Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Шапочкіна О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Шапочкіна О. 
Неформальна освіта: зарубіжний досвід організації / О. Шапочкіна // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2011. - № 1. - С. 122-125. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто зарубіжний досвід організації неформальної освіти у таких країнах, як Нідерланди, Німеччина та Швеція. Визначено поняття "неформальна освіта" у контексті неперервної освіти. Охарактеризовано процесуальне забезпечення неформальної освіти зазначених країн, державну підтримку неформальної освіти, громадянську ініціативу, розвиток форм і закладів неформальної освіти. Підсумовано, що неформальна освіта у зазначених країнах перебуває у постійному розвитку завдяки потужній державній підтримці, ініціативі та активності самих громадян. Особливістю неформальної освіти в цих країнах є те, що вона орієнтована на запити сімей, дітей і молоді.

Рассмотрен зарубежный опыт организации неформального образования в таких странах, как Нидерланды, Германия и Швеция. Определено понятие "неформальное образование" в контексте непрерывного образования. Охарактеризованы процессуальное обеспечение неформального образования указанных стран, государственная поддержка неформального образования, гражданская инициатива, развитие форм и учреждений неформального образования. Подытожено, что неформальное образование в названных странах находится в постоянном развитии благодаря мощной государственной поддержке, инициативе и активности самих граждан. Особенностью неформального образования в этих странах является то, что она ориентирована на запросы семей, детей и молодежи.

We consider the international experience of non-formal education in countries such as Netherlands, Germany and Sweden. The concept of "informal education" in the context of lifelong education. Described procedure to ensure non-formal education of these countries, government support for non-formal education, civic initiative in informal education, development of forms and institutions of informal education. Summed up that non-formal education in the Netherlands, Germany and Sweden is in constant development of strong government support, the initiative and activity of citizens, the feature of non-formal education in these countries is that it focuses on the needs of families, children and youth.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4)70

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Шапочкіна О. В. 
Сучасні тенденції розвитку неформальної освіти майбутніх учителів у Німеччині : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. В. Шапочкіна; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - К., 2012. - 20 c. - укp.

Визначено методологічні засади розвитку неформальної освіти як складової неперервної освіти. Сформульовано визначення поняття "неформальна освіта майбутніх учителів". Вивчено особливості неформальної освіти майбутніх учителів Німеччини, охарактеризовано сучасні тенденції її розвитку: державну підтримку та громадянську ініціативу у процесі розвитку неформальної освіти майбутніх учителів Німеччини, взаємовплив і взаємодоповнення формальної та неформальної освіти у системі професійної освіти учителів Німеччини, варіативність методичного забезпечення реалізації завдань неформальної освіти майбутніх учителів Німеччини. Адаптовано досвід Німеччини з розвитку неформальної освіти у вітчизняну систему неперервної професійної освіти учителів, розроблено відповідні рекомендації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.69 + Ч489.514(4НІМ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА392298 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Miteinander deutsch reden! = Спілкуймось німецькою один із одним! : навч. посіб. / уклад.: О. В. Шапочкіна; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2019. - 190 с. - нім.

Вміщено спеціально дібрані тексти різних жанрів і стилів мовлення, які можуть слугувати предметом обговорення, сприяти формуванню спеціальних умінь вираження власних думок і стимулюють до користування різноманітними мовленнєвими засобами. Порушено такі теми, як: сім'я та сімейні цінності; місце людини у соціумі; культура спілкування; засоби масової інформації; здоров'я; виховання дітей; проблеми професійного навчання; культурні особливості та традиції етносів; наука та технологія; проблеми екології та енергозбереження; загадки минулого і сучасності; етичні проблеми суспільства; проблеми менталітету та інші. Запропоновано різні форми роботи (усні та письмові комунікативні завдання, граматичні вправи різних типів, дискусії, написання есе, тематика рольових ігор, стилістичний аналіз, опис малюнків, дискусії, дебати тощо), покликані створювати у студентів мотиви для комунікації на основі моделювання реальних ситуацій спілкування німецькою мовою.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.24-933.20

Рубрики:

Шифр НБУВ: ІВ226754 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Шапочкіна О. В. 
Типологія категорії стану в германських мовах : монографія / О. В. Шапочкіна; ред.: І. Р. Буніятова; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2022. - 299 c. - Бібліогр.: с. 268-292 - укp.

На засадах історичної лінгвістики описано категорію стану в германських мовах: готській, давньосаксонській, давньоанглійській, давньоверхньонімецькій, давньопівнічній (давньоісландській). Виокремлено інвентар станових пракатегорійних конструкцій гото-скандинавського й західногерманського ареалів. Презентовано шляхи становлення граматичних засобів реалізації станових пракатегорійних конструкцій у давній період розвитку досліджуваних мов. Досліджено сучасні тенденції розвитку категорії стану германських мов. Розглянуто активні станові пракатегорійні конструкції як ядро парадигми. Охарактеризовано асиметричність опозиції станових пракатегорійних конструкцій давньогерманських мов. Досліджено базову структуру давньогерманського речення. Описано семантичну модель станової пракатегорійної конструкції давньогерманських мов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА860545 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського