Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>TJ=Проблеми інженерно-педагогічної освіти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 819
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Ящун Т. В. 
Автоматизована система тестування для дистанційного навчання / Т. В. Ящун, І. С. Олендаренко, Ю. В. Омелаєнко // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2008. - № 20. - С. 147-156. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Викладено методичні та програмні основи розроблення автоматизованої системи тестування для дистанційного навчання. Особливостями системи є використання сучасної програмної платформи ASP.Net та реалізація випадкового формування послідовності тестових завдань. Розроблена система може бути корисна викладачам різних дисциплін у ВНЗ.

Изложены методические и программные основы разработки автоматизированной системы тестирования для дистанционного обучения. Особенностями системы являются использование современной программной платформы ASP.Net и реализация случайного формирования последовательности тестовых заданий. Разработанная система может быть полезна преподавателями различных дисциплин в ВУЗ.

The work deals with the description of methodical and programme principles of automated testing system for distance education. The system is characterized by the use of the modern ASP.Net programme platform and random testing assignment succession. The developed system can be used by teachers of different disciplines in higher education establishments.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.288.1 + Ч481.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Михайличенко А. М. 
Адекватність підготовки інженерів-педагогів вимогам суспільства / А. М. Михайличенко // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2007. - № 16. - С. 74-80. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Описано основні етапи підготовки фахівців (зокрема інженерів-педагогів). Визначено причини неадекватності підготовки майбутніх спеціалістів на кожному з даних етапів. Розроблено пропозиції, які дозволять усунути причини неадекватності.

Описаны основные этапы подготовки специалистов (в частности инженеров-педагогов). Определены причины, которые приводят к неадекватности подготовки будущих специалистов на каждом из данных этапов. Разработаны рекомендации, которые позволят исключить причины неадекватности.

The basic stages of specialist training (teacher-engineers among them) are considered and the reasons causing the inadequacy of their training at cach stage are defined. Suggestions are formulated which allow to exclude the reasons of inadequacy.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-2 + Ч489.518.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Мелецинек А. 
Актуальні критерії IGIP в частині акредитації інженерно-педагогічної підготовки "Підготовка викладачів технічних дисциплін" / А. Мелецинек // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2007. - № 17. - С. 97-108. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Зазначено, що учасники симпозіуму IGIP в Базелі запропонували рекомендації щодо підвищення якості освіти. З цією метою багато років тому IGIP створив професійний реєстр "Європейський інженер-педагог, який було нещодавно перетворено в "Міжнародний інженер-педагог" з урахуванням його широкого розповсюдження за межами Європи. Для включення до цього реєстру потрібно дотриматися суворих науково-теоретичних і обгрунтованих практичних критеріїв. Критерії, що виправдали себе за багато років, подано в скоригованому вигляді.

Указано, что участники симпозиума IGIP в Базеле сформулировали рекомендации относительно повышениия качества образования. С этой целью уже много лет назад IGIP создал профессиональный регистр "Европейский инженер-педагог", который был недавно преобразован в "Международный инженер-педагог", ввиду его широкого распространения за пределами Европы. Для включения в этот регистр необходимо соблюдение строгих научно-теоретических и обоснованных практических критериев. Критерии, которые оправдали себя за много лет, представлены в откорректированном виде.

The participants of IGIP-Symposium 1988 in Basel formulated a recommendation with following preamble: "Nobel prize and research results create the prestige of technical education instittutions. The quality of education, however is determined by the teacher's daily instruction". According to this conclusion the IGIP has brought into being the professional register, Europian Engineering Educator - Europaischer Ingenierradagoge ING-PAED IGIP, already many ears ago (renewed recently to International Engineering Educator due to its wide spreading use across more than Europe). For the entry in this register strict scientific - theoretical and practical well-founded - criteria have to be fulfilled. The criteria which have been proven for so many years have been actualized now and will be presented to you in an appriviated version.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4)к8 + Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Лунячек В. Е. 
Актуальні питання розвитку освіти в Україні / В. Е. Лунячек // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2008. - № 20. - С. 7-14. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто деякі проблемні питання розвитку освіти в Україні. Звернено увагу на стратегічні аспекти інформатизації освіти, становлення моніторингу якості освіти, розвиток професійно-технічної освіти, удосконалення відповідної нормативно-правової бази. Проаналізовано нормативно-правову базу з питань ефективної взаємодії органів управління освітою на районному, міському та регіональному рівні.

Рассмотрены некоторые проблемные вопросы развития образования в Украине. Обращено внимание на стратегические аспекты информатизации образования, становление системы мониторинга качества образования, развитие профессионально-технического образования, совершенствование соответствующей нормативно-правовой базы. Проанализирована нормативно-правовая база по вопросам эффективного взаимодействия органов управления образованием на районном, городском и региональном уровнях

The work deals with a number of issues covering education advancement in Ukraine. This first and foremost involves strategic aspects of education informatization, establishment of education quality monitoring, vocational education development, and improvement of relevant regulatory and legal framework. Emphasis is being placed on analyzing regulatory and legal framework relative to efficient cooperation within the education administration at district, city and regional levels.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Лагодинський О. С. 
Англомовна компетентність у мовленні як об'єкт кваліфікаційного тестового діагностування військових фахівців / О. С. Лагодинський // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2007. - № 18/19. - С. 89-97. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Подано визначення англомовної компетентності в мовленні як об'єкта кваліфікаційного тестового діагностування військових фахівців та досліджено її компонентний склад.

Дано определение англоязычной компетентности в говорении как объекта квалификационного тестового диагностирования военных специалистов и исследован ее компонентный состав.

The article defines military specialistsТ English competence in speaking as an object of proficiency testing and its components are studied.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Авершин А. О. 
Вибір технологій навчання технічної творчості студентів інженерно-педагогічних спеціальностей / А. О. Авершин, Т. В. Яковенко // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2008. - № 21. - С. 95-101. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Досліджено проблему вибору технологій навчання, які можуть бути ефективно застосовані для розвитку технічної творчості майбутніх інженерів-педагогів. Розкрито основні положення застосування інноваційних технологій навчання (ділових ігор, інтерактивних технологій, проектної технології) для розвитку технічної творчості студентів.

Исследована проблема выбора технологий обучения, которые могут быть эффективно использованы для развития технического творчества будущих инженеров-педагогов. Раскрыты основные положения использования инновационных технологий (деловых игр, интерактивных технологий, проектной технологии) для развития технического творчества студентов.

The problem of choice of innovation technologies effectively used for development of technical scientific work of future engineer-teacher is studied. The articleТs aim is opening up basic states of using innovatory technology of education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-2 + Ч481.252

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Підбуцька Н. В. 
Використання активних методів навчання для формування конфліктологічної культури майбутніх інженерів-машинобудівників / Н. В. Підбуцька // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2007. - № 16. - С. 383-389. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Обгрунтовано необхідність формування конфліктологічної культури у студентів машинобудівних спеціальностей, обумовлену конфліктністю галузі машинобудування. Наведено рекомендації щодо використання таких активних методів навчання, як мозковий штурм, розігрування ролей, інцидентів, проблемних ситуацій з метою формування конфліктологічної культури майбутніх іженерів-машинобудівників.

Обоснована необходимость формирования конфликтологической культуры у студентов машиностроительных специальностей, что обусловлено повышенной степенью конфликтности отрасли машиностроения. Приведены рекомендации по использованию таких активных методов обучения, как мозговой штурм, разыгрывание ролей, инцидентов, проблемных ситуаций с целью формирования конфликтологической культуры будущих инженеров-машиностроителей.

In the present article the author exposes the necessity to form mechanical engineering students' conflictological culture. The reason for it is that machine-building has heightened conflict rate. Author uses such active educational methods as brainstorm, playing roles, incidents, problematical situations etc. to form this aspect of culture.


Індекс рубрикатора НБУВ: К5 р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Полякова Т. Л. 
Використання інноваційних та традиційних підходів у викладанні англійської мови студентам технічних спеціальностей / Т. Л. Полякова // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2007. - № 18/19. - С. 289-293. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Висвітлено роль інноваційних методів у навчанні англійської мови у технічних ВНЗ (зокрема мультімедійної програми REWARD), порівняно інноваційні та традиційні підходи у викладанні іноземних мов.

In this article the application of innovative English-teaching methods (the multimedia program REWARD in particular) in technical higher educational establishments is considered, and innovative and traditional ways to teaching foreign languages are compared.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Свідло К. В. 
Використання методу проектів при підготовці фахівців в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу / К. В. Свідло, О. В. Жулинська // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2008. - № 20. - С. 210-217. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Висвітлено досвід застосування методу проектів як інноваційної технології під час виконання індивідуального науково-дослідного завдання з теми "Конструювання харчових продуктів спеціального призначення" в процесі підготовки фахівців за умов кредитно-модульної системи організації навчального процесу

Освещен опыт использования метода проектов как инновационной технологии при выполнении индивидуального научно-исследовательского задания по теме "Конструирование пищевых продуктов специального назначения" при подготовке специалистов в условиях кредитно-модульной системы организации учебного процесса.

In the article experience of the use of method of projects is covered of innovative technology at the individual research job processing on the topic лConstructing of food products of the special setting» at preparation of specialists in the conditions of the credit-module system of organization of educational process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.29 + Л80 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Кошелева Н. Г. 
Використання методу проектів при побудові курсу "Планування індивідуальної кар'єри" як основа особистісно орієнтованої підготовки майбутніх економістів у ВНЗ / Н. Г. Кошелева // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2007. - № 17. - С. 267-273. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Досліджено аспекти проблеми вдосконалення фахової підготовки майбутніх економістів у сучасному ВНЗ. Запропоновано як засіб її розв'язання використання методу проектів, що реалізує особистісно орієнтований підхід у навчанні. Узагальнено теоретичні засади та практичний досвід застосування даного методу під час апробації спецкурсу "Планування індивідуальної кар'єри".

Исследованы аспекты проблемы усовершенствования профессиональной подготовки будущих экономистов в современном ВУЗ. Предложено в качестве средства ее решения использование метода проектов, реализующего личностно ориентированный подход в обучении. Обобщены теоретические основы и практический опыт применения данного метода при апробации спецкурса "Планирование индивидуальной карьеры".

There are being investigated the issues of improving future economists' professional training in modern higher educational establishments. The project method is suggested as a solution that realizes a personally oriented approach to teaching.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.415 + У.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Компаніець В. О. 
Виховання толерантності в пенітенціарній системі як соціально- педагогічна проблема / В. О. Компаніець // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2008. - № 20. - С. 252-257. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто проблему становлення толерантних відносин у пенітенціарних установах України. З урахуванням особливостей толерантності як психологічної характеристики розглянуто її дієвий механізм, покликаний покращити процес ресоціалізації засуджених. Особливу увагу приділено толерантним відносинам як фактору гармонізації міжособистісних взаємин у пенітенціарних установах.

Рассмотрена проблема становления толерантных отношений в пенитенциарных учреждениях Украины. Исходя из особенностей толерантности, как психологической характеристики, рассмотрен ёё действующий механизм, который призван улучшить процесс ресоциализации осужденных. Особое внимание уделено толерантным отношениям как фактора гармонизации межличностных взаимоотношений в пенитенциарных учреждениях.

The article deals with establishing tolerant relations in penitentiary establishments of Ukraine. Taking into account the particularities of tolerance as a psychological the author considers it as an active mechanism that is to improve the process of resocialization of convicted people. The author pays special attention to tolerant relations as the factor of harmonizing interpersonal relations in penitentiary establishments.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю947.3 + Ю703.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Попова Т. І. 
Виховання учнів у період виробничої практики (друга половина ХХ століття) / Т. І. Попова // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2008. - № 21. - С. 231-239. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Розкрито методи, форми, засоби виховної роботи в період виробничої практики, яка здійснювалась всіма учасниками навчального процесу як у навчальний, так і позанавчальний час, результатом чого було формування трудових, моральних та естетичних якостей в учнів, що виражалося у їх ставленні до колективу, виконанні професійних обов'язків і становленні високої суспільної активності.

Раскрыты методы, формы, способы воспитательной работы в период производственной практики, которая осуществлялась всеми участниками учебного процесса как в учебное, так и во внеучебное время, результатом чего было формирование трудовых, моральных и эстетических качеств учащихся, что выражалось в их отношении к коллективу, выполнении профессиональных обязанностей и становлении высокой общественной активности.

The article deals with the methods, forms and ways of educational work during industrial practice carried out by all the participants of the training process both in the academic and afterclasses time which resulted in the formation of labour, moral and aesthetic features of students that was expressed through studentsТ attitude to the collective, fulfilling professional duties and establishing high social activeness.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч463(4УКР)63/64 + Ж.р(4УКР)3-37

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Журавська Н. С. 
"Вільна діяльність" як основа ініціативності студентів / Н. С. Журавська // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2007. - № 16. - С. 333-346. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Проаналізовано розвиток понять "самостійна робота", "вільна діяльність". Наведено класифікацію видів самостійної роботи студентів. Виділено характерні особливості змісту поняття "самостійність". З'ясовано, що зміна концептуальної основи й розширення функцій самостійної діяльності студента сприяє збільшенню її обсягу та важливості й обумовлює зміну у взаємовідносинах між викладем і студентом як рівноправними суб'єктами навчального процесу, тобто коригує всі психолого-педагогічні (організаційні, методичні) засоби забезпечення самостійної роботи студентів і ставить вимоги до пошуків таких форм навчальної роботи у ВНЗ, коли допомога і контроль з боку викладача не пригнічуватимуть ініціативи студента, а привчатимуть його самостійно вирішувати питання організації, планування, контролю за своєю навчальною діяльністю і сприяють формуванню такої особистісної риси характеру, як самостійність. Особливу увагу приділено питанням контролю та самоконтролю під час "вільної діяльності студентів".

Проанализировано развитие понятий "самостоятельная работа", "свободная деятельность". Дана классификация видов самостоятельной работы студентов. Выделены характерные особенности понятия "самостоятельность". Отмечено, что изменение концептуальной основы и расширение функций самостоятельной деятельности студента не только ведет к увеличению ее объема и важности, но и вызывает изменение во взаимоотношениях между преподавателем и студентом как равноправными субъектами учебного процесса, то есть корректирует все психолого-педагогические (организационные, методические) средства обеспечения самостоятельной работы студентов и выставляет требования к поискам таких форм учебной работы в высших учебных заведениях, когда помощь и контроль со стороны преподавателя не будут подавлять инициативы студента, а будут приучать его самостоятельно решать вопрос организации, планирования, контроля за своей учебной деятельностью, воспитывая самостоятельность как личностную черту характера. Особое внимание уделено вопросам контроля и самоконтроля во время "свободной деятельности студента".

The article deals with the description of a concept "self-dependent work", "free activities". Students' self-dependent work has been classified in to types. The characteristics of the concept "self-dependence" have been marked out. The change of the conceptual basis and widening of student's self-dependent activity functions not only increase the volume and importance of the activity but also make the teacher and student to be equal subjects of the educational process, i.e. modify all psychologic-pedagogic (organizational, methodological) means of supporting students' self-dependent work and formulate requirements for new forms of teaching work at higher educatiohal establishments when the teacher's help and control wouldn't restrain the student's initiative but would teach him to solve independently the issues of organization, planning, controlling his/her own barning activities, forming self-dependency as a personal feature of a character. A special attention is paid to the control and self-control during students' "free activtities".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.267 + Ю959.0-994

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Рашидов А. Е. 
Віртуальне університетське середовище / А. Е. Рашидов, І. Н. Немигенчев, Д. П. Петков, Д. М. Маркова // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2007. - № 17. - С. 120-126. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Запропоновано метод проектування віртуального університетського середовища, який задовольняє процеси моніторингу й управління якістю навчання та процеси прийняття управлінських рішень в університеті. Зазначено, що реалізація проекту університетської інформаційної системи спрямована на підвищення ефективності управління вищою освітою та покращання якості навчання в ВНЗ. Запропоноване віртуальне середовище задовольняє вимоги університетів, які навчають студентів у різноманітних галузях знань. Головними цільовими групами в віртуальному середовищі є "Студенти", "Викладачі" та "Адміністративне обслуговування".

Предложен метод проектирования виртуального университетской среды, удовлетворяющий процессы мониторинга и управления качеством обучения и процессы принятия управленческих решений в университете. Отмечено, что реализация проекта университетской информационной системы направлена на повышение эффективности управления высшим образованием и улучшение качества обучения в высших учебных учреждениях. Предложенная виртуальная среда удовлетворяет требования университетов, которые обучают студентов в разнообразных отраслях знаний. Главными целевыми группами в виртуальной среде есть "Студенты", "Преподаватели" и "Административное обслуживание".

The present paper proposes a method for design of a virtual university medium satisfying the processes of quality management and monitoring, as well as the desision making processes in universities. The implementation of the university information system is focused on improving the efficiency of management in higher education, improving the quality of training in higher education institutions. The virtual medium proposed will satisfy the needs and requirements of universities training students in different fields of knowledge. The main target groups in the virtual medium are "Student", "Lecturers", and "Administrative Services".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Николаенко Н. Н. 
Внедрение компьютерных технологий в работу библиотеки как средства формирования информационной культуры личности / Н. Н. Николаенко // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2007. - № 18/19. - С. 167-173. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Показано, що бібліотека ВНЗ бере активну участь у створенні інформаційного середовища академії. Визначені напрямки роботи бібліотеки щодо створення інформаційного середовища й формування інформаційної культури студентів.

Показано, что вузовская библиотека активно участвует в создании информационной среды академии. Выделены направления работы библиотеки по созданию информационной среды и формированию информационной культуры студентов.

The article shows that library takes an active part in creating the Academy's informational environment. There have been singled out the library work directions concerning the creation of an informational environment and forming student's informational culture.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч734(4УКР)757.10/12 с51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Бранспіз Ю. А. 
Врахування розвитку технічних наук у викладанні інженерних дисциплін / Ю. А. Бранспіз, Е. В. Бранспіз // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2007. - № 17. - С. 141-147. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Показано, що розвиток технічних наук є важливим чинником, який необхідно враховувати в інженерно-педагогічній освіті.

Показано, что развитие технических наук является важным фактором, который необходимо учитывать в инженерно-педагогическом образовании.

It is shown that engineering sciences development is an important factor which must be taken into account.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Литовченко В. Ю. 
Гиревые тренировки в системе подготовки специалистов УИПА / В. Ю. Литовченко // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2008. - № 21. - С. 171-176. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Досліджено проблему використання гирьових тренувань під час підготовки фахівців в Українській інженерно-педагогічній академії. На підставі проведеного аналізу результативності рівня фізичної дії на організм і доступності показано переваги використання елементів гирьового спорту в професійній інтелектуальній діяльності.

Исследована проблема использования гиревых тренировок при подготовке специалистов в Украинской инженерно-педагогической академии. На основании проведенного анализа результативности уровня физического воздействия на организм и доступности показаны преимущества использования элементов гиревого спорта в профессиональной интеллектуальной деятельности.

The paper deals with the research of the issue of using dumb-bell training by teaching specialists at the Ukrainian Engineering Pedagogics Academy. The analysis of the effectiveness of the level of physical impact on human organism and availability allowed to show the advantages of using dumb-bell sport elements in professional intellectual activities.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч517.125 + Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Арпентьев Б. М. 
Групповое обучение на основе компьютерных технологий / Б. М. Арпентьев, Н. А. Брюханова, А. К. Дука, Е. Э. Коваленко // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2007. - № 16. - С. 86-92. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Рассмотрены принципы обучения группы студентов в режиме коллективно-группового конструирования с ранжированием базовых понятий и самостоятельной формулировкой вопросов самопроверки.

Розглянуто принципи навчання групи студентів у режимі колективно-групового конструювання з ранжуванням базових понять та самостійним формулюванням питань самоперевірки.

The article deals with the principles of teaching groups of students through collective-group designing with ranging principal concepts and independent formulation of self-control questions.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Погорєлова Л. В. 
Деякі аспекти евристичної діяльності в процесі навчання харчовим дисциплінам / Л. В. Погорєлова // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2007. - № 18/19. - С. 125-132. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто деякі аспекти евристичної діяльності в процесі навчання харчових дисциплін. Проаналізовано можливість і необхідність широкого застосування евристичного підходу для майбутніх інженерів. Підвищити рівень знань, вмінь та навичок студентів інженерних спеціальностей можна завдяки розробленій методиці із застосуванням евристичного підходу.

Рассмотрены некоторые компоненты эвристической деятельности в процессе обучения пищевых дисциплин. Проанализирована необходимость и возможность широкого применения эвристического подхода для будущих инженеров. Увеличить уровень знаний, умений и навыков студентов инженерных специальностей можно благодаря разработанной методике с применением эвристического подхода.

The author considers some components of heuristic activities in the process of teaching to food disciplines. The necessity and possibility of a wide application of the heuristic approach by future engineers are analyzed in the article. Rising the level of knowledge, skills and abilities of future engineering students is possible due to the developed methodology using heuristic approach.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л80 р (4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Белова Е. К. 
Дидактическая обработка конспектов лекции и их использование в учебном процессе высшей школы / Е. К. Белова // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2007. - № 16. - С. 161-170. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Рассмотрена методика дидактической обработки конспектов лекций. Установлено, что использование дидактически обработанных конспектов лекций позволяет не только восполнить недостаток времени для освещения учебного материала преподавателем на лекции, но и является мощным дидактическим средством организации самостоятельной работы студентов, активизации и повышения развивающей функции учебного процесса.

Розглянуто методику дидактичної обробки конспектів лекцій. Встановлено, що використання дидактично оброблених конспектів лекцій дозволяє звільнити час для висвітлення навчального матеріалу та є ефективним засобом організації самостійної роботи студентів, активізації та підвищення розвивальної функції навчального процесу.

The article deals with the didactic processing of lecture notes. The use of didactically processed lecture notes is shown not only to compensate the shortage of time for a teacher to inroduce the material being taught at the lecture, but to be also a powerful didactic means of students' self-dependent work organization, activation and intensification of teaching process functioning.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського