Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (4)Наукова електронна бібліотека (4)Автореферати дисертацій (47)Книжкові видання та компакт-диски (116)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>K=ФОРТЕПІАНО$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 160
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Зав'ялова О. К. 
Ансамблеве мислення Бетховена. I соната для фортепіано та віолончелі N 4, op. 102 N 1 / О. К. Зав'ялова // Культура України. Мистецтвознав. - Х., 2000. - Вип. 6. - С. 181-192. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто проблему формування ансамблевих основ жанру віолончельної сонати в творчості Л. ван Бетховена. Нововведеннями Бетховена є використання поліфонічних засобів музичного розгортання в сонатно-симфонічному циклі й ансамблевий тип мислення композитора. Перша соната op. 102 дає уявлення про бетховенські принципи в камерно-інструментальному жанрі пізнього періоду.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.041-03(4Нім)5-81 Бетховен

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69510 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Некрасов Ю. І. 
Комплексне навчання гри на фортепіано : Навч.-метод. посіб. / Ю. І. Некрасов; Одес. держ. консерваторія ім. А.В.Нежданової. - О. : АстроПринт, 2000. - 148 c. - Бібліогр.: 133 назв. - укp.

Розглянуто шляхи формування музично-педагогічного мислення у професійній діяльності на рівні висунутих вимог, роль і місце засобів наочності у процесі навчання. Висвітлено особливості застосування зорових і комбінованих засобів наочності, конкретних слухових засобів навчання. Визначено загальну структуру застосування засобів наочності у різних жанрах. Проаналізовано суб'єктивно-психологічні передумови виконавської інтерпретації, питання використання елементів музичної критики у навчанні як педагогічних важелів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.42-7 р (4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА603032 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Чернявська М. С. 
Муціо Клементі: "Прогрес фортепіано - імітація оркестру..." / М. С. Чернявська // Культура України. Мистецтвознав. - Х., 2000. - Вип. 6. - С. 149-159. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Клементі зробив значний і багатогранний внесок в розвиток фортепіанного мистецтва. Він одним з перших розкрив нові звукові можливості фортепіано і переваги його перед клавесином. Кращі твори композитора-піаніста містять у собі глибину музичної думки, визначену промовистість і художній зміст. У них знайшов своє втілення "симфонічний" склад його мислення, одним з яскравих прикладів якого є словнозвісна "Патетична сцена". Клементі сприяв своїми фортепіанними творами виникненню піанізму нового типу, що дало змогу новому фортепіано вийти на широку концертну естраду.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.42-03(4Іта)51-81 Клементі

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69510 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Педагогічні пошуки в галузі мистецької освіти в Україні на межі третього тисячоліття: традиції, сучасність, перспективи : Зб. тезів за матеріалами Всеукр. наук.-практ. конф. (Луганськ, 4 - 6 квіт. 2001р.) / ред.: О. М. Мамченко; Держ. метод. центр навч. закл. культури і мистец. - Луганськ, 2001. - 226 c. - (Мистец. освіта). - укp.

Висвітлено проблеми розробки та використання нових педагогічних технологій і методик у мистецьких навчальних закладах України. Розглянуто загальні питання мистецької освіти. Викладено деякі аспекти та особливості адаптації юнаків і дівчат до навчання у вищих навчальних закладах культури та мистецтв І - ІІ рівнів акредитації. Розкрито психологічні засади розвитку музичної обдарованості. Проаналізовано взаємозв'язок загальної психології, музичної психології та методики навчання в процесі підготовки до державного испиту. Використано "педагогіку співробітництва" в процесі формування фахівців культури. Застосовано модульну систему організації навчання та рейтингового контролю знань студентів з дисципліни "Методика викладання гри на фортепіано". Висвітлено напрямки роботи центру підвищення кваліфікації у системі інформаційного забезпечення мистецької освіти. Удосконалено зміст і технологію підготовки кадрів для документально-інформаційної сфери. Наведено новий підхід до краєзнавчої підготовки бібліотечних фахіців. Розглянуто деякі питання інформаційного забезпечення бібліотечної освіти. Досліджено деякі проблеми реалізації нових шляхів формування спеціаліста бібліотечної справи за сучасних умов. Описано сучасні напрямки хореографії ХХ ст. та їх походження. Викладено концепцію становлення та розвитку духовної особистості художника.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31р(4УКР)3я431 + Щ32р(4УКР)3я431 + Щ10р(4УКР)3я431 + Ч73р я431(4УКР)

Шифр НБУВ: ВА606573 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Польська І. І. 
Проблеми жанрової типології фортепіанного виконавства / І. І. Польська // Культура України. Мистецтвознав. - Х., 2000. - Вип. 6. - С. 171-180. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Визначено та проаналізовано деякі типологічні характеристики жанрових різновидів, що існують у фортепіанному мистецтві. Основними типологічними різновидами фортепіанного виконавства є сольне фортепіанне виконавство, ансамблеве виконавство, яке включає такі жанрові сфери: суто фортепіанні ансамблі; ансамблі за участю фортепіано; фортепіанне виконавство з музичним колективом (оркестром чи хором), що теж має два типи - концертування з оркестром і участь у колективному оркестровому (хоровому) виконавстві.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.42-7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69510 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Новічкова Т. В. 
Спогади про вчителя (до 100-річчя з дня народження Р.С.Горовиць) / Т. В. Новічкова // Культура України. Мистецтвознав. - Х., 2000. - Вип. 6. - С. 159-162. - укp.

Висвітлено прийоми і принципи методики гри на фортепіано видатного педагога Регіни Самійлівни Горовиць - викладача-методиста відділу спеціального фортепіано Харківського державного музичного училища ім. Б.М.Лятошинського.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.42-7(4Укр)6-83 Горовиць

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69510 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Чернявська М. С. 
З історії формування фортепіанної фактури / М. С. Чернявська // Культура України. Мистецтвознав.. - Х., 2001. - Вип. 8. - С. 144-152. - Бібліогр.: 28 назв. - укp.

Висвітлено аспекти формування фортепіанної фактури в період виникнення та вдосконалення фортепіано, обгрунтовано музикознавчий та виконавський погляди на музичну фактуру.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.42-1 + М762.2г

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69510 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Некрасов О. І. 
Життя в музиці : Документ. моногр. / О. І. Некрасов; Нац. спілка композиторів України, Нац. всеукр. муз. спілка, Донец. держ. муз. акад. ім. С.С.Прокоф'єва. - К.; Донецьк, 2003. - 212 c. - укp.

З використанням джерел періодичних видань висвітлено значний період мистецького шляху О.Некрасова - композитора, заслуженого діяча мистецтв України. Розглянуто деякі епізоди художнього життя майстра - роботу у Національній Спілці композиторів України, участь у композиторських з'їздах, пленумах, музичних фестивалях, творчих звітах, а також гастрольних подорожах. Вміщено творчій звіт Т.Хреннікова (композитора, Героя соціалістичної праці, народного артиста СРСР, лауреата Ленінської та Державних премій), який включав відомості про Концерт N 3 для фортепіано з оркестром, Концерт N 2 для віолончелі з оркестром, а також музику до балету "Гусарська балада".

С использованием источников периодических изданий освещен значительный период художественного пути А.Некрасова - композитора, заслуженного деятеля искусств Украины. Рассмотрены некоторые эпизоды художественной жизни мастера - работа в Национальном Союзе композиторов Украины, участие в композиторских съездах, пленумах, музыкальных фестивалях, творческих отчетах, гастроельных поездках. Помещен творческий отчет Т.Хренникова (композитора, Героя социалистического труда, народного артиста СССР, лауреата Ленинской и Государственных премий), который включал данные о Концерте N 3 для фортепиано с оркестром, Концерте N 2 для виолончели с оркестром, а также музыке к балету "Гусарская баллада".


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ313(4УКР)6-81Некрасов

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА643104 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Скляров О. Д. 
Методика викладання курсу фортепіано. Формування і розвиток виконавчих навичок студентів : Навч. посіб. для вищ. навч. закл. культури і мистец. / О. Д. Скляров; Харк. держ. акад. культури. - Х., 2002. - 79 c. - Бібліогр.: с. 74-77. - укp.

З використанням порівняльного аналізу творів композиторів різних стилів та епох запропоновано методику викладання курсу фортепіано для студентів музичних спеціалізацій. Наведено методи творчої активізації їх поліфонічного мислення у виконавчій практиці вузів культури.

С учетом сравнительного анализа произведений композиторов различных стилей и эпох предложена методика изложения курса фортепиано для студентов музыкальных специальностей. Приведены методы творческой активности их полифонического мышления в исполнительной практике вузов культуры.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.42-7р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА635708 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Бєлікова В. В. 
Оптимізм високого мистецтва : Моногр. / В. В. Бєлікова. - Кривий Ріг : КДПУ: І.В.І., 2002. - 140 c. - Бібліогр.: с. 137-138. - укp.

Висвітлено життєвий шлях і творчу діяльність Б.М.Фільц - видатної української композиторки. Проаналізовано її твори інструментальної музики, написані для інших оркестрових інструментів, зокрема, "Колискову", "У лісі" - для гобоя, "Новелету" - для арфи, "Імпровізацію" - для бандури та фортепіано, "Антилопи", "Гірську мелодію" - для баяна. Наведено нотний матеріал пісень "Ялинка", "Бабуся-Ягуся", "Два хлопчики".

Освещены жизненный путь и творческая деятельность Б.М.Фильц - выдающегося украинского композитора. Проанализированы ее произведения инструментальной музыки, написанные для других оркестровых инструментов, в частности, "Колыбельная", "В лесу" - для гобоя, "Новеллета" - для арфы, "Импровизация" - для бандуры и фортепиано, "Антилопы", "Горная мелодия" - для баяна. Предложен нотный материал песен "Елочка", "Бабушка-Ягушка", "Два мальчика".


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ313(4УКР)6-81 Фільц Б.

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС37354 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Теорія і методика мистецької освіти : Зб. наук. пр. Вип. 4 / ред.: О. П. Щолокова; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2003. - 176 с. - укp.

Висвітлено актуальні проблеми професійної підготовки вчителів. Розкрито методичні засади науково-педагогічного керівництва підготовкою магістерської роботи, теоретичні аспекти формування індивідуального стилю діяльності майбутнього викладача музики, його професіоналізму, герменевтичний аспект художньої інтерпретації. Викладено сучасні підходи до формування педагогічної майстерності та розвитку творчих якостей студентів. Описано феномен метафори у професійній підготовці студента-музиканта. Проаналізовано формування навичок самостійної роботи студентів в класі фортепіано. Визначено шляхи формування музичної культури школярів. Наведено методичні рекомендації щодо музичного виконавства та естетичного виховання молоді.

Освещены актуальные проблемы профессиональной подготовки учителей. Раскрыты методические основы научно-педагогического руководства подготовкой магистерской работы, теоретические аспекты формирования индивидуального стиля деятельности будущего преподавателя музыки, его профессионализма, герменевтический аспект художественной интерпретации. Изложены современные подходы к формированию педагогического мастерства и развития творческих качеств студентов. Описан феномен метафоры в профессиональной подготовке студента-музыканта. Проанализировано формирование навыков самостоятельной работы студентов в классе фортепиано. Определены пути формирования музыкальной культуры школьников. Приведены методические рекомендации в области музыкального исполнительства и эстетического воспитания молодежи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31р(4Укр)

Шифр НБУВ: Ж70858 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Заболотний І. П. 
Диригентські етюди : Навч. посіб. / І. П. Заболотний, Є. В. Карпенко. - Суми : Мрія, 2007. - 90 c. - Бібліогр.: с. 86-88. - укp.

Розглянуто теоретичні засади вивчення хорового диригування на першому курсі факультету мистецтв педагогічного університету. Розкрито сутність диригентського жесту, описано його фази, розглянуто диференціацію рухових функцій рук. Запропоновано методи удосконалення первинних диригентських навичок. Показано роль гри партитури на фортепіано як необхідного засобу формування слухових уявлень майбутнього хорового диригента. Обгрунтовано доцільність впровадження диригентських етюдів у педагогічну практику як засобу раціонального використання аудиторного та позааудиторного часу. Наведено зразки диригентських етюдів, створених на матеріалі українських народних пісень Сумщини, записаних у другій половині XX ст. відомим фольклористом В.В.Дубравіним, розроблено рекомендації щодо їх виконання.

Рассмотрены теоретические основы изучения хорового дирижирования на первом курсе факультета искусств педагогического университета. Раскрыта сущность дирижерского жеста, описаны его фазы, рассмотрена дифференциация двигательных функций рук. Предложены методы усовершенствования первичных дирижерских навыков. Показана роль игры партитуры на фортепиано как необходимого средства формирования слуховых представлений будущего хорового дирижера. Обоснована целесообразность внедрения дирижерских этюдов в педагогическую практику как средства рационального использования аудиторных и внеаудиторных часов. Приведены образцы дирижерских этюдов, созданных на материале украинских народных песен Сумщины, записаных во второй половине XX ст. известным фольклористом В.В.Дубравиным, разработаны рекомендации по их исполнению.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314.1-7 я73 + Щ313(4УКР-4СУМ)0-69 + Щ312 г(4УКР)6 д Дубравін В.

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА684569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Устименко Ю. С. 
Загальне фортепіано - шлях у велике мистецтво : навч. посіб. / Ю. С. Устименко; Дніпропетр. консерваторія ім. Глінки. - Д. : IMA-прес, 2007. - 103 c. - укp.

Проаналізовано особливості розвитку здібностей, поліфонічних і технічних навичок, ритму у студентів (загальне фортепіано), а також підготовки та розвитку ансамблевої гри, читання нотного тексту з аркуша.

Проанализированы особенности развития способностей, полифонических и технических навыков, ритма у студентов общего фортепиано, а также подготовки и развития ансамблевой игры, чтения нотного текста с листа.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.42-7я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА687189 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Культура і сучасність : Альм. N 1 / ред.: В. А. Бітаєв; Держ. акад. кер. кадрів культури і мистец. - К., 2007. - 194 с. - укp.

Розкрито системно-онтологічні засади теорії культурно-історичного процесу. Висвітлено місце естетичних феноменів у постструктуралістських сюжетах М.Фуко. Описано "православний період" у становленні релігійно-філософських поглядів М.О.Бердяєва (1908 - 1911 рр.). Визначено типи діалогічного світовідношення в історії культури. Вивчено динаміку соціальних змін громадянського суспільства України. Проаналізовано вплив європейського хореографічного досвіду на процес становлення українського класичного балету. Викладено фактурно-композиційні аспекти драматургії "Шевченківської сюїти" для фортепіано Б.М.Лятошинського.

Раскрыты системно-онтологические основы теории культурно-исторического процесса. Освещено место эстетических феноменов в постструктуралистических сюжетах М.Фуко. Описан "православный период" в становлении религиозно-философских взглядов Н.А.Бердяева (1908 - 1911 гг). Определены типы диалогического соотношения в истории культуры. Определена динамика социальных изменений гражданского общества Украины. Проанализировано влияние европейского хореографического опыта на процесс становления украинского классического балета. Изложены фактурно-композиционные аспекты драматургии "Шевченковской сюиты" для фортепиано Б.М.Лятошинского.


Індекс рубрикатора НБУВ: С.я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70799 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Культурологія та мистецтвознавство : Зб. ст. / ред.: Т. К. Гуменюк; Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського, Київ. держ. вище муз. уч-ще ім. Р.М.Глієра. - К., 2005. - 289 с. - (Київ. музикознавство; Вип. 18). - укp. - рус.

Проаналізовано роль музики у контексті естетичних концепцій німецької філософії Нового часу. Розглянуто питання історії формування нонконформістського руху у світовому культурному контексті. Визначено позастильові фактори формування пізнього композиторського стилю, шляхи формування та стилістичну еволюцію української сонати для скрипки та фортепіано. Розкрито концептуальні засади мистецької освіти в процесі європейської інтеграції.

Проанализирована роль музыки в контексте эстетических концепций немецкой философии Нового времени. Рассмотрены вопросы истории формирования нонконформистского движения в мировом культурном контексте. Определены внестилевые факторы формирования позднего композиторского стиля, пути формирования и стилистическая эволюция украинской сонаты для скрипки и фортепиано. Раскрыты концептуальные основы художественного образования в процессе европейской интеграции.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.0/2 + Щ313(0)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70190 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Бойков В. Г. 
Робота над цілісністю форми в романтичних варіаційних циклах : навч. посіб. / В. Г. Бойков; Донец. держ. муз. акад. ім. С.С.Прокоф'єва. - Донецьк : Сх. вид. дім, 2007. - 115 c. - Бібліогр.: 55 назв. - укp.

Розглянуто проблему пошуку виконавського рішення для відтворення цілісної форми варіаційного циклу в процесі вивчення твору в класі спеціального фортепіано і під час концертного виконання на естраді. Проаналізовано фортепіанну творчість Й.Брамса, Р.Шумана.

Рассмотрена проблема поиска исполнительского решения для восстановления целостной формы вариационного цикла в процессе изучения произведения в классе специального фортепиано и в период исполнительства на эстраде. Проанализировано фортепианное творчество И.Брамса, Р.Шумана.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.054я73 + Щ315.42-03(4/8)я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА691573 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Понькіна А. М. 
Соната для саксофона Ю. Іщенка в контексті проблеми традицій і новаторства [Електронний ресурс] / А. М. Понькіна // Вісн. Міжнар. Слов'ян. ун-ту. Сер. Мистецтвознавство. - 2006. - 9, № 1. - С. 56-60. - Бібліогр.: 9 назв. - укp. - Режим доступу: /articles/2006/

Розглянуто особливості розвитку жанру інструментальної сонати для саксофона в творчості сучасних українських композиторів на прикладі Сонати для саксофона-альта і фортепіано Ю. Іщенка. Досліджено співвідношення традицій і новаторства у контексті культурно-історичних закономірностей розвитку даного жанру в Україні.

Рассмотрены особенности развития жанра инструментальной сонаты для саксофона в творчестве современных украинских композиторов на примере сонаты для саксофона-альта и фортепиано Ю. Ищенко. Основное внимание концентрируется вокруг проблемы соотношения традиций и новаторства в контексте культурно-исторических закономерностей развития данного жанра на Украине.

Peculiarity of genre development of instrumental sonata for saxophone increative work of modern Ukrainian composers is examined in this article. It is based on the exampl of sonata for saxophone-alto and piano by Y. Ishchenko. The principal attention is concentrated round the problem of correlation between tradition and innovation in context of cultural and historical regularity in development of given genre in Ukraine.


Ключ. слова: саксофон, жанр, соната, традиції, новаторство
Індекс рубрикатора НБУВ: Щ313(4УКР)6-81 + Щ315.726-041

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16622/мист Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Устименко Ю. С. 
Фортепіано для всіх. Педагогічні роздуми : навч. посіб. / Ю. С. Устименко; Дніпропетр. консерваторія ім. Глінки. - Д. : ІМА-прес, 2008. - 112 c. - укp.

Висвітлено проблеми виховання музичних здібностей людини. Розкрито особливості розвитку уяви, пам'яті, уваги виконавця. Охарактеризовано умови праці піаніста. Розглянуто особливості роботи над музичним твором і засоби боротьби зі втомою виконавця.

Освещены проблемы воспитания музыкальных способностей человека. Раскрыты особенности развития воображения, памяти, внимания исполнителя. Охарактеризованы условия труда пианиста. Рассмотрены особенности работы над музыкальным произведением и средства борьбы с усталостью исполнителя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.42-7р-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА699013 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Кущова Е. В. 
Інноваційні процеси в музичному мистецтві : навч. посіб. / Е. В. Кущова; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С.Макаренка. - Суми, 2007. - 124 c. - укp.

Розкрито значення інновацій у соціокультурному просторі, розроблено їх типологію. Проаналізовано основні етапи композиторської творчості, показано специфіку співвідношень традицій і новацій. Зроблено огляд інновацій в еволюції музичного мистецтва. Наведено матеріали про стилістичне оновлення, кардинальні зміни ладогармонічної сфери, максимальне розширення традиційної тональної системи у XX ст. та формування музично-виражальних засобів на межі XX - XXI ст. Визначено тенденції жанроутворення та розвитку стилів у музичному мистецтві XX ст. З'ясовано роль інтертекстуального принципу як важливої ланки зв'язку культурних епох, проаналізовано симфонічну елегію "Ворзель" Л. Грабовського, "Три п'єси для двох фортепіано" Д. Лігеті, партити для фортепіано М. Скорика та М. Кармінського.

Раскрыто значение инноваций в социокультурной сфере, разработана их типология. Проанализированы основные этапы композиторского творчества, показана специфика соотношений традиций и новаций. Проведен обзор инноваций в эволюции музыкального искусства. Изложены материалы о стилистическом обновлении, кардинальных изменениях ладогармонической сферы, максимальном расширении традиционной тональной системы в XX ст. и формировании музыкально-образных средств на рубеже XX - XXI ст. Определены тенденции жанрообразования и развития стилей в музыкальном искусстве XX ст. Показана роль интертекстуального принципа как важного звена связи культурных эпох, проанализированы симфоническая элегия "Ворзель" Л. Грабовского, "Три пьесы для двух фортепиано" Д. Лигети, партиты для фортепиано М. Скорика и М. Карминского.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310 я73 + Щ313(0) я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА712268 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Київське музикознавство : зб. ст. Вип. 30 / ред.: Т. К. Гуменюк; Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського, Київ. ін-т музики ім. Р.М.Глієра. - К., 2009. - 272 с. - рус.

Висвітлено культурологічні та хорознавчі аспекти інтерпретації сучасних духовно-музичних хорових композицій. Розглянуто питання новаторства та експерименту в зарубіжній та вітчизняній музиці ХХ ст. Розкрито історико-культурологічні засади художньо-світоглядних традицій в творчості українських композиторів 1980 - 1990 рр., образний зміст камерно-симфонічної творчості Є. Станковича. Визначено монологізм як провідну тенденцію камерно-інструментальної музики ХХ ст. за матеріалами сонат для скрипки та фортепіано сучасних українських композиторів.

Освещены культурологические и хороведческие аспекты интерпретации современных духовно-музыкальных хоровых композиций. Рассмотрены вопросы новаторства и эксперимента в зарубежной и отечественной музыке ХХ ст. Раскрыты историко-культурологические основы художественно-мировоззренческих традиций в творчестве украинских композиторов 1980 - 1990 гг., образное содержание камерно-симфонического творчества Е. Станковича. Определен монологизм как ведущая тенденция камерно-инструментальной музыки ХХ ст. по материалам сонат для скрипки и фортепиано современных украинских композиторов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 г(4УКР-2К)6 я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70190 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського