Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (19)
Пошуковий запит: (<.>A=Хмельовський О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
Категорія:    
1.

Хмельовський О.  
Теорія образотворення / О. Хмельовський; ред.: В. Штинько. - Луцьк : Луц. держ. техн. ун-т, 2000. - 507 c. - Бібліогр.: 335 назв. - укp.

На основі аналізу світоглядних ідей мислителів минулого та сучасності, об'ємного знакового іконографічного матеріалу єгипетської та української культур досліджено національні "картини Світу" як втілення ідеї "за образом Божим". Запропоновано погляд на Світ як на систему взаємодії архетипних чинників: мови, середовища та діяльності, що творять національний образ ідеї. На підставі методики дизайнерського та проектно-морфологічного підходу, в контексті взаємодії онтологічного (ідеї) та екзистенційного (образу), розроблено теорію образотворення: її принципи та аспекти, що закладають основи нової світоглядної системи як синтезу науки, мистецтва, релігії, філософії та практики життєдіяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю3(4УКР)6 + Ю224.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА606541 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Хмельовський О.  
Теорія образотворення. Кн. 5. Композиція / О. Хмельовський. - Луцьк : Луц. держ. техн. ун-т, 2005. - 408 c. - (Образотворення). - укp.

Розкрито континуальну, унітронну та фізичну сутність вакууму. Розглянуто питання інтеграції двох теорій - образотворення та фізичного вакууму на шляху до створення фундаментального вчення про вакуум як композицію, взаємодії протокомпозиції та композиції. Описано метод пізнання фундаментальної даності на основі композиційного аналізу і синтезу, універсальна природа якого допомагає використовувати його також як метод проектування та дизайнерського програмування середовища життя людства. Висвітлено інверсійний вплив людини на матрицю вакууму.

Раскрыты континуальная, унитронная и физическая сущность вакуума. Рассмотрены вопросы интеграции двух теорий - образосозидания и физического вакуума на пути к созданию фундаментального учения о вакууме как композиции, взаимодействия протокомпозиции и композиции. Представлен метод познания фундаментальной данности на основе композиционных анализа и синтеза, универсальная природа которого позволяет использовать его также как метод проектирования и дизайнерского программирования среды жизни человечества. Изучено инверсионное влияние человека на матрицу вакуума.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю212 + Ю224.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: В345834 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Хмельовський О.  
Фундаментальна даність композиції - основа теорії дизайнування / О. Хмельовський // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2005. - № 3. - С. 245-258. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Досліджено композицію - фундаментальну даність в природі, яка обумовлює всі явища та процеси середовища життя, є основою світогляду майбутнього та закладає базу наукового композиційного мислення з метою формування єдиної теорії образу, єдиного методу фундаментальних досліджень, а також конкретного дизайн-проектування та дизайн-програмування.

Продолжено исследование композиции - фундаментальной данности в природе, обусловливающей все явления и процессы жизненной среды, являющейся основанием мировоззрения будущего человека и закладывающей базис научного композиционного мышления с целью формирования единой теории образа, единого метода фундаментальных исследований, а также конкретного дизайн-проектирования и дизайн-программирования.

Research of composition - fundamental given is continued in Nature, which stipulates all phenomena and processes of environment of life, is basis of world view of the future and mortgages the base of scientific composition thought with the purpose of forming of unique theory of appearance, unique method of fundamental researches, and also concrete design-planning and design-programming.


Ключ. слова: закон, буття, композиція, графіка, Інфополе, образологіка, дизайн
Індекс рубрикатора НБУВ: Ж182 + Щ100.50 + Ю814

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Хмельовський О. М. 
Вступ у дизайн. Основи проектування систем життя : Прогр. експерим. навч. курсу і конспект. виклад основ. тем / О. М. Хмельовський. - Луцьк : Луц. держ. техн. ун-т, 2002. - 208 c. - Бібліогр.: 28 назв. - укp.

Наведено результати системного дослідження середовища методом композиції на підставі образологічного підходу. Висвітлено світоглядні основи дизайну. Проаналізовано дизайн як мету і спосіб гармонізації систем життя людини і суспільства. Описано модель формування готовності дизайнерів до проектування. Розглянуто дизайн як проектну діяльність. Розкрито чинники гармонійного формовияву культури, яка є критерієм проектування форм життя.

Приведены результаты системного исследования среды методом композиции на основе образологического подхода. Изложены мировоззренческие основы дизайна. Проанализирован дизайн как цель и способ гармонизации систем жизни человека и общества. Описана модель формирования готовности дизайнеров к проектированию. Рассмотрен дизайн как проектная деятельность. Раскрыты факторы гармонического формопроявления культуры, которая является критерием проектирования форм жизни.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ129.05я73-2 + Ж182я73-2

Шифр НБУВ: ВА627814 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Хмельовський О.  
Теорія образотворення. Кн. 2, 3. Образологіка системи бог і Бог (кн. 2); Категорія образу (кн. 3) / О. Хмельовський. - Луцьк : Луц. держ. техн. ун-т, 2002. - 352 c. - (Цикл "Образотворення"). - укp.

У контексті методології образотворення, на підставі узагальнення літературних джерел, дослідів метафізичної (духовної) компоненти слів української мови, а також інших джерел, що відображають логічну та образну суть пізнання Світу українським та іншими народами, досліджено Азбуку - універсальну знакову систему, кожен знак якої є образом системи слова Бог, що було На початку, та план (ідею) саморозгортання системи Слово бог і, яке було споконвіку. Вперше на такому рівні розкрито таємну суть Божественної Азбуки, успадкованої праукраїнцями від орійців у формі символічно-образної інформаційно-енергетичної системи поєднання Числа, Слова, Знаку та Символу на грунті українського світовідчуття Часу та Простору. Розглянуто систему Слово бог і Бог як мету, форму та засіб образотворення Світу.

В контексте методологии создания образа, на основе обобщения литературных источников, экспериментов метафизической (духовной) компоненты слов украинского языка, а также других источников, отображающих логическую и образную сущность познания Света украинским и другими народами исследована Азбука - универсальная знаковая система, каждый знак которой является образом системы слова Бог, что было Вначале, и Плана (Идеи) саморазворачивания системы Слово бог и, которое было изначально. Впервые на таком уровне раскрыта тайная сущность Божественной Азбуки, унаследованной праукраинцами от орийцев в форме символично-образной информационно-энергетической системы объединения Числа, Слова, Знака и Символа, основанной на украинском светоощущении Времени и Пространства. Рассмотрена система Слово бог и Бог как цель, форма и средство создания образа Света.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю223.31+Ю224.22+Ю215.1+А4+Э242.1+Ю3(4УКР)6+Ш100.1

Шифр НБУВ: В345834/2, 3 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Хмельовський О.  
Графіка й основи графічного мистецтва : Навч. посіб. Кн. 1 / О. Хмельовський, С. Костукевич. - Луцьк : Луц. держ. техн. ун-т, 2003. - 160 c. - Библиогр.: 34 назв. - укp.

Розкрито загальні засади графіки та графічного мистецтва, проаналізовано його закономірності та наведено вимоги до формотворення. Описано зображальні засоби графіки, їх первинні елементи, об'єктивні властивості. Висвітлено хімічний та механічний способи виготовлення офортів.

Раскрыты общие основы графики и графического искусства, проанализированы его закомерности и приведены требования к формосозиданию. Описаны изобразительные средства графики, их первичные элементы, объективные свойства. Освещены химический и механический способы изготовления офортов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ15я73

Шифр НБУВ: В347174 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Хмельовський О. М. 
Вступ у дизайн: Основи проектувальних систем життя: Курс лекцій / О. М. Хмельовський; Міжнар. акад. фундамент. основ буття. - 2-е вид., доповн. й переробл. - Луцьк : Волин. мистец. агенція "Терен", 2004. - 208 c. - Бібліогр.: 35 назв. - укp.

Викладено основи дизайну, образотворення та функціонального проектування середовища. Розглянуто сучасні фундаментальні засади знань про світобудову, результати досліджень членами Міжнародної Академії фундаментальних основ буття теорії фізичного вакууму та їх втілення в суспільну практику. Висвітлено новітні фундаментальні знання методики спеціального проектування, що базується на системному підході, аналізі та синтезі понять і складових композиції.

Охарактеризованы вопросы основ дизайна, создания образов и функционального проектирования среды. Рассмотрены современные фундаментальные основы знаний о мироздании, результаты исследований членами Международной Академии фундаментальных основ бытия теории физического вакуума и их воплощение в общественную практику. Освещены новейшие фундаментальные знания методики специального проектирования, которая базируется на системном подходе, анализе и синтезе понятий и составляющих композиции.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж182 я73-2 + Щ129.0 я73-2 + Ю814 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА653789 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Хмельовський О.  
Композиція - фундаментальний стан вакууму, метод пізнання, образотворчості та формування середовища життя / О. Хмельовський // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2004. - № 3. - С. 158-166. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Вперше зроблено інформаційний прорив у створенні наукової бази для формулювання основ буття - ZакоNу* та фундаментального методу його пізнання. Зроблено висновки про образологічну суть знаків Закону для формування знань про буття як про фундаментальні стани композиції, що закладає науковий базис для дизайн-проектування й програмування майбутнього інформаційного суспільства - життя в Законі.

Впервые создан информационный прорыв в создании научной базы для формулирования основ бытия - ZакоNа и фундаментального метода его познания. Обоснована образологическая сущность четырех знаков Закона - б, о, г, і - для формирования знаний о бытие как о фундаментальных состояниях композиции, что устанавливает научный базис для дизайн-проектирования и программирования будущего информационного общества - жизни в Законе.

An informative breach in creation of scientific base for formulation of bases of life is first created - Zakona and fundamental method of his cognition. Obrazologycheskaya essence of four signs of Law is grounded - б, о, г, і - for forming of knowledges at life as about the fundamental states of composition, that sets a scientific base for design-planning and programing of future informative society - life in Law.


Ключ. слова: буття, композиція, вакуум, метод, образологіка, Закон
Індекс рубрикатора НБУВ: Ю212.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Хмельовський О. М. 
Проектування ідей теорії українського дизайну [Електронний ресурс] / О. М. Хмельовський // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2006. - № 2. - С. 44-66. - Бібліогр.: 14 назв. - укp. - Режим доступу: /articles/2006/

Досліджено сучасні тенденції в теорії та практиці українського дизайну як сфері проектного мистецтвознавства, світоглядні та практичні засади української національної ідеї та її дизайнерського змісту в контексті понять національної форми, увиразнено типологію форм способу життя українців. Зроблено висновки щодо завдань українського дизайну та формування готовності дизайнерів працювати над українським стилем життя.

Исследованы имеющиеся тенденции в теории и практике украинского дизайна как сфере проектного искусствоведения, мировоззренческие и практические основы украинской национальной идеи и ее дизайнерского содержания в контексте понятий национальной формы, придана выразительность типологии форм образа жизни украинцев. Сделаны выводы относительно задач украинского дизайна и формирования установки дизайнеров работать над украинским стилем жизни.

Are explored present tendencies in a theory and practice of the Ukrainian design as to the sphere of project study of art, world view and practical bases of the Ukrainian national idea and its designer maintenance in the context of notions of nationalform, expressiveness of tipologii forms as way life of Ukrainians is given, principles of creation way life by Ukrainians are grounded, conclusions are done in relation to forming of setting designers to work above the Ukrainian lifestyle and conclusionsin relation to the tasks of the Ukrainian design.


Ключ. слова: проектне мистецтвознавство, світогляд, ідентифікація, стиль, образ життя та його види, принципи життя українців, національна форма, українська ментальність, первені, стиль свободи
Індекс рубрикатора НБУВ: Ж182(4УКР) + Щ129.053(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Хмельовський О. М. 
Графічний дизайн : навч. посіб. / О. М. Хмельовський. - Луцьк : Терен, 2008. - 160 c. - Бібліогр.: с. 157-159. - укp.

Надано загальні відомості про дизайн об'єктів середовища. Показано місце графічних об'єктів середовища у системі візуальної комунікації. Охарактеризовано процес проектування, визначено складові частини проекту. Проаналізовано особливості проектування фірмового стилю. Увагу приділено завданням дизайнера-графіка. Розкрито зміст понять візуальних комунікації, стимулів і текстів, візуаліста.

Даны общие сведения о дизайне объекта среды. Показано место графических объектов среды в системе визуальной коммуникации. Охарактеризован процесс проектирования, определены составные части проекта. Проанализированы особенности проектирования фирменного стиля. Внимание уделено основным задачам дизайнера-графика. Раскрыто содержание понятий визуальных коммуникаций, стимулов и текстов, визуалиста.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж182 я73-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА713413 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського