Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (8)
Пошуковий запит: (<.>A=Старєва А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Старєва А. М. 
Методика навчання історії: особистісно орієнтований підхід : навч. посіб. / А. М. Старєва. - Миколаїв : Іліон, 2007. - 331 c. - укp.

Висвітлено історію розвитку шкільної історичної освіти та методики її викладання у XX - на початку XXI ст. Розглянуто світові, європейські та вітчизняні орієнтири шкільної історичної освіти та методики її викладання у XXI ст. Охарактеризовано навчальний план і предметну програму як нормативні джерела змісту шкільної історичної освіти. Визначено мету та завдання шкільних курсів "Історія України" та "Всесвітня історія", встановлено вимоги щодо навчальних досягнень (компетенцій) учнів з курсу історії, наведено класифікацію основних умінь і навичок школярів. Проаналізовано форми організації, засоби, методи і прийоми навчання історії в сучасній школі, систему оцінювання учнівських досягнень. Розкрито методологічні та теоретичні засади особистісно орієнтованого навчання, зарубіжний і вітчизняний досвід його впровадження в систему шкільної освіти. Обгрунтовано інтерактивну й особистісно орієнтовану технології навчання історії, перспективи їх використання. Описано модель особистісно орієнтованого уроку історії.

Освещена история развития школьного исторического образования и методики его преподавания в XX - вначале XXI ст. Рассмотрены мировые, европейские и отечественные ориентиры школьного исторического образования и методики его преподавания в XXI ст. Охарактеризованы учебный план и предметная программа как нормативные источники содержания школьного исторического образования. Раскрыты цель и задания школьных курсов "История Украины" и "Всемирная история", установлены требования к учебным достижением (компетенциям) школьников по курсу истории, приведена классификация основных умений и навыков учащихся. Проанализированы формы организации, средства, методы и приемы обучения истории в современной школе, система оценивания учебных достижений. Раскрыты методологические и теоретические основы личностно ориентированного обучения, зарубежный и отечественный опыт его внедрения в систему школьного образования. Обоснованы интерактивная и личностно ориентированная технологии обучения истории, перспективы их использования. Описана модель личностно ориентированного урока истории.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т. р(4УКР) с

Шифр НБУВ: ВА690603 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Старєва А. М. 
Підготовка майбутнього вчителя історії до реалізації особистісно орієнтованого навчання : Автореф. дис. канд. пед. наук : 13.00.04 / А. М. Старєва; Центр. ін-т післядипломної пед. освіти АПН України. - К., 2003. - 20 c. - укp.

Досліджено процес підготовки майбутнього вчителя історії до реалізації особистісно орієнтованого навчання. Теоретично обгрунтовано, експериментально підтверджено ефективність методики організації педагогічних умов підготовки майбутнього вчителя історії в педагогічному університеті, що сприятимуть формуванню його готовності до реалізації особистісно орієнтованого навчання (особистісну орієнтацію професійної підготовки майбутнього вчителя історії та організацію особистісно орієнтованого освітнього середовища). Визначено поняття "особистісно орієнтоване навчання історії в загальноосвітній школі", "професійна підготовка майбутнього вчителя історії до реалізації особистісно орієнтованого навчання", "готовність майбутнього вчителя історії до реалізації особистісно орієнтованого навчання". Розроблено методичне забезпечення процесу підготовки майбутніх учителів історії до реалізації особистісно орієнтованого навчання (методичні рекомендації до дисциплін педагогічного циклу, навчальні програми курсу "Методика викладання історії" й спецкурсу "Особистісно орієнтоване навчання в сучасній загальноосвітній школі").

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА327989 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Старєва А. М. 
Методика навчання суспільствознавства : навч.-метод. посіб. / А. М. Старєва. - Миколаїв : Іліон, 2013. - 483 c. - укp.

Проаналізовано історичні та теоретичні витоки шкільного суспільствознавства в Україні, систематизовано нормативні та методичні основи сучасної методики навчання суспільно-політичних дисциплін у ЗНЗ. Розкрито мету, завдання, структуру, зміст громадянської, правової, філософської, українознавчої, економічної освіти. Увагу приділено організації навчально-виховного процесу із суспільнознавчих дисциплін у школі, наведено методи та прийоми їх навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: С,0 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА764336 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Старєва А. 
Формування предметно-методичної компетентності вчителя під час його підготовки та підвищення кваліфікації / А. Старєва // Післядиплом. освіта в Україні. - 2011. - № 1. - С. 67-72. - Бібліогр.: 29 назв. - укp.

Визначено суть компетентності, яка полягає у наборі знань, навичок та взаємин, що дають змогу особистості ефективно виконувати завдання або роботу. Розкрито суть поняття "компетентність", її зміст, структуру та наповнюваність. Зазначено, що компетентність має у своєму змісті когнітивну, діяльнісну, ціннісну й особистісну складові, які дають змогу стверджувати про те, що компетентнісний підхід реалізує ці напрями в особистісному розвитку педагога. Проаналізовано організаційно-педагогічні умови, що забезпечують формування предметно-методичної компетентності вчителя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч421.421.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Старєва А. 
Розвиток методичної підготовки майбутнього вчителя-суспільствознавця: 80-ті роки ХХ століття / А. Старєва // Нова пед. думка. - 2013. - № 3. - С. 128-131. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Здійснено ретроспективний аналіз проблеми впливу розвитку шкільного суспільствознавства на методичну підготовку майбутнього вчителя суспільствознавства в переломний для української науки й освіти час – 1980-ті pp., з огляду на зміни в політичному, економічному, суспільному житті України, що викликані подіями демократизації українського суспільства. Охарактеризовано компоненти змісту професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів-суспільствознавців. У результаті аналізу навчальних планів, програм, навчально-методичної літератури 1980-х рр. з’ясовано, що тогочасна методична підготовка вчителя суспільствознавства була багатосторонньою системою, що об’єднувала взаємозумовлені підсистеми: суспільно-політичну (на засадах марксистсько-ленінської теорії), спеціально-наукову, психолого-педагогічну та загальнокультурну. Констатовано, що системна методична підготовка вчителя-суспільствознавця у ті роки відповідала вимогам тогочасної школи, держави, українського суспільства.

Осуществлен ретроспективный анализ проблемы влияния развития школьного обществоведения на методическую подготовку учителя обществоведения в переломное для украинской науки и образования время – 1980-тые гг., с учетом изменений в политической, экономической, общественной жизни Украины, вызванных событиями демократизации украинского общества. Охарактеризованы компоненты содержания профессионально-педагогической подготовки будущих учителей-обществоведов. В результате анализа учебных планов, программ, учебно-методической литературы 1980-х гг. выяснено, что методическая подготовки учителя обществоведения в то время была многосторонней системой, объединяющей взаимообусловлены подсистемы: общественно-политическую (на основе марксистско-ленинской теории), специально-научную, психолого-педагогическую и общекультурную. Констатировано, что системная методическая подготовка учителя-обществоведа в те годы отвечала требованиям тогдашней школы, государства, украинского общества.

Reformation of methodological training of a future social science teacher cannot be carried out without considering the experience of the past, leading ideas, methods which provided the high level of a teacher s readiness to professional activity. In the article the analysis of the problem of influence of school social science development in the 80's of the XX century is carried out. Some possible positive factors to be used now are defined.


Індекс рубрикатора НБУВ: С.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Старєва А. М. 
Принцип ступеневості в сучасній методичній підготовці майбутнього вчителя суспільствознавчих дисциплін / А. М. Старєва // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 34. - С. 305-314. - Бібліогр.: с. 314 - укp.

Проаналізовано проблему ступеневої методичної підготовки вчителів суспільствознавчих дисциплін у контексті напрацювання нової нормативно-правової бази в галузі вищої педагогічної освіти України. Вказано на важливості врахування принципу ступеневості у формуванні змісту освітньо-кваліфікаційних рівнів та модернізації навчальних планів і програм. Узагальнено, що для підготовки учителів у системі ступеневої освіти необхідно створити спеціальну структуру навчання зі зміною характеру професійної підготовки в бік її практичної зорієнтованості, предметно-методичного насичення, реалізацією наступності в навчальному процесі, забезпеченням взаємозв’язку суспільствознавчих і методичних дисциплін, оптимальними навчальними планами і освітньо-професійними програмами.

Проанализирована проблема уровневой методической подготовки учителей обществоведческих дисциплин в контексте наработки новой нормативно-правовой базы в сфере высшего педагогического обучения Украины. Указано на важность учитывания принципов ступенчастости при формировании содержания образовательно-квалификационных уровней и модернизации учебных планов и программ. Обобщено, что для подготовки учителя в системе уровневого образования необходимо создать специальную структуру обучения с изменением характера профессиональной подготовки в сторону практического ориентирования, предметно-методического насіщения, реализацией наследственности в учебном процессе, гарантированием взаимосвязи обществоведческих и методических дисциплин, оптимальніми и методическими дисциплинами, оптимальніми учебніми планами и образовательо-профессиональніми программами.

Article analyzes the issue of stages-based methodical training of social sciences teachers in the context of developing new legal framework of higher pedagogical education in Ukraine. An opinion is expressed on importance of considering the principle of stages in forming the substance of educational qualification levels and upgrading the curriculum. General conclusion is made stating the necessity of creating a special structure of teachers training in the system of stages-based education; this structure should make the professional training practice-oriented and rich in subject-methodical substance; it should ensure the continuity of educational process, interconnect social sciences with methodological disciplines and provide balanced curriculums and programs for professional education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.207

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського