Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (19)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Ягоднікова В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 24
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Ягоднікова В. В. 
Формування лідерських якостей старшокласників в особистісно орієнтованому виховному процесі загальноосвітньої школи : Автореф. дис... канд. пед. наук / В. В. Ягоднікова; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2006. - 21 c. - укp.

Вперше визначено педагогічні умови, що сприяють формуванню лідерських якостей старшокласників. Уточнено сутність понять "лідер" і "лідерство". Розроблено й експериментально перевірено технологію формування лідерських якостей старшокласників в особистісно орієнтованому виховному процесі загальноосвітньої школи. Визначено компоненти лідерських якостей, встановлено їх ознаки та рівні сформованості у старшокласників. Розкрито взаємозв'язок між виявленими компонентами (мотиваційним, емоційно-вольовим, особистісним, діловим) лідерських ознак. Розроблено методику діагностики рівнів сформованості лідерських якостей старшокласників. Створено й апробовано програму виховання школярів "Я - українець", а також нову модель учнівського самоврядування - Шкільної Учнівської Республіки, програму школи лідерів "Я можу, вмію, дію". Наведено практичні рекомендації щодо формування лідерських якостей старшокласників для соціально-педагогічних працівників шкільного рівня освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.331.3 + Ю954.05-734 + Ю983.402.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА344923 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ягоднікова В. В. 
Інтерактивні форми і методи навчання у вищій школі : навч.-метод. посіб. / В. В. Ягоднікова; Міжрегіон. акад. упр. персоналом (МАУП). - К. : ДП "Вид. дім "Персонал", 2011. - 69 c. - укp.

Висвітлено теоретичні засади інтерактивного навчання, розкрито його сутність, охарактеризовано психологічні особливості студентів, професійну компетентність викладачів. Розглянуто організаційно-методичні засади застосування інтерактивних методів у навчальному процесі, увагу приділено лекційним, семінарським і практичним заняттям у вищій школі, застосуванню методик організації роботи в парах і малих групах. Акцентовано на практиці застосування інтерактивних форм і методів навчання (методу проектів, кейс-методу, тренінгу, навчальної дискусії, навчальної гри).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА751266 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Україна в Європі : ювіл. вип. наук. пр. до 10-річчя Одес. ін-ту МАУП: за матеріалами Всеукр. конф. "Проблеми політико-правового забезпечення євро- та євроатлантичної інтеграції України" та "круглих столів" ін-ту, 22 листоп. 2007 р., Одеса / ред.: Г. Т. Куленко, Є. В Додін, В. В. Ягоднікова; Міжрегіон. акад. упр. персоналом, Одес. ін-т. - О. : Негоціант, 2008. - 380 c. - укp.

Висвітлено діяльність Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини у сфері військово-цивільних відносин як суб'єкта цивільного контролю над Військовою організацією та правоохоронними органами держави. Розкрито аспекти глобальних процесів інтеграції України у світове співтовариство. Розглянуто проблему правового статусу партійних систем і політичних партій. Проаналізовано загальні тенденції регіоналізації зовнішньої політики України, роль державного регулювання в розвитку і вдосконаленні структури малого підприємництва, законодавчого і нормативного забезпечення розвитку малого і середнього бізнесу. Визначено напрямки розвитку банківського сектору економіки за умов фінансової глобалізації та інтеграції до світових фінансових ринків.

Освещена деятельность Уполномоченного Верховного Совета Украины по правам человека в сфере военно-гражданских отношений как субъекта гражданского контроля над Военной организацией и правоохранительными органами государства. Раскрыты аспекты глобальных процессов интеграции Украины в мировое сообщество. Рассмотрена проблема правового статуса партийных систем и политических партий. Проанализированы общие тенденции регионализации внешней политики Украины, роль государственного регулирования в развитии и усовершенствовании структуры малого предпринимательства, законодательного и нормативного обеспечения развития малого и среднего бизнеса. Определены направления развития банковского сектора экономики в условиях финансовой глобализации и интеграции в мировые финансовые рынки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х915.232.5-96(4УКР)я431 + У9(4УКР)8я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА724050 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Проблеми сучасного управління: економічні, екологічні, політико-правові, історичні, культурні, ментальні аспекти : матеріали IX Всеукр. наук.-практ. конф., 14 листоп. 2013 р., Одеса / ред.: В. В. Ягоднікова, О. В. Захарченко, О. А. Золотарьова; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - О. : Лерадрук, 2013. - 252 c. - укp. - рус.

Розглянуто проблеми євроінтеграції України, проаналізовано перспективи розвитку країни та окремих секторів її економіки, політико-правові аспекти сучасного управління. Наведено результати досліджень з питань Конституційної реформи, управління фінансами та конкурентоспроможності банків, планування, ціноутворення, маркетингу, реформування правоохоронних органів, подолання політичної корупції, соціального діалогу в Україні, проблем студентського самоврядування. Висвітлено іноземний досвід банкрутства підприємств і фізичних осіб. Розглянуто психологічні аспекти управління.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР) я431 + Х819(4УКР)01 я431 + Ф038 я431 + С.я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА773149 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Політико-правові засоби підвищення іміджу держави : матеріали Міжвуз. наук.-практ. конф., 16 трав. 2013 р. / ред.: В. В. Ягоднікова, С. І. Бабій, О. А. Золотарьова; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - О. : Лерадрук, 2013. - 214 c. - укp.

Вивчено інтерактивні методи навчання у вищій школі. Досліджено правові засади Голодомору 1932 -1933 рр. в Україні. Викладено деякі аспекти сталого розвитку та екологічної діяльності в Україні. Висвітлено окремі проблеми британського мультикультуралізму. Розглянуто особливості класифікації інвестиційних договорів на будівництво житла. Увагу приділено питанням про визначення осудності осіб, що вчинили злочин у стані алкогольного та наркотичного сп'яніння. Вивчено вплив світової фінансової кризи на економічні процеси в державі. Охарактеризовано компоненти політичного іміджу держави. Подано інформацію про студентське самоврядування у ВНЗ України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф.я431 + Х8(4УКР) я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА773629 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Ягоднікова В. 
Учнівське самоврядування як засіб виховання / В. Ягоднікова // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2006. - № 3. - С. 43-52. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Висвітлено актуальну проблему сучасної української школи, що полягає у вихованні особистості, яка володіє не тільки певною сумою знань, умінь та навичок, але й має здатність включитися у демократичні процеси, що відбуваються у нашій країні. Проведений аналіз досліджень та публікацій з психолого-педагогічної літератури свідчить, що в самоврядуванні важливу роль відіграють лідери - особи, уповноважені колективом для керівництва тією чи іншою сферою діяльності. Розглянуто модель "Шкільної Учнівської Республіки"(ШУР), створену в школі № 50 м. Одеса, її завдання, Конституцію, згідно з якою учнівське самоврядування поділяється на законодавче (Парламент школи), виконавче (Кабінет міністрів школи), та судове (Рада справедливих). Подано схему роботи школи лідерів, яка має три секції. Участь у діяльності ШУР дає учням можливість бути організаторами, глибше проникатися відповідальністю за стан шкільних справ і за особистісний внесок у них, брати на себе відповідальність за справу колективу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.431 + Ч424(4УКР)714.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Чешенко О. 
Інноваційність виховного процесу в сучасному освітньому просторі: організаційний аспект / О. Чешенко, В. Ягоднікова // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2010. - № 6. - С. 19-34. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Висвітлено один із аспектів сучасного реформування освіти, яким є методологічна переорієнтація процесу виховання на розвиток особистості, формування ключових компетенцій, життєвих навичок. Розглянуто різні нововведення, через які здійснюється розвиток будь-якого навчального закладу, перехід його на якісно-новий стан. Розкрито сутність інновацій у виховному процесі та визначено шляхи їх впровадження. Проаналізовано науково-методичні засади інноваційної спрямованості процесу виховання та дієвість науково-методичного, психолого-педагогічного супроводу впровадження інновацій. Зроблено висновок про розвиток інноваційних процесів у вихованні на сучасному етапі, що є об'єктивною закономірністю та сприяє прискоренню модернізації освіти, формуванню інноваційної особистості, здатної до активного творення свого життя та світу.

Освещен один из аспектов современного реформирования образования, которым является методологическая переориентация процесса воспитания на развитие личности, формирование ключевых компетенций, жизненных навыков. Представлены различные нововведения, благодаря которым осуществляется развитие любого учебного заведения, переход его в качественно новое состояние. Раскрыта сущность инноваций в воспитательном процессе и определены пути их внедрения. Проанализированы научно-методические основы инновационной направленности процесса воспитания и действенность научно-методического, психолого-педагогического сопровождения внедрения инноваций. Сделан вывод о развитии инновационных процессов в воспитании на современном этапе, которые являются объективной закономерностью и способствуют ускорению модернизации образования, формирования инновационной личности, способной к активному созданию своей жизни и мира.

Аrticle deals with one aspect of modern education reform, which is a methodological reorientation process of education on personal development, building core competencies, life skills. Various innovations through which the development of any educational institution, that is, its transition to a qualitatively new state. The essence of innovation in the educational process and the ways of their implementation. Analyzing the scientific and methodological foundations of innovation orientation of the process of education and effectiveness of scientific methods, psycho-pedagogical support of innovation. Concluded that the development of innovative processes in education at the present stage, is an objective regularity and helps to speed up the modernization of education, formation of an innovative person able to actively create their lives and the world.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.466 + Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Чешенко О. І. 
Інноваційна спрямованість процесу виховання на сучасному етапі розвитку освіти / О. І. Чешенко, В. В. Ягоднікова // Наша шк.. - 2008. - № 4. - С. 45-52. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Розкрито науково-методичні засади інноваційної спрямованості процесу виховання. Висвітлено результати проведення третього обласного конкурсу "Сучасний заступник директора з виховної роботи навчального закладу - 2007" та обласного методичного фестивалю" Інноваційні системи, моделі виховної діяльності навчальних закладів Одещини". Розглянуто складові моделі управління впровадженням інновацій: принципи оптимального управління процесом впровадження перспективного педагогічного досвіду (ППД), ознаки ППД, етапи узагальнення досвіду, методика вивчення ідей ППД, рівні узагальнення ППД, основні вимоги ППД, методи вивчення ППД, технологія впровадження ППД, форми впровадження ППД. Запропоновано поради щодо опису діяльності заступника директора з виховної роботи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 + Ч421.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Чешенко О. І. 
Організаційно-методичний супровід інноваційної діяльності класного керівника / О. І. Чешенко, В. В. Ягоднікова // Наша шк.. - 2010. - № 1/2. - С. 46-51. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розглянуто методологію організаційно-методичного супроводу інноваційної діяльності класного керівника, що грунтується на засадах відкритої, системної, особистісно-орієнтованої, компетентнісної освіти в контексті розвитку та орієнтації освіти України в європейський простір. Виокремлено завданя, функції, форми реалізації організаційно-методичного супроводу як процесу педагогічної системи та технології. Акцентовано увагу на такій формі організаційно-методичного супроводу як обласний конкурс класних керівників. Висвітлено системи, моделі виховної діяльності класу, представлені переможцями та учасниками третього обласного конкурсу "Класний керівник - 2008": модель виховної системи класу "Серце в долонях", формування духовно багатої, здорової особистості, громадянина співтовариства, світу тощо. Актуальним напрямом подальших досліджень є створення систем інноваційної діяльності класного керівника,технологій, форм, методів, прийомів, що сприяють його фаховому зростанню.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.46 + Ч421.423

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Ягоднікова В. В. 
Особливості формування у молодших школярів мотивації досягнення успіху / В. В. Ягоднікова // Наша шк.. - 2010. - № 3. - С. 10-12. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Обгрунтовано актуальність проблеми формування у молодших школярів мотиву досягнення успіху. Виявлено вплив мотиву досягнення успіху на властивості особистості, такі як наполегливість, цілеспрямованість. Висвітлено та охарактеризовано методологічні підходи до формування мотиву досягнення успіху: діяльнісний, особистісно орієнтований, синергетичний, компетентнісний. Наведено алгоритм дій вчителя, спрямованих на формування мотивації досягнення успіху у молодших школярів. Наголошено, що закріплення мотиву досягнення успіхів у молодших школярів відбувається за умови усвідомленості ними своїх здібностей і можливостей.

Обоснована актуальность проблемы формирования у младших школьников мотива достижения успеха. Выявлено влияние мотива достижения успеха на свойства личности, такие как настойчивость, целеустремленность. Освещены и охарактеризованы методологические подходы к формированию мотива достижения успеха: деятельностный, личностно ориентированный, синергетический, компетентностный. Приведен алгоритм действий учителя, направленных на формирование мотивации достижения успеха у младших школьников. Отмечено, что закрепление мотива достижения успехов у младших школьников происходит при осознанности ими своих способностей и возможностей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.331.1 + Ю984.030.2-723

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Ягоднікова В. В. 
Психолого-педагогічний супровід розвитку соціальної креативності учнів / В. В. Ягоднікова // Наша шк.. - 2010. - № 4. - С. 51-54. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

На основі аналізу психолого-педагогічної літератури визначено зміст поняття "соціальна креативність" як здатності людини оперативно знаходити та ефективно застосовувати нестандартні, оригінальні рішення ситуацій міжособистісної взаємодії. Конкретизовано сутність поняття "психолого-педагогічний супровід" як цілеспрямованої та системної діяльності педагогів, класних керівників, вчителів, вихователів, спрямованої на створення комплексної системи необхідних умов, що сприяють засвоєнню учнями знань, умінь, навичок, компетенцій, їх успішній адаптації та інтеграції в соціумі. Розглянуто основні завдання, зміст, педагогічні умови психолого-педагогічного супроводу розвитку соціальної креативності. Відзначено, що домінантним ціннісним орієнтиром психолого-педагогічного супроводу є особистість учня, актуалізація його індивідуальних здібностей, внутрішньої свободи, творчого потенціалу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.0 + Ю949.244

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Ягоднікова В. В. 
Формування психологічної готовності педагогів до інноваційної діяльності: сучасні підходи / В. В. Ягоднікова // Наша шк.. - 2009. - № 5. - С. 59-61. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Обгрунтовано структуру психологічної готовності педагогів до інноваційної діяльності (ГП ІД) та висвітлено значення наукового та методичного супроводу щодо її формування. ГП ІД визначено як складне інтегративне новоутворення, ядро якого складає взаємодія мотиваційного, когнітивного, операційного й особистісного компонентів, що виявляється в прагненні до інноваційної діяльності та в підготовленості до її здійснення на професійному рівні. У структурі ГП ІД виділено й охарактеризовано чотири функціонально пов'язані між собою компоненти: мотиваційний, когнітивний, операційний, особистісний. Визначено, що педагог інноваційної орієнтації - це творча особистість, педагог-дослідник, якому притаманні адекватні ціннісні орієнтації, розвинена професійна свідомість, інноваційна обізнаність, гнучке професійне, креативне та критичне мислення, швидкість і точність адаптації поведінки тощо. Виокремлено умови функціонування моделі формування ГП ІД, критерії ефективності сформованості ПГ ІД. Зазначено, що формування ПГ ІД потребує пильної уваги з боку адміністрації та методичної служби навчального закладу, а також подальших розробок.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 + Ю940.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Ягоднікова В. В. 
Формування інноваційного потенціалу класних керівників в системі методичної роботи загальноосвітнього закладу / В. В. Ягоднікова, О. І. Чешенко // Наша шк.. - 2011. - № 4. - С. 48-53. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Визначено шляхи формування інноваційного потенціалу класних керівників в системі методичної роботи загальноосвітнього закладу. Зазначено, що інноваційний потенціал педагога - це сукупність соціокультурних і творчих характеристик особистості педагога, який виявляє готовність удосконалювати педагогічну діяльність, наявність внутрішніх засобів і методів, здатних забезпечити цю готовність. Розкрито основні вимоги до організації науково-методичної роботи в загальноосвітньому закладі. Виокремлено п'ять етапів в системі організації методичної роботи з розвитку інноваційного потенціалу класного керівника, а саме: діагностико-аналітичний, діяльнісно-організаційний, креативно-пошуковий, функціонально-стабілізувальний, стратегічно-розвивальний. Розглянуто різні форми методичної роботи, серед яких - традиційні та нетрадиційні, через які можна впливати на рівень професійної компетентності та професійної майстерності класних керівників. Наголошено на провідній формі удосконалення професійної компетентності педагога - самоосвіті. З метою диференційованого підвищення педагогічної майстерності класних керівників рекомендовано функціонування трьох динамічних груп-шкіл "Школа вищої педагогічної майстерності", "Школа вдосконалення майстерності" та "Школа становлення новопризначеного класного керівника". Окреслено напрями діяльності органів методичної служби району/міста на стимулювання готовності класного керівника до інноваційної діяльності. Подано розробки навчально-методичного проекту "Формування інноваційного потенціалу класних керівників" та програму роботи творчої групи класних керівників "Модель системи виховної діяльності класу".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.423

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Тарас Шевченко і національна ідея : зб. наук. пр. за матеріалами Всеукр. наук.-практ. конф. до 200-річчя з Дня народж. Т. Г. Шевченка, 5 берез. 2014 р., Одеса / ред.: В. В. Ягоднікова, Л. Ф. Домбровська, О. В. Захарченко; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - Одеса : Лерадрук, 2014. - 300 c. - укp. - рус.

Висвітлено проблему захисту прав українського народу в контексті сучасної геополітичної ситуації. Визначено роль правлячої верстви у творах Т. Шевченка як складову філософської концепції українського націоналізму Д. Донцова. Викладено соціальні аспекти розвитку корпоративного управління в Україні. Розкрито особливості української ментальності. Простежено відображення у творчості Т. Г. Шевченка економічного становища жінки. Увагу приділено проблемам вдосконалення механізму управління прибутковістю банку. Визначено напрями ефективного використання трудових ресурсів на підприємстві. Проаналізовано основні засади функціонування грошово-кредитного ринку України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф055.256(4УКР) я43 + Ф1(4УКР)502 Шевченко Т.Г. я43 + Ш5(4УКР)5-4 Шевченко Т. Г. я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА783393 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Ягоднікова В. 
Дослідження суб'єктивних чинників, що впливають на ефективність інноваційної педагогічної діяльності у вихованні / В. Ягоднікова // Нова пед. думка. - 2013. - № 3. - С. 158-160. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

З метою вивчення особливостей інноваційної діяльності педагогів у вихованні здійснено теоретичний аналіз суб’єктивних чинників, що впливають на її якість та ефективність. За результатами дослідження, яке проводилося на базі Одеського обласного інституту вдосконалення вчителів, охарактеризовано особистісні якості, які необхідні для успішної інноваційної педагогічної діяльності, та визначено суб'єктивні чинники, що впливають на її ефективність. Актуалізовано вирішення проблеми готовності педагогів до інноваційної виховної діяльності та необхідність подальшого дослідження впливу суб'єктивних чинників на ефективність інноваційної педагогічної діяльності.

Исследованы субъективные факторы, влияющие на эффективность инновационной педагогической деятельности в воспитании.

The study of subjective factors that influence on the effectiveness of innovative teaching activities in education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.01

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Конституційні зміни в Україні як запорука становлення правової європейської держави : матеріали Міжвуз. наук.-практ. конф., 24 берез. 2015 р., Одеса / ред.: В. В. Ягоднікова, О. В. Захарченко, О. А. Золотарьова; Міжрегіон. акад. упр. персоналом, Одес. ін-т. - Одеса : Лерадрук, 2015. - 152 c. - укp.

Розкрито теоретичні засади проблеми соборності українських земель у контексті світових глобалізаційних зрушень початку XX ст. Розглянуто питання реформування системи органів виконавчої влади, відповідальних за забезпечення санітарно-епідемічного, ветеринарного та фітосанітарного благополуччя. Досліджено проблеми практичної реалізації заходів безпеки учасників кримінального провадження. Викладено історичні аспекти розвитку української Конституції. Висвітлено проблеми сучасної мобілізації в контексті виконання конституційного обов'язку громадян. Розглянуто проблеми виконання основних функцій банками України за сучасних умов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х8(4УКР) я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА793061 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Проблеми сучасного управління: економічні, екологічні, політико-правові, історичні, культурні, ментальні аспекти : матеріали Х Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. 25-річчю МАУП, 26 листоп. 2014 р., Одеса / ред.: В. В. Ягоднікова, О. В. Захарченко, О. А. Золотарьова; Міжрегіон. акад. упр. персоналом, Одес. ін-т. - Одеса : Лерадрук, 2014. - 266 c. - укp. - рус.

Досліджено проблеми фінансово-кредитної взаємодії банків і підприємств малого та середнього бізнесу. Розкрито економічне значення якості послуг та управління нею. Викладено сучасні тенденції розвитку сфери інформації в Україні. Висвітлено особливості формування валютного курсу за сучасних умов. Досліджено сучасний стан і стратегічні пріоритети конституційного процесу в Україні. Розкрито особливості міжнародно-правового механізму захисту свободи слова за умов інформаційної війни. Показано особливості чинників впливу на продуктивність праці на підприємстві.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)21 я431 + Х8(4УКР) я431 + Ф038 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА785813 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Ягоднікова В. В. 
Формування інноваційної спрямованості виховного процесу загальноосвітньої школи: теоретичні і практичні аспекти : монографія / В. В. Ягоднікова; Держ. закл. "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського". - Одеса : Букаєв В.В., 2016. - 495 c. - Бібліогр.: с. 393-470 - укp.

Висвітлено теоретичні і практичні аспекти формування інноваційної спрямованості виховного процесу. Обгрунтовано сутність та структуру інноваційної спрямованості виховного процесу, принципи та підходи до її формування. Визначено чинники та педагогічні умови формування інноваційної спрямованості виховного процесу, форми і методи їх реалізації. Систематизовано і визначено критерії та розроблено діагностувальний інструментарій сформованості інноваційної спрямованості виховного процесу загальноосвітньої школи. Систематизовано практичний досвід організації сучасного виховного процесу в контексті інновацій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА802499 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Ягоднікова В. В. 
Теорія і практика формування інноваційної спрямованості виховного процесу загальноосвітньої школи : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.07 / В. В. Ягоднікова; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. - Вінниця, 2016. - 40 c. - укp.

Науково обгрунтовано та розроблено концепцію формування інноваційної спрямованості виховного процесу (ІСВП) загальноосвітньої школи (ЗОШ), що грунтується на засадах особистісно-діяльнісного, аксіологічного та системного підходів. Розроблено й обгрунтовано модель системи формування ІСВП ЗОШ, яка охоплює цільову, концептуальну, організаційну, процесуальну та результативну підсистеми. Визначено та систематизовано чинники, що впливають на формування ІСВП ЗОШ. Визначено критерії з їх показниками й охарактеризовано рівні сформованості ІСВП ЗОШ. Охарактеризовано принципи, виокремлено етапи та розкрито педагогічні умови цього процесу. Розроблено й апробовано науково-методичний супровід формування ІСВП ЗОШ. Доведено, що практична реалізація системи формування ІСВП ЗОШ сприяє ефективній творчій взаємодії суб'єктів виховання, в ході якої здійснюється пошук, створення чи перетворення, опанування, впровадження та поширення інновацій, які забезпечують вирішення виховних проблем, оновлення виховного процесу ЗОШ, особистісний розвиток учнів та особистісний і професійний розвиток педагогів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА424763 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Педагогічна наука і освіта у сучасному вимірі: проблеми і перспективи розвитку : матеріали III Всеукр. наук.-практ. конф, 14 трав., 2021 / ред.: В. В. Ягоднікова; Одеська обласна державна адміністрація, Одеська обласна рада, Комунальний заклад вищої освіти "Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради". - Одеса : Букаєв Вадим Вікторович, 2021. - 482 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

Обговорено проблеми сучасної педагогічної науки та освіти (філософський, психологічний та соціокультурний вимір), розвитку особистісно-професійної компетентності педагога в умовах інноваційних змін в освіті. Проаналізовано трансформації змісту та технологій неперервної педагогічної освіти, перспективи Нової української школи, особливості модернізації вітчизняної освіти. Охарактеризовано інновації як засіб прогресивних змін в освіті, викладено питання виховання особистості у вимірі нових освітніх реалій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА850328 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського