Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (43)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Яблонська Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18

      
Категорія:    
1.

Права інвалідів в Україні : Зб. прав. док. / упоряд.: Т. Яблонська. - К. : Сфера, 1998. - 300 c. - (Людина, право, сусп-во). - укp.

Представлений достатньо широкий перелік прав і гарантій, які надаються державою інвалідам, особливо тим, хто постраждав від Чорнобильської катастрофи чи втратив здоров'я, захищаючи Батьківщину під час Великої Вітчизняної війни, або виконуючи військовий обов'язок в інших бойових конфліктах і прирівнений до статусу інвалідів війни. Наведено міжнародні правові документи (Загальна декларація прав людини, Декларація про права інвалідів, Стандартні правила забезпечення рівних можливостей для інвалідів та інші), а також правові документи України стосовно інвалідів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х879(4УКР)62-3 + Х819(4УКР)15-3 + Х911.3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА587735 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Яблонська Т. М. 
Дидактичні засади навчання іншомовного читання молодших школярів : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09 / Т. М. Яблонська; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2004. - 21 c. - укp.

Установлено психолого-дидактичні засади процесу іншомовного читання молодшими школярами, з'ясовано особливості сприйняття й осмислення відповідної друкованої інформації учнями початкових класів. Проаналізовано методи навчання зазначеного читання у педагогічній теорії та практиці та зазначено щодо їх недостатньої ефективності. Визначено дидактичні принципи цього виду мовленнєвої діяльності на основі особистісно орієнтованої технології навчання, а також компоненти змісту навчання іншомовного читання на початковому етапі вивчення іноземної мови. Обгрунтовано необхідність виокремлення цих компонентів з самого процесу читання та із загально-дидактичної концепції змісту навчання іноземних мов. Визначено умови здобуття лінгвістичних знань, формування мовних навичок та розвитку рецептивно-репродуктивних мовленнєвих умінь у молодших школярів. Розроблено дидактичну модель навчання іншомовного читання, а також систему взаємопов'язаних послідовних дій учителя та учнів у дослідженому процесі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-911.331 + Ч421.221.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА332536 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Яблонська Т. М. 
Розвиток здатності до рефлексії в професійному становленні особистості вчителя початкових класів : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т. М. Яблонська; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2000. - 20 c. - укp.

З'ясовано, що важливим компонентом становлення педагога-професіонала є розвиток у нього педагогічної самосвідомості шляхом розвитку здатності до рефлексії, яка також виступає базовою ознакою у системі професійних якостей педагога. Досліджено особливості саморефлексії та рефлексії педагогічної діяльності майбутніх вчителів, а також основні тенденції їх співвідношення. Встановлено: ефективним шляхом розвитку рефлексії майбутніх педагогів є поєднання тренінгу рефлексивності з рефлексивними формами організації активної педагогічної практики студентів, що забезпечує набуття студентами рефлексивних вмінь та перенесення їх у галузь практично-педагогічної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ю940.91-342

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА309243 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Яблонська Т. М. 
Методологія реалізації рольової перспективи як стратегії якісної підготовки майбутніх учителів-філологів : монографія / Т. М. Яблонська; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського". - О. : Букаєв В. В., 2012. - 227 c. - Бібліогр.: с. 193-217 - укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови, що позитивно впливають на динаміку якості педагогічної підготовки, організованої за принципом рольової перспективи, а саме: створення педагогічно керованого освітнього середовища, двохаспектність цілепокладання педагогічного процесу; реалізація суб' єктної позиції студентів, професійно-педагогічної спрямованості; комплексне використання технологій, побудованих за принципом рольової перспективи. Доведено, що професійні якості майбутнього вчителя-філолога можуть бути сформовані в процесі рольової діяльності в разі максимальної активності та самостійності студентів, докладання ними зусиль до досягнення рольової перспективи та роботи над собою.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.21 + Ш.р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА763286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Яблонська Т. М. 
Розвиток ідентичності дитини в системі сімейних взаємин : монографія / Т. М. Яблонська; НАПН України, Ін-т психології ім. Г.С. Костюка. - Суми : Вид-во СумДПУ ім. А.С. Макаренка, 2013. - 442 c. - Бібліогр.: с. 375-410 - укp.

Здійснено теоретико-методологічне обгрунтування й експериментальне вивчення процесу розвитку ідентичності дитини в системі сімейних взаємин. Виявлено закономірності її розвитку й особливості залежно від ознак сімейних взаємин. Апробовано корекційно-розвивальні технології розвитку позитивної ідентичності підлітків та юнацтва. Виявлено особливості взаємин у багатопоколінній сім'ї, що створюють як сприятливі, так і несприятливі умови для розвитку ідентичності дитини. Розроблено систему корекційно-розвивальних технологій з метою психологічної допомоги дитині у розвитку позитивної, зрілої ідентичності шляхом оптимізації сімейних відносин.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю956-994-06

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА774486 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Боришевський М. Й. 
Виховання духовності особистості : навч.-метод. посіб. / М. Й. Боришевський, Л. І. Пилипенко, О. І. Пенькова, Т. М. Яблонська, Н. Д. Володарська; ред.: М. Й. Боришевський; НАПН України, Ін-т психології ім. Г.С. Костюка. - К., 2013. - 103 c. - укp.

Подано загальну характеристику феномену духовності, коротку інформацію про стан наукової розробки проблеми, а також розглянуто соціально-психологічні, психолого-педагогічні й інші чинники й умови, які можуть сприяти вихованню та самовихованню духовності в учнів підліткового та раннього юнацького віку. Йдеться, зокрема, про потребово-мотиваційні детермінанти духовного розвитку особистості, про роль пошуку сенсу життя з позицій віри у вищу ідею в становленні духовності. Розкрито значення гуманізації міжособистісних взаємин у навчально-виховному процесі як умови розвитку духовності. Розкрито специфіку естетичних ціннісних орієнтацій та їх впливу на становлення духовності дитини. Увагу приділено з'ясуванню ролі сімейно-родинного виховання у становленні духовності дитини, про важливе значення у цьому змісту та спрямованості ціннісних орієнтацій сім'ї, родини. Висвітлено питання про те, якою мірою можуть впливати на становлення духовності індивідуально-психологічні відмінності дитини й яким чином можливо актуалізувати ці відмінності на користь оптимізації процесу становлення духовності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.231

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА775340 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Беженар Г. 
Сім'я очима підлітків: результати емпіричного дослідження / Г. Беженар, Т. Яблонська // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2011. - № 1. - С. 32-38. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано психологічні аспекти дитячо-батьківських взаємин у підлітковому віці. Відображено результати емпіричного дослідження сприйняття підлітками сім'ї та виховних практик батьків. Розглянуто чотири рівні сімейної згуртованості та сімейної адаптації. Констатовано, що матері виявляють дещо вищий позитивний інтерес як до дівчат, так і до хлопців у порівнянні з батьками. Відзначено деякі відмінності у вихованні хлопців і дівчат: у процесі виховання дочок матері виявляють вищий рівень директивності; як батьки, так і матері виявляють досить високий рівень ворожості до дочок та ставляться до них критичніше, ніж до синів.

Проанализированы психологические аспекты детско-родительских отношений в подростковом возрасте. Отражены результаты эмпирического исследования восприятия подростками семьи и воспитательных практик родителей. Рассмотрены четыре уровня семейной сплоченности и семейной адаптации. Констатировано, что матери проявляют несколько выше положительный интерес как к девушкам, так и к юношам по сравнению с отцами. Отмечены некоторые различия в воспитании юношей и девушек: при воспитании дочерей матери проявляют высокий уровень директивности; как отцы, так и матери проявляют довольно высокий уровень враждебности к дочерям и относятся к ним более критически, чем к сыновьям.

Analyzed the psychological aspects of child-parent relations in adolescence. Reflects the results of an empirical study of perception of teens family and educational practices of parents. We consider four levels of family cohesion and family adaptation. Stated that mothers are often somewhat higher than the positive interest to the girls and the boys compared with their parents. There have been some differences in the education of boys and girls: the upbringing of daughters, mothers show a high level of prescriptive, as parents, and mothers are often very high level of hostility to the daughters and treat them critically, than to their sons.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.0 + Ю956-994-06-734 + Ю983.402.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Духніч О. Є. 
Етнопсихологічний вимір України: семіозис, міфотворчість, ідентичність : монографія / О. Є. Духніч, О. М. Лозова, Т. М. Яблонська, О. В. Яремчук; ред.: О. М. Лозова. - Київ : Інтерсервіс, 2014. - 192 c. - укp.

На підставі етнопсихологічного, психосемантичного, психосеміотичного та синергетичного підходів розглянуто проблеми народів сучасної України. Охарактеризовано знаково-символічний зміст української етнічної свідомості, її структуру та семантико-семіотичну динаміку. Проаналізовано актуальний стан ідентичностей представників трьох етнокультурних груп: кримських татар, росіян та українців. Досліджено етнопсихологічні особливості української сім'ї як чинника розвитку ідентичності дитини. Подано технологію спільного вчинку етнокультурної міфотворчості українців як культурно-історичний і соціально-психологічний потенціал кожної особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю958 + Т597.5(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА778227 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Яблонська Т. М. 
Концептуальні положення в стратегії підвищення якості професійної підготовки майбутніх учителів філологів / Т. М. Яблонська // Наука і освіта. - 2012. - № 8. - С. 163-167. - Бібліогр.: 6 назв. - укp. - рус.

Визначено концептуальні засади реалізації рольової перспективи як стратегії підвищення якості педагогічної підготовки майбутніх вчителів-філологів. Виокремлено двоаспектність цілепокладання, спрямованого на підготовку конкурентоздатного сучасного вчителя, структурування педагогічного знання у вигляді рольових ситуацій як важливої ланки стратегії підвищення якості педагогічної підготовки, побудову моделі рольової перспективи в стратегії підвищення якості педагогічної підготовки, обгрунтування педагогічних умов, що забезпечують результативність рольової перспективи, етапність реалізації рольової перспективи. Відзначено той факт, що педагогічна підготовка, її стратегія на підвищення якості та забезпечення високого рівня професіоналізму здійснюється за рахунок принципу рольової перспективи, механізмом реалізації якої виступає імітаційно-рольова ситуація, що моделюється через різні форми аудиторних занять та самостійної роботи майбутніх філологів.

Определены концептуальные основы реализации ролевой перспективы как стратегии повышения качества педагогической подготовки будущих учителей-филологов. Исследованы двухаспектность целеполагания, направленного на подготовку конкурентоспособного современного учителя, структурирование педагогического знания в виде ролевых ситуаций как важного звена стратегии повышения качества педагогической подготовки, построение модели ролевой перспективы в стратегии повышения качества педагогической подготовки, обоснование педагогических условий, обеспечивающих результативность ролевой перспективы, этапность реализации ролевой перспективы. Отмечен тот факт, что педагогическая подготовка, ее направленность на повышение качества и профессионализма осуществляется с учетом принципа ролевой перспективы, механизмом реализации которого выступает имитационно-ролевая ситуация, моделирующаяся через различные формы аудиторных занятий и самостоятельной работы будущих филологов.

Noted the fact that pedagogical training, its strategy to improve quality and ensure a high level of professionalism at the expense of the principle of role-playing perspective, the mechanism of which is the simulation-role-playing situation that is modeled through different forms of classroom and independent work of philologist’s future.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш. р30-2

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Авраменко А. О. 
Вплив фізичної вправи ЛФК "нахил вперед" на рівень внутрішньошлункового тиску у хворих на хронічний гелікобактеріоз із різним ступенем обсіменіння слизової шлунка / А. О. Авраменко, Т. М. Яблонська // Мед. реабілітація, курортологія і фізіотерапія. - 2012. - № 4. - С. 55-56. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Изучено влияние упражнения ЛФК "наклон вперед" на уровень внутрижелудочного давления у больных хроническим хеликобактериозом. Выяснено, что у больных с высокой степенью обсеменения слизистой желудка хеликобактерной инфекцией уровень внутрижелудочного давления, которое возникает во время проведения этого физического упражнения, не отличается (P >> 0,05) от уровня внутрижелудочного давления у больных язвенной болезнью двенадцатиперстной кишки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р413.3-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14741 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Яблонська Т. М. 
Психологічні засади розвитку ідентичності дитини в системі сімейних взаємин : автореф. дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.07 / Т. М. Яблонська; НАПН України, Ін-т психології ім. Г.С. Костюка. - Київ, 2014. - 46 c. - укp.

Вперше визначено сукупність критеріїв розвитку ідентичності дитини (когнітивна складність образу Я, самоставлення, локус контролю особистості, міра сформованості цінностей як внутрішніх критеріїв особистісного вибору, послідовність Я у часі, внутрішня узгодженість Я). Побудовано структурно-динамічну модель розвитку ідентичності дитини в системі сімейних взаємин, у цій моделі визначено характеристики сім'ї, що мають найбільший вплив на розвиток ідентичності дитини. З'ясовано, що провідними механізмами становлення та розвитку ідентичності дитини в системі сімейних взаємин є: в дошкільному та молодшому шкільному віці - наслідування, емоційна ідентифікація, інтеріоризація; в підлітковому та юнацькому віці - рефлексія, ціннісна ідентифікація, самовизначення. Виявлено особливості етнодетермінованих сімейних настановлень, які впливають на розвиток ідентичності дитини. Обгрунтовано систему корекційно-розвивальних заходів, спрямованих на пошук, усвідомлення та прийняття особистістю позитивної ідентичності з використанням ресурсів сім'ї. Удосконалено систему понять для характеристики психологічних механізмів та умов розвитку ідентичності в онтогенезі залежно від сімейних взаємин.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю956-990-734

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА410199 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Яблонська Т. М. 
Психологічний супровід процесу реалізації рольової перспективи в стратегії підвищення якості педагогічної підготовки майбутніх учителів-філологів / Т. М. Яблонська // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 13. - С. 426-431. - Бібліогр.: 7 назв - укp. - пол. - рус. - англ.

Визначено й обгрунтовано психологічний супровід процесу реалізації рольової перспективи в стратегії підвищення якості педагогічної підготовки майбутніх учителів-філологів.

Определено и обосновано психологическое сопровождение процесса реализации ролевой перспективы в стратегии повышения качества педагогической подготовки.

The psychological accompaniment of the process of the role perspective realization in the strategy of future teachers-philologists’ pedagogical training quality raising is defined and grounded in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш.р30-20

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Яблонська Т. М. 
Взаємодія викладача та студентів у педагогічній підготовці, побудованій на принципі рольової перспективи / Т. М. Яблонська // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 4 (47). - С. 220-224. - Бібліогр.: с. 224 (7 назв) - укp.

Зазначено, що зміна освітньої парадигми, переосмислення цілей і цінностей підготовки майбутніх учителів-філологів зумовлює ускладнення зразків педагогічної діяльності та засобів науково-методичного інструментарію, який забезпечує реалізацію діяльнісного підходу до системи навчальних дій, спеціально змодельованих у рольових ситуаціях. Розглянуто діалогічну взаємодію викладача та студентів у процесі педагогічної підготовки як методичного інструментарію рольової перспективи в стратегії підвищення якості педагогічної підготовки майбутніх учителів-філологів.

Отмечено, что изменение образовательной парадигмы, переосмысление целей и ценностей подготовки будущих учителей-филологов обуславливает усложнение образцов педагогической деятельности и средств научно-методического инструментария, который обеспечивает реализацию деятельностного подхода к системе учебных действий, специально смоделированных в ролевых ситуациях. Рассмотрено диалогическое взаимодействие преподавателя и студентов в процессе педагогической подготовки как методического инструментария ролевой перспективы в стратегии повышения качества педагогической подготовки будущих учителей-филологов.

Teacher and students’ dialogic cooperation in the process of pedagogical training as the methodical instrument of the role perspective in the strategy of future teachers-philologists pedagogical training quality raising is dealt with in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.430

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
14.

Яблонська Т. М. 
Теоретичні і методичні засади реалізації рольової перспективи як стратегії якісної підготовки майбутніх учителів-філологів : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Т. М. Яблонська; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Черкаси, 2013. - 40 c. - укp.

Розроблено та науково обгрунтовано методологічні та теоретико-концептуальні засади реалізації рольової перспективи як стратегії якісної підготовки майбутніх учителів-філологів. Визначено структурні компоненти, критерії та показники оцінювання й охарактеризовано рівні якісної підготовки таких фахівців. Теоретично аргументовано й експериментально перевірено педагогічні умови, що забезпечують якісну педагогічну підготовку майбутніх учителів-філологів, організовану за принципом рольової перспективи. Обгрунтовано й апробовано модель реалізації рольової перспективи як стратегії якісної підготовки майбутніх учителів-філологів. Підготовлено навчально-методичний інструментарій для забезпечення процесу реалізації рольової перспективи як стратегії якісної підготовки таких фахівців. Досліджено взаємозв'язок і взаємозумовленість реалізації рольової перспективи та динаміки якості педагогічної підготовки майбутніх учителів-філологів. Експериментально перевірено ефективність моделі реалізації рольової перспективи як стратегії якісної підготовки майбутніх учителів-філологів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ш. р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА400486 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Яблонська Т. М. 
Моделювання як основний метод вивчення ресурсів підвищення якості підготовки майбутніх учитклів іноземних мов у системі університетської освіти / Т. М. Яблонська // Наука і освіта. - 2014. - № 2. - С. 111-116. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Обгрунтовано доцільність застосування моделювання як теоретичного методу дослідження, який передує впровадженню методик в педагогічну практику. Проаналізовано наукові розробки методу моделювання в освіті та виокремлено етапи процесу моделювання за О. Дахіна. Розглянуто підходи до визначення поняття «модель» та групи моделей, які виокремлюють в науці: ті, що описують знаки, з яких складається суб’єкт, група ознак, що описують об’єкт. Сформовано цілі моделі рольової перспективи в підвищенні якості професійної підготовки майбутніх вчителів. Запропоновано модель формування фахової компетентності майбутніх учителів іноземних мов – загальний набір компетенцій, комплекс міжособистісних навичок, системні компетенції та спеціальні предметні компетенції. Відзначено переваги запропонованої моделі професійної підготовки та особливу роль процесу цілепокладання як стратегії підготовки педагогів. Розкрито особливості оцінювання та взаємодії викладача та студента в педагогічній діяльності за моделлю рольової взаємодії.

Обоснована целесообразность применения моделирования как теоретического метода исследования, который предшествует внедрению методик в педагогическую практику. Проанализированы научные разработки метода моделирования в образовании и выделены этапы процесса моделирования по А. Дахину. Рассмотрены подходы к определению понятия «модель» и группы моделей, которые выделяют в науке: те, которые описывают знаки, из которых состоит субъект, группа признаков, описывающих объект. Сформированы цели модели ролевой перспективы в повышении качества профессиональной подготовки будущих учителей. Предложена модель формирования профессиональной компетентности будущих учителей иностранных языков – общий набор компетенций, комплекс межличностных навыков, системные компетенции и специальные предметные компетенции. Отмечены преимущества предложенной модели профессиональной подготовки и особую роль процесса целеполагания как стратегии подготовки педагогов. Раскрыты особенности оценки и взаимодействия преподавателя и студента в педагогической деятельности по модели ролевого взаимодействия.

Grounded is the expediency of the use of simulation as a method of theoretical research that preceded the introduction of methods in teaching practice. Analyzed are the scientific developments of the modeling method in education and singled out are the stages of the modeling process by A. Dahin. Considered are the approaches to the definition of "model" and a group of models that distinguish science: 1) those that describe the characters that make up the subject, 2) a group of attributes that describe the object. Formed are the purposes of the role models promise in improving the quality of professional training of future teachers. Proposed is the model of professional competence of future teachers of foreign languages – a common set of competencies complex interpersonal skills, system competence and subject specific competences. Noted are the advantages of the proposed model training and the special role of goal-setting process as a strategy for training teachers. Disclosed are the features of the evaluation and communication of teacher and student in the educational activities by role interaction model.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Яблонська Т. М. 
Про рольову перспективу у стратегії підвищення якості педагогічної підготовки майбутніх учителів-філологів / Т. М. Яблонська // Педагогіка вищ. та серед. шк.. - 2012. - Вип. 36. - С. 536-544. - Бібліогр.: с. 544 (10 назв) - укp.

Окреслено особливості принципу рольової перспективи в педагогічній підготовці студентів. З’ясовано, що використання принципу рольової перспективи в системі педагогічної підготовки студентів стимулює розвиток їх здібностей до виконання різноманітних професійних ролей, на основі чого виробляється і закріплюється стратегія й тактика їх педагогічних дій. Узагальнено, що рольова перспектива як стратегія підвищення якості педагогічної підготовки майбутніх учителів-філологів – образ очікуваного результату, який набуває стимулюючої сили, спрямованої на дії та вибір способів здійснення на основі когнітивної та емоційної оцінки характеру змісту, методики, технології та реалізації стратегічного плану досягнення проектованих результатів.

Определены особенности принципа ролевой перспективы в педагогической подготовке студентов. Выявлено, что использование принципа ролевой перспективы в системе педагогической подготовки студентов стимулирует развитие их способностей к выполнению различных профессиональных ролей, на основе чего вырабатывается и закрепляется стратегия и тактика их педагогических действий. Обобщено, что ролевая перспектива как стратегия повышения качества педагогической подготовки будущих учителей-филологов – образ ожидаемого результата, приобретающий стимулирующую силу, направленную на действия и выбор способов осуществления на основе когнитивной и эмоциональной оценки характера содержания, методики, технологии и реализации стратегического плана достижения проектируемых результатов.

Specific features of the principle of role perspective in students’ pedagogical training are outlined. It is revealed, that using the principle of role perspective in the system of students’ pedagogical training stimulates development of their abilities to take on various professional roles, based on which strategy and tactics of their pedagogical actions is worked out and established. It is summarized, that the role perspective as a strategy for improving the quality of future philology teachers’ pedagogical training is the image of expected result, which acquires a stimulating power, directed at actions and choice of implementation ways based on cognitive and emotional evaluation of the nature of content, methods, technique and implementation of strategic plan for achieving the projected results.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш.р30-252.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Науково-практичні рекомендації до кримінально-виконавчої діяльності : наук.-практ. посіб. / К. А. Автухов, А. П. Мукшименко, Т. С. Яблонська, І. С. Яковець; Penal reform intern., Public advocate, all Ukr. centre of legal assistance. - Київ : Паливода А.В., 2016. - 135 c. - укp.

Розглянуто окремі прикладні питання кримінально-виконавчого права. Увагу зосереджено на проблемах, пов'язаних зі складанням основних документів за результатами проведення соціально-виховної роботи із засудженими. Докладно розкрито питання застосування до засуджених заходів заохочення та стягнення. Висвітлено особливості ведення облікових документів на засуджених і порядку обчислення строків у процесі виконання кримінальних покарань. Проаналізовано порядок підготовки та подання до суду матеріалів на встановлення адміністративного нагляду за особами, що звільняються з місць позбавлення волі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х884.9(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО35847 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Соціальна ідентичність особистості в модернових умовах : колект. монографія / І. О. Аршава, К. С. Безверха, О. І. Богучарова, І. В. Данилюк, О. М. Знанецька, А. Б. Коваленко, І. М. Кофан, Т. В. Кубриченко, В. І. Лазаренко, О. І. Переворська, І. І. Сергієнко, Н. В. Ткаченко, Р. О. Труляєв, В. І. Шебанова, Т. М. Яблонська; ред.: І. Ф. Аршава; Дніпр. нац. ун-т ім. О. Гончара. - Дніпро : Біла К. О., 2018. - 306 c. - Бібліогр. в кінці глав - укp.

Наведено дані стосовно: особливостей соціальної ідентичності за модернових умов; особливостей професійної ідентичності вчителів із різним педагогічним стажем; індивідуально-психологічних характеристик як чинника професійної ідентичності працівників державної служби України з надзвичайних ситуацій; характеру зв'язку етнічної ідентичності з адаптивністю у молоді; громадянської ідентичності та її зв’язку з особистісною зрілістю і ціннісною сферою у студентів; гендерного виміру соціальної ідентичності особистості в сучасному суспільстві; статевих особливостей етнічної ідентичності осіб молодого віку за модернових умов; конфліктності як індикатора статусу ідентичності в ранньому юнацькому віці; соціальної ідентичності як чинника адаптації під час суспільної кризи; адаптаційного потенціалу вихованців загальноосвітніх шкіл-інтернатів та особливості їх самосприйнятгя; впливу проблемної харчової поведінки на трансформації внутрішньої картини життєдіяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.1 + С5*5*332.111.3-231.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА829670 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського