Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (13)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Юрків Я$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18

      
Категорія:    
1.

Юрків Я. І. 
Соціально-педагогічний патронаж сімей з розумово відсталими дітьми : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.05 / Я. І. Юрків; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2009. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему соціально-педагогічного патронажу сімей з розумово відсталими дітьми. На підставі теоретичного аналізу наукової літератури розкрито специфіку сімейного виховання такої дитини. Розкрито суть і зміст соціально-педагогічного патронажу сімей з розумово відсталими дітьми. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено модель соціально-педагогічного патронажу, структурними елементами якої є цільовий, змістовий, технологічний модуль і модуль взаємодії. За результатами проведеного дослідження розвинуто теоретичний аспект та підвищено рівень практичних умінь організації соціально-педагогічної роботи з розумово відсталими дітьми та їх сім'ями в суб'єктів соціально-педагогічної діяльності (фахівців різного профілю та волонтерів), загальної та педагогічної культури батьків таких дітей, задоволеності розвитком всіх життєво необхідних потреб розумово відсталої дитини.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.08 + Ч312 + С5*148:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА366529 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Юрків Я. І. 
Соціально-педагогічна робота з сім'ями розумово відсталих дітей : монографія / Я. І. Юрків; Нац. акад. пед. наук України, Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка, НДЦ пробл. соц. педагогіки та соц. роботи. - Луганськ, 2010. - 341 c. - Бібліогр.: 382 назв. - укp.

Розкрито поняття розумової відсталості та класифікацію розумових обмежень. Наведено характеристику специфічних потреб розумово відсталих дітей (РВД). Обгрунтовано організаційно-управлінські та правові основи соціального захисту РВД. Проаналізовано особливості сімейного виховання та організації комплексної допомоги РВД у громаді, роль та функції соціального педагога. Увагу приділено мультидисциплінарній бригаді як формі організації соціально-педагогічної роботи з РВД та їх сім'ями. Описано технології соціально-педагогічної діяльності з використанням в роботі з сім'єю, що виховує РВД.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.08 + Ч312 + С5*148:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА734317 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Бєлецька І. В. 
Роль дозвіллєвої діяльності у соціалізації дорослих / І. В. Бєлецька, Я. І. Юрків // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2010. - Вип. 183, ч. 1. - С. 36-40. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розкрито поняття вільного часу, його роль і місце у формуванні та розкритті творчого потенціалу особистості дорослого.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.385.8

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Юрків Я. І. 
Вирішення соціально-педагогічних проблем обдарованих дітей / Я. І. Юрків // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 5, ч. 1. - С. 106-115. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито соціально-педагогічні проблеми обдарованих дітей; здібності та мотивації обдарованих дітей; консультативну роботу соціального педагога з батьками та обдарованою дитиною.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ч421.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Юрків Я. І. 
Сутність та специфіка соціально-педагогічної роботи з дітьми з обмеженими можливостями / Я. І. Юрків // Соц. педагогіка: теорія та практика. - 2012. - № 1. - С. 21-28. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розкрито сутність і специфіку соціально-педагогічної роботи з дітьми-інвалідами. Визначено основні напрямки роботи соціального педагога з дітьми, які мають обмежені можливості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25100 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Юрків Я. І. 
Підготовка соціальних педагогів до роботи з дітьми з обмеженими можливостями / Я. І. Юрків // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 19, ч. 3. - С. 293-304. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто підготовку майбутніх соціальних педагогів до роботи з дітьми з обмеженими можливостями, яка спрямована на: врахування змісту професійної діяльності соціального педагога з дітьми з обмеженими можливостями, що знаходить відображення у змісті соціально-педагогічних дисциплін, поєднанні методів навчання; актуалізацію рефлексивної здатності студентів як суб'єктів фахової підготовки; організацію художньо-творчої діяльності студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Юрків Я. І. 
Соціально-педагогічна діяльність з підлітками у мікрорайоні загальноосвітнього навчального закладу / Я. І. Юрків // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22, ч. 8. - С. 210-219. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто засади організації соціально-педагогічної діяльності соціального педагога з підлітками у мікрорайоні загальноосвітнього навчального закладу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.346

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Юрків Я. І. 
Умови вирішення конфліктів у підлітковому середовищі соціальним педагогом / Я. І. Юрків // Соц. педагогіка: теорія та практика. - 2013. - № 2. - С. 32-41. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Конфлікти неминучі в усіх сферах суспільного життя, тому винятком не є й підліткове середовище. Підлітковій вік традиційно вважають переходом від дитинства до дорослості. Усе, що стосується розвитку, якісно перебудовується, виникають і формуються нові утворення, що нерідко призводить до виникнення конфліктів з батьками, однолітками, учителями, із самим собою. Для того, щоб сприяти ефективному розв'язанню конфліктних ситуацій в підлітковому середовищі, соціальному педагогові необхідні умови, завдяки яким його діяльність буде більш продуктивною. До загальних умов, які доцільно використовувати соціальному педагогові для розв'язання підліткових конфліктів, слід віднести: формування конфліктологічної компетентності підлітків на основі низки спільно педагогічних принципів та компонентів; участь підлітків у колективних видах діяльності (суспільна корисна діяльність підлітків, участь у волонтерських рухах, спортивна діяльність підлітків, проведення тренінгів у підлітковому середовищі, рольові ігри); організація самовиховання підлітків (аутотренінги, саморегуляція поведінки, самоаналіз, тренінги); взаємозв'язок спільного, диференційного й індивідуального підходів у процесі виховної роботи. Використовуючи зазначені умови, соціальний педагог за певний проміжок часу зможе досягти зниження конфліктності в підлітковому середовищі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25100 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Юрків Я. І. 
Діяльність соціального педагога з попередження насильства в сім'ї / Я. І. Юрків // Соц. педагогіка: теорія та практика. - 2013. - № 3. - С. 39-46. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розкрито основні напрями діяльності соціального педагога з попоредження насильства в сім'ї: робота з дітьми, робота з сім'ями дітей, робота з педагогічним колективом. Робота соціального педагога з попередження насильства в сім'ї передбачає 3 етапи: діагностичний, корекційно-профілактичний, контрольний. На кожному з етапів застосовують різні форми й методи роботи: тести, анкети, складені для виявлення сімейної ситуації, стилю виховання, рівня розвитку комунікативних здібностей і соціальної впевненості в дітей, виділення фактів і причин насильства, визначення сімей, потенційно схильних до насильства, анкетування дорослих, індивідуальна бесіда з дорослими, з кожною дитиною, спостереження за поведінкою дітей, педагогічна просвіта батьків за допомогою бесід, нарад, консультацій, організація спільної діяльності дітей і батьків, індивідуальна робота з дітьми, робота з неблагополучними сім'ями.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312.514 + Ч491.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25100 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Юрків Я. І. 
Соціально-правові аспекти захисту дітей від насильства в сім'ї / Я. І. Юрків // Соц. педагогіка: теорія та практика. - 2013. - № 4. - С. 80-88. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Наведено визначення поняття "насильство в сім'ї", розкрито види насильств (фізичне, сексуальне, психологічне, економічне). Запропоновано класифікацію насильства над дітьми за кількома ознаками (залежно від стратегії кривдника; за часом; за тривалістю; за місцем знаходження); охарактеризовано типи жорстокого поводження з дітьми в сім'ї (жорстокі фізичні покарання, фізичні знущання, побиття; дитина є свідком знущань над іншими членами сім'ї; сексуальне насильство, інцест; використання привілеї в дорослих; залякування; погрози; використання громадських установ; ізоляція; емоційне насильство; економічне насильство); розкрито види соціальної профілактики (первинна, вторинна, третинна). Проаналізовано соціально-правові аспекти захисту дітей від насильства в сім'ї.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*644.12*333.73 + Х883.9(4УКР)711.15

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25100 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Юрків Я. І. 
Телефонне консультування як метод соціально-педагогічної допомоги клієнтам / Я. І. Юрків // Соц. педагогіка: теорія та практика. - 2012. - № 4. - С. 39-48. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розкрито етичні принципи телефонного консультування, основні ролі консультанта під час розмови з клієнтом по телефону, правила і принципи ведення розмови по телефону, кроки, за допомогою яких досягають головної мети телефонного консультування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25100 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Соціально-педагогічна робота з дитячими та молодіжними об'єднаннями й організаціями : навч.-метод. посіб. / С. О. Омельченко, Н. П. Краснова, Н. С. Шабаєва, Я. І. Юрків; ДВНЗ "Донбас. держ. пед. ун-т". - Слов'янськ : Вид-во Б.І. Маторіна, 2015. - 453 c. - Бібліогр.: с. 349-356 - укp.

Розглянуто теоретичні підходи та соціально-педагогічні технології організації позанавчальної діяльності дітей та молоді. Розкрито педагогічний потенціал "event-технології" та напрями і зміст соціально-педагогічної підтримки дитини в середовищі дитячих громадських об'єднань й організацій, а також діяльність молодіжних організацій як соціально-педагогічний механізм соціалізації дітей і молоді. Охарактеризовано соціально-педагогічний потенціал дитячих і молодіжних об'єднань й організацій (молодіжна субкультура як середовище та результат особистої самореалізації, інтерактивні технології як форма організації діяльності молодіжних об'єднань). Подано методику соціально-педагогічної роботи з дитячими та молодіжними об'єднаннями й організаціями, яка містить методи соціально-педагогічного виховання та моделі роботи в групах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч422 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА790713 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Теоретико-методичні проблеми соціальної педагогіки та соціальної роботи : навч.-метод. посіб. / С. Я. Харченко, С. О. Омельченко, Н. П. Краснова, Я. І. Юрків; НАПН України, НДЦ проблем соц. педагогіки та соц. роботи АПН України і Луган. нац. пед. ун-ту ім. Т. Шевченка. - Слов'янськ : Вид-во Б. І. Маторіна, 2016. - 433 c. - Бібліогр.: с. 428-433 - укp.

Розкрито теоретико-методологічні підходи до вивчення соціальної педагогіки. Подано характеристику соціалізації як контексту виховання. Увагу приділено девіації як соціально-педагогічній проблемі. Описано методологію соціально-педагогічних досліджень. Розглянуто основні категорії та принципи соціальної педагогіки, чинники соціалізації, форми прояву девіації. Висвітлено питання соціально-педагогічної віктимології.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312.0 я73 + С40 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА808571 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Юрків Я. І. 
Теорія і практика професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів та соціальних працівників до роботи із вразливими категоріями населення : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.05 / Я. І. Юрків; "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка", державний заклад. - Старобільськ, 2021. - 44 c. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р3 + С49 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА450640 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
15.

Юрків Я. І. 
Професійна підготовка майбутніх соціальних педагогів та соціальних працівників до роботи із вразливими категоріями населення : монографія / Я. І. Юрків; ред.: О. Л. Караман. - Київ : Талком, 2021. - 459 c. - Бібліогр.: с. 387-459 - укp.

З позицій системного підходу представлено наукове вирішення проблеми професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів і соціальних працівників до роботи із вразливими категоріями населення. Розкрито теоретичні засади професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів і соціальних працівників до роботи із вразливими категоріями населення. Визначено місце соціальної роботи із вразливими категоріями населення в контексті професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів і соціальних працівників. Теоретично обгрунтовано, розроблено й схарактеризовано систему професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів і соціальних працівників до роботи із вразливими кагегоріями населення.


Індекс рубрикатора НБУВ: C49 р3 + Ч312 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА855327 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Караман О. Л. 
Рекомендації до виконання кваліфікаційних робіт здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота : метод. рек. / О. Л. Караман, В. І. Степаненко, Я. І. Юрків; Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, Національна академія педагогічних наук України. - Київ : Талком, 2022. - 48 c. - укp.

Представлено рекомендації, що містять у собі матеріали, які стануть в нагоді здобувачам вищої освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти під час виконання і підготовки до захисту кваліфікаційних робіт. Розглянуто загальні положення, обов'язки наукового керівника і здобувача вищої освіти, вимоги до змісту кваліфікаційної роботи, її структуру, правила оформлення, процедуру підготовки до захисту тощо. Наголошено, що кваліфікаційна робота повинна узагальнювати хоч і невеликий, але самостійний науковий пошук виконавця, а не повторювати чи констатувати загальновідомі істини.


Індекс рубрикатора НБУВ: С40 р3(4УКР) я73-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА862577 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Караман О. Л. 
Наскрізна програма з практики зі спеціальності 231 Соціальна робота, освітня програма "Соціальна робота. Соціальна педагогіка. Практична психологія" : навч.-метод. посіб. для здобувачів 1-го (бакалавр.) і 2-го (магістр.) рівнів вищ. освіти, організаторів і керівників практики / О. Л. Караман, В. І. Степаненко, Я. І. Юрків; Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, Навчально-науковий інститут педагогіки і психології, Національна академія педагогічних наук України. - Київ : Талком, 2022. - 137 c. - Бібліогр.: с. 116-123 - укp.

Розкрито сутність і зміст практики в системі професійної підготовки здобувачів вищої освіти, які отримують професійну кваліфікацію "соціальний працівник, соціальний педагог, практичний психолог". Презентовано наскрізну програму з практики зі спеціальності 231 Соціальна робота, освітня програма "Соціальна робота. Соціальна педагогіка. Практична психологія" для здобувачів першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*148:Ч30 р3 я73 + С40 р3 я73 + Ю949.244 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА862635 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Караман О. Л. 
Методичні рекомендації до виконання рефератів, курсових та кваліфікаційних робіт здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 231 соціальна робота : метод. рек. / О. Л. Караман, В. І. Степаненко, Я. І. Юрків; Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, Навчально-науковий інститут педагогіки і психології, Національна академія педагогічних наук України. - Київ : Талком, 2022. - 93 c. - Бібліогр.: с. 76-80 - укp.

Представлено методичні матеріали, в яких розкрито наступі теми: реферат як форма самостійної роботи здобувача вищої освіти, вимоги до виконання реферату, курсова робота як вид дослідницької роботи здобувача першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, вимоги до виконання курсової роботи, проєкт як форма випускної кваліфікаційної роботи здобувача першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, вимоги до виконання кваліфікаційної роботи (проєкту), особливості вибору напряму та теми наукового дослідження, визначення предмета й об'єкта, мети та завдань дослідження та інше.


Індекс рубрикатора НБУВ: С40(4УКР) р30-252

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА862636 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського