Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (24)
Пошуковий запит: (<.>A=Поніманська Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18

      
Категорія:    
1.

Машкіна Л. А. 
Підготовка студентів до впровадження педагогічних інновацій в дошкільних закладах : Моногр. / Л. А. Машкіна; ред.: Т. І. Поніманська; Хмельниц. гуманіт.-пед. ін-т. - Хмельниц. : ТОВ НВП "Евріка", 2004. - 203 c. - Бібліогр.: 232 назв. - укp.

Обгрунтовано теоретичні та методичні засади фахової підготовки педагогічних кадрів до використання інноваційних навчальних технологій у галузі дошкільної освіти. Висвітлено сутність педагогічних інновацій і розроблено їх класифікацію. Створено модель підготовки майбутніх фахівців до застосування інноваційних педагогічних технологій, охарактеризовано її складові та пріоритетні чинники функціонування. Розроблено програму курсу "Інноваційні педагогічні технології", а також плани проведення практичних і лабораторних занять.

Рассмотрены теоретические и методические основы специальной подготовки педагогических кадров к использованию инновационных учебных технологий в сфере дошкольного образования. Обоснована сущность педагогических инноваций и их классификация. Разработана модель подготовки будущих специалистов к использованию инновационных педагогических технологий, охарактеризованы ее компоненты и приоритетные факторы функционирования. Изложена программа курса "Инновационные педагогические технологии", а также планы проведения практических и лабораторных занятий.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.518.1 + Ч489.518.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА659212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Поніманська Т. І. 
Дошкільна педагогіка : Навч. посіб. / Т. І. Поніманська. - К. : Академвидав, 2004. - 456 c. - (Альма-матер). - укp.

Розкрито загальні засади дошкільної педагогіки. Розглянуто розвиток зарубіжної та вітчизняної дошкільної освіти, а також завдання, зміст і методи виховання дітей дошкільного віку. Проаналізовано особливості розумового, фізичного, трудового, морального, естетичного, правового, екологічного, економічного, статевого та гендерного виховання.

Раскрыты общие основы дошкольной педагогики. Рассмотрены развитие зарубежного и отечественного дошкольного образования, а также задания, содержание и методы воспитания детей дошкольного возраста. Проанализированы особенности умственного, физического, трудового, морального, эстетического, правового, экологического, экономического, полового и гендерного воспитания.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411я73

Шифр НБУВ: ВА655104 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Поніманська Т. І. 
Дошкільна педагогіка : Навч. посіб. / Т. І. Поніманська. - К. : Академвидав, 2006. - 456 c. - (Альма-матер). - укp.

Розглянуто засади дошкільної педагогіки, розвиток зарубіжної та вітчизняної теорії дошкільної освіти, а також завдання, зміст і методи виховання дітей дошкільного віку. Розкрито сутність понять розумового, фізичного, трудового, морального та естетичного виховання, висвітлено особливості правового, екологічного, економічного та гендерного виховання. Викладено питання виховання дітей у грі та в процесі навчання, охарактеризовано взаємодію дошкільного закладу, сім'ї та школи в роботі з дітьми дошкільного віку.

Рассмотрены основы дошкольной педагогики, развитие зарубежной и отечественной теории дошкольного образования, а также задачи, содержание и методы воспитания детей дошкольного возраста. Раскрыта сущность понятий умственного, физического, трудового, морального и эстетического воспитания, освещены особенности правового, экологического, экономического и гендерного воспитания. Изложены вопросы воспитания детей в процессах игры и обучения, охарактеризовано взаимодействие дошкольного заведения, семьи и школы в работе с детьми дошкольного возраста.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА672801 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Поніманська Т. І. 
Теоретико-методичні засади гуманістичного виховання дітей дошкільного віку : [монографія] / Т. І. Поніманська; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2006. - 364 c. - Бібліогр.: с. 270-298. - укp.

Розкрито сутність гуманізму як філософсько-педагогічної цінності. Проаналізовано філософські, методологічні та психолого-педагогічні засади гуманістичної парадигми виховання. Розглянуто систему гуманістичного виховання В.О. Сухомлинського. Досліджено актуальні проблеми розвитку освіти в Україні, визначено основні принципи гуманізації освітнього процесу та умови особистісно орієнтованого навчання. У контексті сучасної концепції дитинства розглянуто систему гуманістичного виховання дітей дошкільного віку. Розроблено програму навчального курсу "Гуманізація навчання і виховання дітей дошкільного віку".

Раскрыта сущность гуманизма как философско-педагогической ценности. Проанализированы философские, методологические и психолого-педагогические основы гуманистической парадигмы воспитания. Рассмотрена система гуманистического воспитания В.А. Сухомлинского. Исследованы актуальные проблемы развития образования в Украине, определены основные принципы гуманизации образовательного процесса и условия личностно ориентированного обучения. В контексте современной концепции детства рассмотрена система гуманистического воспитания детей дошкольного возраста. Разработана программа учебного процесса "Гуманизация обучения и воспитания детей дошкольного возраста".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352.16

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА713736 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Поніманська Т. І. 
Дошкільна педагогіка : навч. посіб. / Т. І. Поніманська. - К. : Академвидав, 2008. - 456 c. - (Альма-матер). - укp.

Розкрито загальні засади дошкільної педагогіки, розвиток закордонної та вітчизняної теорії і практики дошкільної освіти, завдання, зміст і методи виховання дітей дошкільного віку (ДДВ). Проаналізовано особливості розумового, фізичного, трудового, морального й естетичного виховання, а також правового, екологічного, економічного, статевого та гендерного. Особливу увагу приділено питанням виховання дітей у грі, в процесі навчання, взаємодії дошкільних закладів, сімей та шкіл в роботі з ДДВ.

Раскрыты общие основы дошкольной педагогики, развитие зарубежной и отечественной теории и практики дошкольного образования, задачи, содержание и методы воспитания детей дошкольного возраста (ДДВ). Проанализированы особенности умственного, физического, трудового, морального и эстетического воспитания, а также правового, экологического, экономического, полового и гендерного. Внимание уделено вопросам воспитания детей в игре, в процессе обучения, взаимодействия дошкольных заведений, семей и школ в работе с ДДВ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411я73

Шифр НБУВ: ВА730953 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Тарасенко Г. С. 
Організація дитячої ігрової діяльності в контексті наступності дошкільної та початкової освіти : навч.-метод. посіб. / Г. С. Тарасенко, Н. В. Гавриш, Н. В. Кудикіна, Н. В. Лисенко, Л. О. Калмикова, Т. І. Поніманська, Г. Ф. Древаль, Г. А. Іваниця, Л. С. Русан, Г. І. Колосінська, Ю. М. Олійник, Г. Г. Кіт; ред.: Г. С. Тарасенко. - К. : Слово, 2010. - 318 c. - Бібліогр.: 120 назв. - укp.

Висвітлено проблему реалізації наступності дошкільної та початкової освіти, надійним засобом чого може стати узгодженість змісту та методів організації ігрової діяльності дошкільників і молодших школярів. Розкрито теоретико-методологічні засади та психолого-педагогічні особливості включення дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в ігровий процес. Презентовано особливості дидактичних і творчих ігор у контексті їх навчально-виховного потенціалу. Розкрито методичні аспекти організації дитячих ігор (мовленнєвих, математичних, природничих, художньо-мистецьких).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.375 я7 + Ч421.252.46 я7 + Ю983.612 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА735073 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Борисова З. Н. 
Теорія і практика дошкільної освіти в Україні : монографія / З. Н. Борисова, Г. В. Бєлєнька, О. Л. Богініч, Н. М. Голота, Н. М. Кот, В. У. Кузьменко, Н. В. Левінець, М. А. Машовець, Т. І. Поніманська; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Пед. ін-т. - К., 2011. - 231 c. - Бібліогр.: 121 назв. - укp.

Висвітлено проблеми підготовки фахівців дошкільної галузі наприкінці ХХ - початку ХХІ ст. Розкрито особливості становлення особистості сучасної дитини й основні підходи щодо забезпечення фахової підготовки педагогів дошкільного профілю. Викладено концепцію розвитку індивідуальності дитини дошкільного віку (ДДВ). Описано елементи народної педагогіки в трудовому вихованні ДДВ. Визначено взаємодію дитячого садка та сім'ї з екологічного виховання засобами праці в природі. Розглянуто питання гуманізації професійної педагогічної діяльності, використання українських музично-хореографічних традицій як засобу гармонійного впливу на розвиток дитини. Проаналізовано особливості вищої дошкільної освіти як складової освітньої системи суспільства в історико-педагогічному аспекті.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411 + Ч489.518.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА739537 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Поніманська Т. І. 
Гуманістичне виховання дітей дошкільного віку в контексті інноваційної педагогічної діяльності : монографія / Т. І. Поніманська, І. М. Дичківська, Л. І. Врочинська, Ю. О. Глінчук, О. А. Козлюк; ред.: Т. І. Поніманська. - Рівне : Волин. обереги, 2012. - 206 c. - Бібліогр.: с. 188-206 - укp.

Науково обгрунтовано та розкрито психолого-педагогічні особливості відповідальної поведінки дітей старшого дошкільного віку, які полягають у різних рівнях прояву її кількісних та якісних характеристик. Визначено зміст системи знань дітей про норму відповідальної поведінки, виявлено педагогічні засоби перетворення ситуацій імпульсивно мотивованої поведінки у відповідально орієнтовані моральні дії. Виявлено та перевірено педагогічні умови формування гуманістичної спрямованості спілкування старших дошкільників. Розроблено експериментальну модель реалізації педагогічних умов гуманістичної спрямованості спілкування. Визначено структуру та зміст поняття "гуманістична спрямованість спілкування дітей старшого дошкільного віку", виявлено й охарактеризовано критерії та їх показники: гностичний, поведінковий, мотиваційний, емоційний. Обгрунтовано підхід до розгляду гуманності як норми гуманної поведінки, що конкретизується відповідними правилами. Вперше виокремлено, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови формування гармонійних взаємин батьків і дітей старшого дошкільного віку. Набули подальшого розвитку питання про виховання дітей у сім'ї та педагогічну освіту батьків.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352.16

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА757835 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Поніманська Т. І. 
Гуманістичне спрямування інноваційних технологій виховання дітей старшого дошкільного віку / Т. І. Поніманська // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22. - С. 156-164. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Висвітлено значення гуманістичного спрямування інноваційної діяльності у вихованні дітей старшого дошкільного віку. Гуманістичне виховання розглянуто як суб'єкт-суб'єктну взаємодію вихователя та дитини на засадах гуманістичних цінностей. Обгрунтовано значення гуманістичної особистісно-професійної позиції педагога.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 + Ч411.334

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Поніманська Т. І. 
Дошкільна педагогіка : підручник / Т. І. Поніманська. - 2-ге вид., доповн. - К. : Академвидав, 2013. - 462 c. - (Альма-матер). - Бібліогр.: с. 456-462 - укp.

Розкрито системний погляд на проблематику виховання дитини в сім'ї та дошкільних закладах, акцентовано на оптимальному використанні перевірених часом та інноваційних надбань дошкільної педагогіки. Зазначено, що ці настанови визначають характер викладу змісту та методів фізичного, розумового, морального, трудового, естетичного виховання дітей дошкільного віку. Наголошено, що дошкільна педагогіка, як і шкільна та педагогіка дорослих, є одним із напрямів вікової педагогіки. Підкреслено, що небезпідставно її вважають самостійною галуззю педагогічної науки, яка вивчає процес виховання та навчання дітей дошкільного віку. Зауважено, що загальними засадами дошкільної педагогіки є її предмет, особливості та організація педагогічного дослідження в галузі дошкільної педагогіки, розвиток теорії та практики дошкільної освіти, характеристика сучасної системи дошкільної освіти. Виокремлено загальні засади дошкільної педагогіки, її предмет, охарактеризовано її як галузь педагогічної науки. Розглянуто зв'язок дошкільної педагогіки з іншими гуманітарними науками. Увагу приділено особистості дитини як об'єкта та суб'єкта виховання, а також ролі дорослого в розвитку дитини. Вміщено інформацію з історії розвитку дошкільної педагогіки, визначних учених-педагогів, подано короткий термінологічний словник.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.2 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА768911 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Поніманська Т. І. 
Виховання як гуманістична взаємодія у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / Т. І. Поніманська // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10. - С. 421-425. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розкрито погляди В. О. Сухомлинського на виховання як процес взаємодії педагога та дитини на засадах гуманістичних цінностей.

Раскрыты взгляды В. А. Сухомлинского на воспитание как процесс взаимодействия педагога и ребёнка, основанный на гуманистических ценностях.

The article reveals the views of V. O. Sukhomlyns’kyi to the education as a process of interaction between a teacher and a child on the basis of the humanistic values.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214 + Ч421.430

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Поніманська Т. І. 
Проблеми підготовки педагогічних кадрів до гуманістичного виховання дітей у дошкільних навчальних закладах / Т. І. Поніманська // Наука і освіта. - 2011. - № 4. - С. 320-323. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Висвітлено провідні тенденції підготовки педагогічних кадрів до гуманістичного виховання дітей дошкільного віку в контексті сучасних концепцій та програм дошкільних навчальних закладів. Наголошено на центральній ідеї гуманістичного виховання, в основі якого - поняття про "зону найближчого розвитку", введеного Л. С. Виготським, сутність якого у взаємодії дитини і дорослого у виховному процесі. Охарактеризовано складові особистісної гуманістичної позиції педагога, її потрійний вимір, пов'язаний з подоланням відчуження від дитини, осмисленням виховної системи синергетичного рівня, з гуманістичним характером організації життя дітей. Передбачено новий тип професійного мислення і поведінки педагога, заснований на особистісно-гуманних цінностях, пріоритетне місце в структурі яких мають цінності самоприйняття та прийняття особистості дитини.

Освещены ведущие тенденции подготовки педагогических кадров к гуманистическому воспитанию детей дошкольного возраста в контексте современных концепций и программ дошкольных учебных заведений. Акцентировано внимание на центральной идее гуманистического воспитания, в основе которого - понятие о "зоне ближайшего развития", введенного Л. С. Выготским, сущность которого во взаимодействии ребенка и взрослого в воспитательном процессе. Охарактеризованы составляющие личностной гуманистической позиции педагога, ее тройственный характер, связанный с преодолением отчуждения от ребенка, осмыслением воспитательной системы синергетического уровня, гуманистическим характером организации жизни детей. Предложен новый тип профессионального мышления и поведения педагога, основанный на личностно-гуманных ценностях, приоритетное значение в структуре которых имеют ценности самодостаточности и принятия личности ребенка.

The article substantiates some actual problems of training future educators in terms of reformation of the system of preschool education. The author considers humanistic education to be a co-operation of teacher and child on the basis of humanistic values.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4СОЮ)6-8 + Ч489.518.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Поніманська Т. І. 
Гуманістичні педагогічні цінності як системоутворюючий чинник гуманістичного виховання / Т. І. Поніманська // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 2 (45). - С. 76-79. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Зазначено, що гуманістична парадигма стає домінантною історико-педагогічного процесу в моменти кризи культури та ідеології, руйнування образу світу, який формувався впродовж тривалого періоду, різкої переорієнтації аксіологічних пріоритетів у духовному житті суспільства. Проаналізовано сучасні підходи до гуманістичного виховання як системи, основою якої є взаємодія педагога та вихованця на засадах гуманістичних цінностей. Аналіз гуманістичної парадигми виховання дозволяє розглядати його як суб’єкт–суб’єктну взаємодію на основі розвитку певної духовної спільності, де вищою метою педагога є не лише створення найсприятливіших умов для саморозвитку дитини, але й сам він розвивається як особистість, що одержує можливості для самоактуалізації.

Отмечено, что гуманистическая парадигма становится доминантной историко-педагогического процесса в моменты кризиса культуры и идеологии, разрушения образа мира, который формировался на протяжении длительного периода, резкой переориентации аксиологических приоритетов в духовной жизни общества. Проанализированы современные подходы к гуманистическому воспитанию как системе, основой которой является взаимодействие педагога и воспитанника на основе гуманистических ценностей. Анализ гуманистической парадигмы воспитания позволяет рассматривать его как субъект-субъектное взаимодействие на основе развития определенной духовной общности, где высшей целью педагога является не только создание благоприятных условий для саморазвития ребенка, но и сам развивается как личность, получающая возможности для самоактуализации.

The article analyses modern approaches to the humane upbringing as the system of cooperation of the teacher and a child concerning pedagogical values. Also the peculiarities of humane personal position of a teacher are defined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Горопаха Н. М. 
Педагогічна практика за вимогами кредитно-модульної системи організації навчального процесу : навч. посіб. для студентів ВНЗ напряму підгот. "Дошкільна освіта" / Н. М. Горопаха, Т. І. Поніманська. - 2-ге вид., випр. і доповн. - Київ : Слово, 2014. - 224 c. - укp.

Подано положення про організацію педагогічної практики студентів спеціальності "Дошкільна освіта". Запропоновано програми та завдання педагогічної практики на основі вимог кредитно-модульної системи організації навчального процесу. Висвітлено організаційні умови підготовки та проходження студентами педагогічної практики у дошкільних закладах, відділах освіти та ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.266.69 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА784039 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Поніманська Т. І. 
Підготовка студентів до гуманістичного виховання дітей старшого дошкільного віку: стан та проблеми / Т. І. Поніманська // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 4 (47). - С. 162-166. - Бібліогр.: с. 166 (9 назв) - укp.

Зазначено, що підготовка педагога трактується дослідниками як процес набуття наукових педагогічних знань та умінь, що необхідні для реалізації мети виховання в умовах систем, в яких організована взаємодія тих, хто виховується і тих, хто виховує. Проаналізовано стан підготовки майбутніх педагогів до гуманістичного виховання дітей старшого дошкільного віку в практиці роботи педагогічних ВНЗ. Обгрунтовано рівні готовності студентів до гуманістичного виховання дошкільників.

Отмечено, что подготовка педагога трактуется исследователями как процесс приобретения научных педагогических знаний и умений, необходимых для реализации цели воспитания в условиях систем, в которых организовано взаимодействие тех, кто воспитывается и тех, кто воспитывает. Проанализировано состояние подготовки будущих педагогов к гуманистическому воспитанию детей старшего дошкольного возраста в практике работы педагогических ВУЗ. Обоснованы уровни готовности студентов к гуманистическому воспитанию дошкольников.

This article analyzes the state of future teacher’s preparation to humanistic education, of senior preschool children in the practice of higher educational institutions. It has been proved the levels of students’ readiness to the humanistic education of preschool children.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Поніманська Т. І. 
Оновлення змісту підготовки майбутніх вихователів на засадах гуманістичної педагогіки у сучасних парадигмальних вимірах / Т. І. Поніманська // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 65. - С. 49-53. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розкрито особливості гуманістичної парадигми та її значення у фаховій підготовці вихователів. У світлі аксіологічного підходу розглянуто педагогічну парадигму як цілісну сукупність ідей, принципів, теорій та відповідних методів і форм педагогічного впливу. Проаналізовано історико-педагогічні засади підготовки педагога до гуманістичного виховання дітей старшого дошкільного віку.

Раскрыты особенности гуманистической парадигмы и ее значение в профессиональной подготовке воспитателей. В свете аксиологического подхода рассмотрена педагогическая парадигма как целостная совокупность идей, принципов, теорий и соответствующих методов и форм педагогического воздействия. Проанализированы историко-педагогические основы подготовки педагога к гуманистическому воспитанию детей старшего дошкольного возраста.

The features of peculiarities of the humanistic paradigm and its significance in the professional training of educatorsexpanded. In accordance with the axiological approach the pedagogical paradigm is considered as an integrated set of ideas, principles, theories, appropriate methods, and forms of pedagogical influence. It has been analyzed the historical and the pedagogical principles of teachers training to the humanistic upbringing of senior preschool children.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч489.511.352.16

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Поніманська Т. І.  
Динаміка формування готовності студентів до гуманістичного виховання дітей старшого дошкільного віку / Т. І. Поніманська // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 6 (49). - С. 179-186. - Бібліогр.: 5 назв - укp.

Встановлено, що гуманізація освіти передбачає новий тип професійного мислення і поведінки педагога, заснований на особистісно-гуманних цінностях. Проаналізовано результати експериментального дослідження підготовки студентів до гуманістичного виховання дітей старшого дошкільного віку. Розкрито значення гуманістичної особистісно-професійної позиції майбутніх вихователів.

Установлено, что гуманизация образования предполагает новый тип профессионального мышления и поведения педагога, основанный на личностно-гуманных ценностях. Проанализированы результаты экспериментального исследования подготовки студентов к гуманистическому воспитанию детей старшего дошкольного возраста. Раскрыто значение гуманистической личностно-профессиональной позиции будущих воспитателей.

The article analyses the results of experimental researches of students’ training for humanistic education of preschool children. Such stages of preparation as information-motivation, theoretic-axiological, practice-technological, research-creative are studied. The value of humanistic personal-professional position of future educator is proved.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352.16 + Ч489.518.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Поніманська Т. І.  
Модель системи підготовки студентів до гуманістичного виховання дітей старшого дошкільного віку / Т. І. Поніманська // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 5 (48). - С. 38-43. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано концептуальні засади створення моделі системи підготовки студентів до гуманістичного виховання дітей старшого дошкільного віку. Окреслено основні суперечності процесу підготовки. Визначено провідні принципи підготовки майбутніх педагогів до гуманістичного виховання дітей.

Проанализированы концептуальные основы создания модели системы подготовки студентов к гуманистическому воспитанию детей старшего дошкольного возраста. Обозначены основные противоречия процесса подготовки. Определены ведущие принципы подготовки будущих педагогов к гуманистического воспитания детей.

The article examines the conceptual creative principles of the model of students’ training to humanistic education of preschool children. It has been outlined the basic contradictions of the preparation process. It also has been defined the leading principles of preparing of future teachers to humanistic parenting.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського