Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (19)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Рахманов В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
Категорія:    
1.

Гусев Б. В. 
Физико-математическая модель процессов вспенивания гранул полистирола / Б. В. Гусев, В. А. Рахманов, А. С. Файвусович. - Луганск : Осирис, 1998. - 32 c. - Библиогр.: 24 назв. - рус.

Дано описание физических процессов, совокупность которых определяет технологию получения гранул пенополистирола. Установлены физические и механические характеристики, определяющие свойства поли- и пенополистирола, особенности протекания процессов вспенивания. Приводится система уравнений, описывающих кинетику процессов тепломассопереноса, термодинамики газовой фазы, процессов фильтрации с учетом фазовых переходов. Сформулированы краевые условия, включая условия сопряжения на границах фазовых переходов, механические условия на границе жидкая фаза-пар. Получены частные решения при упрощающих допущениях. Описаны качественные эффекты, являющиеся следствием модели и подтверждающие ее справедливость.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л712.121-1 + Г721.12-27

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р83792 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Рахманов В. О. 
Формування пізнавальної активності майбутніх офіцерів у процесі вивчення загальновійськових дисциплін : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / В. О. Рахманов; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б.Хмельницького. - Хмельниц., 2009. - 20 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально підтверджено підходи до сучасного процесу вивчення загальновійськових дисциплін майбутніми офіцерами на базі підвищення пізнавальної активності, що забезпечує ефективність формування теоретичних і практичних знань, умінь і навичок. Проаналізовано та математично доведено оптимальність подання інформації під час кожного заняття. Апробовано педагогічну технологію формування пізнавальної активності майбутніх офіцерів, практично перевірено дієвість її моделі. Розраховано оптимальну структуру змісту загальновійськової підготовки, спрямованої на становлення розвинутої особистості майбутнього війського фахівця. Така структура зумовлює систему фахових знань у студента та готує його до навчання на наступних етапах. Запропоновано моделі для формування предметних знань, які відображають зміст навчання як цілісної системи взаємопов'язаних об'єктів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4,8(4УКР)301 + Ц4,8(4УКР)391.1-32

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА363940 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Герасименко О. І. 
Вогнева підготовка : навч. посіб. / О. І. Герасименко, В. О. Рахманов; Нац. авіац. ун-т. - К., 2007. - 120 c. - укp.

Розкрито основи внутрішньої та зовнішньої балістики, наведено основні відомості про призначення, бойові можливості, принципи дії стрілецької зброї (СЗ), зокрема, ручних і протитанкових гранат, гранатометів, пістолета Макарова. Проаналізовано особливості організації та проведення стрільб, складання та розбирання пістолета. Висвітлено прийоми та правила стрільби з автомата Калашникова. Надано перспективні зразки СЗ України.

Раскрыты основы внутренней и внешней баллистики, приведены основные сведения о назначении, боевых возможностях, принципах действия стрелкового оружия (СО), в частности, ручных и противотанковых гранат, гранатомета, пистолета Макарова. Проанализированы особенности организации и проведения стрельб, разборки и сборки пистолета. Освещены приемы и правила стрельбы из автомата Калашникова. Даны перспективные образцы СО Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4,8(4УКР)32 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА722503 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Рахманов В. М. 
Применение психотерапии у больных с ограниченными возможностями (с органической патологией нервной системы и опорно-двигательного аппарата) / В. М. Рахманов, А. А. Беликов, С. О. Морочковский, Р. В. Рахманов, В. В. Бобошко, Л. А. Ганжа // Архів психіатрії. - 2004. - 10, № 1. - С. 111-114. - Библиогр.: 13 назв. - рус.

З метою вивчення можливостей психотерапії під час реабілітації хворих з обмеженими можливостями використано психотерапевтичні заходи у 74-х хворих. Виявлено, що в усіх хворих, крім основного захворювання, виражені невротичні та соматоформні розлади (F 40 - F 45). Ніхто з спеціалістів, які консультували цих пацієнтів, не звернув увагу на такі порушення. У зв'язку з безрезультатністю лікувально-реабілітаційних заходів, які проводилися раніше, хворі та їх рідні зверталися до нетрадиційних методів терапії, у них підвищився ступінь магічного настрою на надприродні сили. Використання психотерапії допомагає хворим позбутися побічних невротичних та соматоформних розладів і дозволяє досягти швидкої реабілітації та покращання їх існування в мікро- та макросередовищі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р64-57

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16472 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Рахманов В. О. 
Застосування освітньо-інформаційного середовища у навчальному процесі вищого навчального закладу / В. О. Рахманов // Вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ". Сер. Філософія. Психологія. Педагогіка. - 2014. - № 2. - С. 60-67. - Бібліогр.: 36 назв. - укp.

Розглянуто застосування освітньо-інформаційного середовища (ОІС) у навчальному процесі, а саме глобалізацію освітніх мереж для підвищення інтелектуального потенціалу освітніх закладів України. Застосування ОІС з позицій поетапної інтеграції забезпечує природне формування і розвиток освітньо-інформаційного простору за участі викладачів. Використання ОІС створює умови для цілісного творчого навчального процесу. У поєднанні з засобами навчання це надає ресурси студентам для втілення цільової настанови освітнього процесу. Показано взаємозв'язки між основними елементами навчального процесу концептуальної каскадно-циклічної структурної схеми. Визначено протиріччя між вимогами, які суспільство ставить до майбутніх фахівців і можливостями реалізації цих вимог у вищих навчальних закладах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29126:Філос.Псих.Пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Рахманов В. О. 
Теоретичні і методичні засади підготовки майбутніх інженерів в умовах освітньо-інформаційного середовища технічного університету : монографія / В. О. Рахманов; Нац. авіац. ун-т. - Київ : Компринт, 2018. - 388 c. - Бібліогр.: с. 329-388 - укp.

Здійснено теоретико-методологічне обгрунтування засад підготовки майбутніх інженерів за умов освітньо-інформаційного середовища технічного університету. Увагу акцентовано на вирішенні проблеми організації освітньо-інформаційного середовища на основі новітніх електронних засобів. Розкрито критерії, показники та рівні сформованості знань, умінь і навиків у майбутніх інженерів за умов освітньо-інформаційного середовища.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА827122 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Методологія неперервної освіти та наукового дослідження : колект. монографія / Н. М. Рідей, Е. В. Лузік, Г. М. Падалка, В. М. Боголюбов, Ю. М. Лисецький, Н. М. Титова, В. І. Бобрицька, Р. Х. Вайнола, С. В. Яшник, В. А. Семиченко, В. О. Рахманов, Д. Г. Павленко, О. М. Слабецький, В. І. Тимошенко, О. І. Макієвський, Т. В. Шпотя, Л. Е. Піскунова, І. М. Силадій, Ю. В. Семенюк, О. В. Алпатова, І. А. Гамула, Л. П. Канова, А. М. Кокарєва, Л. О. Хоменко-Семенова, В. Л. Ходунова, Г. І. Васильєва, І. І. Василенко, Л. С. Волкова, О. А. Гончар, Н. І. Демченко, А. В. Білецька, О. Ю. Осипенко, І. А. Мельниченко, Д. Р. Карпюк, Є.А. Кузьменко, О. В. Когут, О. С. Козлюк, А. П. Овчатова, Н. М. Проскурка, О. В. Петровська, Д. П. Порощук; ред.: Н. М. Рідей, Е. В. Лузік. - Київ : Компринт, 2020. - 462 c. - Бібліогр. в кінці розд. - укp.

Розкрито теоретико-методичні аспекти нарощення академічного потенціалу ноосферної освіти у проектній діяльності. Актуалізовано національні інтереси держави для реалізація в умовах гібридних загроз. Здійснено структурно-функціональний аналіз цільового призначення майбутніх менеджерів з професійною компетентністю безпеки. Обгрунтовано ефективність структурно-функціонального підходу, у якості парадигми дослідження управління як соціально-психологічного феномену. Конкретизовано проблеми та перспективи професійної підготовки майбутніх фахівців з публічного управління до педагогічної діяльності та сучасні проблеми та перспективи формування методики комунікативної компетентності зв’язку в майбутніх менеджерів у закладах вищої освіти. Встановлено роль професійної підготовки менеджерів для удосконалення системи управління національної безпеки України. Представлено систему формування професійної майстерності викладачів для глобального виміру демократизації освіти. Конкретизовано визначальні ознаки та аспекти дистанційного навчання, в тому числі засобами медіатехнологій зі забезпеченням електронного навчання в умовах екологічних загроз. Проаналізовано генезис розвитку пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку через екологічне виховання та позиції зарубіжних вчених впровадження інклюзивної освіти. Встановлено роль виховання морально-етичних цінностей у молодших школярів в системі БТЕМ-освіти та необхідність формування іншомовних компетентностей у вчителів початкових класів для педагогічної діяльності в умовах змішаного навчання. Запропоновано педагогічні умови професійної іншомовної підготовки офіцерів збройних сил України, модель формування професійної компетентності майбутніх механіків до технічного сервісу, педагогічні технології для формування екологічної компетентності майбутніх архітекторів. Виокремлено напрями і тенденції розвитку вищої освіти в XXI ст., освітні парадигми досвіду реалізації в теорії і практиці вищої школи. Презентовано моделі університетської системи освіти та інноваційні моделі освітньо-інформаційного середовища технічного університету, засади формування особистісної траєкторії успіху майбутнього фахівця в інформаційно-освітньому середовищі ЗВО. Проаналізовано моделі навчання та перспективи їх використання при підготовці практичних психологів. Встановлено роль толерантності при невизначеності особистісно-професійного становлення у підготовці авіаційних фахівців.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.207 + Ч311.268

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА860515 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Інноваційні освітні технології: світовий вітчизняний досвід використання в системі неперервної освіти = Innovative educational technologies: world and domestic experience of us in the system of continuing education : колект. монографія / ред.: Л. В. Барановська, Л. І. Морська, Е. В. Лузік, В. А. Семиченко, В. О. Рахманов, О. М. Семеног, В. І. Ковальчук, Т. С. Плачинда, Є. Харадзе, Т. Фудерер, Д. Лутць; Національний авіаційний університет, Жешувський університет, Краківський педагогічний університет, Загребський університет, Тбіліський державний університет імені Іване Джавахішвілі, Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка, Національний університет оборони України імені Івана Черняховського, Житомирський державний університет імені Івана Франка, Льотна академія Національного авіаційного університету, Харківський національний університет Повітряних Сил імені Івана Кожедуба, Національний університет "Львівська політехніка", Сумський державний педагогічний інститут імені А. С. Макаренка, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут", Білоцерківський національний аграрний університет, Українська інженерно-педагогічна академія, Комунальний заклад вищої освіти "Барський гуманітарно-педагогічний коледж імені Михайла Грушевського". - Київ : Білоцерківдрук, 2022. - 340 c. - укp. - англ.

Запропоновано матеріали, які висвітлюють досвід вітчизняних і закордонних учених з використання інноваційних освітніх технологій у системі неперервної освіти. Обгрунтовано історичні, теоретичні та методичні засади запровадження інновацій у підготовці фахівців різних освітніх рівнів. Приділено увагу аналізові, уточненню дефініцій ключових понять із зазначеної проблеми, уведенню нових інноваційно-освітніх, інноваційно-технологічних термінів до наукового обігу. Запропоновано досвід використання інноваційних освітніх технологій у професійній підготовці майбутніх педагогів, фахівців цивільної авіації, військових льотчиків, інженерів, працівників соціономічної сфери. Наведено наукові положення, практичні та методичні рекомендації учених стосовно розвитку критичного мислення здобувачів вищої освіти, формування в них цифрової компетентності, академічної та мовленнєвої культури дослідника, фахівця; створення індивідуальної освітньої траєкторії в умовах освітньо-інформаційного середовища закладу вищої освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО38769 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Рахманов В. О. 
Теоретичні і методичні засади підготовки майбутніх інженерів в умовах освітньо-інформаційного середовища технічного університету : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / В. О. Рахманов; Національний авіаційний університет. - Київ, 2019. - 37 c. - укp.

Дисертаційна робота присвячена теоретичним і методичним засадам підготовки майбутніх інженерів в умовах освітньо-інформаційного середовища технічного університету. Розкрито методичні засади формування освітньо-інформаційного середовища у вищому технічному закладі освіти, що створюють необхідні умови для підвищення ефективності освітнього процесу, поглиблення професійних знань майбутніми інженерами та фахового рівня. Досліджено математичні методи оптимізації руху інформації в освітньо-інформаційному середовищі, що надає змогу показати можливості майбутнього інженера, а також рівень професійного розвитку особистості на кожному етапі підготовки. Розроблено та виконано педагогічне моделювання системи підготовки майбутніх інженерів в умовах освітньо-інформаційного середовища технічного університету. Моделювання дає змогу отримувати найбільш повне уявлення про підготовку майбутніх фахівців в системі закладів вищої освіти та вирішувати найскладніше завдання в навчанні - розуміння та використання інформації для отримання особистісних компетентностей. Запропоновано освітні парадигми, а саме: особистісно-навчальну, науково-технократичну, компетентнісно-орієнтовану, які детермінують, концептуалізують і матеріалізують наукові ідеї, що стосуються системи освіти в цілому. Досліджено процес конструювання змісту навчальних дисциплін для підготовки майбутніх інженерів в умовах освітньо-інформаційного середовища, що пов'язано з творчою діяльністю викладача з проєктування, створення та застосування ефективної, результативної педагогічної системи навчання. Для оптимізації стратегії навчання побудовано теоретичну та функціональну моделі підготовки майбутніх інженерів в умовах освітньо-інформаційного середовища технічного університету. Модель підготовки майбутніх інженерів функціонує більш ефективно при створенні спеціальних педагогічних умов, з урахуванням специфіки підготовки майбутніх інженерів, вимог технічного університету до підготовки фахівців.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА442490 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Концептуалізація системи сімейно-орієнтованого психолого-педагогічного супроводу родини, яка виховує дитину з особливими потребами : колект. монографія / К. С. Аверіна, М. В. Білецька, Н. А. Божко, Т. А. Братишко, Г. Б. Варіна, А. М. Грись, В. В. Гузь, Н. В. Гузь, С. М. Дубяга, А. Л. Душка, Т. С. Житнік, Т. А. Каткова, О. І. Кононенко, В. Є. Луньов, Л. М. Михайленко, Л. Ю. Москальова, А. В. Немикін, Т. Я. Озерова, М. М. Павлюк, В. В. Пономаренко, О. О. Прокоф'єва, О. А. Прокоф'єва, Л. І. Прохоренко, В. М. Рахманов, Г. О. Скиба, Г. Б. Соколова, Я. В. Сопіна, А. В. Старовойтов, Н. М. Фалько, Я. В. Фесенко, О. А. Філатова, О. В. Царькова, В. В. Чорна; ред.: О. В. Царькова; Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького. - Мелітополь : Люкс, 2019. - 416 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

У монографії наведено теоретичні та практичні розробки проблеми детермінації впливу сімейного середовища на розвиток дитини з особливими потребами й упровадження системи організації психолого-педагогічного супроводу таких родин. Колективом авторів різнобічно, мультидисциплінарно та комплексно висвітлено сучасні моделі сімейноорієнтованого психолого-педагогічного супроводу Звернено увагу на реалізацію соціальної політики, розробку методів і підходів комплексної реабілітації та соціальної адаптації, що дозволяє розглядати родину дитини з особливими потребами як учасника процесу реабілітації (модель комплексної реабілітації та соціальної адаптації, центрована на дитині), або як специфічний тип сім’ї, члени якої знаходяться в особливому соціальному становищі й самі потребують підтримки та допомоги (модель комплексної реабілітації та соціальної адаптації, центрована на родині, яка виховує дитину з особливими потребами). Колективну монографію створено в межах виконання наукової роботи молодих учених «Розробка методології психолого-педагогічного супроводу сімей, які виховують дітей з особливими потребами» (номер держреєстрації 011911002003).


Індекс рубрикатора НБУВ: С491(4УКР) + Ю956-994-06-734 + Ю949.246

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА865093 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Рахманов В. М. 
Внутрішньосімейні неврози. Психосоматичні, невротичні та саматоформні розлади у дітей та підлітків. Невластиві дітям "дитячі" захворювання у сльозах - переживаннях батьків та конфліктах у мікро- та макросередовищі : монографія / В. М. Рахманов. - Дніпро : Дмитрієва Г. В., 2023. - 380, [6] c. - Бібліогр.: с. 375-376 - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.645.093.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА867383 Пошук видання у каталогах НБУВ 


 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського