Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (12)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=ПОСТРИГАЧ$<.>+<.>A=НАДІЯ$<.>+<.>A=ОЛЕГІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15

      
Категорія:    
1.

Постригач Н. О. 
Вплив нелетальних доз іонізуючої радіації і спіруліни на біохімічні та ультраструктурні показники стану сперматозоїдів та органів регуляції сперматогенезу щурів : Автореф. дис... канд. біол. наук : 03.00.01 / Н. О. Постригач; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2002. - 15 c. - укp.

Досліджено особливості коригувального впливу спіруліни на морфофункціональний стан сперматозоїдів та органів регуляції сперматогенезу після поєднаного впливу тотального гамма-випромінювання та стресу. Проведено порівняльний аналіз біоефектів окремого та поєднаного впливу тотального гамма-випромінювання, іммобілізаційного стресу та спіруліни на рухливість сперматозоїдів тварин, зміни біохімічних показників крові та інтенсивності процесів перекисного окиснення ліпідів у сироватці крові та тканинних гомогенатів досліджених органів. Встановлено подібність біологічних ефектів окремого та поєднаного впливу тотального зовнішнього гамма-випромінювання і стресу на морфофункціональний стан нейросекреторних клітин гіпоталамусу, аденогіпофізу та клітин сперматогенного епітелію. Доведено, що введення спіруліни до раціону щурів після комбінованого впливу іонізуючого випромінювання і стресу стабілізує морфофункціональний стан клітин сперматогенного епітелію і покращує внутрішньоорганний кровообіг. Запропоновано новий препарат природного походження - таблетки спіруліни, покриті оболонкою, як засіб корекції генеративної функції сім'яників за умов комбінованого впливу тотального гамма-випромінювання та інших стрес-агентів нерадіаційної природи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е623.362.3Cae*333.11*716-638.23

Шифр НБУВ: РА319918 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Авшенюк Н. М. 
Модернізація педагогічної освіти в європейському та євроатлантичному освітньому просторі : монографія / Н. М. Авшенюк, В. О. Кудін, О. І. Огієнко, Н. О. Постригач, Л. П. Пуховська; НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - К. : Педагогічна думка, 2011. - 232 c. - Бібліогр.: с. 203-216. - укp.

Вперше у вітчизняній педагогіці висвітлено проблеми модернізації педагогічної освіти в країнах ЄС як складової формування європейського простору вищої освіти та науки на початку XXI ст. Зазначено, що розвиток професійної підготовки вчителів у цих країнах зумовлений специфічними внутрішніми політичними, економічноми та національними традиціями, а також різноманітними зовнішніми тенденціями глобалізації, інтернаціоналізації, інтеграції. Розглянуто процеси утвердження європейських вимірів якості педагогічної освіти та запровадження компетентнісного підходу до підготовки педагогічного персоналу, утвердження спільних вимог до навчальних планів і програм професійного розвитку вчителів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА748861 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Постригач Н. О. 
Стратегії реформування професійної підготовки майбутнього вчителя у Грецькій республіці / Н. О. Постригач // Вісн. Черкас. ун-ту. Cер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 163. - С. 113-117. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано сучасний стан та стратегії реформування професійної підготовки майбутнього вчителя в Грецькій республіці з метою наукового обгрунтування стратегій розвитку педагогічної освіти у період її трансформації та інтеграції в європейський і світовий освітній простір.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4ГРЕ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Постригач Н. О. 
Розвиток освітньої політики щодо механізмів забезпечення якості вищої освіти у Греції / Н. О. Постригач // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22, ч. 6. - С. 189-197. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Ретроспективно досліджено останні політичні ініціативи в галузі забезпечення якості грецької вищої освіти з основним фокусом на оцінюванні університету. Використано результати різних досліджень у спробі зробити деякі висновки у сфері оцінювання університетів у Греції, які можна розглядати як "локалізовану європейську політику", яка перебуває на стадії реалізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4ГРЕ) + Ч481.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Постригач Н. 
Європейський центр розвитку професійної освіти: ретроспективний аналіз і сьогодення / Н. Постригач // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 4. - С. 197-205. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проведено ретроспективний аналіз розвитку професійної освіти в Європі. Розглянуто актуальні проблеми та перспективи сучасної діяльності Європейського центру розвитку професійної освіти, розкрито його роль у формуванні загальноєвропейського освітнього та наукового простору.

Проведен ретроспективный анализ развития профессионального образования в Европе. Рассмотрены актуальные проблемы и перспективы современной деятельности Европейского центра развития профессионального образования, раскрыта его роль в формировании общеевропейского образовательного и научного пространства.

The retrospective analysis of the vocational education development in Europe is made, the problems and prospective trends of modern activities of the European centre for the development of Vocational Training are analyzed, its role in the formation of European educational and scientific space is defined in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч454(4)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Постригач Н. О. 
Розвиток європейської освітньої політики в підготовці педагогічних кадрів у контексті інтеграційних процесів / Н. О. Постригач // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 4. - С. 39-45. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Досліджено особливості розвитку освітньої політики в країнах ЄС: визначено вимоги до професії вчителя згідно з рекомендаціями Ради Європи щодо професійно-педагогічної підготовки вчителів, в якій виділено наступні аспекти: загальноосвітня підготовка, вивчення основ філософії, психології, соціології стосовно освіти, порівняльної й експериментальної педагогіки, а також міжкультурне навчання. Подано компаративну характеристику підготовки викладачів для початкової й середньої школи в країнах ЄС. Обгрунтовано можливість реформування системи підготовки педагогічних кадрів у системі вищої освіти України.

Исследованы особенности развития образовательной политики в странах ЕС: определены требования к профессии учителя в соответствии с рекомендациями Совета Европы по профессионально-педагогической подготовке учителей, в которой выделены следующие аспекты: общеобразовательная подготовка, изучение основ философии, психологии, социологии, сравнительной и экспериментальной педагогики, а также межкультурное обучение. Приведена компаративная характеристика подготовки преподавателей для начальной и средней школы в странах ЕС. Обоснована возможность реформирования системы подготовки педагогических кадров в системе высшего образования Украины.

The peculiarities of reforming and structural organization of higher pedagogical education in the countries of European Union have been analyzed. The attention to the peculiarities of professional teachers' training has been paid. The author has done the attempt to develop the traditional ideas of native special features of pedagogical personnel training in the system of higher education in the countries of European Union. The article has also defined the possibilities of progressive ideas of foreignexperience and leading directions of European educational policy borrowing for the development of native higher pedagogical education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Постригач Н. О. 
Структурні зміни в організації початкової освіти в королівстві Іспанія / Н. О. Постригач // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 28. - С. 16-22. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано структурні зміни в освітній системі Іспанії, зокрема, особливості допочаткової та початкової ланки освіти. Надано оцінку педагогічного персоналу освітніх закладів. Розглянуто основний навчальний план, критерії доступу до навчання. Визначено перспективні шляхи адаптації іспанського досвіду щодо теорії та практики початкової ланки вітчизняної освіти, що має стати запорукою модернізації та значного покращання системи освіти України в цілому.

Проанализированы структурные изменения в образовательной системе Испании, в частности, особенности доначального и начального звена образования. Дана оценка педагогического персонала образовательных учреждений. Рассмотрен основной учебный план, критерии доступа к обучению. Определены перспективные пути адаптации испанского опыта к теории и практике начального звена отечественного образования, что должно стать залогом модернизации и значительного улучшения системы образования Украины в целом.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4ІСП)714.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Постригач Н. 
Професійний розвиток учителів Грецької республіки: сучасний стан та проблеми / Н. Постригач // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2012. - № 4. - С. 46-53. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Проаналізовано сучасний стан та особливості професійного розвитку грецьких вчителів. Зазначено, що в цілому якість грецького учителя значно впливає на успішність студентів, але спроби приписати цей загальній вплив лише особливим характеристикам вчителя можуть мати лише частковий успіх. Цей аспект розглянуто як такий, що матиме значення для двох типів учительської політики: з одного боку найму, набору та відбору, а з іншого – професійного розвитку. З’ясовано можливості використання позитивного грецького досвіду щодо професійного розвитку вчителів у системі вітчизняної педагогічної освіти.

Проанализированы современное состояние и особенности профессионального развития греческих учителей. Отмечено, что в целом качество греческого учителя оказывает значительное влияние на успеваемость студентов, но попытки приписать общее влияние лишь особым характеристикам учителя могут иметь лишь частичный успех. Этот аспект рассмотрен как таковой, что будет иметь значение для двух типов учительской политики: с одной стороны найма, набора и отбора, а с другой – профессионального развития. Выяснено возможности использования положительного греческого опыта профессионального развития учителей в системе отечественного педагогического образования.

The current state of professional development and characteristics of Greek teachers. Noted that in general the quality of the Greek teachers have a significant impact on students, but attempts to attribute this overall impact only the special characteristics of teachers can have only limited success. This aspect is considered as such, would have a value of two types of teacher policy: on the one hand employment, recruitment and selection, and on the other - professional development. Investigate the possibility of a positive Greek experience of professional development of teachers in the system of national teacher education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.9 + Ч421.421 + Ч489.514(4ГРЕ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Постригач Н. О. 
Вплив спіруліни на морфофункціональний стан нейроендокринних органів за комбінованого впливу іонізуючого опромінення і стресу / Н. О. Постригач // Буков. мед. вісн.. - 1999. - 3, № 3. - С. 213-219. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проведене комплексне гістологічне та електронномікроскопічне дослідження тварин, які отримали загальне опромінення в дозі 2 Гр показало, що через 1 міс після опромінення спостерігалися залишкові прояви дистрофічно-деструктивних змін з боку мікроциркуляторного судинного русла та клітинних елементів паренхіми нейроендокринних органів. Вплив стресу стимулює морфофункціональний стан нейросекреторних клітин гіпоталамуса і незначною мірою - аденогіпофіза. У клітинах сперматогенного епітелію особливих змін у порівнянні з опроміненням не виявлено. Введення до харчового раціону тварин протягом 1 міс спіруліни сприяло нормалізації системи мікроциркуляторного внутрішньоорганного кровообігу. Важливим фактором є позитивний вплив спіруліни на процес сперматогенезу. Так, якщо у результаті опромінення тварин відбувався морфофункціональний зрив сперматогенезу на рівні сперматоцитів II порядку, то після введення в організм тварин спіруліни відбувалася нормалізація циклу сперматогенезу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р361.5-29

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15712 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Постригач Н. О. 
Інноваційні аспекти професійного розвитку вчителів в Італії / Н. О. Постригач // Теорія і практика упр. соц. системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 2. - С. 67-78. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Проаналізовано педагогічний досвід Італійської республіки в організації та реалізації інноваційних моделей професійного розвитку вчителів. Відзначено, що підвищення кваліфікації вчителів розвинулося в Італії головним чином останніми десятиліттями. Проте, наявна тривала історія заходів, що вживалися для підвищення кваліфікації вчителів в італійській школі. Зауважено, що організаційні та інституційні основи були розроблені протягом ХХ ст.: від Національних дидактичних центрів – національні ресурсні центри, створені протягом 1950-х рр., обласних інститутів досліджень, експериментів і оновлення навчання – у 1970-х рр. до національних планів і провінційних планів оновлення – у 1990-х рр. Окреслено прогностичні можливості запозичення прогресивних ідей італійського педагогічного досвіду в теорію і практику неперервної професійної освіти в Україні.

Проанализирован педагогический опыт Итальянской республики в организации и реализации инновационных моделей профессионального развития учителей. Отмечено, что повышение квалификации учителей развилось в Италии главным образом в последние десятилетия. Однако, существует длительная история мероприятий, проводимых для повышения квалификации учителей в итальянской школе. Отмечено, что организационные и институциональные основы были разработаны в течение ХХ в. : от Национальных дидактических центров - национальные ресурсные центры, созданные в 1950-х гг., областных институтов исследований, экспериментов и обновления обучения - в 1970-х гг., до национальных планов и провинциальных планов обновления – в 1990-х гг. Определены прогностические возможности заимствования прогрессивных идей итальянского педагогического опыта в теорию и практику непрерывного профессионального образования в Украине.

Аnalyzed the educational experience of the Italian Republic in the organization and implementation of innovative models of professional development of teachers. Noted that the training of teachers in Italy developed mainly in the last decade. However, there is a long history of activities undertaken to improve the skills of teachers in Italian schools. Noted that the organizational and institutional frameworks have been developed over the twentieth century: from the National didactic centers - National Resource Center, created in the 50s, regional institutions of research, experimentation, and training updates - in the 70s, to the national and provincial plans renovation plans - in the 90s. Set out the conceptual aspects of the problem, which suggests that it is important and many-sided. Determined the prognostic value of borrowing progressive ideas of the Italian teaching experience in the theory and practice of continuing professional education in Ukraine.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4ІТА)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Компетентнісний підхід до підготовки педагогів у зарубіжних країнах: теорія та практика : монографія / Н. М. Авшенюк, Т. М. Десятов, Л. М. Дяченко, Н. О. Постригач, Л. П. Пуховська, О. В. Сулима; НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - Кіровоград : Імекс, 2014. - 279 c. - Бібліогр.: с. 235-246 - укp.

Виявлено та проаналізовано ключові тенденції запровадження компетентнісного підходу до педагогічної освіти у зарубіжних країнах. Розроблено концепції щодо формування професійних стандартів педагогічної освіти на основі компетентностей, а також розвитку громадянської компетентності майбутніх педагогів за умов ВНЗ. Подано методики формування професійних стандартів на основі компетентнісного підходу, що передбачає розробку модульних програм, заснованих на діяльнісно-орієнтованих технологіях, а також оцінювання професійної компетентності за модульними програмами. Обгрунтовано перспективні напрями вдосконалення вітчизняної системи неперервної педагогічної освіти у зв'язку із запровадженням компетентнісно-кваліфікаційних вимірів до побудови змісту освіти за умов входження України до європейського освітнього та наукового простору.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4/8)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА789763 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Учитель: виміри професійного становлення і міжнародної освіти = Teacher: dimensions of professional development and international education : [монографія] / Г. С. Товканець, Н. М. Авшенюк, А. Лещ-Крисяк, Р. Бернатова, Н. О. Герцовська, К. В. Годлевська, М. В. Горват, Л. С. Костіна, О. Крушевська, М. І. Кузьма-Качур, М. В. Лавренова, Н. В. Лалак, Т. І. Молнар, Т. М. Мочан, О. І. Огієнко, Н. О. Постригач, О. С. Товканець, О. О. Теренко; ред.: Г. С. Товканець; Мукачів. держ. ун-т. - Київ : МДУ, 2019. - 340 c. - Бібліогр.: с. 315-338 - укp. - англ.

Представлено результати науково-дослідницької діяльності авторського колективу щодо ролі вчителя у соціумі та педагогічної професії в європейському і міжнародному соціально-економічному просторі. Зосереджено увагу на особливостях підготовки вчителя в умовах європейської інтеграції, пріоритетах особистісно-професійного розвитку педагога. Охарактеризовано особливості професійної підготовки вчителів у країнах Південної Європи у XXI ст. Досліджено практико-орієнтований підхід під час формування педагогічної майстерності майбутніх учителів початкових класів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 + Ч489.514(4)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА838285 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Компетентнісні індикатори стратегії "Європа 2020": здобутки і перспективи педагогічної освіти = Competence indicators of "The Europe 2020" strategy: achievements and prospects of pedagogical education : монографія / Г. В. Товканець, Н. М. Авшенюк, Б. Ришард, Н. Ю. Брижак, К. В. Годлевська, М. В. Горват, Л. М. Дяченко, К. В. Котун, С. С. Ксенофонтов, М. І. Кузьма-Качур, Н. В. Лалак, Н. С. Ліба, О. М. Ліба, Л. Б. Лук'янова, О. О. Мішкулинець, Т. І. Молнар, Н. Г. Ничкало, А. Петрасова, Н. О. Постригач, В. В. Примакова, М. Ретті, О. В. Тринус, О. С. Турок, Л. М. Фенчак, А. Химинець; ред.: Г. В. Товканець; Мукачівський державний університет. - Мукачево : Ред.-вид. центр МДУ, 2020. - 333 c. - Бібліогр.: с. 315-330 - укp.

Наведено результати науково-дослідницької діяльності авторського колективу щодо змістових і процесуальних аспектів компетентнісного підходу як напряму модернізації сучасної освіти й обґрунтування механізмів формування компетентностей різних рівнів. Зазначено, що основними складовими загального інтеграційного процесу розвитку сучасного світу, який відображає об'єктивні тенденції його глобалізації, є процеси інтеграції: знань про людину, суспільство і природу; технологій діяльності людини, технічних і людино-технічних засобів діяльності, а також процеси інтеграції соціально-економічних і науково-технічних систем - політичних, нормативно-законодавчих, екологічних, промислового виробництва, сільського господарства, будівництва й архітектури, транспорту, торгівлі, енергетичного та матеріально-технічного ресурсного забезпечення і збереження тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489

Шифр НБУВ: ВА858258 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Універсальні навички XXI століття: педагогічні акценти професійної підготовки і вищої освіти = Universal Skills of the 21st Century: Pedagogical Emphasis in Professional Training and Higher Education : [колект. монографія] / Н. М. Авшенюк, Т. Д. Щербан, Р. Бернатова, П. Демень, Н. С. Ліба, Н. О. Постригач, В. В. Примакова, Є. Саболч, Г. В. Товканець, О. С. Товканець, Т. Яніцка-Панек, Д. Є. Зябловська, О. І. Кіліченко, В. І. Кобаль, К. О. Кришінець-Андялошій, Н. В. Лалак, О. М. Ліба, О. О. Мішулинець, О. О. Островський, М. М. Паук, Г. І. Рего, І. С. Синевич, Л. М. Фенчак, С. Ю. Човрій; ред.: Н. М. Авшенюк, Г. В. Товканець; Мукачівський державний університет, Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна. - Ужгород : Рік-У, 2022. - 335 c. - Бібліогр.: с. 307-331 - укp.

Наведено результати науково-дослідницької діяльності авторського колективу щодо педагогічних акцентів формування універсальних навичок в системі загальної, професійної і вищої освіти. Обґрунтовано компетентнісний підхід у розвитку особистості. Розкрито моделі та підходи до забезпечення якості у підготовці та професійному розвиткові вчителів. Проаналізовано сучасні трансформації педагогічної освіти у міжнародному освітньому просторі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА860433 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Інноваційні практики освітньої діяльності для особистісного і професійного розвитку фахівців на початку XXI століття : [колект. монографія] / Н. М. Авшенюк, Г. В. Товканець, Н. Г. Ничкало, П. Демень, О. Г. Коваленко, Н. С. Ліба, Ю. Матульчік , Т. І. Молнар, М. П. Оліяр, Н. О. Постригач, Є. Саболч, О. С. Товканець, М. В. Горват, В. І. Кобаль, М. І. Кузьма-Качур, Н. В. Лалак, Т. М. Мочан, Я. Пилинський, Г. І. Рего, Л. М. Фенчак, С. Ю. Човрій, М. С. Ліпчей; ред.: Н. М. Авшенюк, Г. В. Товканець; Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна, Мукачівський державний університет. - Ужгород : РІК-У, 2023. - 355 c. - Бібліогр.: с. 329-351 - укp. - пол. - англ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 + Ч33(4УКР)64

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА869197 Пошук видання у каталогах НБУВ 


 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського