Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (3)Автореферати дисертацій (10)Книжкові видання та компакт-диски (145)Журнали та продовжувані видання (12)
Пошуковий запит: (<.>A=ПАДАЛК$<.>+<.>A=ЛАРИС$<.>+<.>A=ІВАНІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 191
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Беренштейн Л. Ю. 
Актуальні проблеми суспільно-політичного і соціально-економічного життя сучасної України / Л. Ю. Беренштейн, В. П. Михайлюк, П. П. Панченко, Б. Л. Беренштейн, К. І. Левчук, Ф. Х. Джос, В. А. Моргун, О. М. Кропивко, С. С. Падалко; НАН України. Ін-т історії України. - К., 1999. - 70 c. - укp.

Висвітлюються проблеми періодизації розбудови громадянського суспільства в Україні, важливі аспекти духовного виховання громадян, зміни в соціальній та професійній структурі сільського населення. Аналізується питання щодо кадрів у контексті перетворень у агропромисловому комплексі (АПК) України, менеджменту як ефективної форми управління в АПК. Акцентовано увагу на рекомендаціях відносно посилення політичних і економічних реформ в державі, а також на екологічних проблемах у законодавчих і нормативних актах сучасної України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)64-5 я43 + У9(4УКР)0 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА592641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Падалка І. О. 
Динаміка імпедансного опору твердих тканин зубів при лікуванні початкових форм флюорозу з застосуванням кальцій-органічного комплексу / І. О. Падалка, Л. І. Амосова // Вісн. стоматології. - 2001. - № 1. - С. 47-50. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Використання для лікування початкових форм флюорозу розчину кальцій-органічного комплексу "Кальцекс" значно ефективніше, ніж застосування глюконату кальцію разом з вітаміном В1, а тим більше, його складових. Ефективність комплексу зростає зі збільшенням курсу процедур від 4 - 5 до 8 - 10 та підвищенням концентрації препарату. Застосування фонофорезу чи електрофорезу значно ефективніше, ніж аплікації.


Ключ. слова: зуби, флюороз, лікування, кальцій-органічний комплекс, імпедансний опір
Індекс рубрикатора НБУВ: Р661.210.40-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14683 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Мороз О. Г. 
Навчальний процес у вищій педагогічній школі : Навч. посіб. / О. Г. Мороз, В. О. Сластьонін, Н. І. Філіпенко, П. М. Гусак, В. І. Юрченко, О. С. Падалка, М. М. Фоменко, М. В. Молочко, С. М. Яшанов; ред.: О. Г. Мороз; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2001. - 338 c. - Бібліогр.: 160 назв. - укp.

Проаналізовано особливості навчального процесу у вищій педагогічній школі: вимоги до сучасного вчителя - спеціаліста нового типу, зміст і структуру вищої педагогічної освіти, закономірності навчального процесу в педагогічному вузі. Охарактеризовано пізнавальну діяльність студентів як основу їх розумового розвитку. Розглянуто питання дидактичної підготовки майбутнього вчителя. Висвітлено форми організації навчання у вищій школі: лекцію як найважливішу форму навчання та виховання студентів у вузі, практичні, семінарські, лабораторні заняття, консультації, їх функції, види, форми проведення. Наведено основні елементи сучасних педагогічних уявлень про комунікативну культуру вчителя, стилі професійно-педагогічного спілкування, виховання та самовиховання комунікативних здібностей педагога. Вивчено психологічні питання навчального процесу у вищій педагогічній школі. Накреслено шляхи педагогічного управління навчальним процесом у педагогічному вузі. Запропоновано питання для самоперевірки та завдання для подальшого опрацювання викладеного матеріалу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА606159 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Каленич Ф. С. 
Перспективний напрям біологізації захисту плодових культур від хвороб і шкідників / Ф. С. Каленич, Л. І. Падалко, Л. В. Розова, Л. В. Нагорна // Садівництво. - 2000. - Вип. 50. - С. 261-265. - укp.

Під час вивчення епіфітної мікрофлори яблуні та черешні й аналізу пупаріїв вишневої мухи виділено види мікроорганізмів, що виявило високу антагоністичну активність проти збудників парші та борошнистої роси яблуні, кокомікозу черешні, кучерявості листків персика та імаго вишневої мухи.


Індекс рубрикатора НБУВ: П491.5(4Укр)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29032 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Падалка І. О. 
Поширеність та динаміка флюорозу постійних зубів у школярів Полтави / І. О. Падалка, Л. І. Амосова // Вісн. стоматології. - 2000. - № 3(27). - С. 20-22. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Поширеність флюорозу постійних зубів серед школярів Полтави становить 26,5 %. Без лікування, найлегші та легкі форми флюорозу з часом не "самовиліковуються", а переходять у важчі форми.


Ключ. слова: діти, постійні зуби, флюороз, поширеність, динаміка
Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.661.222-3

Шифр НБУВ: Ж14683 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Падалка О. С. 
Професійно-економічна підготовка вчителя / О. С. Падалка; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К. : Четверта хвиля, 2001. - 312 c. - Бібліогр.: 376 назв. - укp.

Висвітлено особливості економічної підготовки майбутнього вчителя в контексті соціокультурних і професійних механізмів. Описано технології управління навчально-пізнавальною діяльністю студента, управління формуванням особистості майбутнього вчителя та організацією рівневої освіти фахівців. Узагальнено особливості функцій та закономірності технології управління. Викладено новітні концепції діяльності педагогічних університетів. Розкрито проблему технології управління економічною підготовкою вчителя. Проаналізовано окремі аспекти культури праці та побуту студентів. Розглянуто принцип наступності у процесі розвитку культури професійно-економічного мислення. Акцентовано увагу на визначенні найважливіших психолого-педагогічних аспектів розвитку професійного й економічного мислення у майбутніх спеціалістів. Розроблено та науково обгрунтовано рекомендації щодо планування та педагогічного керівництва зазначеною ділянкою роботи педагогічних університетів. Доведено, що існують суперечності між застарілими змістом, формами, методами, засобами, потребами та сучасними ідеями реформування економічної освіти та підготовки студентів на основі нової концепції управління.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА607866 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Смолій В. А. 
Соціально-економічні перетворення в сучасній Україні : [Зб. cт.] / В. А. Смолій, Л. Ю. Беренштейн, С. О. Білан, С. М. Живора, К. М. Іванова, В. В. Корнієнко, В. А. Моргун, С. С. Падалко, Н. В. Скляр, Н. В. Тарасенко; ред.: В. А. Смолій; НАН України. Ін-т історії України. - К., 2001. - 78 c. - укp.

Висвітлено актуальні проблеми розвитку історичної науки за сучасних умов. Розкрито концептуально-теоретичні аспекти історичних досліджень у баченні відомих істориків та політичних діячів. Запропоновано нову концепцію розвитку освіти у сучасній Україні. Розглянуто особливості проведення аграрної реформи у регіонах України, відображення аграрних проблем у документах політичних партій та Української Центральної Ради в кінці ХІХ - на початку ХХ ст., а також проблем розбудови громадянського суспільства в Україні у працях політичних діячів та історичних дослідженнях. Описано ставлення населення до соціально-економічних процесів в Україні у першій половині 1990-х рр. Проаналізовано зміни соціально-побутових умов життя мешканців українського села даного періоду. Викладено деякі аспекти державної політики щодо релігійно-церковного життя в незалежній Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)я43 + У03(4УКР)6я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО24374 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Нісімчук А. С. 
Сучасні педагогічні технології : Навч. посіб. / А. С. Нісімчук, О. С. Падалка, О. Т. Шпак. - К. : Вид. центр "Просвіта": Пошук.-вид. агентство "Книга Пам'яті України", 2000. - 365 c. - Бібліогр.: 52 назв. - укp.

На підставі узагальнення досягнень педагогічної науки і практики розкрито різноманітні проблеми й аспекти виховання. Значну увагу приділено питанням становлення вчителя як особистості, оволодіння ним секретами педагогічної майстерності, а також змістовно-інформаційному та процесуальному аспектам управління, які визначено освітніми технологіями навчання. Описано відомі моделі управління, що реалізуються у навчальних системах за допомогою новітніх учбово-пізнавальних завдань і безпосередньо інтегруються в інтелектуальні та ціннісні структури людської діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 я7 + Ч489.511.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА601160 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Вівчарик М. М. 
Україна в етнонаціональному вимірі / М. М. Вівчарик, С. С. Падалка; НАН України. Ін-т історії України. - К., 1999. - 136 c. - укp.

Осмислено загальноісторичний етнонаціональний процес у контексті державотворчого поступу українства як складової частини світової і всесвітньої історії. Розглянуто історичні закономірності районування України та її етнографічні групи, тенденції етнодемографічних змін у ХХ ст., а також у період посттоталітарного режиму.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф5(4УКР) я7 + С5*425 + Т52(23=УКР) я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА594791 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Шпак О. Т. 
Учителю про економічне виховання учнів: питання генезису і компетентності : Навч. посіб. / О. Т. Шпак, О. С. Падалка, В. П. Шепотько; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. Каф. історії та теорії педагогіки. - К. : Четверта хвиля, 1998. - 223 c. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.

Висвітлюються актуальні питання економічної підготовки педагогічних кадрів, від яких значною мірою залежить готовність школярів, учнівської молоді до економічної діяльності в умовах зростаючих вимог ринкової економіки. Розглядаються окремі аспекти генезису економічної думки в Україні, економічної компетентності освітян, управління економічною освітою і вихованням у системі навчально-виховного процесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.357я73

Шифр НБУВ: ВА585553 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Беренштейн Л. Ю. 
Історіографія, методологія та джерельна база досліджень аграрних відносин в Україні у другій половині ХХ століття / Л. Ю. Беренштейн, С. В. Кульчицький, П. П. Панченко, С. С. Падалко, С. М. Живора, В. В. Корнієнко, Н. В. Скляр, Н. В. Тарасенко, В. О. Хвіст; ред.: В. А. Смолій; НАН України. Ін-т історії України. - К., 2000. - 136 c. - Бібліогр.: 340 назв. - укp.

На засадах історизму проаналізовано й оцінено актуальність, новизну, об'єктивність висвітлення у працях українських істориків, економістів, вчених-аграріїв суспільно-політичних і соціально-економічних процесів в українському селі у другій половині ХХ ст. Визначено суть, напрями та шляхи здійснення реформ в аграрному секторі економіки сучасної України (зміни у виробничих відносинах у сільському господарстві, що відбулись внаслідок реорганізації колективних сільгосппідприємств). Сформульовано рекомендації щодо методології та джерельної бази досліджень аграрних відносин у сучасній Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т211(4УКР)6 + Т1(4УКР)6 + У03(4УКР)64

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА602195 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Крысенко Н. С. 
Кинетика осаждения меди из раствора сульфата цинка / Н. С. Крысенко, Л. Л. Крысенко, В. П. Падалка, В. Н. Косенко // Металлургия. - Запорожье, 2000. - Вып. 3. - С. 31-34. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Наведено результати вивчення кінетики виділення міді з розчину сульфату цинку в межах температур 20...60 °C за умов різних витрат цинкового пилу. Доведено, що очищення розчину сірчанокислого цинку від міді відбувається за дифузійним режимом.


Індекс рубрикатора НБУВ: К342.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70153 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Лунев И. В. 
Структура и свойства тонких пленок оксида алюминия, полученных методом магнетронного распыления / И. В. Лунев, В. Г. Падалка // Металлофизика и новейшие технологии. - 2000. - 22, № 2. - С. 36-41. - Библиогр.: 7 назв. - рус.


Ключ. слова: оксид алюминия, магнетронное распыление, фазовый состав, электрическая прочность, микротвердость
Індекс рубрикатора НБУВ: К233.102.6 + К663.030.022

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14161 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
14.

Проблеми змісту педагогічної підготовки вчителя у контексті аксіологічності освіти (історичний, теоретико-практичний аспекти) : Матеріали Міжнар. наук. конф., присвяч. 170-річн. ювілею НПУ ім. М.П.Драгоманова / ред.: Л. Вовк, О. Падалка; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова, "Проблеми змісту педагогічної підготовки вчителя у контексті аксіологічної освіти (історичний, теоретико-практичний аспекти)", міжнародна наукова конференція, присвячена 170-річному ювілею НПУ ім. М.П.Драгоманова (2005+ Київ). - К., 2005. - 148 c. - укp.

Висвітлено історико-педагогічні, теоретико-практичні проблеми підготовки вчителя у контексті сучасних цінностей освіти. Проаналізовано інноваційні технології, що забезпечують підготовку на рівні входження вітчизнянної освіти у світовий освітній простір. Розглянуто трудове виховання як категорію цінності у системі професійно-педагогічної підготовки учителя, національну самосвідомість як компонент всебічного розвитку особистості майбутнього вчителя. У контексті ідей представників наукової думки України кінця ХІХ - початку ХХ ст. викладено питання про інституалізацію освіти.

Освещены историко-педагогические, теоретико-практические проблемы подготовки учителя в контексте современных ценностей образования. Проанализированы инновационные технологии, обеспечивающие подготовку на уровне вхождения отечественного образования в мировое образовательное пространство. Рассмотрены трудовое воспитание как категория ценности в системе профессионально-педагогической подготовки учителя, национальное самосознание как компонент всестороннего развития личности будущего учителя. В контексте идей представителей научной мысли Украины конца ХІХ - начала ХХ ст. изложены вопросы об институализации образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО26603 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Скрипченко О. В. 
Психолого-педагогічні основи навчання : Навч. посіб. для викл. психології і педагогіки, асп. / О. В. Скрипченко, О. С. Падалка, Л. О. Скрипченко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - 2-е вид., доповн. та переробл. - К. : Укр. Центр духов. культури, 2005. - 712 c. - укp.

Досліджено психолого-педагогічні засади навчання, розглянуто умови ефективності та якості навчально-виховного процесу. Проведено системно-структурний і функціональний аналіз сучасних форм і методів навчання. Розкрито зміст понять "научіння, навчання, учіння", розглянуто їх види та наведено класифікацію. Встановлено основі принципи побудови освітньої системи, розглянуто Закон України "Про освіту". Проаналізовано педагогічні концепції відомих вітчизняних учених-педагогів щодо структурування навчальної діяльності. Розглянуто питання професійного становлення та діяльності учителя. Охарактеризовано змістово-інформаційні, цільові, мотиваційні, операційні, емоційно-вольові, комунікативні, контрольно-оцінювальні складові навчальної діяльності. Обгрунтовано необхідність урахування особистих, психічних і вікових особливостей учнів у навчально-виховному процесі. Розглянуто основні дидактичні принципи навчання та сучасні наукові методи проведення психологічних і педагогічних досліджень.

Исследованы психолого-педагогические основы учебного процесса, рассмотрены факторы и условия повышения его эффективности и качества. Проведен системно-структурный и функциональный анализ современных форм и методов обучения. Раскрыто содержания понятий обучения, образования, учения, рассмотрены их виды и приведена классификация. Установлены основые принципы построения образовательной системы, приведен Закон Украины "Об образовании". Проанализированы педагогические концепции известных отечественных ученых-педагогов о структурировании учебной деятельности. Рассмотрены вопросы профессионального становления и деятельности учителя. Охарактеризованы содержательно-информационные, целевые, мотивационные, операционные, эмоционально-волевые, коммуникативные, контрольно-оценочные составляющие учебной деятельности. Обоснована необходимость учета личностных, психических и возрастных особенностей учащихся в учебно-воспитательном процессе. Рассмотрены основные дидактические принципы обучения и современные научные методы проведения психологических и педагогических исследований.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314 я73 + Ю940.3 я73 + Ю984.03 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА663545 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Падалка С. С. 
Радянська модель підготовки кадрів для сільського господарства: державно-політичний вимір та наслідки функціонування. 1960 - 80-і роки / С. С. Падалка // Пробл. історії України: факти, судження, пошуки: Зб. наук. пр. - 2005. - Спец. вип. - С. 112-124. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: П.п(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж68307 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
17.

Падалка С. С. 
Зміни у соціально-побутових умовах життя мешканців українського села (90-ті роки ХХ століття) / С. С. Падалка // Пробл. історії України: факти, судження, пошуки: Зб. наук. пр. - 2001. - Вип. 1. - С. 74-86. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)64-2 + С5*424.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68307 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
18.

Падалка С. С. 
Зміни у формах господарювання в українському селі. 90-ті роки ХХ ст. / С. С. Падалка // Пробл. історії України: факти, судження, пошуки. - 2002. - Спец. вип. 1. - С. 111-123. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4Укр)64-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68307 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
19.

Мороз О. Г. 
Педагогіка і психологія вищої школи : Навч. посіб. / О. Г. Мороз, О. С. Падалка, В. І. Юрченко; ред.: О. Г. Мороз; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2003. - 267 c. - Бібліогр.: 211 назв. - укp.

Викладено теоретичні основи педагогіки і психології вищої школи, визначено її предмет, основний понятійний апарат, наведено результати новітніх досліджень у галузі вищої освіти, а також сучасні вимоги до підготовки викладача вузу. Висвітлено систему організації підготовки фахівця у вузі, форми організації навчання у вищій школі, розкрито форми й види педагогічного контролю. Значну увагу приділено питанням врахування в навчальному процесі психологічних особливостей студентів, закономірностей їх особистісного становлення як майбутніх фахівців.

Изложены теоретические основы педагогики и психологии высшей школы, определён её предмет, основной понятийный аппарат, приведены результаты новейших исследований в сфере высшего образования, а также современные требования к подготовке преподавателя вуза. Освещены система организации подготовки специалиста в вузе, формы организации учёбы в высшей школе, раскрыты формы и виды педагогического контроля. Значительное внимание уделено вопросам учёта в учебном процессе психологических особенностей студентов, закономерностей их личностного становления как будущих специалистов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311 я73 + Ч314 я73 + Ю940.3 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА637599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Нісімчук А. С. 
Педагогічна технологія : Підруч. для підготов. бакалаврів / А. С. Нісімчук, О. С. Падалка, І. О. Смолюк; Акад. пед. наук України. Від-ня педагогіки і психології вищ. шк. - К. : Четверта хвиля, 2003. - 163 c. - укp.

Розкрито наукові засади педагогічної технології. Значну увагу приділено питанням професійної підготовки спеціаліста як особистості, оволодіння секретами педагогічної майстерності. Доведено, що саме педагогічна технологія як наука проектує механізм розвитку нестандартного мислення у системі формування бакалавра-професіонала.

Раскрыты научные основы педагогической технологии. Значительное внимание уделено вопросам профессиональной подготовки специалиста как личности, овладения секретами педагогического мастерства. Доказано, что именно педагогическая технология как наука проектирует механизм развития нестандартного мышления в системе формирования бакалавра-профессионала.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА638796 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського