Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>TJ=Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 185
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Аніщенко О. В. 
Гуманістичний потенціал андрагогіки у вимірі педагогіки міграцій / О. В. Аніщенко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 4. - С. 7-16. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Обґрунтовано актуальність міждисциплінарного підходу в освіті (на прикладі андрагогіки, педагогіки міграцій та інших наук). Висвітлено сутність гуманізму андрагогіки у контексті педагогіки міграцій. Проаналізовано прийнятні для України ідеї європейського досвіду соціокультурної інтеграції через освіту дорослих мігрантів.

Обоснована актуальность междисциплинарного подхода в образовании (на примере андрагогики, педагогики миграций и других наук). Охарактеризована сущность гуманизма андрагогики в контексте педагогики миграций. Проанализированы приемлемые для Украины идеиевропейского опыта социокультурной интеграции через образование взрослых мигрантов.

The actuality of interdisciplinary approach in education (evidence from Andragogy and Migration Pedagogy) is grounded in the article. Special attention is paid to the essence of Adult Education humanism in the context of Migration Pedagogy and other sciences. Adopted ideas of European experience of sociocultural integration through Adult Education of migrants for Ukraine are defined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.21

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Баніт О. В. 
Актуальні проблеми психологічної адаптації дорослого населення в умовах іншого лінгвокультурного середовища. / О. В. Баніт // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 4. - С. 16-27. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Виcвiтлeно aктуaльнi пpoблeми пcихoлoгiчнoї aдaптaцiї дopocлoгo нaceлeння за умoв iншoгo лiнгвoкультуpнoгo cepeдoвищa тa шляхи їх виpiшeння. Обговорено сучасну проблематику менеджменту якості програм і проектів неформальної освіти. Доведено, що його подальший розвиток неможливий без детального вивчення і систематизації існуючих процесів та введення формалізованих процедур оцінювання якості учбового процесу.

Обсуждена современная проблематика менеджмента качества программ и проектов неформального образования. Доказано, что его дальнейшее развитие невозможно без детального изучения, структуризации и систематизации существующих процессов и введения формализованных и задокументированных процедур оценки учебного процесса.

The actual problems of psychological adaptation of adult population in terms of another lingvo-cultural environment and solutions covered in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш100.33 + Ю952.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Вовк М. П. 
Вітчизняна класична фольклористична підготовка фахівців у контексті сучасних освітніх трансформацій / М. П. Вовк // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 4. - С. 27-39. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Окреслено найважливіші характеристики та домінуючі функції класичних університетів у контексті сучасних модернізаційних перетворень, пов’язаних з глобалізаційними процесами та євроінтеграційною направленістю в освітній сфері. Проаналізовано в межах цієї проблеми основні тенденції класичної фольклористичної освіти в Україні.

Определены важные характеристики и доминирующие функции классических университетов в контексте современных модернизационных преобразований, связанных с глобализационными процессами и евроинтеграционной направленностью в сфере образования. Проанализированы в рамках этой проблемы основные тенденции классического фольклористического образования в Украине.

The main characteristics and dominated functions of the classic universities in the context of contemporary modernizations, their transformations which are connected with the processes of globalization and direction to the European integration in the educational sphere are investigated in the article. In the borders of this problem the main tendencies of the classic folk education in Ukraine are analized.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.355.21 + Ш2 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Гриценок І. А. 
Тайм-менеджмент у системі управління навчальним закладом професійної освіти / І. А. Гриценок // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 4. - С. 39-50. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Висвітлено позитивний вплив активного визначення власного сприйняття часу, і на підставі цього, планування «тимчасових вкладів» і підвищення особистої та професійної ефективності. Розглянуто умови оволодіння і тренування практичних навичок до рівня автоматизму в ході виконання спеціально підібраних завдань.

Освещено положительное влияние активного определения собственного восприятия времени, и на основании этого, планирования “временных вкладов” и повышения личностной и профессиональной эффективности. Рассмотрены условия тренировки практических навыков до уровня автоматизма в ходе выполнения специально подобранных заданий.

Lit a positive effect of active self-determination of the perception of time, and on this basis, planning “time deposits” and enhance personal and professional more efficiently. We consider the mastery of practical skills and training to the level of automaticity in the performance of specially selected tasks.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.223.4

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Денькович І. В. 
Освітній моніторинг навчального процесу ВНЗ / І. В. Денькович // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 4. - С. 50-57. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано проблему освітнього моніторингу у ВНЗ, технології його здійснення та вплив на якість навчального процесу, підготовку майбутніх фахівців відповідно до сучасних вимог ринку та суспільства.

Проанализирована проблема образовательного мониторинга в ВУЗ, технологии его внедрения, а также влияние на качество учебного процесса, подготовку будущих специалистов согласно современным требованиям рынка труда и общества.

The problem of monitoring, learning monitoring in Higher School, technologies of its realization and influence on educational process quality as well as future specialists’ training according to modern demands of market and society have been analyzed in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.21 к8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Жижко О. А. 
Концепція професійної освіти маргінальних груп населення у латиноамериканському регіоні / О. А. Жижко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 4. - С. 57-64. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано концепцію професійної освіти маргінальних груп населення в латиноамериканському регіоні. Доведено, що професійна освіта маргіналів як складова освіти дорослих розвивається в науковому просторі цього регіону з 1950-х рр., її теоретичний аналіз подано у працях бразильського педагога П. Фрейре, розвинуто іншими латиноамериканськими вченими (Д. Тірадо Бенеді, Ф. Адам, А. Алькала, Е. Ітурральде) й впроваджено в практику в другій половині ХХ ст.

Проанализована концепция профессионального образования маргинальных групп населения в латиноамериканском регионе. Доказано, что профессиональное образование маргиналов как составная образования взрослых развивается в научном пространстве этого региона с 1950-х гг., его теоретический аналіз представлен в научно-педагогических трудах бразильского педагога П. Фрейре, развит другими латиноамериканскими учеными (Д. Тирадо Бенеди, Ф. Адам, А. Алькала, Э. Итурральде) и воплощены в жизнь во второй половине ХХ в.

In this article has been analysed the concept of professional education of marginal groups in Latin America. Through scientific pedagogical research was showed that the concept of professional education of marginal groups as a part of the adult education is developing in Latin America since the 50’s with the advent of scientific educational works of Brazilian educator P. Freire, whose ideas other Latin American Scientifics (D. Tirado Benedi, F. Adam, A. Alcala, E. Iturralde) developed and implementedin the second half of the twentieth century.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(70)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Лещенко І. Т. 
Пріоритетні тенденції та аналіз філософських аспектів неперервної освіти / І. Т. Лещенко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 4. - С. 64-70. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано пріоритетні напрями та тенденції розвитку неперервної освіти, розглянуто філософські аспекти та причини, що зумовили необхідність побудови освітньої політики в контексті її неперервності. Доведено, що для формування нового типу культури, її нових світоглядно-філософських основ необхідна нова система освіти, яка б забезпечила освіту впродовж життя.

Проанализированы приоритетные направления и тенденции развития непрерывного образования, рассмотрены философские аспекты и причины, обусловившие необходимость построения образовательной политики в контексте ее непрерывности. Доказано, что для формирования нового типа культуры, ее новых мировоззренчески-философских основ необходима новая система образования, которая бы обеспечила образование в течение жизни.

The article analyses priority trends and tendencies in development of continuous education as well as philosophical aspects and causes, which determined the necessity to educational policy within the context of its continuity. It demonstrates that a new system of education, which ensures continuous education, is needed for formation of new kind of culture and its new world-view and philosophical basis.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.207 + Ч30 в2:Ю

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Смоляна Н. В. 
Поняття «виробнича праця» у контексті науково-термінологічного апарату професійної педагогіки / Н. В. Смоляна // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 4. - С. 71-79. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

На основі аналізу літературних джерел розглянуто поняття «виробнича праця» у контексті науково-термінологічного апарату професійної педагогіки.

На основе анализа литературных источников рассмотрено понятие “производительный труд” в контексте научно-терминологического аппарата профессиональной педагогики.

On the basis of analysis of literary sources the author of the article a concept “Productive labour” is examined in the context of scientifically-terminological vehicle of professional pedagogics.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.266.6

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Усатенко Т. П. 
Батьківство в суб’єктних системах «чоловік - жінка», «батьки - діти» / Т. П. Усатенко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 4. - С. 79-89. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Проаналізовано проблему ґендерної ідентичності в сім’ї. Акцентовано увагу на культурно-історичних умовах становлення стереотипів батька та матері в етнонаціональній культурі українців.

Проанализированы проблемы гендерной идентичности в семье. Акцентировано внимание на культурно-исторических условиях становления стереотипов отцы и матери в етнонациональной культуре украинцев.

The article contains analysis of gender identity in a family. The attention is accented on cultural-historical conditions of stereotypes formation of a father and mother in ethno national culture of the Ukrainians.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*644.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Андрусь О. І. 
Забезпечення ефективності навчання економічних дисциплін у технічних університетах / О. І. Андрусь // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 4. - С. 90-99. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проаналізовано проблеми забезпечення ефективності навчання економічних дисциплін у технічних університетах, зокрема формування активної самостійності студентів у процесі аудиторної, самостійної та науково-дослідної роботи. Зауважено, що чинниками підвищення ефективності навчання економічних дисциплін у технічних університетах є відбір його змісту на теоретичному, предметному і навчальному рівнях, а також застосування активних форм і методів навчання.

Проанализированы проблемы обеспечения эффективности обучения экономическим дисциплинам в технических университетах, в частности формирование активной самостоятельности студентов в процессе аудиторной, самостоятельной и научно-исследовательской работы. Отмечено, что факторами повышения эффективности обучения экономическим дисциплинам в технических университетах является отбор его содержания на теоретическом, предметном и учебном уровнях, а также применение активных форм и методов обучения.

This paper analyzes the problem of ensuring the effectiveness of teaching economic disciplines in technical universities. In particular the formation of an active and independent students in the classroom, and independent research. Factors enhance theeconomic disciplines of study at technical universities is the selection of its content on the theoretical, objective and educational levels as well as the use of active forms and methods of instruction.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Артеменко І. Е. 
Контроль за психолого-педагогічною підготовкою майбутнього викладача економіки засобами інформаційних технологій / І. Е. Артеменко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 4. - С. 99-108. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто можливості застосування інформаційних технологій в процесі організації контролю за психолого-педагогічною підготовкою майбутнього викладача економіки. Проаналізовано можливості основних методів і форм контролю, показано процес створення електроних тестів з навчального курсу “Методика викладання економіки”.

Рассмотрены возможности использования информационных технологий при организации контроля за психолого-педагогической подготовкой будущего преподавателя экономики. Проанализированы возможности основных методов и форм контроля, показано процесс создания электронных тестов для учебного курса «Методика преподавания экономики».

There are covered possibilities of information technologies by organization control of psychological and pedagogic training of future teacher in the article; possibilities of forms and methods of control are analyzed.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р30-25

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Бугасова Н. В. 
Роль інформаційно-комунікаційних технологій в освіті іммігрантів у Швеції / Н. В. Бугасова // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 4. - С. 108-114. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано роль інформаційно-комунікативних технологій в освіті іммігрантів у Швеції. Розглянуто різні програми-ініціативи для найшвидшої соціалізації іммігрантів до шведського суспільства за допомогою інформаційно-комунікативних технологій.

Проанализирована роль информационно-коммуникативных технологий в образовании иммигрантов в Швеции. Рассмотрены разные программы–инициативы для скорейшей социализации иммигрантов в шведское общество с помощью информационно-коммуникативных технологий.

This article discusses the role of information and communication technologies in immigrants’ education in Sweden. The author considers different initiatives of using information-communication technologies to promote education and employment opportunities for immigrants.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(4ШВЕ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Дорошенко Н. І. 
Комп’ютерні графічно-інформаційні технології у системі графічної підготовки робітничих кадрів / Н. І. Дорошенко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 4. - С. 114-125. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Висвітлено підходи щодо реалізації комп’ютерних графічно-інформаційних технологій у ході графічної підготовки кваліфікованих робітників для технічної та будівельної галузі.

Очерчены подходы к реализации компьютерных графично-информационных технологий в графической подготовке квалифицированных рабочих для технической и строительной отрасли.

The article outlines the implementation approach dataprojektor graphically and information technology in the graphic training skilled workers for the technical and construction industry.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.253

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Євсюкова Л. С. 
Формування вмінь самостійної діяльності майбутніх фахівців з безпеки життєдіяльності у ВНЗ / Л. С. Євсюкова // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 4. - С. 125-132. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто проблему формування професійних умінь майбутніх фахівців безпеки життєдіяльності на основі здійснення самостійного навчання за умов Болонського процесу з використанням ІОС, що забезпечує формування всіх видів умінь з подальшим використанням їх у професійній діяльності.

Рассмотрена проблема формирования профессиональных умений будущих специалистов безопасности жизнедеятельности на основании самостоятельного обучения в условиях Болонского процесса с использованием ИОС, что обеспечивает формирование всех видов учения с последующим использованием их в профессиональной деятельности.

The problem of the future life-rescuing specialists’ professional skills formation on the basis of independent learning in conditions of Bologna process by means of IEE which provides formation of all the types of skills with their consequent usage inprofessional activity has been considered in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц99 р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Зінченко С. В. 
Соціально-психологічні аспекти освіти засуджених ув’язнених у кримінально-виконавчій системі України / С. В. Зінченко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 4. - С. 132-141. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто психологічне значення освіти дорослих, специфіку навчання дорослих із соціальної точки зору, соціальні умови і підходи, які сприяють зростанню дидактичного потенціалу освіти дорослих. Проаналізовано особливості освіти засуджених.

Рассмотрено психологическое значение образования взрослых, специфику обучения взрослых с социальной точки зрения, социальные условия и подходы, которые способствуют повышению дидактического потенциала образования взрослых. Проанализированы особенности образования осужденных заключённых.

In the article an author examines the psychological value of education of adults, specific of teaching of adults from the social point of view, social terms and approaches which are instrumental in the increase of didactic potential of education of adults. And also analyses the features of education convict prisoners.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х884.9(4УКР)14:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Кадемія М. Ю. 
Використання інформаційно-освітнього порталу для формування інформаційно-комунікаційної компетентності у ВНЗ / М. Ю. Кадемія, С. Д. Петрович // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 4. - С. 141-147. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито поняття «інформаційно-освітній портал», проаналізовано переваги використання інформаційно-освітніх порталів для формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутнього випускника ВНЗ. Описано переваги використання інформаційно-освітніх порталів.

Раскрыто понятие “информационно-образовательный портал”, проанализированы преимущества использования информационно-образовательных порталов для формирования информационно-коммуникационной компетентности будущего выпускника ВУЗ. Описаны преимущества использования информационно-образовательных порталов.

The article explores the concept of “educational portal”, analyzed the benefits of educational portals for the formation of competence with information and communication technologies of the future graduates of pedagogical high school, described the benefits of educational portals.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Кравченко О. П. 
Гуманізація навчально-виховного середовища медичного коледжу як основа формування професійної етики майбутніх медичних сестер / О. П. Кравченко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 4. - С. 147-155. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто деякі особливості навчально-виховного середовища у медичному коледжі, що увиразнюють професійну підготовку майбутніх медичних сестер за сучасною моделлю: знавець медико-технічних, біологічних тонкощів, носій гуманітарної культури, професійної етики. Акцентовано увагу на професійно-етичному спрямуванні гуманітарних навчальних курсів, уведенні інтегрованих спецкурсів, широкому використанні інтерактивних форм і методів навчання, сприятливому емоційно-психологічному кліматі професійно зорієнтованих виховних заходів, на особистості викладача як помічника у фаховому зростанні майбутніх медичних сестер.

Рассмотрены некоторые особенности учебно-воспитательной среды в медицинском колледже, которые подчеркивают профессиональную подготовку будущих медицинских сестер по современной модели: знаток медико-технических, биологических тонкостей, носитель гуманитарной культуры, профессиональной этики. Акцентировано внимание на профессионально-этическое направлении гуманитарных учебных курсов, введении интегрированных спецкурсов, широком использовании интерактивных форм и методов обучения, благоприятном эмоционально-психологическом климате профессионально ориентированных воспитательных мероприятий, на личности преподавателя как помощника в профессиональном росте будущих медицинских сестер.

The article deals with some special features of the educational environment in a medical college that reflect training future nurses according to the up-to-date model: the expert in medical, technical and biological details, carrier of humanitarian culture and professional ethics. The attention is focused on the professional and ethical orientation of humanitarian courses, the introduction of integrated courses, the widespread use of interactive forms and methods of education, positive emotional and psychological climate, professionally oriented educational activities, the educator assisting in the professional growth of future nurses.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Лановенко А. О. 
Розвиток інформаційної компетентності викладача інноваційного ВНЗ / А. О. Лановенко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 4. - С. 155-161. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто зміст і методику формування професійно-педагогічної компетентності та її складової – інформаційної компетентності викладача та студента ВНЗ, а також, особливості побудови та використання в навчальному процесі електронного навчально-методичного комплексу.

Рассмотрено содержание и методику формирования профессионально-педагогической компетентности и ее составляющей – информационной компетентности преподавателя и студента ВУЗ, а также особенности построения и использования в учебном процессе электронного учебно-методического комплекса.

The content and methodology of professional teaching competence and its component – the information competence of teachers and students, as well as design features and educational use of electronic teaching complex.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Лимаренко Л. І. 
Репетиція як форма творчої взаємодії у студентському театрі / Л. І. Лимаренко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 4. - С. 161-169. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Відзначено, що суттєвого значення у навчально-виховній роботі студентського театру набуває проведення репетицій. Акцентовано на репетиції як основній формі занять у творчому колективі. З’ясовано сутність поняття «репетиція», її основні види та цілі.

Отмечено, что существенное значение в учебно-воспитательной работе студенческого театра приобретает проведение репетиций. Акцентировано на репетиции как основной форме занятий в творческом коллективе. Раскрыты сущность понятия “репетиция”, её основные виды и цели.

Material value in the educational work of the student’s theater has rehearsals’ carriage. The author of the article substantiates the rehearsal as a primary form of employment in the creative team. The essence of the “rehearsal” concept, its main types and objectives also explains in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.355.25 + Щ334.075.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Лутковська С. М. 
Професійно-екологічна компетентність майбутніх молодших спеціалістів переробної харчової промисловості / С. М. Лутковська // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 4. - С. 169-178. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто компетентісний підхід у формуванні професійно-екологічної компетентності майбутніх молодших спеціалістів харчової промисловості та розкрито її структуру.

Рассмотрен компетентностный подход в формировании профессионально-экологической компетентности будущих младших специалистов пищевой промышленности и раскрыта ее структура.

Competence approach to forming of professional ecological competency of the future Associates of food industry has been considered in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л80 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського