной среды на основе личностно ориентированного и развивающего обучения, обеспечение межпредметных связей циклов психолого-педагогических, фундаментальных и профессионально ориентированных дисциплин, системное использование педагогической диагностики в учебном процессе.

Analyzed the formation of the communicative competence of future teachers of foreign languages in higher educational institutions. The attention on the use of techniques applied communicative pedagogy and use of modern methods of teaching foreign languages. It is proved that the effectiveness of the acquisition of professional communication skills depends on such conditions: the creation of educational communicative environment on the basis of personality-oriented and developmental education; providing interdisciplinary connections cycles of psycho-pedagogical, fundamental and professionally oriented disciplines; systematic use of educational assessment in the learning process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Павлішак О. 
Особливості навчання професійній іншомовній комунікації студентів педагогічних спеціальностей / О. Павлішак // Молодь і ринок. - 2016. - № 9. - С. 39-43. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто питання навчання професійної іншомовної комунікації студентів педагогічних спеціальностей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.371.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського