Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (10)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Фенчак Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13

      
Категорія:    
1.

Фенчак Л. М. 
Формування екологічної культури студентів вищих аграрних навчальних закладів / Л. М. Фенчак. - К. : НАУ, 2005. - 162 c. - Бібліогр.: 292 назв. - укp.

Визначено та обгрунтовано педагогічні умови, що реалізують конструктив трьох провідних факторів формування екологічної культури студентів: практично-екологічної діяльності, екологічної освіти та виховання.

Определены и обоснованы педагогические условия, которые реализуют конструктив трех ведущих факторов формирования экологической культуры студентов: практическо-экологической деятельности, экологического образования и воспитания.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1 р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА672615 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Фенчак Л. М. 
Формування екологічної культури студентів вищих аграрних навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації : Автореф. дис... канд. пед. наук / Л. М. Фенчак; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. - Т., 2006. - 19 c. - укp.

Досліджено проблеми формування екологічної культури студентів-аграрників. Вперше на підставі використання системного підходу визначено педагогічні складові та умови формування екологічної культури молодших спеціалістів аграрного профілю. Розроблено й експериментально перевірено методику реалізації педагогічних умов, що сприяють формуванню екологічної культури студентів-аграрників. Уточнено зміст понять "екологічний світогляд", "екологічне мислення", "екологічна культура". Визначено критерії, показники та рівні сформованості екологічної культури майбутніх молодших спеціалістів-аграрників, обгрунтовано модель її розвитку, розроблено відповідні методичні рекомендації для викладачів і керівників вищих аграрних навчальних закладів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)2 + Ч481.352.27

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА346530 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Фенчак Л. 
Формування екологічної культури як складова професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів / Л. Фенчак // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : наук.-теор. зб. - 2010. - Вип. 19. - С. 241-245. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто питання про необхідність удосконалення формування екологічної культури майбутніх учителів початкових класів, обгрунтовано технологію формування та педагогічні умови її ефективного функціонування. Досліджено основні принципи, фактори та умови формування екологічної культури студентів педагогічного профілю підготовки.

Рассмотрен вопрос о необходимости усовершенствования формирования экологической культуры будущих учителей начальных классов, обоснована технология формирования и педагогические условия ее эффективного функционирования. Исследованы основные принципы, факторы и условия формирования экологической культуры студентов педагогического профиля подготовки.

The problem of necessity of improvement of ecological culture formation of future primary teachers is considered, the technology of formation and pedagogical conditions of its effective functioning is substantiated. The basic principles, factors and conditions for the formation of ecological culture of students of pedagogical training profile are examined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Фенчак Л. 
Сучасна практика формування екологічної культури студентів-аграрників / Л. Фенчак // Вісн. Кн. палати. - 2006. - № 1. - С. 25-28. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)3 + Ч481.357

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15184 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
5.

Фенчак Л. 
Теоретико-методологічний підхід до формування здоров’язберігаючої компетентності майбутніх педагогів / Л. Фенчак // Молодь і ринок. - 2016. - № 1. - С. 92–96. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто питання теоретико-методологічного підходу до професійної підготовки студентів з напряму "Початкова освіта" як одного із важливих концептуальних засад, що визначає сучасне наповнення змісту вищої освіти. Розкрито методику формування здоров’язберігальної компетентності майбутніх вчителів початкової школи у ВНЗ.

Рассмотрен вопрос теоретико-методологического подхода к профессиональной подготовке студентов направления “Начальное образование” как одного из важных концептуальных положений определяющее современное наполнение содержания высшего образования. Раскрыта методика формирования здоровьесохраняющей компетентности будущих учителей начальной школы в ВУЗ.

The article discusses the theoretical and methodological approach of students training of “Primary education” course as one of the most important conceptual principles that defines modern content of higher education. The article reveals the method of formation the healthy competence of future teachers of primary school according to the conditions of Universities.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Лавренова М. В. 
Феномен обдарованості в сучасному освітньому середовищі початкової школи / М. В. Лавренова, Н. В. Лалак, Л. М. Фенчак, Т. І. Молнар // Освіта та розвиток обдар. особистості. - 2020. - № 4. - С. 25-29. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто проблему обдарованості дітей молодшого шкільного віку. Зазначено, що складний і системний характер феномену обдарованості потребує насамперед створення варіативного, збагачувального й індивідуалізованого освітнього середовища відповідно до вікових особливостей молодших учнів. Надано алгоритм професійної діяльності з обдарованими учнями. Робота з обдарованими учнями вимагає від сучасного вчителя належної змістової наповненості занять, зорієнтованості на новизну інформації та використання різноманітних видів пошукової аналітичної, розвивальної та творчої діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ю983.724.021

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100965 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
7.

Лавренова М. 
Моделювання уроку в початковій школі: ретроспективний аналіз / М. Лавренова, Н. Лалак, Т. Молнар, Л. Фенчак // Пед. інновації: ідеї, реалії, перспективи : зб. наук. пр. - 2021. - Вип. 2. - С. 76-81. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Порушено проблему моделювання уроку в початковій школі. На основі аналізу наукової, методичної та енциклопедичної літератури авторами було здійснено ретроспективний аналіз і розкрито сутнісні характеристики понять "модель", "моделювання", "модель уроку", "моделювання уроку". Зазначено, що дефініції "моделювання уроку", "проєктування уроку" та "конструювання уроку" вченими тривалий час уживалися як синонімічні та розмежовувати їх почали нещодавно. Питання організації діяльності учнів на уроці хвилювали вчителів-практиків одвічно, однак проблема моделювання уроку набула особливої актуальності з розвитком педагогічної думки наприкінці ХХ - початку ХХI століття. У контексті сьогодення ведеться полеміка щодо модернізації уроку. Акцентовано увгу на поєднанні традиційного й інноваційного підходів до уроку як основної організаційної форми навчання здобувачів початкової освіти. Урок є частиною життя учня та вчителя, проживання якої має демонструвати високу загальнолюдську культуру, забезпечувати становлення ціннісних орієнтацій. Доведено, що для якісної професійної підготовки майбутнього вчителя до моделювання уроку в початковій школі необхідні: загальнодидактичні знання законів, принципів, основних категорій, сутності освітнього процесу, змісту, структури, можливих форм і методів його організації; дидактико-методичні вміння проєктувати уроки в початковій школі; розвинена здатність до рефлексивної діяльності; педагогічна майстерність.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.211.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71506 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Компетентнісні індикатори стратегії "Європа 2020": здобутки і перспективи педагогічної освіти = Competence indicators of "The Europe 2020" strategy: achievements and prospects of pedagogical education : монографія / Г. В. Товканець, Н. М. Авшенюк, Б. Ришард, Н. Ю. Брижак, К. В. Годлевська, М. В. Горват, Л. М. Дяченко, К. В. Котун, С. С. Ксенофонтов, М. І. Кузьма-Качур, Н. В. Лалак, Н. С. Ліба, О. М. Ліба, Л. Б. Лук'янова, О. О. Мішкулинець, Т. І. Молнар, Н. Г. Ничкало, А. Петрасова, Н. О. Постригач, В. В. Примакова, М. Ретті, О. В. Тринус, О. С. Турок, Л. М. Фенчак, А. Химинець; ред.: Г. В. Товканець; Мукачівський державний університет. - Мукачево : Ред.-вид. центр МДУ, 2020. - 333 c. - Бібліогр.: с. 315-330 - укp.

Наведено результати науково-дослідницької діяльності авторського колективу щодо змістових і процесуальних аспектів компетентнісного підходу як напряму модернізації сучасної освіти й обґрунтування механізмів формування компетентностей різних рівнів. Зазначено, що основними складовими загального інтеграційного процесу розвитку сучасного світу, який відображає об'єктивні тенденції його глобалізації, є процеси інтеграції: знань про людину, суспільство і природу; технологій діяльності людини, технічних і людино-технічних засобів діяльності, а також процеси інтеграції соціально-економічних і науково-технічних систем - політичних, нормативно-законодавчих, екологічних, промислового виробництва, сільського господарства, будівництва й архітектури, транспорту, торгівлі, енергетичного та матеріально-технічного ресурсного забезпечення і збереження тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489

Шифр НБУВ: ВА858258 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Універсальні навички XXI століття: педагогічні акценти професійної підготовки і вищої освіти = Universal Skills of the 21st Century: Pedagogical Emphasis in Professional Training and Higher Education : [колект. монографія] / Н. М. Авшенюк, Т. Д. Щербан, Р. Бернатова, П. Демень, Н. С. Ліба, Н. О. Постригач, В. В. Примакова, Є. Саболч, Г. В. Товканець, О. С. Товканець, Т. Яніцка-Панек, Д. Є. Зябловська, О. І. Кіліченко, В. І. Кобаль, К. О. Кришінець-Андялошій, Н. В. Лалак, О. М. Ліба, О. О. Мішулинець, О. О. Островський, М. М. Паук, Г. І. Рего, І. С. Синевич, Л. М. Фенчак, С. Ю. Човрій; ред.: Н. М. Авшенюк, Г. В. Товканець; Мукачівський державний університет, Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна. - Ужгород : Рік-У, 2022. - 335 c. - Бібліогр.: с. 307-331 - укp.

Наведено результати науково-дослідницької діяльності авторського колективу щодо педагогічних акцентів формування універсальних навичок в системі загальної, професійної і вищої освіти. Обґрунтовано компетентнісний підхід у розвитку особистості. Розкрито моделі та підходи до забезпечення якості у підготовці та професійному розвиткові вчителів. Проаналізовано сучасні трансформації педагогічної освіти у міжнародному освітньому просторі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА860433 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Нова грамотність і ключові компетентності в умовах реформування початкової освіти : [монографія] / Л. О. Хомич, Г. В. Товканець, Н. Ю. Брижак, М. В. Горват, М. І. Кузьма-Качур, М. В. Лавренова, Н. В. Лалак, О. М. Ліба, Т. І. Молнар, Т. М. Мочан, Л. М. Фенчак, С. Ю. Човрій, І. Е. Майборода; ред.: Г. В. Товканець; Мукачівський державний університет. - Ужгород : Рік-У, 2022. - 247 c. - Бібліогр.: с. 232-245 - укp.

Представлено результати науково-дослідницької діяльності авторського колективу кафедри теорії та методики початкової освіти Мукачівського державного університету щодо модернізації початкової освіти. Розкрито сучасні проблеми початкової освіти і особливості розвитку ключових компетентеностей особистості у відповідності до європейських стандартів соціально-економічного сталого розвитку. Розглянуто основи формування загальнолюдських цінностей у дітей молодшого шкільного віку та закономірностей інтелектуального розвитку особистості молодшого школяра. Окреслено групову роботу як засіб формування ключових компетентностей здобувачів початкової освіти. Виокремлено роль позакласної та позашкільної роботи в освітньому процесі здобувачів початкової освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР) + Ч421

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА860534 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

IV Міжнародна науково-практична конференція "Освіта і формування конкурентоспроможності фахівців в умовах євроінтеграції", Україна, Мукачево, 22-23 жовтня 2020 р. : зб. тез доп. / ред.: Т. Д. Щербан, В. В. Гоблик, Г. В. Товканець, В. І. Кобаль, М. І. Кузьма-Качур, Н. В. Лалак, Т. М. Мочан, Л. М. Фенчак; Мукачівський державний університет, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна, Національна академія педагогічних наук України, Пряшівський університет, Науковий університет імені Етвеша Лоранда, Університет імені Яна Кохановського в Кельцах, Мукачівський державний університет. - Мукачево : Вид-во МДУ, 2020. - 357 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp. - slo. - англ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА868225 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
12.

Інноваційні практики освітньої діяльності для особистісного і професійного розвитку фахівців на початку XXI століття : [колект. монографія] / Н. М. Авшенюк, Г. В. Товканець, Н. Г. Ничкало, П. Демень, О. Г. Коваленко, Н. С. Ліба, Ю. Матульчік , Т. І. Молнар, М. П. Оліяр, Н. О. Постригач, Є. Саболч, О. С. Товканець, М. В. Горват, В. І. Кобаль, М. І. Кузьма-Качур, Н. В. Лалак, Т. М. Мочан, Я. Пилинський, Г. І. Рего, Л. М. Фенчак, С. Ю. Човрій, М. С. Ліпчей; ред.: Н. М. Авшенюк, Г. В. Товканець; Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна, Мукачівський державний університет. - Ужгород : РІК-У, 2023. - 355 c. - Бібліогр.: с. 329-351 - укp. - пол. - англ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 + Ч33(4УКР)64

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА869197 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
13.

Освіта і формування конкурентоспроможності фахівців в умовах євроінтеграції : зб. тез доп. за матеріалами VII Міжнар. наук.-практ. конф., 26-27 жовт. 2023 р. / ред.: Т. Д. Щербан, В. В. Гоблик, Г. В. Товканець, В. І. Кобаль, Т. І. Молнар, М. В. Горват, Т. М. Мочан, Л. М. Фенчак; Мукачівський державний університет, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна, Національна академія педагогічних наук України, Пряшівський університет, Карловий університет, Науковий університет імені Етвеша Лоранда, Вища лінгвістична школа, Університет імені Яна Кохановського, "Utena College", державний університет, Мукачівський державний університет, "Освіта і формування конкурентоспроможності фахівців в умовах євроінтеграції", міжнародна науково-практична конференція. - Мукачево : Вид-во МДУ, 2023. - 449 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp. - англ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА869316 Пошук видання у каталогах НБУВ 


 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського