Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72260<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18

      
Категорія:    
1.

Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : Зб. наук. пр. Вип. 7 - 8 (11 - 12) / ред.: Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський; Акад. пед. наук України, Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х., 2005. - 341 с. - рус.

Розглянуто питання філософії сучасної освіти та формування гуманітарно-технічної еліти України. Проаналізовано особливості виховання професійних якостей фахівців у Харківській державній академії дизайну і мистецтв, сучасний стан та шляхи вдосконалення національно-патріотичного виховання військових фахівців. Висвітлено гуманітарні та культурологічні аспекти підготовки фахівців з соціального управління.

Рассмотрены вопросы философии современного образования и формирования гуманитарно-технической элиты Украины. Проанализированы особенности воспитания профессиональных качеств специалистов в Харьковской государственной академии дизайна и искусств, современное состояние и пути усовершенствования национально-патриотического воспитания военных специалистов. Освещены гуманитарные и культурологические аспекты подготовки специалистов по социальному управлению.


Індекс рубрикатора НБУВ: С.я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72260 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : Зб. наук. пр. Вип. 1(5) / ред.: Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський; Акад. пед. наук України, Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х., 2003. - 635 с. - укp.

Розглянуто теоретико-методичні аспекти проблем нової філософії професійної освіти, феноменів еліти і лідерства, виховання керівників-лідерів, проаналізовано формування гуманітарно-технічної еліти, описано інноваційні педагогічні технології, що забезпечують її підготовку. Висвітлено модернізацію системи освіти як важливий чинник інноваційного розвитку держави, проблеми сучасної освіти у контексті суспільних трансформацій. Розкрито теоретико-методологічні засади моделювання навчального середовища сучасних педагогічних систем, роль педагогічної еліти в соціалізації особистості інформаційного суспільства, сучасні аспекти побудови системи професійного виховання у вищій школі. Описано систему підготовки педагогічних кадрів для навчальних закладів професійної освіти, комунікативні особливості студентів як чинник ефективності навчальної діяльності. Викладено методологічні положення реконструкції дидактичних теорій.

Рассмотрены теоретико-методические аспекты проблем новой философии профессионального образования, феноменов элиты и лидерства, воспитания руководителей-лидеров, проанализировано формирование гуманитарно-технической элиты, описаны инновационные педагогические технологии, обеспечивающие её подготовку. Освещены модернизация системы образования как важный фактор инновационного развития государства, проблемы современного образования в контексте общественных трансформаций. Раскрыты теоретико-методологические основы моделирования учебной среды современных педагогических систем, роль педагогической элиты в социализации личности информационного общества, современные аспекты построения системы профессионального воспитания в высшей школе. Описаны система подготовки педагогических кадров для учебных заведений профессионального образования, коммуникативные особенности студентов как фактор эффективности учебной деятельности. Изложены методологические положения реконструкции дидактических теорий.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч46я54(4Укр)3 + С5я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж72260 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : Зб. наук. пр. Вип. 2(6) / ред.: Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський; Акад. пед. наук України, Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х., 2003. - 618 с. - укp.

Розглянуто питання філософії освіти та формування гуманітарно-технічної еліти. Розкрито гуманітарні та культурологічні аспекти підготовки фахівців з соціального управління. Описано особливості формування комунікативної компетентності майбутніх керівників на етапі професійної підготовки, оптимізації управління інвестиційною діяльністю як фактор ефективного розвитку соціальних систем. Висвітлено проблеми підвищення комунікативної компетенції фахівців з соціального управління, сучасні проблеми дистанційної освіти, зокрема, підвищення кваліфікації викладачів на сучасному етапі, методологічні аспекти дистанційного навчання.

Рассмотрены вопросы философии образования и формирования гуманитарно-технической элиты. Раскрыты гуманитарные и культурологические аспекты подготовки специалистов по социальному управлению. Описаны особенности формирования коммуникативной компетентности будущих руководителей на этапе профессиональной подготовки, оптимизации управления инвестиционной деятельностью как фактор эффективного развития социальных систем. Освещены проблемы повышения коммуникативной компетенции специалистов по социальному управлению, современные проблемы дистанционного образования, в частности, повышения квалификации преподавателей на современном этапе, методологические аспекты дистанционного обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч46я54(4Укр)3 + С5я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж72260 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : Зб. наук. пр. Вип. 3(7) / ред.: Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський; Акад. пед. наук України, Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х., 2004. - 351 с. - укp.

Розглянуто сучасну філософію освіти і проблеми формування національної еліти. Висвітлено актуальні проблеми стандартизації та диверсифікації підготовки фахівців з державного управління. Розкрито психолого-педагогічні аспекти формування особистості керівника школи, акмеологічні аспекти формування професійної культури фахівця. Наведено рекомендації з психологічного добору фахівців.

Рассмотрены современная философия образования и проблемы формирования национальной элиты. Освещены актуальные проблемы стандартизации и диверсификации подготовки специалистов по государственному управлению. Раскрыты психолого-педагогические аспекты формирования личности руководителя школы, акмеологические аспекты формирования профессиональной культуры специалиста. Приведены рекомендации по психологическому подбору специалистов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.202я54(4Укр)

Шифр НБУВ: Ж72260 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : Зб. наук. пр. Вип. 4(8) / ред.: Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський; Акад. пед. наук України, Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х., 2004. - 343 с. - укp.

Розглянуто питання підготовки та підвищення кваліфікації педагогічних кадрів вищої школи. Описано соціально-педагогічні технології роботи з молоддю у полікультурному суспільстві. Розкрито зміст особистісно орієнтованих технологій як дидактичного аспекту підготовки вчителя, концептуальний аспект культури управління навчальною діяльністю студентів, а також гуманітарні та культурологічні аспекти підготовки спеціалістів соціального управління.

Рассмотрены вопросы подготовки и повышения квалификации педагогических кадров высшей школы. Описаны социально-педагогические технологии работы с молодежью в поликультурном обществе. Раскрыты содержание личностно ориентированных технологий как дидактического аспекта подготовки учителя, концептуальный аспект культуры управления учебной деятельностью студентов, а также гуманитарные и культурологические аспекты подготовки специалистов социального управления.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.202я54(4Укр)

Шифр НБУВ: Ж72260 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : Зб. наук. пр. Вип. 5(9) / ред.: Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський; Акад. пед. наук України, Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х., 2004. - 482 с. - укp.

Висвітлено психолого-педагогічні аспекти формування гуманітарно-технічної еліти, роль гуманізації математичної освіти у її формуванні. Визначено лінгвосоціокультурні чинники у патріотичному вихованні студентів ВНЗ технічного профілю. Викладено особистісний рефлексивно-ціннісний підхід до розвитку психологічної культури учнівської молоді, наведено методологічний аналіз педагогічної психології. Розкрито гуманітарні та культурологічні аспекти підготовки фахівців з соціального управління, правову основу управлінської діяльності у системі місцевого самоврядування, розглянуто принципи, проблеми та шляхи розвитку міського самоврядування.

Освещены психолого-педагогические аспекты формирования гуманитарно-технической элиты, роль гуманизации математического образования в её формировании. Определены лингвосоциокультурные факторы в патриотическом воспитании студентов ВУЗ технического профиля. Изложен личностный рефлексивно-ценностной подход к развитию психологической культуры ученической молодежи, приведен методологический анализ педагогической психологии. Раскрыты гуманитарные и культурологические аспекты подготовки специалистов по социальному управлению, правовая основа управленческой деятельности в системе местного самоуправления, рассмотрены принципы, проблемы и пути развития местного самоуправления.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч48я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж72260 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : Зб. наук. пр. Вип. 6(10) / ред.: Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський; Акад. пед. наук України, Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х., 2004. - 411 с. - укp.

Висвітлено проблеми дистанційної освіти в Україні, психолого-педагогічні аспекти формування гуманітарно-технічної еліти. Описано методи психологічного впливу в системах управління. Розкрито соціально-економічні передумови професійної підготовки майбутніх менеджерів. Проаналізовано формування професійної культури майбутнього інженера як проблему педагогіки вищої школи. Розглянуто гуманітарні та культурологічні аспекти підготовки фахівців з соціального управління, гуманістичні аспекти післядипломної освіти майбутніх фахівців.

Освещены проблемы дистанционного образования в Украине, психолого-педагогические аспекты формирования гуманитарно-технической элиты. Описаны методы психологического влияния в системах управления. Раскрыты социально-экономические предпосылки профессиональной подготовки будущих менеджеров. Проанализировано формирование профессиональной культуры будущего инженера как проблема педагогики высшей школы. Рассмотрены гуманитарные и культурологические аспекты подготовки специалистов по социальному управлению, гуманистические аспекты последипломного образования будущих специалистов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч48я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж72260 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : Зб. наук. пр. Вип. 11(15) / ред.: Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський; Акад. пед. наук України, Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х., 2006. - 343 с. - рус.

Висвітлено проблеми відчуження в соціально-філософських теоріях в контексті глобалізації, філософії формування загальної та професійної культури студентів. Проаналізовано людиноцентризм як домінанту вирішення проблем сучасної філософії освіти, комунікацію як детермінуючий чинник маніпулятивного впливу за теорією масової комунікації відомого французького філософа, соціолога, психолога та криміналіста Г.Тарда. Розкрито роль структури мотиваційної сфери у навчальній діяльності студентів. Розглянуто питання використання активних форм та методів навчання у ВНЗ, удосконалення методів контролю знань, умінь і навичок студентів педагогічних ВНЗ, а також методики контролю навчальних досягнень студентів. Визначено взаємозв'язок національної свідомості та міжнаціонального спілкування у вихованні сучасної молоді, пріоритетні освітні цінності за умов трансформації сучасного суспільства.

Освещены проблемы отчуждения в социально-философских теориях в контексте глобализации, философии формирования общей и профессиональной культуры студентов. Проанализированы человекоцентризм как доминанта решения проблем современной философии образования, коммуникация как детерминирующий фактор манипулятивного влияния по теории массовой коммуникации известного французского философа, социолога, психолога и криминалиста Г.Тарда. Раскрыта роль структуры мотивационной сферы в учебной деятельности студентов. Рассмотрены вопросы использования активных форм и методов обучения в ВУЗ, усовершенствования методов контроля знаний, умений и навыков студентов педагогических ВУЗ, а также методики контроля учебных достижений студентов. Определены взаимосвязь национального сознания и межнационального общения в воспитании современной молодежи, приоритетные образовательные ценности в условиях трансформации современного общества.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72260 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : Зб. наук. пр. Вип. 12(16) / ред.: Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський; Акад. пед. наук України, Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х., 2006. - 357 с. - рус.

Розглянуто питання розвитку духовної православної культури як онтологічну основу синергетичного підходу до формування національної гуманітарно-технічної освіти, а також гуманізації освіти в контексті художньо-творчого розвитку особистості. Проаналізовано шляхи творчого використання педагогічного досвіду А.С.Макаренка у формуванні гуманітарно-педагогічної еліти. Описано інноваційні технології активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів. Висвітлено проблеми особистісно-орієнтованого навчання студентів. Визначено роль корпоративної культури у формуванні ефективної управлінської команди.

Рассмотрены вопросы развития духовной православной культуры как онтологическая основа синергетического подхода к формированию национального гуманитарно-технического образования, а также гуманизации образования в контексте художественно-творческого развития личности. Проанализированы пути творческого использования педагогического опыта А.С.Макаренка в формировании гуманитарно-педагогической элиты. Описаны инновационные технологии активизации учебно-познавательной деятельности учеников. Освещены проблемы личностно-ориентированного обучения студентов. Определена роль корпоративной культуры в формировании эффективной управленческой команды.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР) + Э372-110.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72260 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. Вип. 13 - 14 (17 - 18) / ред.: Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський; Акад. пед. наук України, Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х., 2007. - 331 с. - рус.

Висвітлено теоретико-методичні аспекти проблем нової філософії професійної освіти, феноменів еліти і лідерства, становлення особистості, формування готовності до професійної діяльності гуманітарно-технічної еліти. Викладено різноманітні підходи до підготовки еліти, аспекти психології управління та виховання керівників-лідерів. Проаналізовано основні тенденції розвитку освіти та проблеми вітчизняної дидактики. Визначено філософію мистецтва як чинник комунікативної культури в системі формування національної еліти. Описано особливості ведення і перекладу банківського ділового листування. Розглянуто питання моделювання процесу фундаменталізації математичної підготовки економістів, формування інформаційної компетенції як складової інформаційної культури інженерів. Розкрито сутність і зміст практично-педагогічної готовності військових викладачів до педагогічної діяльності.

Освещены теоретико-методические аспекты проблем новой философии профессионального образования, феноменов элиты и лидерства, становления личности, формирования готовности к профессиональной деятельности гуманитарно-технической элиты. Изложены разнообразные подходы к подготовке элиты, аспекты психологии управления и воспитания руководителей-лидеров. Проанализированы основные тенденции развития образования и проблемы отечественной дидактики. Определена философия искусства как фактор коммуникативной культуры в системе формирования национальной элиты. Описаны особенности ведения и перевода банковской деловой переписки. Рассмотрены вопросы моделирования процесса фундаментализации математической подготовки экономистов, формирования информационной компетенции как составной информационной культуры инженеров. Раскрыты сущность и содержание практическо-педагогической готовности военных преподавателей к педагогической деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР) + Ю9я54(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж72260 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. Вип. 15 - 16 (19 - 20) / ред.: Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський; Акад. пед. наук України, Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х., 2007. - 387 с. - рус.

Розглянуто питання моделювання педагогічних процесів у теоретичному аспекті, креативності педагогіки ВНЗ та логіки науково-технічного та соціального прогресу. Проаналізовано естетичну самосвідомість особистості як чинник успішного розвитку національної художньої еліти. Описано структуру професійної готовності педагогів до педагогічної діяльності. Висвітлено проблеми формування професійної культури в системі підготовки менеджерів, творчі передумови підвищення рівня професійної підготовки інженерів, взаємозв'язок інтегративних методів та форм навчання у технічних ВНЗ. Вивчено вплив мови як знакової системи на сприйняття спеціальних знань у процесі пізнавальної діяльності студентів ВНЗ. Визначено залежність перекладу вигукових фразеологічних одиниць від взаємодії денотативного та конотативного аспектів семантики.

Рассмотрены вопросы моделирования педагогических процессов в теоретическом аспекте, креативности педагогики ВУЗ и логики научно-технического и социального прогресса. Проанализировано эстетическое самосознание личности как фактор успешного развития национальной художественной элиты. Описана структура профессиональной готовности педагогов к педагогической деятельности. Освещены проблемы формирования профессиональной культуры в системе подготовки менеджеров, творческие предпосылки повышения уровня профессиональной подготовки инженеров, взаимосвязь интегративных методов и форм обучения в технических ВУЗ. Изучено влияние речи как знаковой системы на восприятие специальных знаний в процессе познавательной деятельности студентов ВУЗ. Определена зависимость перевода междометных фразеологических единиц от взаимодействия денотативного и коннотативного аспектов семантики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж72260 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. Вип. 17(21) / ред.: Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський; Акад. пед. наук України. Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х., 2008. - 395 с. - рус.

Розкрито теоретико-методичні засади підготовки управлінця навчального закладу. Розглянуто питання формування людського капіталу в системі вищої освіти України в контексті національних пріоритетів ХХІ ст. Висвітлено основні завдання фундаментальної освіти економістів. Проаналізовано зміст професійної освіти та підготовки юристів. Викладено теоретико-методологічні підходи до організації наукової роботи студентів у системі педагогічної підготовки. Визначено синергію як субстанціональну домінанту в самореалізації особистості студента.

Раскрыты теоретико-методические основы подготовки управленца учебного заведения. Рассмотрены вопросы формирования человеческого капитала в системе высшего образования Украины в контексте национальных приоритетов ХХІ ст. Освещены основные задачи фундаментального образования экономистов. Проанализировано содержание профессионального образования и подготовки юристов. Изложены теоретико-методологические подходы к организации научной работы студентов в системе педагогической подготовки. Определена синергия как субстанциональная доминанта в самореализации личности студента.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж72260 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. Вип. 18(22) / ред.: Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський; Акад. пед. наук України, Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х., 2008. - 399 с. - рус.

Розглянуто питання інтелектуально-творчої самореалізації особистості як стратегічного освітнього пріоритету. Проаналізовано кредитно-модульну систему організації навчального процесу як основу професійної самореалізації особистості. Висвітлено досвід підготовки освітньої еліти в магістратурі. Визначено основні тенденції розвитку освіти в Україні у контексті Болонського процесу. Описано особливості створення інтерактивного науково-навчального середовища в університетській системі освіти, використання інтерактивних технологій на лекційних заняттях у підготовці педагогів.

Рассмотрены вопросы интеллектуально-творческой самореализации личности как стратегического образовательного приоритета. Проанализирована кредитно-модульная система организации учебного процесса как основа профессиональной самореализации личности. Освещен опыт подготовки образовательной элиты в магистратуре. Определены основные тенденции развития образования в Украине в контексте Болонского процесса. Описаны особенности создания интерактивной научно-учебной среды в университетской системе образования, использования интерактивных технологий на лекционных занятиях в подготовке педагогов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж72260 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : Зб. наук. пр. Вип. 9 - 10 (13 - 14) / ред.: Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський; Акад. пед. наук України, Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х., 2006. - 462 с. - рус.

Розглянуто питання підготовки високоосвічених військових фахівців у контексті вимог сучасності. Описано інформаційно-комунікаційні технології в підготовці викладачів вищих військових навчальних закладів. Висвітлено методологічні проблеми регуляції навчально-пізнавальної діяльності, типологізацію студентських мікрогруп для організації їх самостійної навчально-пізнавальної діяльності. Наведено оцінку кваліфікації кадрів у процесі управління персоналом підприємств. Розкрито психологічні аспекти індивідуальної кар'єри. Визначено центральноазійські орієнтири співробітництва для бізнесу і правлячої еліти України.

Рассмотрены вопросы подготовки высокообразованных военных специалистов в контексте требований современности. Представлены информационно-коммуникационные технологии в подготовке преподавателей высших ВУЗ. Освещены методологические проблемы регуляции учебно-познавательной деятельности, типологизация студенческих микрогрупп для организации их самостоятельной учебно-познавательной деятельности. Приведена оценка квалификации кадров в процессе управления персоналом предприятий. Раскрыты психологические аспекты индивидуальной карьеры. Определены центральноазиатские ориентиры сотрудничества для бизнеса и правящей элиты Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.я54(4УКР)3 + Ц4,8я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72260 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. Вип. 19(23) / ред.: Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський; АПН України, Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х., 2008. - 220 с. - рус.

Проаналізовано педагогічну майстерність викладача як чинник якості освіти, педагогічну освіту як засіб збереження національної ідентичності студентів. Описано особливості кредитно-модульної системи в мистецьких закладах освіти. Розглянуто питання застосування діалогічних методів навчання в процесі формування економічної еліти, самореалізації творчого потенціалу вчителя в процесі формування національної еліти. Висвітлено інноваційні технології навчання іноземної мови у ВНЗ України.

Проанализированы педагогическое мастерство преподавателя как фактор качества образования, педагогическое образование как средство сохранения национальной идентичности студентов. Описаны особенности кредитно-модульной системы в художественных образовательных заведениях. Рассмотрены вопросы применения диалогических методов обучения в процессе формирования экономической элиты, самореализации творческого потенциала учителя в процессе формирования национальной элиты. Освещены инновационные технологии обучения иностранному языку в ВУЗ Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72260 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. Вип. 20(24) / ред.: Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський; АПН України, Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х., 2009. - 328 с. - рус.

Проаналізовано інтелектуальну власність як важливий чинник науково-технічного прогресу, філософію професіоналізму в контексті загальнокультурної підготовки інженера-керівника. Висвітлено проблеми професійно-технічної освіти за умов формування ринкових відносин. Розглянуто питання науково-методичного забезпечення розвитку інформаційної компетентності вчителів у процесі підвищення кваліфікації, використання інформаційних технологій у підготовці вчителів трудового та професійного навчання. Визначено роль та місце управлінської підготовки в системі інженерної освіти.

Проанализированы интеллектуальная собственность как важный фактор научно-технического прогресса, философия профессионализма в контексте общекультурной подготовки инженера-руководителя. Освещены проблемы профессионально-технического образования в условиях формирования рыночных отношений. Рассмотрены вопросы научно-методического обеспечения развития информационной компетентности учителей в процессе повышения квалификации, использования информационных технологий в подготовке учителей трудового и профессионального обучения. Определены роль и место управленческой подготовки в системе инженерного образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72260 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. Вип. 21(25) / ред.: Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський; АПН України, Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х., 2009. - 368 с. - рус.

Розглянуто питання модернізації ВНЗ України за умов інтеграції у європейський освітній простір. Висвітлено педагогічні проблеми виховання культури студентів, проблематику їх фізичного виховання та шляхи його вдосконалення. Проаналізовано значення самовдосконалення особистості у позитивному розвитку українського суспільства (УС), особливості формування еліти сучасних українського і глобального суспільств. Визначено духовні орієнтири і саморозвиток особистості в сучасному УС.

Рассмотрены вопросы модернизации ВУЗ Украины в условиях интеграции в европейское образовательное пространство. Освещены педагогические проблемы воспитания культуры студентов, проблематика их физического воспитания и пути его усовершенствования. Проанализированы значение самоусовершенствования личности в положительном развитии украинского общества (УО), особенности формирования элиты современных украинского и глобального обществ. Определены духовные ориентиры и саморазвитие личности в современном УО.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72260 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. Вип. 22(26) / ред.: Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський; АПН України, Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х., 2009. - 304 с. - рус.

Викладено культурно-історичний та психологічний підходи до визначення соціокультурних цінностей. Проаналізовано ментальність українського народу як фундаментальну основу руху до демократії. Розглянуто питання філософії художньої творчості в системі перспективного розвитку суспільства. Висвітлено організацію експертизи в системі загальної середньої освіти на засадах кваліметричного підходу, технологію розробки електронних підручників. Описано соціально-психологічні особливості комунікативної діяльності керівників у сфері управління навчальними закладами. Розкрито роль ігрових технологій навчання у професійній підготовці фахівців з адміністративного менеджменту.

Изложены культурно-исторический и психологический подходы к определению социокультурных ценностей. Проанализирована ментальность украинского народа как фундаментальная основа движения к демократии. Рассмотрены вопросы философии художественного творчества в системе перспективного развития общества. Освещены организация экспертизы в системе общего среднего образования на основах квалиметрического подхода, технология разработки электронных учебников. Описаны социально-психологические особенности коммуникативной деятельности руководителей в сфере управления учебными заведениями. Раскрыта роль игровых технологий обучения в профессиональной подготовке специалистов по административному менеджменту.


Індекс рубрикатора НБУВ: С1(4УКР)64

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72260 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського