Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (16)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Романовська Д$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Козак І. О. 
Профілактика ВІЛ/СНІДу, наркоманії, алкоголізму серед учнів і студентів: в 3 т. Т. 3 / І. О. Козак, О. О. Новак, Д. Д. Романовська, В. В. Рябуха, В. М. Шкуркіна; ред.: В. Г. Панок, І. І. Цушко; АПН України. Укр. наук.-метод. центр практ. психології і соц. роботи. - К. : Ніка-Центр, 2005. - 235 c. - укp.

Наведено програми факультативних і спеціальних курсів для загальноосвітніх і вищих навчальних закладів з профілактики ризикованих форм поведінки серед учнів і студентів. Проаналізовано сучасний стан профілактичної роботи у вітчизняних освітніх закладах щодо запобігання поширення ВІЛ-інфекції/СНІДу. Обгрунтовано необхідність впровадження факультативного курсу "Основи соціального здоров'я" в позакласну програму навчання та виховання учнів VIII - IX класів. Розроблено курс занять, спрямований на формування навичок здорового способу життя у підлітків на прикладі профілактики ВІЛ/СНІД. Особливу увагу приділено груповій та індивідуальній корекційно-розвивальній, просвітницькій, консультативній діяльності педагогів та практичних психологів щодо профілактики негативних соціальних звичок учнівської молоді. Розроблено програму спеціального курсу "Психологічні основи гендерної культури особистості". Розглянуто питання статевої свідомості, міжособистісних стосунків, формування моральних ідеалів і розвитку відповідальної поведінки. Програми факультативних і спеціальних курсів розроблено з урахуванням сучасних світових науково-теоретичних і практичних надбань педагогіки, психології та медицини на основі використання інтерактивних методів роботи з молоддю, адаптованих до вітчизняних умов.

Приведены программы факультативных и специальных курсов для общеобразовательных и высших учебных заведений по профилактике рискованных форм поведения среди учеников и студентов. Проанализировано современное состояние профилактической работы в отечественных образовательных заведениях по предупреждению распространения ВИЧ-инфекции/СПИД. Обоснована необходимость использования факультативного курса "Основы социального здоровья" во внеклассной программе обучения и воспитания для учеников VIII - IX классов. Разработан курс занятий, направленный на формирование навыков здорового способа жизни у подростков на примере профилактики ВИЧ/СПИД. Особое внимание уделено групповой и индивидуальной коррекционно-развивающей, просветительской, консультативной деятельности педагогов и практических психологов по профилактике негативных социальных привычек учащейся молодежи. Разработана программа специального курса "Психологические основы гендерной культуры личности". Рассмотрены вопросы полового сознания, межличностных отношений, формирования моральных идеалов и развития ответственного поведения. Прогараммы факультативных курсов разработаны с учетом современных мировых научно-теоретических и практических достижений педагогики, психологии и медицины на основе использования интерактивных методов работы с молодежью, адаптированных к отечественным условиям.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.354.51 я7 + Р514-5 я7 + Р645.021.1-5 я7 + Ю949.241 я7 + С5*652.4 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: В348864 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Романовська Д. Д. 
Основи здоров'я: психолого-медико-педагогічні аспекти викладання : Метод. посіб. / Д. Д. Романовська, Т. Г. Шпортій, С. М. Янченко, С. В. Лазарєва; ред.: Д. Д. Романовська, В. Д. Жукотинська; Чернів. облдержадмін. Упр. освіти і науки України. Обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. Наук.-метод. центр практ. психології і соц. роботи. - Чернівці : Технодрук, 2005. - 253 c. - (Освіта Чернівеччини). - укp.

Висвітлено психолого-педагогічні аспекти викладання інтегрованого курсу "Основи здоров'я" у V класі. Встановлено критерії виявлення та психосоціальні умови формування психологічного здоров'я дитини. Наведено результати дослідження позитивної мотивації на здоровий спосіб життя учнівської молоді Чернівецької області. Охарактеризовано психологічну та духовну складові здоров'я, показано їх зв'язок та взаємовплив. Розроблено комплекс самоорганізаційних та релаксаційних вправ, що сприяють гармонізації особистості. Проаналізовано особливості фізичного розвитку підлітків, наведено вправи та процедури для збереження і зміцнення здоров'я. Розглянуто методи загартування, показано його позитивний вплив на розвиток механізмів саморегуляції людського організму. Розроблено правила безпечної поведінки, розглянуто засоби протидії виявам насильства в учнівському середовищі. Визначено обов'язки сім'ї та громадськості щодо збереження та зміцнення здоров'я підлітків. Запропоновано методичні розробки уроків з навчального курсу "Основи здоров'я" для V класу.

Освещены психолого-педагогические аспекты преподавания интегрированного курса "Основы здоровья" в V классе. Установлены критерии определения и психосоциальные условия формирования психологического здоровья ребенка. Представлены результаты исследования позитивной мотивации на здоровый образ жизни учащейся молодежи Черновицкой области. Охарактеризованы психологическая и духовная составляющие здоровья, показаны их связь и взаимовлияние. Разработан комплекс самоорганизационных и релаксационных упражнений, способствующих гармонизации личности. Проанализированы особенности физического развития подростков, приведены упражнения и процедуры для сохранения и укрепления здоровья. Рассмотрены методы закаливания, показано его позитивное влияние на развитие механизмов саморегуляции человеческого организма. Разработаны правила безопасного поведения, рассмотрены средства противодействия проявлениям насилия в ученической среде. Установлены обязанности семьи и общественности по сохранению и укреплению здоровья подростков. Приведены методические разработки уроков по учебному курсу "Основы здоровья" для V класса.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р120.4 р-33 + Ю948.1-8 р30-26

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА667859 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Панюк В. Г. 
Психоконсультативні стратегії діяльності практичного психолога системи освіти : навч.-метод. посіб. / В. Г. Панюк, Я. В. Чаплак, Д. Д. Романовська; Укр. наук.-метод. центр практ. психології і соц. роботи НАПН України, Чернів. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича, Чернів. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Чернівці, 2010. - 232 c. - укp.

Висвітлено історію розвитку, теоретико-методологічні та прикладні проблеми психологічного консультування. Охарактеризовано процедури та техніки на різних етапах консультативної взаємодії. Розглянуто особистісні стратегії професійної діяльності психолога-практика. Увагу приділено формуванню ідеальної моделі психолога-консультанта, особливостям розуміння вербальних повідомлень, порівняльному аналізу структур консультативних процесів.

Освещены история развития, теоретико-методологические и прикладные проблемы психологического консультирования. Охарактеризованы процедуры и техники на разных этапах консультативного взаимодействия. Рассмотрены личностные стратегии профессиональной деятельности психолога-практика. Уделено внимание формированию идеальной модели психолога-консультанта, особенностям понимания вербальных сообщений, сравнительному анализу структур консультативных процессов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.2 с.я73 + Ю949.244 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА731830 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Романовська Д. Д. 
Формування особистісних стратегій діяльності майбутніх психологів у процесі професійної підготовки : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Д. Д. Романовська; Нац. ун-т "Остроз. акад.". - Острог, 2013. - 20 c. - укp.

Увагу приділено особливостям формування особистісних стратегій діяльності майбутніх психологів у процесі професійної підготовки. Проведено теоретичний аналіз наукових підходів вивчення зазначеного процесу в зарубіжній та вітчизняній психології, визначено зміст, сутність поняття та структуру стратегії професійної діяльності психолога, розкрито її роль у становленні майбутнього фахівця. Виявлено особливості особистісних стратегій діяльності студентів-психологів і фахівців-психологів, обгрунтовано класифікацію видів особистісних стратегій професійної діяльності спеціаліста-психолога. Розроблено структурно-функціональну модель розгортання особистісної стратегії діяльності психолога та виокремлено її компоненти. Експериментально досліджено відмінності у професійних навичках і стратегіальному полі студентів-психологів і фахівців-психологів. Доведено доцільність та ефективність впровадження розвивально-корекційної програми у формі навчального практикуму оптимізації стратегіального поля професійної діяльності майбутніх психологів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 р(4УКР)3-3 + Ю949(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА402655 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Романовська Д. Д. 
Особистісні стратегії професійної діяльності психологів : монографія / Д. Д. Романовська. - Чернівці : Технодрук, 2014. - 245 c. - Бібліогр.: с. 200-221 - укp.

Надано сучасний науково обгрунтований аналіз проблеми формування особистісних стратегій діяльності у професійній підготовці та професійній діяльності психологів. Досліджено зміст і загальну структуру розгортання таких стратегій професійної діяльності психолога. Наведено багаторівневу класифікацію видів особистісних стратегій професійної діяльності фахівця-психолога. Фундаментально вивчено психологічні особливості та чинники формування зазначених стратегій. Розглянуто технології психодіагностики та формування особистісних стратегій професійної діяльності у процесі первинної професіоналізації та фахової діяльності психологів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА785702 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Романовська Д. 
Алгоритм психологічного супроводу обдарованих підлітків у Новій українській школі / Д. Романовська // Пед. інновації: ідеї, реалії, перспективи : зб. наук. пр. - 2020. - Вип. 1. - С. 104-112. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Розкрито методологічний зміст психологічного супроводу обдарованих здобувачів освіти підліткового віку. Діяльність фахівців психологічної служби закладу освіти, відповідно до Концепції Нової української школи (компонент 4 "Нова школа. Простір можливостей"), має на меті допомогти розкрити та розвинути здібності, таланти кожної дитини, адже кожна дитина неповторна та наділена від природи унікальними здібностями, талантами та можливостями. Запропоновано алгоритм психологічного супроводу обдарованих, який охоплює шість етапів професійної діяльності працівника психологічної служби закладу освіти: комплексно-діагностичного, стимулюючого, орієнтуючого, цілеутворюючого, операційно-результативного й емоційно-утверджуючого. Обгрунтовано взаємозв'язок таких особистісних властивостей, як показник IQ, інтелектуальної лабільності та стресостійкості. Представлено результати психодіагностичного етапу на прикладі вибірки учнів 9-х класів академічних гімназій м. Чернівці. Проаналізовано діагностичні показники за методиками "Інтелектуальна лабільність" М. Олєннікової, "Інтелектуальний тест за Г. Айзенком", "Домінуючий профіль за Карлою Ханнафорд". Представлено результати дослідження рівня обдарованості підлітків, яке було здійснене методом експертної оцінки педагогічними працівниками закладів освіти. Експерти оцінювали наявність певних критеріїв обдарованості учнів за 12-бальною системою методики Хаана і Кафа.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ю949.244 с + Ю983.402.2 724 (4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71506 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Науково-методичне забезпечення діяльності психологічної служби системи освіти в умовах децентралізації (моделі, досвід) : колект. монографія / В. Г. Панок, В. В. Рибалка, І. В. Марухіна, Д. Д. Романовська, В. М. Горленко, Н. В. Сосновенко; ред.: В. Г. Панок; Національна академія педагогічних наук України, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи, Громадська організація "Всеукраїнська асоціація практикуючих психологів". - Вид. 2-ге, стер. - Київ : Ніка-Центр, 2020. - 151 c. - Бібліогр. в кінці розд. - укp.

Розглянуто питання створення осередків громадянського суспільства у закладах освіти на основі децентралізації, стратегію розвитку психологічної служби системи освіти в умовах децентралізації. Охарактеризовано моделі управління і науково-методичного забезпечення психологічної служби. Викладено проблеми створення безпечного освітнього середовища у закладі загальної середньої освіти в діяльності психологічної служби. Висвітлено досвід регіонів із методичного супроводу діяльності психологічної служби в умовах децентралізації (на прикладі Сумської та Чернівецької областей).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.0-236 + Ю959.0-990

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА849978 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Актуальні питання теорії і практики інклюзивного навчання у закладах освіти : [колект.] монографія / Л. Калсоларі, Л. Баззаніні, Е. Бонфа, Ф. Бянко, К. Кораззарі, Т. Моніні, М. Паззі, А. Пілларі, С. Сілімбані, Е. Скуерзанті, Р. Спароно, А. Вентуріні, Л. Платаш, О. Гринюк, А. Починок, Н. Гаврилова, О. Гаврилов, М. Марчук, І. Петрюк, О. Палійчук, М. Буйняк, О. Гордійчук, Т. Цуркан, Х. Сандулович, Л. Крестянікова, Л. Мафтин, В. Ткач, У. Легусова, Т. Нечитайло, В. Радчук, Н. Коса, Л. Костик, В. Санжаровець, К. Санжаровець, Н. Гуцул, Н. Колесніченко, С. Романюк, С. Коміссарова, Т. Кліщинська, Я. Мудрий, Т. Шоліна, І. Ковальчук, М. Пірен, С. Миронова, С. Чупахіна, М. Олійник, О. Кузенко, Л. Мацук, І. Перепелюк, Л. Доцюк, І. Кушнір, О. Гауряк, Л. Фесік, Н. Оксіна, С. Платаш, Н. Кучумова, О. Степаненко, Я. Андрєєва, С. Андрійчук, Т. Равлюк, Л. Смеречак, Д. Романовська, Р. Мінтянська, Н. Скрипник, А. Філіпчук, А. Басовська, А. Сушма; ред.: Л. Б. Платаш; Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича. - Чернівці : Технодрук, 2020. - 571 c. - Бібліогр. в кінці гл. - укp.

Розглянуто теоретичні та прикладні питання організації інклюзивного навчання дітей з особливими потребами в закладах освіти. Проаналізовано стан розвитку інклюзивної освіти в Чернівецькій області. Досліджено питання забезпечення системного кваліфікованого супроводу, надання психолого-педагогічних, корекційно-розвивальних послуг особам із порушеннями психофізичного розвитку в закладах освіти. Висвітлено психолого-педагогічні аспекти формування інклюзивної компетентності вчителів закладів загальної середньої освіти. Подано інформацію щодо впровадження інноваційних педагогічних технологій в умовах інклюзивного навчання майбутніх інженерів в галузі архітектури та будівництва. Увагу приділено духовно-моральним цінностям як гармонійній основі процесу формування світогляду дитини з інвалідністю. Розкрито особливості використання адаптивної фізичної культури в дітей із порушенням зору. Визначено компоненти, рівні та показники готовності майбутніх фахівців соціальної сфери до роботи з дітьми з особливими потребами. Розглянуто технології ігрової психокорекції при емоційних і поведінкових порушеннях дітей в інклюзивній школі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА850117 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського