Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (7)
Пошуковий запит: (<.>A=Цина А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14

      
Категорія:    
1.

Цина А. Ю. 
Особистісно орієнтована професійна підготовка майбутніх учителів технологій: теоретико-методичний аспект : монографія / А. Ю. Цина; Полтав. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Полтава, 2011. - 355 c. - Бібліогр.: 297 назв. - укp.

Проаналізовано педагогічну проблему особистісно орієнтованої професійної підготовки (ПП) вчителя технологій. Розглянуто питання підвищення рівня мотивації у ПП, особистісно-професійного розвитку (ОПР), вивчення, пояснення, прогнозування та подолання криз і відхилень у професійному становленні особистості майбутнього вчителя технологій. Визначено успішність оволодіння кваліфікацією за умов вільного вибору освітніх траєкторій та подолання тривожних відчуттів безпорадності та небезпеки. Увагу приділено проблемам діагностики ОПР, прийняття управлінських рішень з використанням робочих діагностичних методик.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.223.7 + Ж6р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА739834 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Цина А. Ю. 
Теорія і методика особистісно орієнтованої професійної підготовки майбутнього вчителя технологій : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / А. Ю. Цина; Ін-т педагогіки НАПН України. - К., 2011. - 40 c. - укp.

Здійснено психолого-педагогічне обгрунтування, розробку та перевірку ефективності теоретичної концепції, експериментальної моделі та методики особистісно орієнтованої професійної підготовки майбутніх вчителів технологій. Визначено методологічні та теоретичні засади особистісно орієнтованої професійної підготовки майбутнього вчителя технологій. Розроблено концептуальні підходи до обгрунтування поняттєво-категоріального апарату дослідження проблеми особистісно орієнтованої професійної підготовки майбутніх вчителів технологій. Теоретично обгрунтовано та побудовано модель поетапної особистісно орієнтованої професійної підготовки майбутнього вчителя технологій, охарактеризовано та систематизовано професійно важливі види педагогічної діяльності та компетентності. Розкрито багатофункціональність педагогічних технологій забезпечення особистісно орієнтованої професійної підготовки майбутнього вчителя технологій. Визначено структурні компоненти, критерії, показники та рівні професійної готовності майбутніх вчителів технологій, узгоджені з рамкою кваліфікацій європейського простору вищої освіти, й апробовано методику їх діагностики. Розроблено методики формування навчально-професійної самостійності, саморегуляції й адаптації майбутніх вчителів технологій. Здійснено дослідно-експериментальну перевірку ефективності змодельованої методики поетапної особистісно орієнтованої професійної підготовки майбутнього вчителя технологій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ч489.511.223.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА386124 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Цина А. Ю. 
Становлення соціального партнерства та соціального діалогу в галузі охорони праці України / А. Ю. Цина // Пробл. охорони праці в Україні. - 2012. - Вип. 24. - С. 117-122. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто мету, принципи, тристоронню структуру суб'єктів соціального партнерства в галузі охорони праці. Проаналізовано рівні здійснення соціального діалогу з охорони праці на підприємствах, в організаціях та установах.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-648 + Ф72(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70736 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Цина А. Ю. 
Дослідно-експериментальна перевірка ефективності особистісно орієнтованої професійної підготовки майбутніх учителів технологій / А. Ю. Цина // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 3. - С. 264-272. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Наведено результати перевірки ефективності теоретичної концепції, експериментальної моделі та методики особистісно орієнтованої професійної підготовки майбутніх учителів технологій. Виявлено динаміку адаптації студентів до навчально-професійної діяльності, зростання рівнів професійних комптентностей відповідно до опрацьованого навчального навантаження з професійно орієнтованих дисциплін у кредитах ЄКТС.

Представлены результаты проверки эффективности теоретической концепции, экспериментальной модели и методики личностно ориентированной профессиональной подготовки будущих учителей технологии. Выявлена динамика адаптации студентов к учебно-профессиональной деятельности, возрастания уровней профессиональных компетентностей соответственно проработанной учебной нагрузке по профессионально-ориентированным дисциплинам в кредитах ЕКТС.

Results of checking the efficiency of the theoretical concept, experimental model and technique personally focused on the vocational training of the future technology teachers are presented. Increases of levels of professional competence according to the worked academic load on the professional-focused disciplines in credits ЕCТS are revealed dynamics of adaptation of students to educational-professional work.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.223.7 + Ч489.518.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Цина А. Ю. 
Розвиток поглядів А. Макаренка на роль праці в школі / А. Ю. Цина, П. П. Артющенко // Педагогіка і психологія. - 1998. - № 1. - С. 147-152. - укp.

Раскрыты взгляды А. С. Макаренко на сущность труда в школе, зависимость воспитательной ценности труда от его характера. Определены трудовые принципы и формы детского производства и руководства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-213 + Ч421.266

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Цина А. 
Модель особистості вчителя технологій як засіб пояснення і прогнозування професійної підготовки майбутніх фахівців / А. Цина // Молодь і ринок. - 2010. - № 11. - С. 98-105. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

З метою одержання пояснення структури та функціонування професійно-значущих складових особистості фахівця та прогнозування можливостей його професійного розвитку актуалізовано моделювання особистості майбутнього спеціаліста як одного з етапів розробки їх особистісно орієнтованої професійної підготовки. Розглянуто модель сфер особистісного розвитку професійно значущих якостей учителя (майже особистісний, егоцентричний, групоцентричний, гуманістичний, духовний) та їх характеристики. Стверджено, що зміни особистісно-смислових рівнів супроводжуються кризами зростання на кожному витку, коли відбувається ломка попередніх смислових утворень особистості, яка зовнішньо виявляється у відмові від існуючих цінностей, з присвоєнням особистістю у другій фазі змін нових смислових рівнів, що сприяє стабілізації та продуктивному розвитку особистості. Підсумовано, що таку модель можна використати для перетворення її даних на конкретні заходи навчально-виховного процесу.

С целью получения объяснения структуры и функционирования профессионально значимых составляющих личности специалиста и прогнозирования возможностей его профессионального развития актуализировано моделирование личности будущего специалиста. Рассмотрена модель сфер личностного развития профессионально значимых качеств учителя (почти личностный, эгоцентричный, группоцентричний, гуманистический, духовный) и их характеристики. Утверждается, что изменения личностно-смысловых уровней сопровождаются кризисами роста на каждом витке, когда происходит ломка предыдущих смысловых образований личности, которая внешне проявляется в отказе от существующих ценностей, с присвоением личностью во второй фазе изменений новых смысловых уровней, что ведет к стабилизации и продуктивному развитию личности. Подытожено, что представленная модель может быть использована для преобразования ее данных в конкретные мероприятия учебно-воспитательного процесса.

In the article the features of construction of model of a teacher of technologies are examined with the purpose of decision of practical tasks of increasing the efficiency of the personally oriented professional training of future teachers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.223.7 + Ч489.518.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Цина А. 
Педагогічні технології підвищення рівня мотивації соціальної безпеки особистості у професійній підготовці майбутнього вчителя / А. Цина // Молодь і ринок. - 2012. - № 9. - С. 35-41. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Розкрито рушійні сили особистісно орієнтованої професійної підготовки майбутнього вчителя на підставі визначення доцільних принципів і підходів в існуючих структурних концепціях мотивації особистості, що обумовлює теоретичне значення розробки педагогічних технологій підвищення рівня мотивації соціальної безпеки особистості у професійній підготовці.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.350.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Цина А. Ю. 
Законодавчі та нормативно-правові засади охорони праці в галузі освіти / А. Ю. Цина // Постметодика. - 2012. - № 5. - С. 2-7. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто законодавчі і нормативно-правові засади управління охороною праці в галузі освіти. Констатовано, що сучасний стан охорони праці в навчально-виховних закладах потребує оптимізації заходів щодо покращання стану безпеки, гігієни праці та освітнього середовища. Наведено класифікацію Державних нормативно-правових актів з охорони праці за кодами видів економічної діяльності. Висвітлено основні положення Концепції загальнодержавної цільової програми покращання стану безпеки, гігієни праці та виробничого середовища, де названо шляхи розв’язання цієї проблеми: узгодження нормативно-правової бази у сфері охорони праці на підприємствах; використання передового вітчизняного та зарубіжного досвіду з питань покращання умов і безпеки праці.

Рассмотрены законодательные и нормативно-правовые основы управления охраной труда в области образования. Констатировано, что современное состояние охраны труда в учебно-воспитательных заведениях требует оптимизации мероприятий по улучшению состояния безопасности, гигиены труда и образовательной среды. Приведена классификация государственных нормативно-правовых актов по охране труда по кодам видов экономической деятельности. Освещены основные положения Концепции общегосударственной целевой программы улучшения состояния безопасности, гигиены труда и производственной среды, названы пути решения этой проблемы, в частности: согласование нормативно-правовой базы в сфере охраны труда на предприятиях; использование передового отечественного и зарубежного опыта по вопросам улучшения условий и безопасности труда.

Legislative and regulatory beginnings of ensuring the guaranties of keeping health and working capacity of all subjects of vocational and educational activities are considered. The ways of forming social partnership and dialogue, international standards, guidelines and conventions on labor protection, legistative and regulatory acts and objective programs on labor protection in the field of education are analyzed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР) н6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14603 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Цина А. Ю. 
Шляхи забезпечення охорони праці в структурі соціальної відповідальності / А. Ю. Цина // Проблеми охорони праці в Україні. - 2013. - Вип. 26. - С. 109-117. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто аспекти охорони праці як невід'ємної складової соціальної відповідальності. Визначено основні принципи соціальної відповідальності. Проаналізовано міжнародні норми соціальної відповідальності та вимоги до забезпечення охорони праці в структурі соціальної відповідальності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)248

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70736 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Цина А. Ю. 
Сприйняття працівниками інформації з охорони праці залежно від індивідуальних особливостей уваги, осмислення та запам'ятовування / А. Ю. Цина, В. С. Осіпова // Проблеми охорони праці в Україні. - 2014. - Вип. 28. - С. 131-138. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто особливості сприйняття працівниками інформації з охорони праці. З'ясовано залежність сприйняття навчального матеріалу з охорони праці від індивідуальних особливостей уваги. Проаналізовано психолого-педагогічні умови осмислення та закріплення інформації з охорони праці в пам'яті працівника.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)248

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70736 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Цина А. Ю. 
Ідентифікація небезпечних чинників та оцінювання ризиків на виробництві / А. Ю. Цина, А. О. Зелененко, Н. С. Костенко // Проблеми охорони праці в Україні. - 2015. - Вип. 30. - С. 109-120. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Визначено способи ідентифікації небезпечних та шкідливих чинників в умовах виробництва. Охарактеризовано методологічні підходи до аналізу та оцінювання ризиків. Обгрунтовано шляхи оцінювання ризиків на рівнях виробничих підрозділів та окремих осіб і робочих місць на об'єктах виробництва.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)300-648

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70736 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Трудове навчання та креслення у контексті сучасних інновацій: теоретико-методичні аспекти : колект. монографія / Н. В. Вовк, І. С. Голіяд, Д. Е. Кільдеров, Ю. С. Кулінка, О. Д. Літковець, Т. О. Олефіренко, Н. В. Симонович, А. Ю. Цина, Т. Ю. Чернова, Л. О. Чистякова; ред.: О. Д. Літковець. - Рівне : О. Зень, 2018. - 408 c. - укp.

Розглянуто теоретико-методичні аспекти вивчення трудового навчання та креслення у контексті сучасних інновацій у загальноосвітніх та вищих навчальних закладах. Обгрунтовано понятійний апарат проблеми дослідження та розкрито особливості використання сучасних методик у навчанні учнів на уроках трудового навчання та креслення і підготовці майбутнього вчителя трудового навчання та технологій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р + Ж6 р + Ч311.266

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС65432 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Полтавська школа етнодизайну : [колект. монографія] / М. І. Степаненко, Є. А. Антонович, В. Г. Бутенко, В. П. Тименко, А. Ю. Цина, М. М. Близнюк, О. О. Титаренко, А. М. Хлопов, А. О. Улько, В. М. Титаренко, Л. О. Гриценко, Л. М. Страшко, В. П. Титаренко, Ю. А. Срібна, О. В. Кудря, С. М. Шпортюк, Т. М. Борисова, Н. С. Орлова, Н. О. Свиридюк, О. Г. Козирод; ред.: В. П. Титаренко. - Полтава : Астрая, 2020. - 211 c. - укp.

Досліджено національні форми українського мистецтва, питання формування естетичної свідомості та діяльності особистості засобами дизайн-середовища. Викладено питання становлення системи українського національного дизайну і дизайн-освіти. Висвітлено історію та перспективи розвитку Карпатської школи етнодизайну, Полтавського краєзнавчого музею імені В. Кричевського, виставкову діяльність Івано-Франківського обласного краєзнавчого музею. Наведено відомості про рослинний світ Національного природного парку "Гуцульщина", семантичні та графічні особливості гуцульської та полтавської писанок. Розглянуто традиції вишивального мистецтва українців: гуцульської і полтавської вишивки. Проаналізовано художньо-стилістичні особливості килимів Полтавщини та Івано-Франківщини, автентичні традиції української народної кухні Гуцульщини та Полтавщини.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ12 р(4УКР-4ПОЛ)6 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА848511 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Підготовка вчителя трудового навчання в контексті оновлення професійних і освітніх стандартів : колект. монографія / В. В. Стешенко, Л. Г. Хаєт, С. Я. Астрейко, Т. О. Доля, В. В. Рацлав, Ю. С. Кулінка, С. В. Борисова, В. Г. Вихор, О. А. Кітова, С. О. Чернишов, Н. О. Нагорна, А. Ю. Цина, В. М. Бойчук, В. О. Уманець, Ю. Є. Перинський, М. О. Демченко, О. П. Аматьєва, М. С. Янцур, М. С. Корець, М. П. Копельчак, Н. М. Титова; ред.: В. В. Стешенко; Державний вищий навчальний заклад "Донбаський державний педагогічний університет". - Слов'янськ : Вид-во Б. І. Маторіна, 2021. - 243 c. - Бібліогр. в кінці гл. - укp.

Висвітлено проблеми професійного розвитку вчителя трудового навчання в контексті оновлення професійних і освітніх стандартів. Трудове навчання розглянуто як детермінанту професійної підготовки майбутнього вчителя трудового навчання, розкрито окремі аспекти його компетентнісного потенціалу та інноваційні технології професійного розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ч489.511

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА852030 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського