Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)
Пошуковий запит: (<.>A=Чернякова Ж$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Чернякова Ж. Ю. 
Інтернаціоналізація освітнього простору старшої школи Великої Британії : монографія / Ж. Ю. Чернякова; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С. Макаренка. - Суми : Мрія, 2013. - 199 c. - Бібліогр.: с. 127-159 - укp.

Проаналізовано процес інтернаціоналізації освітнього простору старшої школи Великої Британії. З'ясовано теоретичні засади, встановлено етапи та пріоритетні завдання розвитку інтернаціоналізації європейського освітнього простору. Визначено нормативні та змістовно-процесуальні засади інтернаціоналізації освітнього простору старшої школи Великої Британії, конкретизовано сучасні підходи до вдосконалення професійної підготовки британського вчителя за умов інтернаціоналізації. Надано рекомендації щодо використання прогресивного британського досвіду в сучасній Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4ВЕЛ)7 ж

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА768008 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Коваленко Н. В. 
Соціальна робота в пенітенціарній системі України : навч. посіб. / Н. В. Коваленко, О. Б. Кривонос, Ж. Ю. Чернякова, І. А. Чистякова; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С. Макаренка. - Суми : Мрія, 2014. - 247 c. - укp.

Охарактеризовано соціальну роботу із засудженими й бувшими засудженими. Розглянуто характерні ознаки різних категорій засуджених, а також осіб, звільнених з місць позбавлення волі, й методичні прийоми їх ефективного подолання. Викладено основні форми, методи, засоби, технології роботи із різними категоріями засуджених. Увагу приділено історії і теорії розвитку соціальної роботи в пенітенціарних закладах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х884.9(4УКР)02 я7 + С40(4УКР) я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА776491 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Чернякова Ж. Ю. 
Інтернаціоналізація освітнього простору старшої школи Великої Британії : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Ж. Ю. Чернякова; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С. Макаренка. - Суми, 2012. - 20 c. - укp.

З'ясовано теоретичні, нормативно-правові, змістово-процесуальні та професійно-педагогічні засади інтернаціоналізації освітнього простору старшої школи Великої Британії. Визначено можливості використання прогресивного британського досвіду в аспекті досліджуваної проблеми в Україні. Виявлено стан розроблення проблеми дослідження й охарактеризовано його поняттєво-термінологічний апарат, виокремлено етапи та визначено напрями розвитку інтернаціоналізації європейського освітнього простору. Охарактеризовано нормативні та змістово-процесуальні засади інтернаціоналізації освітнього простору старшої школи Великої Британії, виокремлено сучасні підходи до вдосконалення професійної підготовки британського вчителя за умов інтернаціоналізації. Визначено нормативну базу інтернаціоналізації освітнього простору старшої школи України, окреслено можливості використання прогресивного досвіду Великої Британії в аспекті досліджуваної проблеми в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч34(4ВЕЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА391143 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Чернякова Ж. 
Інтернаціоналізація інституційного освітнього простору Великої Британії / Ж. Чернякова // Порівнял.-пед. студії. - 2014. - № 1. - С. 48-55. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Визначено та проаналізовано стратегії інтернаціоналізації інституційного освітнього простору Великої Британії. Надано характеристику міжнародної, програмної й організаційної стратегій інтернаціоналізації на рівні навчального закладу. Розглянуто ключові компоненти та встановлено пріоритетні напрями зазначених стратегій.

Проанализированы стратегии интернационализации институционального образовательного пространства. Охарактеризована международная стратегия интернационализации на уровне учебного заведения. Осуществлен анализ программной и организационной стратегии интернационализации институционального образовательного пространства. Выяснены ключевые компоненты и приоритетные направления указанных стратегий. Раскрыты задачи интернационализации институционального образовательного пространства в контексте определенных стратегий.

Analyzes the internationalization strategies of institutional educational space. The characteristic of the international strategy of internationalization at institutional level. The analysis program and institutional internationalization strategies of institutional educational space.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4ВЕЛ)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100365 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Чернякова Ж. 
Інтернаціоналізація європейського освітнього простору / Ж. Чернякова // Порівнял.-пед. студії. - 2013. - № 4. - С. 125-131. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Охарактеризовано етапи розвитку та окреслено пріоритетні завдання інтернаціоналізації європейського освітнього простору. Проведено аналіз нормативних офіційних документів з цього питання.

Рассмотрены основные этапы развития интернационализации европейского образовательного пространства (ЕОП). Выделены основные этапы развития интернационализации ЕОП: в течение первого этапа наблюдается усиление интереса к интернационализации образования; на этапе активизации сотрудничества на международном и европейском уровнях утвержден ряд образовательных документов, которые продолжают расширять границы международного образования и признают интернационализацию ключевым вектором трансформации образования; на этапе многоуровневой координации и интеграции в рамках Лиссабонского соглашения признаны ключевые направления интернационализации европейского образовательного пространства, в т. ч. внедрение европейских гуманистических ценностей, обеспечение конкурентоспособности европейских стран, совершенствование профессионально-педагогической подготовки учителей Европы в контексте интернационализации. Проанализированы нормативные официальные документы по проблемам интернационализации образования. Определены приоритетные задачи развития интернационализации европейского измерения образования.

The entry of Ukraine into the global and European educational space leads to a qualitative transformation of education in line with the international development tendencies. The internationalization of education is a priority vector of current educational policy in Europe and the world. Spreading the process of internationalization of education at all levels of educational space needs the study of the works of foreign authors who characterize the educational space from the Standpoint of multidimensionality and polisubjectivity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100365 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Наскрізна педагогічна практика : навч.-метод. посіб. / А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, О. Б. Кривонос, Н. В. Коваленко, Н. Г. Осьмук, І. І. Проценко, Г. В. Волошко, Ж. Ю. Чернякова; ред.: А. А. Сбруєва; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С. Макаренка. - Суми : Вид-во СумДПУ ім. А.С. Макаренка, 2016. - 319 c. - укp.

Наведено програми навчальних і виробничих практик студентів педагогічних університетів освітньо-кваліфікаційних рівнів "бакалавр" і "магістр" галузі знань 014 Середня освіта (за предметними спеціалізаціями). Визначено цілі та завдання практики, її особливості на кожному з етапів. Подано характеристики вікових особливостей дітей відповідних вікових груп, методики педагогічного діагностування, рекомендації щодо організації ефективної навчальної та позанавчальної роботи, що відповідають завданням сучасної школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.266.69 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА807269 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Чернякова Ж. 
Професійно-педагогічна підготовка вчителя в контексті інтернаціоналізації освітнього простору у Великій Британії / Ж. Чернякова // Наук. вісн. Ін-ту проф.-техн. освіти НАПН України. Проф. педагогіка. - 2019. - № 1. - С. 202-209. - Бібліогр.: 208 назв. - укp.

Аналіз професійно-педагогічної підготовки вчителів у Великій Британії довів, що трансформація освіти відбувається відповідно до вимог європейської політики інтернаціоналізації освітнього простору. На підставі порівняльного та контентного аналізу європейських і британських нормативних документів та регуляторних законів визначено основні підходи до вдосконалення професійної підготовки британського вчителя, готового до роботи в контексті інтернаціоналізації: компетентісний, модернізації змісту професійної підготовки, практико-орієнтований. Реалізація компетентнісного підходу передбачає розробку нових стандартів професійно-педагогічної підготовки британського вчителя на засадах європейських професійних компетентностей, що включають такі складові: європейська ідентичність, європейське знання, мультикультуралізм, європейський професіоналізм, європейська громадянськість, європейська академічна мобільність учителя. Модернізація змісту професійно-педагогічної підготовки британського вчителя здійснюється через збагачення міжнародним виміром базових професійних дисциплін і дисциплін соціально-гуманітарного циклу, введення спецкурсів міжнародного спрямування ("Європейський простір", "Питання педагогіки та Європейський простір в освіті"). Реалізація практико-орієнтованого підходу до вдосконалення професійно-педагогічної підготовки полягає у запровадженні стажувань викладачів у вищих педагогічних закладах Європи, організації педагогічної практики студентів у одному з вищих педагогічних закладів Європи або світу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4ВЕЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74078 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Трансверсальність у професійній підготовці майбутнього фахівця: глобальний, європейський та національний контексти : колект. монографія / М. Бойченко, T. Klochkova, I. Protsenko, А. Сбруєва, K. Shykhnenko, М. Бикова, Ж. Чернякова, Н. Кулик, А. Нечипоренко, І. Чистякова; ред.: М. Бойченко; Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. - Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2023. - 333 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp. - англ.

Окреслено актуальні питання професійної підготовки майбутнього фахівця на засадах трансверсальності у глобальному, європейському та національному контекстах, а саме: роль університету як агента трансверсальності в розбудові освітньо-наукового простору. Описано особливості професійної підготовки докторів філософії у глобальному контексті. Розглянуто проблеми технологізації магістерської підготовки здобувачів освіти, розвиток трансверсальних компетентностей педагогічних кадрів та національні здобутки в галузі неформальної освіти на засадах трансверсальності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311 р30 + Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА865992 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського