Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Шуляк М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 43
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Лебедєв А. Т. 
Теоретична оцінка зміни ефективних показників двигуна внутрішнього згоряння при зміні температури навколишнього середовища / А. Т. Лебедєв, Є. І. Калінін, М. Л. Шуляк // Пр. Тавр. держ. агротехнол. ун-ту. - 2011. - Вип. 11, т. 6. - С. 341-348. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

На базі теплового розрахунку двигуна ЯМЗ-236Д-3 проаналізовано вплив температури навколишнього середовища на ефективну потужність і питому витрату палива. Встановлено попередню залежність цих показників від температури навколишнього повітря.


Індекс рубрикатора НБУВ: З365-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69443 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Лебедєв А. Т. 
Планування експерименту при дослідженні впливу зміни ефективного прохідного перерізу соплових отворів розпилювача форсунки дизельного двигуна на потужнісні характеристики МТА, працюючого на альтернативних видах палива / А. Т. Лебедєв, М. Л. Шуляк, Є. І. Калінін // Системи оброб. інформації. - 2011. - Вип. 8. - С. 79-82. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто методику планування експериментальних досліджень під час вивчення впливу коксування форсунок дизельного двигуна, працюючого на альтернативних видах палива, на потужнісно-енергетичні показники машинно-тракторного агрегату. Одержано рівняння регресії, яке встановлює детермінований зв'язок між обертами колінчатого вала двигуна, домішками альтернативного палива до дизельного та зміною ефективного прохідного перерізу соплових отворів розпилювача форсунки з гаковою потужністю машинно-тракторного агрегату. Одержано поверхні відклику, за допомогою яких проаналізовано процеси, які викликані даним зв'язком.


Індекс рубрикатора НБУВ: О354-044.204

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70474 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Шуляк М. Л. 
Підвищення ефективності машинно-тракторних агрегатів з використанням біодизельних палив : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.05.11 / М. Л. Шуляк; Харк. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - Х., 2012. - 20 c. - укp.

Визначено нові залежності тягових показників трактора в складі машинно-трактарного агрегату (МТА), що дозволяють оцінювати технічний стан розпилювачів форсунок двигуна в експлуатації та рекомендувати періодичність технічного обслуговування. Розроблено метод і пристрій прискореного визначення схильності біодизельного палива до коксування соплових отворів розпилювачів форсунок дизеля, що дозволяють істотно скоротити час на ресурсних випробуваннях. Обгрунтовано раціональне співвідношення дизельного і біопалива для МТА на базі універсально-просапного трактора у ході виконання енергоємних (оранка, суцільна культивація) і малоенергоємних (посів, міжрядна обробка) технологічних процесів. Експериментальними дослідженнями міжрядної обробки посівів цукрових буряків агрегатом МТЗ-80 + КОЗР-5,4 встановлено зниження вартості технологічного процесу на 8,7 % на гектар виконаної роботи.


Індекс рубрикатора НБУВ: П072-96

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА389500 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Кузнецова Л. В. 
Иммунологические показатели клеточного и гуморального иммунитета у больных полипозным риносинуитом на фоне круглогодичного аллергического ринита при комплексном лечении Иммодином / Л. В. Кузнецова, М. А. Шуляк, А. В. Юркина, С. Д. Юрьев // Зб. наук. пр. співробітників НМАПО ім. П. Л. Шупика. - 2013. - Вип. 22, кн. 2. - С. 371-379. - Библиогр.: 26 назв. - рус.

На сегодняшний день получены убедительные доказательства нарушений иммунологической недостаточности при полипозном риноситуите (ПР) с круглогодичным аллергическим ринитом (КАР). Цель исследования - повышение эффективности лечения больных ПР с КАР путем исследования трансфер фактора Иммодина. Обследовано 120 больных в динамике лечения. Больные были распределены на 3 группы: первая группа состояла из 30 больных, которые получали аллерген-специфическую иммунотерапию (АСИТ), во вторую группу входили 30 больных, их лечили АСИТ + препарат "Иммодин" и 3 группа (30 больных) лечились только Иммодином. В процессе лечения использованы иммунологические, клинико-лабораторные и статистические методы. У больных ПР с КАР при поступлении на лечение в состоянии ремиссии установлены значительные изменения иммунологических показателей, характеризирующие не только аллергизацию организма, но и аутоиммунную реакцию. Приведены 3 векторограммы. На первой представлены гуморальные факторы системного и местного иммунитета у больных ПР с ЦАР в динамике (до лечения, после лечения и в стадии обострения); во второй - количество. Отмечены субпопуляционный состав, пролиферативная способность к сенсибилизации лимфоцитов в динамике лечения больных ПР с КАР; на третьей векторограмме представлены данные функционального состояния фагоцитирующих клеток (нейтрофилов и моноцитов) у больных ПР с КАР в динамике лечения (степень отклонения от нормы). Выводы: иммунотропная терапия препаратом "Иммодин" АСИТ больных ПР с КАР приводит к нормализации показателей количественной и функциональной активности иммунокомпетентных клеток, способствует повышению функциональной активности T-лимфоцитов периферической крови в реакции бластной трансформации на неспецифические митогены ЛМ и Кон-А, обеспечивает активацию тимус-зависимых супрессоров и хелперов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р682.440.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70307 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Шуляк М. А. 
Влияние препарата "Иммодин" на показатели клеточного иммунитета и циркулирующие иммунные комплексы у больных полипозным риносинуситом с круглогодичным аллергическим ринитом / М. А. Шуляк, А. В. Юркина, А. Г. Кузнецов, Т. Н. Бондаренко, Е. В. Кравченко // Фітотерапія. - 2013. - № 3. - С. 37-40. - рус.

У клінічному плані застосування препарату іммодину сприяло покращенню як суб'єктивної, так і об'єктивної симптоматики серед обстежених хворих поліпозним риносинуїтом з цілорічним алергічним ринітом, що в цілому характеризувалося ліквідацією або зменшенням вираженності, а також ознак загострення хронічного запального процесу. Одержані дані дозволяють вважати патогенетично обгрунтованим і клінічно перспективним включення іммодину до програми лікувальних заходів у хворих поліпозним риносинуїтом з цілорічним алергічним ринітом.

В клиническом плане применение препарата иммодин способствовало улучшению как субъективной, так и объективной симптоматики среди обследованных больных полипозным риносинуитом с круглогодичным аллергическим ринитом, что в целом характеризовалось ликвидацией или уменьшением выраженности, а также признаков обострения хронического воспалительного процесса. Полученные данные позволяют считать патогенически обоснованным и клинически перспективным включение иммодина в программу лечебных мероприятий у больных полипозным риносинуитом с круглогодичным аллергичесим ринитом.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р682.4-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24348 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Шуляк М. Л. 
Вплив коливання швидкості руху машинно-тракторного агрегату на надійність технологічної операції / М. Л. Шуляк, Ю. Ю. Козлов // Системи оброб. інформації. - 2015. - Вип. 7. - С. 77-79. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

При роботі тракторного двигуна в реальній експлуатації агрегатів відбувається зниження ефективної потужності, так як моменти сил опору агрегату, приведені до колінчастого валу двигуна, завжди мають стохастичний характер за частотою і амплітудою. Виявлено режими функціонування трактора на довжині гону з мінімальними непродуктивними витратами.


Індекс рубрикатора НБУВ: О35-01 + П072-9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70474 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Лебедев С. А. 
Комбинированный измеритель буксования и скорости сельскохозяйственных машин на основе РЛС миллиметрового диапазона и датчика Холла / С. А. Лебедев, В. П. Мальцев, Г. И. Хлопов, М. Л. Шуляк // Системи оброб. інформації. - 2015. - Вип. 5. - С. 23-28. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Описанный в работе комбинированный, измерительный комплекс, позволяет провести оценку измерения коэффициента буксования и действительной скорости сельскохозяйственных машин. Это достигается использованием комбинации бесконтактного и контактного измерителей скорости. Для бесконтактного измерения скорости используется гомодинный допплеровский радар, в качестве контактного датчика используется измеритель на основе датчика Холла, который измеряет скорость вращения колес агрегата. Для вычисления коэффициента буксования полученные данные синхронно обрабатываются на ЭВМ. Разработанный комплекс был испытан на двух видах почв с вычислением коэффициента буксования и действительной скорости.


Індекс рубрикатора НБУВ: П072-921 + П072-93

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70474 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Шуляк М. Л. 
Вплив рельєфу несучої поверхні на коливання швидкості руху МТА / М. Л. Шуляк // Пр. Тавр. держ. агротехнол. ун-ту. - 2015. - Вип. 15, т. 3. - С. 149-156. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Вивчено вплив нерівностей грунту на коливання швидкості руху машинно-тракторного агрегату (МТА) під час виконання технологічних операцій рослинництва. Зроблено висновки, що енергетичні спектри або спектральні щільності кутових або лінійних коливань і прискорень дають вичерпну характеристику динамічної системи. За ними визначаються всі параметри плавності ходу, а в лінійній постановці - питання дисперсії та середні квадратичні значення амплітуд коливань і частоти, за яких виникають їх максимальні значення. Вони надають можливість визначити, що є джерелом резонансних коливань системи - збурення або сама система.


Індекс рубрикатора НБУВ: П072-921

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69443 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Калінін Є. І. 
Вплив нестаціонарності гакового навантаження на буксування рушіїв колісного трактора / Є. І. Калінін, М. Л. Шуляк, В. П. Мальцев // Системи оброб. інформації. - 2016. - Вип. 5. - С. 27-30. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто питання впливу нестаціонарності гакового навантаження, прикладеного до колісного трактора за виконання грунтообробного технологічного процесу, на величину та зміну буксування еластичного пневматика. Встановлено, що коливання гакового зусилля спричиняє зміну динамічної частини буксування. На базі розрахунково-математичної моделі визначено, що зі збільшенням амплітуди коливань гакового навантаження динамічний коефіцієнт буксування зростає.


Індекс рубрикатора НБУВ: О342.2-011

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70474 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Шуляк М. А. 
Імунопатогенез поліпозного риносинуситу у поєднанні з цілорічним алергічним ринітом, імунокорекція та імунореабілітація хворих : автореф. дис. ... канд. мед. наук : 14.03.08 / М. А. Шуляк; Нац. мед. ун-т ім. О.О. Богомольця. - Київ, 2016. - 19 c. - укp.

Вивчено особливості сенсибілізації до побутових і грибкових мажорних і мінорних алерген-компонентів у хворих на поліпозний риносинусит (ПР) із цілоричним алергічним ринітом (АР). Досліджено стан імунної системи у хворих на ПР з цілорічним АР і сенсибілізацією до побутових і грибкових мажорних і минорних алерген-компонентов. Встановлено особливості імунних порушень у хворих на ПР з цілорічним АР, що мають сенсибілізацію до мажорних алерген-компонентів, яким проводили алерген-специфичну імунотерапію/сублінгвальну імунотерапію (АСІТ/СЛІТ-терапія) а її поєднання з імодином. Визначено стан імунної системи у хворих на ПР з цілорічним АР, що мають сенсибілізацію до мінорних алерген-компонентів на фоні базисної терапії та її поєднання з імодином. Обгрунтовано доцільність застосування алерген-специфічної й імуномодулюючої терапії препаратом імодин у хворих на ПР з цілорічним АР, що мають сенсибілізацію до мажорних та мінорних алерген-компонентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р682.440.11-5 + Р682.461.011-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА421154 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Шуляк М. Л. 
Определение вектора полного ускорения агрегата на основе экспериментальных ускорений его составных звеньев / М. Л. Шуляк // Системи упр., навігації та зв'язку. - 2016. - Вип. 2. - С. 53-56. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Определение динамических потерь мощности в режиме установившегося движения является актуальной научной задачей. Одним из наиболее приемлемых для мониторинга параметров является ускорение агрегата, так как его определение экспериментальным путем последнее время упростилось вследствие применения датчиков - акселерометров. Разработана методика теоретического определения вектора полного ускорения агрегата на основе полученных экспериментальным путем ускорений контрольных точек его составных звеньев при свободном расположении акселерометров.


Індекс рубрикатора НБУВ: О12-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73223 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Шуляк М. Л. 
Определение компонент ускорения агрегата относительно осей поворота, проходящих через неподвижный аксоид системы / М. Л. Шуляк // Системи упр., навігації та зв'язку. - 2017. - Вип. 1. - С. 78-81. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Рассмотрено сложное движение транспортного агрегата, как системы твердых тел закрепленных на некотором расстоянии друг от друга стационарной связью. Предложена теоретическая модель определения компонент ускорения любой точки тракторного агрегата в ее поступательном движении и трех вращательных движений относительно мгновенных осей поворота. Для экспериментального исследования определены условия расположения акселерометров, относительно центра тяжести трактора (сельскохозяйственной машины).


Індекс рубрикатора НБУВ: О12-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73223 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Шуляк М. Л. 
Обгрунтування вибору поверхні апроксимації для області функціонування транспортного агрегату, що задається радіус-векторами його прискорення / М. Л. Шуляк // Системи упр., навігації та зв'язку. - 2017. - Вип. 2. - С. 64-67. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Моделювання роботи транспортного агрегату за допомогою вектора прискорення дозволяє оцінювати як енергозбереження, так і функціональну стабільність. Одержані експериментальним шляхом радіусвектори прискорення утворюють область функціонування транспортного агрегату, за об'ємом якої можливо порівнювати різні режими роботи агрегату. Апроксимація області функціонування транспортних агрегатів, на основі поверхні другого порядку - еліпсоїда, дозволяє математично досліджувати витрати енергії при роботі агрегату. Проаналізовано різні види еліпсоїдів та обрано найбільш придатний для вирішення поставленої задачі.


Індекс рубрикатора НБУВ: О12-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73223 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Шуляк М. Л. 
Експериментальне дослідження алгоритму керування режимами роботи транспортного агрегату / М. Л. Шуляк, А. Т. Лебедев, М. П. Артьомов, В. П. Мальцев // Системи упр., навігації та зв'язку. - 2017. - Вип. 3. - С. 38-42. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Обгрунтовано режим постійної швидкості, як найкращій з позиції енергозбереження, запропоновано алгоритм керування режимами роботи агрегату та інформаційний комплекс для його реалізації. Проведеними експериментальними дослідженнями встановлено, що функціонування агрегату в режимі, котрий найбільш наближений до постійної швидкості, є найкращим з позиції паливної економічності. Підтверджено вплив зміни маси вантажу на функціональні параметри транспортного агрегату.


Індекс рубрикатора НБУВ: О34-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73223 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Лебедєв А. Т. 
Активна і пасивна робота трактора на транспортних роботах / А. Т. Лебедєв, М. Л. Шуляк // Техн. сервіс агропром., ліс. та трансп. комплексів. - 2017. - № 7. - С. 86-93. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Необхідність розподілу виконуваної трактором роботи на активну (корисну) і пасивну (негативну) дозволяє підвищити ефективність їх використання в аграрному секторі. Доведено, що на транспортних роботах при агрегатуванні трактора з напівпричепом і напівнавісними причепом більш активну роботу має транспортний агрегат з напівнавісними причепом. Для транспортно-технологічних агрегатів змінної маси при безперервному завантаженні / розвантаженні вантажу повна робота рушійної сили трактора при агрегатуванні з напівпричепом не залежить від форми траєкторії руху центру мас вантажу, що перевозиться, а залежить від початкового і кінцевого його положення. На зниження активної роботи транспортного засобу і відповідно на підвищення пасивної роботи істотно впливає нерівномірний його рух внаслідок нестабільності тягової сили трактора і опору його руху. Експериментально підтверджено, що при прямолінійному русі транспортного агрегату ХТЗ-17221+ТСП-16 (маса вантажу - 12 т) на твердій грунтовій дорозі на довженні 1000 м через нерівномірність його руху пасивна робота склала 3,2 МДж (еквівалент 0,07 кг дизельного палива), при русі з підворотами - відповідно 6,4 МДж (0,15 кг дизельного палива).


Індекс рубрикатора НБУВ: П072-91

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101210 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Лебедєв А. Т. 
Основні тенденції розвитку трансмісій колісних тракторів / А. Т. Лебедєв, М. Л. Шуляк, І. О. Шевченко // Техн. сервіс агропром., ліс. та трансп. комплексів. - 2017. - № 8. - С. 107-113. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Наведено аналіз використання трансмісії тракторів з позиції системного підходу. Виявлений принцип вибору найбільш затребуваних тракторів з трансмісіями, які дозволяють найбільш ефективно їх використовувати у конкретному регіоні при цьому враховується не тільки кон'юнктура ринку і пропозиції фірм-конкурентів, але і напрямки господарської діяльності та природно-кліматичні умови. Затребуваність тракторів на світовому ринку зазвичай оцінюється за кількістю моделей які пройшли випробування за останні роки. Виявлено що на світовому ринку найбільш затребувані трактори з трансмісіями діапазонного типу з перемиканням передач під навантаженням в межах діапазону, трансмісіями з синхронізованими коробками зміни передач та коробками з шестернями постійного зачеплення муфт. Одночасно збільшилася кількість випробувань тракторів з гідрооб'ємно-механічними трансмісіями за даний період, що свідчить про підвищення попиту на дані трактори на світовому ринку. Слід зазначити, що на тракторах невеликих і середніх потужностей застосовується переважно трансмісії з синхронізованими коробками передач. На тракторах потужністю 150 - 260 к.с. застосовують безступінчасті двопотокові трансмісії значно частіше, ніж трансмісії з перемиканням передач під навантаженням. На 52 % тракторів потужністю 260 - 400 к.с. відмічено застосування безступінчастих двопотокових трансмісій. В статті проведений аналіз тенденцій розвитку трансмісій колісних тракторів та визначено збільшений попит на світовому ринку, особливо для західноєвропейського регіону на трактори з безступінчастими гідрооб'ємно-механічними трансмісіями фірми Fendt. На ринку України в останні роки відмічено підвищений попит на трактори даної фірми.


Індекс рубрикатора НБУВ: П072.183-3 + О342.2-042.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101210 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Шуляк М. Л. 
Оцінка функціонування сільськогосподарського агрегату за динамічними критеріями / М. Л. Шуляк, А. Т. Лебедєв, М. П. Артьомов, Є. І. Калінін // Техн. сервіс агропром., ліс. та трансп. комплексів. - 2016. - № 4. - С. 218-226. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Наведено аналіз причини виникнення додаткових втрат енергії в режимі сталого руху колісних машин. Зазначений режим супроводжується появою поздовжніх лінійних прискорень, що викликають коливання лінійної швидкості машини, щодо свого середнього значення. Запропоновано розглянути сталий рух МТА, як послідовність розгонів та сповільнень. Аналіз напряму вектора повного прискорення дозволяє стверджувати, що будь-які відхилення цього вектора від осей ординат і аплікат викликають шкідливу роботу і втрату енергії. Залежно від знака проекції, робота вздовж напрямку руху є додатковою втратою енергії, і в той же час умовою динамічної рівноваги. Умовою динамічної рівноваги є рівність по модулю від'ємних і додатних проекцій вектора на вісь абсцис.


Індекс рубрикатора НБУВ: П072-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101210 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Шуляк М. Л. 
Вибір раціонального режиму роботи МТА на основі аналізу еліпсоїда функціонування / М. Л. Шуляк // Інженерія природокористування. - 2016. - № 2. - С. 99-104. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Необхідність проведення оцінки функціонування МТА є однією з важливих задач сучасної науки. З великою ймовірністю можливо стверджувати що, як тягова концепція трактора, так і методи оцінки тягово-динамічних і економічних властивостей потребують змін в умовах сучасного тракторобудування. Особливу актуальність ці питання набувають при оцінці тягових параметрів закордонних тракторів великої енергонасиченості. Звичайні тягові випробування не дають можливості оцінити потенційні можливості тракторів бо реалізувати потужність двигуна через рушії енергонасиченого трактора дуже важко. Сталий режим руху супроводжується появою поздовжніх лінійних прискорень, що викликають коливання лінійної швидкості машини, щодо свого середнього значення. Запропоновано розглянути сталий рух МТА, як послідовність розгонів та сповільнень. Аналіз напряму вектора повного прискорення дозволяє стверджувати, що будь-які відхилення цього вектора від осей ординат і аплікат викликають шкідливу роботу і втрату енергії. Залежно від знака проекції, робота вздовж напрямку руху є додатковою втратою енергії, і в той же час умовою динамічної рівноваги. Умовою динамічної рівноваги є рівність по модулю від'ємних і додатних проекцій вектора на вісь абсцис. Для вибору оптимального режиму роботи МТА необхідно оцінювати динамічні втрати при сталому русі, що виникають при коливанні дійсної швидкості руху. Наведений аналіз напряму вектора повного прискорення МТА та встановлено, що будь-які відхилення цього вектора від осей ординат і аплікат викликають втрату енергії. Запропоновано метод аналізу режимів роботи, що спирається на оцінці об'єму області функціонування та відносної частоти розподілу проекцій прискорення стосовно ядра поверхні другого порядку. Запропонований принцип аналізу роботи МТА дозволить швидко визначити оптимальний режим та запропонувати заходи спрямовані на подальше зниження втрат енергії.


Індекс рубрикатора НБУВ: П072-901 + О34-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101173 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Шуляк М. Л. 
Свободнопоршневые конструкции - одно из перспективных направлений совершенствования силовых установок транспортных средств / М. Л. Шуляк // Інженерія природокористування. - 2014. - № 1. - С. 17-24. - Библиогр.: 26 назв. - рус.

Проведен анализ возможных направлений совершенствования двигателей внутреннего сгорания, рассмотрены позитивные и негативные аспекты применения свободнопоршневых установок, выявлены причини препятствующие массовому использованию данного типа механизмов и предложен путь их развития.


Індекс рубрикатора НБУВ: О155-04

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101173 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Артьомов М. П. 
Оцінка тягово-динамічних властивостей на основі прискорення трактора / М. П. Артьомов, А. Т. Лебедєв, М. Л. Шуляк, Ю. М. Кулаков // Інженерія природокористування. - 2015. - № 1. - С. 84-89. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Необхідність проведення оцінки функціонування МТА є однією з важливих задач сучасної науки. З великою ймовірністю можливо стверджувати що, як тягова концепція трактора, так і методи оцінки тягово-динамічних і економічних властивостей потребують змін за умов сучасного тракторобудування. Особливу актуальність ці питання набувають при оцінці тягових параметрів закордонних тракторів великої енергонасиченості. Звичайні тягові випробування не дають можливості оцінити потенційні можливості тракторів бо реалізувати потужність двигуна через рушії енергонасиченого трактора дуже важко. Також слід зауважити, що класична тягова характеристика не враховує динамічні навантаження трактора під час виконання технологічної операції. Проведено аналіз та виявлено ряд суттєвих недоліків існуючих методів дослідження МТА. Запропоновано методику оцінки тягово-динамічних і економічних властивостей тракторів, що надасть можливість враховувати стохастичні навантаження, при виконанні технологічних операцій, та одержати динамічну тягову характеристику. Одним з недоліків запропонованої методики є необхідність досить складної аналітичної обробки результатів експерименту, та досить велике значення для якості одержаних результатів має кваліфікація наукового персоналу. Розроблено аналітичне авторське програмне забезпечення, що дозволяє зменшити складність обробки результатів та дозволяє використовувати наведений метод в сільськогосподарських підприємствах без залучення висококваліфікованих наукових співробітників. Запропонована програма має можливість в режимі реального часу проводити обробку результатів вимірювання та ав томатично розраховує значення тягового зусилля, ефективної потужності, швидкості. Результати розрахунків виводяться на екран у вигляді графічних залежностей, також можливо одержати результати в цифрових значеннях для подальшої обробки.


Індекс рубрикатора НБУВ: П072-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101173 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського