Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (6)Тематичний інтернет-навігатор (7)Наукова електронна бібліотека (9)Автореферати дисертацій (12)Книжкові видання та компакт-диски (123)Журнали та продовжувані видання (71)
Пошуковий запит: (<.>K=CANADIAN<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 39
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Жердев В.  
Преемственность традиций украинского деревянного сакрального зодчества в Канаде / В. Жердев // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2005. - № 5. - С. 28-37. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Розглянуто спадкоємність традицій української дерев'яної церковної архітектури в Канаді та вплив місцевих будівельних методів на сучасні українсько-канадські храми.

Рассмотрена преемственность традиций украинской деревянной церковной архитектуры в Канаде и влияние местных строительных методов на современные украинско-канадские храмы.

Succession of Ukrainian wooden church architecture's traditions in Canada and influence of local construction's methods on modern Ukrainian - Canadian churches have been analyzed in this article.


Ключ. слова: архитектура, церковь, диаспора, традиция, неф, нартекс, алтарь, купол
Індекс рубрикатора НБУВ: Щ117.166.5(7КАН=УКР)-1

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Герцик А.  
Можливості використання в Україні канадського досвіду організації клінічної діяльності фахівця фізичної реабілітації / А. Герцик // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2004. - № 7. - С. 27-35. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто варіант структури та алгоритму клінічної діяльності фахівця фізичної реабілітації в Україні, створений на основі вивчення сфери діяльності фізичного терапевта у Канаді.

Рассмотрен вариант структуры и алгоритма клинической деятельности специалиста физической реабилитации в Украине, созданный на базе изучения сферы деятельности физического терапевта в Канаде.

Version of the clinical structure and algorithm for physical rehabilitation intervention process in Ukraine, based on analysis of Canadian physical therapy intervention process, has been described in this article.


Ключ. слова: фізична реабілітація, зарубіжний досвід, клінічна діяльність
Індекс рубрикатора НБУВ: Р354.11

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Макар В. Ю. 
Соціально-політична інтеграція українців у поліетнічне суспільство Канади = The socio-political integration of the ukrainians in canadian polyethnic society : Наук. вид. / В. Ю. Макар; Чернівец. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича. - Чернівці : Прут, 2006. - 283 c. - Бібліогр.: с. 195-218. - укp.

Здійснено комплексний аналіз соціально-політичної інтеграції української етнічної групи у поліетнічне канадське суспільство. Визначено причини та характер еміграційного руху українців за океан. Розглянуто іміграційну політику Канади щодо українських поселенців. Розкрито соціально-економічні аспекти інтеграції, визначено освітній рівень канадців українського походження. Висвітлено історію становлення підприємницької діяльності серед поселенців. Визначено роль етнічних організацій в інтегративних процесах і показано участь представників української етнічної групи в політичному та державному житті Канади.

Осуществлен комплексный анализ социально-политической интеграции украинской этнической группы в полиэтническое канадское общество. Определены причины и характер эммиграционного движения украинцев за океан. Рассмотрена иммиграционная политика Канады относительно украинских поселенцев. Раскрыты социально-экономические аспекты интеграции, определен образовательный уровень канадцев украинского происхождения. Освещена история становления предпринимательской деятельности среди поселенцев. Показана роль этнических организаций в интегративных процесах и участие представителей украинской этнической группы в политической и государственной жизни Канады.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*425.83 + Т3(7КАН=9УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА682030 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Воронка Г. С. 
Конструювання додипломних і післядипломних академічних програм у ВНЗ Канади та Великої Британії / Г. С. Воронка // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер.: Педагогіка. - 2009. - № 2. - С. 187-193. - Бібліогр.: 36 назв. - укp.

Здійснено дослідження ступенево-структуризаційних процесів у реалізації додипломних/післядипломних мультипрофільних академпрограм у канадських і британських ВНЗ. Проаналізовано специфічні системи оцінювання знань, уніфіковані системи обліку, нарахування кредитно-залікових одиниць. Обгрунтовано необхідність здійснення реформ в системі освіти України у напрямах: симпліфікації, раціоналізації складних освітніх моделей, ліквідації механічного накладання три- і двоступеневих мультиелементних освітніх структур.

Изложены материалы: академическое структурирование - стимуляционный фактор в развитии образовательных систем в Канаде и Великобритании (социально-экономический аспект), мотивационный фактор в осуществлении беспрерывной учебной деятельности в канадских, британских вузах (ступени - бакалаврская, магистерская, докторская, квалификационно-профессиональный аспект).

In the article has been done the exposition of the materials: academic grading is a Stimulative Factor in the development of Educational Systems in Canada and Great Britain (a Social-Еconomic Aspect), - a Motivative Factor in exercising of Continual Learning Activity in Canadian. British Universities (grades - Baccalaureate, Master, Doctoral, a Qualification-Professional Aspect).


Ключ. слова: додипломні і післядипломні академічні програми, ВНЗ Канади та Великої Британії
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4ВЕЛ) + Ч484(7КАН) + Ч481.28

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937/яхф Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Сергеєва Л. М. 
Оцінка та визнання попереднього навчання: досвід професійних навчальних закладів Канади / Л. М. Сергеєва // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 3. - С. 366-371. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Проаналізовано досвід організації проведення оцінювання та визначення результатів попереднього навчання у професійних навчальних закладах Канади, що надає можливість усунути поточний розрив у визнанні одержаного навчання та суттєво зменшити фінансово-матеріальні витрати на підготовку кваліфікованих робітників для різних галузей господарств.

Проанализирован опыт организации проведения оценки и определения результатов предыдущего обучения в профессиональных учебных заведениях Канады, что даёт возможность существенно уменьшить поточный разрыв в признании результатов обучения и существенно уменьшить финансово-материальные затраты на подготовку квалифицированных рабочих для отраслей хозяйств.

The article is devoted to the Canadian experience of prior learning assessment and recognition at skills training institutions, which gives them an opportunity to eliminate the current learning recognition gap and significantly reduce financial and material resources required for the training of skilled labour for various industries.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(7КАН)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Нос Л. 
Система підготовки вчителя початкової школи в університетах Канади / Л. Нос // Рідна шк.. - 2012. - № 8/9. - С. 77-80. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проаналізовано систему вищої педагогічної освіти Канади, яка складається з трьох рівнів: початкової вищої, магістерських програм, докторантури. Охарактеризовано вимоги до вступу до університету за програмою бакалавра, основними критеріями відбору до якого є наявність у кандидатів досвіду роботи з дітьми та оцінювання їх характеру, професійних і особистісних якостей. Констатовано наявність двох основних моделей підготовки вчителів: послідовна (the consecutive), основною проблемою якої є проходження інтенсивного курсу за короткий період та одночасна (concurrent), перевагою якої є визначеність вибору своєї професії та одночасне одержання двох дипломів. Підкреслено значення шкільних рад та Асоціацій вчителів у системі підготовки та професійного зростання вчителів.

Проанализирована система высшего педагогического образования Канады, состоящая из трех уровней: начального высшего, магистерских программ, докторантуры. Охарактеризованы требования к поступлению в университеты по программе бакалавра, основными критериями отбора в который являются наличие у кандидатов опыта работы с детьми и оценка их характера, профессиональных и личностных качеств. Констатировано наличие двух основных моделей подготовки учителей: последовательная (the consecutive), основной проблемой которой является прохождение интенсивного курса за короткий период и одновременная (concurrent), преимуществом которой является окончательное определение претендента с выбором профессии с одновременным получением двух дипломов. Подчеркнуто значение школьных советов и Ассоциаций учителей в системе профессиональной подготовки учителей.

The article considers the features of the system of training of primary school teachers in Canada. In particular, admission requirements to faculties of education of Canadian universities are analyzed. The primary school teachers training programs aredescribed. The role of school boards, Associations of teachers in the professional formation of teachers is treated.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(7КАН) + Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Жорняк Н. Є. 
Особливості канадської сфери туризму і туристської освіти / Н. Є. Жорняк // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2012. - № 3. - С. 173-177. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто особливості канадської сфери туризму та туристської освіти, зокрема такі її риси як децентралізованість, вплив культурно-етнічної неоднорідності та місце студентів корінного населення в освітній системі. Окрему увагу приділено трьом основнимпринципам реалізації вищої освіти (доступ, рівні можливості, врахування різноманітності). Розкрито основні напрямки діяльності Канадської Ради з питань розвитку людських ресурсів у сфері туризму. Вивчено структурну специфіку канадських туристських галузевих стандартів. Проаналізовано специфіку професійної діяльності канадського туристського сектора та його взаємозв’язок з туристською професійною підготовкою.

Рассмотрены особенности канадской сферы туризма и туристского образования, в частности такие ее черты, как децентрализованность, влияние культурно-этнической неоднородности и место студентов коренного населения в образовательной системе. Представлены основные направления деятельности Канадского Совета по вопросам развития человеческих ресурсов в сфере туризма. Изучена структурная специфика канадских отраслевых туристических стандартов. Проанализирована специфика профессиональной деятельности канадского туристского сектора и его взаимосвязь с туристской профессиональной подготовкой.

The article discusses the features of the Canadian tourism industry and tourism vocational education, including such features as its decentralization, the impact of cultural and ethnic heterogeneity and the role of Aboriginal students in educational system. Special attention is given to three basic principles of higher education (access, equity, diversity). The basic activities of the Canadian Tourism Human Resource Council are presented. The structural specificity of Canadian tourism industry standards was concerned. Analysis of specific professional activities of the Canadian tourism sector and its relationship with the tourist professional training was made.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч518.14(7КАН)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Видишко Н. В. 
Професійна сутність соціальної освіти у коледжах Канади / Н. В. Видишко // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 5. - С. 194-200. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Висвітлено вплив держави на систему професійної освіти у сфері соціальної роботи Канади. Зазначено, що стандарти Канадської асоціації шкіл соціальної роботи , що розробляються мають рекомендаційний характер, надаючи свободу професійним школам з урахуванням специфіки регіону, потреб співтовариства, наукових інтересів коледжу, школи. Виділено основні функції соціальних працівників: діагностичну, прогностичну та перетворювальну та ролі, які виконують фахівці сфери соціальних послуг. Розглянуто питання навчання соціальній роботі в Україні.

Освещено влияние государства на систему профессионального образования в сфере социальной работы Канады. Указано, что стандарты Канадской ассоциации школ социальной работы, которые разрабатываются, имеют рекомендательный характер, предоставляя свободу профессиональным школам с учетом специфики региона, потребностей сообщества, научных интересов колледжа, школы. Выделены основные функции социальных работников: диагностическая, прогностическая и преобразовательная и роли, которые выполняют специалисты сферы социальных услуг. Рассмотрены вопросы обучения социальной работе в Украине.

Article deals with the state's influence on the system of vocational education in the field of social work in Canada. Indicated that the standards of the Canadian Association of Schools of Social Work, which are developed are advisory in nature, giving freedom to the professional schools with a specific region, the needs of the community, the scientific interests of college and schools. Three main functions of social workers: diagnostic, prognostic and converter, and the roles carried out by experts in social services. The problems of teaching social work in Ukraine.


Індекс рубрикатора НБУВ: С4(7КАН) р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Видишко Н. 
Організація і зміст практичного навчання соціальних працівників у коледжах Канади / Н. Видишко // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2011. - № 1. - С. 182-190. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто проблеми організації та формування змісту практичного навчання соціальних працівників у коледжах Канади. Вказано на те, що в Канаді їх практична підготовка починається на базовому рівні та становить третину навчального часу (в Україні - близько 10 %). Відзначено, що, маючи справу з гострими соціальними й особистими проблемами, спрямовуючись на складні етичні дилеми, студенти починають краще розумітися на своїх власних думках і почуттях і відчувати, як ці переживання впливають на їх професійну діяльність, унаслідок чого формуються такі професійні установки, які узгоджуються з їх особистою системою цінностей. Виокремлено уміння, які повинен показати студент під час практичного навчання. Показано переваги такої моделі практики, коли виконання освітніх і адміністративних функцій покладається на керівника-співробітника соціального агентства, інструктора практики.

Рассмотрены проблемы организации и формирования содержания практического обучения социальных работников в колледжах Канады. Указано на то, что в Канаде их практическая подготовка начинается на базовом уровне и составляет треть учебного времени (в Украине - около 10 %). Отмечено, что, имея дело с острыми социальными и личными проблемами, вникая в сложные этические дилеммы, студенты начинают лучше разбираться в своих собственных мыслях и чувствах и чувствовать, как эти переживания влияют на их профессиональную деятельность, вследствие чего формируются такие профессиональные установки, которые согласуются с их личной системой ценностей. Выделены умения, которые должен продемонстрировать студент во время практического обучения. Показаны преимущества такой модели практики, когда выполнение образовательных и административных функций возлагается на руководителя-сотрудника социального агентства, инструктора практики.

The author determines the organization and contents of the social workers' practical training in Canadian colleges, considers technologies of students' practical training for social work, and outlines students' skills and abilities in the above-mentioned sphere.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч474(7КАН)710 + С40(7КАН)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Нос Л. С. 
Дидактичні особливості підготовки вчителів початкової школи в Канаді / Л. С. Нос // Педагогіка і психологія. - 2010. - № 1. - С. 134-143. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

З метою вивчення дидактичних особливостей підготовки вчителів початкової школи (ПШ) Канади досліджено навчальні програми відповідних канадських університетів. На прикладі навчальних програм Альбертського університету виявлено можливості творчого використання передового досвіду канадської вищої школи в підготовці вчителів ПШ в Україні. Зазначено, що майбутніх учителів готують за трьома програмами: за 4-річним курсом підготовки бакалавра освіти ПШ, за 2-річним курсом підготовки бакалавра освіти для ПШ (друга освіта) та за комбінованою програмою 5-річного курсу підготовки бакалавра освіти. Зауважено, що канадських студентів, на відміну від українських, передусім, навчають критично ставитися до змісту навчального матеріалу, вільно висловлювати думки, сміливо дискутувати. Увагу акцентовано на чіткій організації прогресивного професійного курсу, який передбачає вивчення теорії й практики навчання, під час якої студенти мають змогу застосовувати знання, починають виробляти власний стиль викладання, перевіряти ефективність своєї навчальної діяльності, аналізувати переваги й вади програми підготовки, вчаться розуміти учнів. Підсумовано, що характерною особливістю програм підготовки майбутніх учителів початкових класів є їх варіативність, гнучкість і тісний зв'язок із практичною діяльністю, творчий підхід до визначення педагогічних курсів, що студентам створюють умови для задоволення індивідуальних потреб, чому сприяють і програми різноманітних курсів на вибір.

С целью изучения дидактических особенностей подготовки учителей начальной школы (НШ) Канады исследованы учебные программы соответствующих канадских университетов. На примере Альбертского университета обнаружены возможности творческого использования передового опыта канадской высшей школы в подготовке учителей НШ в Украине. Отмечено, чтоканадских студентов, в отличие от украинских, прежде всего обучают критически относиться к содержанию учебного материала, свободно высказывать мысли, смело дискутировать. Внимание акцентировано на четкой организации прогрессивного профессионального курса который предусматривает изучение теории и практики обучения, во время которой студенты имеют возможность применять знания, начинают вырабатывать собственный стиль преподавания, проверять эффективность своей учебной деятельности, анализировать преимущества и недостатки программы подготовки, учатся понимать учеников. Подытожено, что характерной особенностью программ подготовки будущих учителей начальных классов является их вариативность, гибкость и тесная связь с практической деятельностью, творческий подход к определению педагогических курсов, что студентам создают условия для удовлетворения индивидуальных нужд, чему содействуют и программы различных курсов на выбор.

Approaches to primary schools teachers' training at Canadian higher educational institutions have been presented. Taking as an example the program of the University of Alberta Department of Elementary Education that consists of the following three components: academic and professional courses as well as teaching practice at schools, the author has analyzed the content of the training. The conclusion has been substantiated that at the University the future teachers gain not only theoretical but also practical knowledge as well as skills how to create the favorable environment for studying and activities of pupils at school.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч489.514(7КАН)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Русанова О. 
Історико-педагогічні аспекти розвитку системи освіти в Канаді / О. Русанова // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 1. - С. 82-88. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто особливості всіх рівнів сучасної системи освіти в Канаді, пов'язані з політико-адміністративним устроєм країни, складом населення, нерівномірністю його розселення тощо. Зауважено, що попри високий академічний рівень освіти, канадська громадськість бере під сумнів здатність вищої школи забезпечувати виховні завдання. Відзначено, що частка гуманітарної сфери у вищій освіті Канади значно більша, ніж у Швеції, Німеччині, Норвегії та Японії. Акцентовано увагу на потребі у висококваліфікованих кадрах, особливо тих, які володіють іноземними мовами, зокрема в наукових і технологічних галузях.

Рассмотрены особенности всех уровней современной системы образования в Канаде, связанные с политико-административным устройством страны, составом населения, неравномерностью его расселения и т. п. Отмечено, что, несмотря на высокий академический уровень образования, канадская общественность берет под сомнение способность высшей школы обеспечивать воспитательные задачи. Отмечено, что доля гуманитарной сферы в высшем образовании Канады значительно больше, чем в Швеции, Норвегии и Японии. Акцентировано внимание на необходимости в высококвалифицированных кадрах, особенно тех, которые владеют иностранными языками, в частности в научных и технологических областях.

The features of all levels of modern education system in Canada related to the political-administrative structure of the country, the composition of the population, its uneven settlement etc. It is noticed that despite the high level of academic education, the Canadian public takes into question the ability of higher education to provide educational objectives. It is noted that the proportion of humanitarian workers in the Canadian higher education is much higher than in Sweden, Norway and Japan. Attention is drawn to the need for high-skill personnel, especially those who speak foreign languages, particularly in scientific and technological fields.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(7КАН)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Козлакова Г. 
Вища освіта в Канаді: деякі враження про університети Оттави та Торонто / Г. Козлакова // Вища освіта України. - 2011. - № 1. - С. 114-119. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Узагальнено досвід функціонування установ вищої освіти у Канаді, схарактеризовано перспективи міжнародної співпраці в галузі освіти. Наведено історичну довідку про вищу освіту в Канаді, зазначено, що більшість нових канадських ВНЗ створювались у ХІХ ст. і контролювалися церковними установами, мають значну автономію, на початок 1990-х рр. в країні нараховувалось 300 ВНЗ. Подано відомості про адміністрування вищої освіти в Канаді, зокрема відсутність єдиного центрального органа управління, підпорядкованість ВНЗ місцевим адміністраціям, їх об'єднання в самокеровані системи. Надано інформацію про Карлетонський університет в Оттаві, університет м. Торонто, про особливості педагогічної підготовки вчителів тощо. Наведено пропозиції щодо українсько-канадської співпраці, які зацікавили керівництво Оттавського інституту навчання й освіти.

Обобщен опыт функционирования учреждений высшего образования в Канаде, охарактеризованы перспективы международного сотрудничества в области образования. Даны историческая справка о высшем образовании в Канаде, отмечено, что большинство новых канадских вузов создавались в XIX в. и контролировались церковными учреждениями, на начало 1990-х гг. в стране насчитывались 300 ВУЗ. Приведены сведения об администрировании высшего образования в Канаде, в частности, отсутствие единого центрального органа управления, подчиненность ВУЗ местным администрациям, их объединение в самоуправляемые системы. Приведена информация об университетах в Оттаве и Торонто, об особенностях педагогической подготовки учителей и др. Даны предложения об украинско-канадском сотрудничестве, заинтересовавшие руководство Оттавского института подготовки учителей.

The author represents some facts from activity of Canadian Higher Education System, describes several training programs of Toronto University and propositions on science collaboration and study of pedagogical personal in Canada and Ukraine.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(7КАН)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Кирквуд Ф. Т. 
Образы, создаваемые средствами массовой информации, пропаганда и их влияние на демократию / Ф. Т. Кирквуд // Библиотеки и ассоциации в меняющемся мире: новые технологии и новые формы сотрудничества : 10-я юбил. междунар. конф. "Крым 2003". - 2003. - 3. - С. 1224. - рус.

Розглянуто питання: як можуть бібліотеки допомогти читачам отримати точні дані замість дезінформації, яка часто з'являється в телевізійних програмах та Інтернеті? Посилаючись на роботу канадського філософа Рендала Марліна, стисло проаналізовано елементи політичної пропаганди та етики переконання, якої дотримуються засоби масової інформації, а також, на базі роботи французького дослідника Володимира Волкоффа, досліджено засоби політичної дезінформації. Подано практичні рекомендації щодо відбору джерел інформації.

Рассмотрен вопрос: могут ли библиотеки помочь читателям получать точные сведения вместо дезинформации, часто обнаруживаемой в телевизионных программах и в Интернете? На основе работы канадского философа Рэндала Марлина кратко проанализированы элементы политической пропаганды и этики убеждения, которой придерживаются средства массовой информации, а также, на основе работы французского исследователя Владимира Волкоффа, проанализированы средства политической дезинформации. Даны практические рекомендации по отбору источников информации.

How can librarians help their public to correct the government misinformation and disinformation often found on television and the Internet? Teach them to know the enemy. Brief analyses are offered of the elements of political propaganda and the ethics of media persuasion, based on the recent work of Canadian philosopher Randal Marlin, and of the tools of political disinformation, based on the recent French study of Vladimir Volkoff. Practical suggestions on the selection of information sources and on cautions to clients are provided, based upon the author's work as a parliamentary reference librarian.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч730.036 + Ч62в05

Рубрики:

Шифр НБУВ: В347002/3 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Моклович Ю. Я. 
Інклюзивна форма освіти: досвід колективу загальноосвітнього навчального закладу / Ю. Я. Моклович // Дефектологія. - 2013. - № 1. - С. 40-44. - укp.

Висвітлено досвід впровадження інклюзивної освіти в загальноосвітній школі в рамках проекту українсько-канадської співпраці "Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні". Визначено фактори успішності впровадження інклюзивної освіти в освітню систему України. Відзначено роль формування позитивного психологічного клімату в колективі учнів та загальноосвітнього закладу в цілому для успішної реалізації інклюзивної моделі освіти. Зосереджено увагу на проведенні просвітницької роботи із батьківським колективом. Розкрито особливості організації навчання дітей з особливими потребами в перших класах.

Освещён опыт внедрения инклюзивного образования в общеобразовательной школе в рамках проекта украинско-канадского сотрудничества "Инклюзивное образование для детей с особыми потребностями в Украине". Определены факторы успешности внедрения инклюзивного образования в образовательную систему Украины. Отмечена роль формирования позитивного психологического климата в коллективе учеников и в целом в общеобразовательном заведении для успешной реализации инклюзивной модели образования. Сосредоточено внимание на проведении просветительской работы с родительским коллективом. Отражены особенности организации обучения детей с особыми потребностями в первых классах.

Reported is the experience inclusive education implementing in secondary school as a part of the Ukrainian-Canadian cooperation project "Inclusive education for children with special needs in Ukraine". The factors of the successful implementation of inclusive education in the Ukrainian educational system are determined. Noticed is the role of creating a positive psychological climate in the team of students and generally in the school for the successful implementation of inclusive education model. Attention is focused on parents’ conducting outreach. The peculiarities of the children-with-special-needs education in the first class are marked.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Жорняк Н. 
Специфіка туристської підготовки канадського корінного населення у провінції Британська Колумбія / Н. Жорняк // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 13. - С. 100-109. - Бібліогр.: 9 назв - укp. - пол. - рус. - англ.

Розглянуто специфіку туристської підготовки канадського корінного населення у провінції Британська Колумбія, надано характеристику туристської діяльності корінного населення, дано визначення самому поняттю "корінні народи". Детально вивчено основні напрямки та розроблені відносно них положення для забезпечення корінних жителів вищою туристською освітою. Особливу увагу приділено аналізу дипломної навчальної програми за напрямом спеціалізації "Туристична діяльність корінного населення".

Рассмотренa спецификa туристской подготовки канадского коренного населения в провинции Британская Колумбия, дано характеристику туристской деятельности коренного населения, дано определение самому понятию "коренные народы". Детально изучено основные направления и разработанные относительно них положения для обеспечения коренных жителей выше туристской образованием. Особое внимание уделено анализу дипломной учебной программы по направлению специализации "Туристическая деятельность коренного населения".

The article dwells upon the specific features of aboriginal tourism training in British Columbia. The role of aboriginal tourism in Canadian tourism sector is denoted. The notion of Aboriginal people is defined. The main types of barriers for gaining professional training met by aboriginal people are analysed. Four main principles of providing The First Nations with higher education were studied in detail. Special attention was given to the analysis of the British Columbia Diploma program "Aboriginal Tourism".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч518.14(7КАН)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Скиба К. 
Особливості та сутність підготовки перекладачів в університетах Канади / К. Скиба // Молодь і ринок. - 2014. - № 3. - С. 88-92. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Висвітлено особливості системи професійної підготовки перекладачів в університетах Канади. Розглянуто основні рівні та напрями підготовки цих фахівців. Вивчено досвід створення нових умов навчання студентів із залученням пристроїв автоматичної обробки даних. Проаналізовано навчання перекладачів з урахуванням жанрової спеціалізації професійної діяльності та галузевої специфіки. Визначено перспективи запозичення прогресивного досвіду канадських університетів для підготовки фахівців сфери перекладу в Україні.

Исследованы особенности системы профессиональной подготовки переводчиков в университетах Канады. Рассмотрены основные уровни и направления подготовки этих специалистов. Изучен опыт создания новых условий обучения студентов с привлечением устройств автоматической обработки данных. Проанализировано обучение переводчиков с учетом жанровой специализации профессиональной деятельности и отраслевой специфики. Определены перспективы заимствования прогрессивного опыта канадских университетов для подготовки специалистов сферы перевода в Украине.

Highlight features of the system of vocational training of translators in universities in Canada. The main levels and areas of training translators, studied the experience of creating a new learning environment of students involving automatic data processing machines, analyzed interpreter training with the genre specialization of professional activity and the industry and presents perspectives borrowing progressive experience of Canadian universities to train specialists in the field of translation in Ukraine.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.377

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Егорченко С. П. 
Лудомания: история формирования и современные аспекты / С. П. Егорченко // Наука і освіта. - 2014. - № 1. - С. 20-23. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Зроблено огляд літературних і наукових джерел, присвячених питанням формування гральної залежності. Надано основні визначення, характеристики, медичні та соціальні симптоми гральної залежності, зіставлено гральну і хімічну залежності. З використанням даних канадських аналітиків перераховано чотири категорії азартних ігор: постійні ігри (місцеві лотереї, бінго, казино, ставки на перегонах, спортивні ставки і відеолотереї); грошові парі і ставки між друзями і колегами по роботі (спортивні, політичні, карткові, більярдні тощо); ставки у нелегальних букмекерів, нелегальні гральні заклади для гри в карти і рулетку, казино в Інтернеті; гра на біржі, що носить характер азартної гри, а не професійного обов’язку. Обговорено нову форму залежності - комп'ютерну, перераховано її особливості. На підставі показників гральної залежності в Україні запропоновано програму комплексного лікування такої залежності, що включає методи індивідуальної, групової, сімейної психотерапії та медикаментозної терапії.

Произведен обзор литературных и научных источников, посвященных вопросам формирования игорной зависимости. Даны основные определения, характеристики, медицинские и социальные симптомы игорной зависимости, сопоставлены игорная и химическая зависимости. С использованием данных канадских аналитиков перечислены четыре категории азартных игр: постоянные игры (местные лотереи, бинго, казино, ставки на бегах, спортивные ставки и видеолотереи); денежные пари и ставки между друзьями и коллегами по работе (спортивные, политические, карточные, биллиардные и другие пари и ставки); ставки у нелегальных букмекеров, нелегальные игорные заведения для игры в карты и рулетку, казино в Интернете; игра на бирже, носящая характер азартной игры, а не профессиональной обязанности. Обговорена новая форма зависимости – компьютерная, перечислены ее особенности. На основании показателей игорной зависимости в Украине предложена программа комплексного лечения такой зависимости, включающая методы индивидуальной, групповой, семейной психотерапии и медикаментозной терапии.

Performed a literature review and research sources devoted to issues of forming a gambling addiction. The basic definitions, characteristics, medical and social symptoms of problem gambling, gaming and compared chemical dependency. With the use of the Canadian analysts are 4 categories of gambling: permanent game (local lottery, bingo, casino, betting on horses, sports betting and video lottery); money betting and bets between friends and work colleagues (sports, political, cards, pool and other betting and betting); rates from illegal bookies, illegal gambling establishments to play cards and roulette, casino on the internet; gambling wearing nature of gambling, and not professional duties. Discuss a new form of dependence - computer addiction listed its features. It’s based on indicators of problem gambling in Ukraine, offered a program of complex treatment of this dependence, including methods of individual, group, family therapy and drug therapy.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.79

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Стоян П. Ф.  
Електронні ресурси регіональних сегментів єдиної архівної мережі Канади / П. Ф. Стоян // Рукоп. та книжк. спадщина України : археогр. дослідж. унік. архів. та бібл. фондів. - 2013. - Вип. 17. - С. 494-509. - укp.

Досліджено електронні ресурси провінційних архівів Канади, визначено засади створення канадської архівної мережі, проаналізовано специфіку архівного пошуку, що включає авторитетні файли установ та осіб, путівник по архівних установах, тематичний та географічний покажчики.

The author studies the Canadian provincial archives online resources, defines the bases of the Canadian archival network formation, analyses the archival research characteristics including the organisations and personalities established files, archival organisations guide, subject index, geographic index.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч814(7КАН) с51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68592 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Шаповал А. І. 
До історії формування ентомологічної колекції в Інституті зоології НАН України (листування вчених-зоологів В. Г. Доліна та В. М. Лазорка) / А. І. Шаповал // Рукоп. та книжк. спадщина України : археогр. дослідж. унік. архів. та бібл. фондів. - 2013. - Вип. 17. - С. 572-603. - укp.

Здійснено огляд документів особового архіву члена-кореспондента НАН України В.Г. Доліна з фондів Інституту архівознавства Національної бібліотеки України імені В.І. Вернадського, які розкривають співпрацю вченого з канадським ентомологом В.М. Лазорком. До публікації представлене листування між ученими як джерело з історії формування ентомологічної колекції В.М. Лазорка в Інституті зоології ім. І.І. Шмальгаузена НАН України.

The author makes a review of the NAS corresponding member V. G. Dolin personal archive held in the funds of the Institute of Archival Studies of V. I. Vernadsky Na- tional Library of Ukraine. These documents reveal the scientist collaboration with the Canadian entomologist V. M. Lazorko. The article includes the scientists correspon- dence which serves as a source of V. M. Lazorko entomological collection formation in the Schmalhausen Institute of Zoology of NAS of Ukraine.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е621.158 е(4УКР) л2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68592 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Гаращук Л. А. 
Основні фонетичні та акцентуальні особливості канадського варіанта англійської мови на сучасному етапі / Л. А. Гаращук // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2010. - Вип. 51. - С. 88-91. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Проаналізовано підходи до визначення соціолінгвістичного статусу англійської мови в Канаді. Висвітлено відмінні та подібні риси канадських голосних, приголосних та словесного наголосу в порівнянні з британським та американським стандартами. На матеріалі інтерв'ю Джима Керрі досліджено сучасні фонетичні особливості канадського варіанта англійської мови.

Проанализированы подходы к определению социолингвистического статуса английского языка в Канаде. Освещены отличительные и подобные черты канадских гласных, согласных и ударения в сравнении с британским и американским стандартами. На материале интервью Джима Керри исследованы современные фонетические особенности канадского варианта английского языка.

The approaches towards the definition of sociolinguistic status of the English language in Canada are analyzed. The article reflects differences and similarities of Canadian vowels, consonants and word stress in comparison to Received Pronunciation and General American. The phonetic peculiarities of modern Canadian variant the English language are investigated on the material of Jim KerryТs interviews.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-66

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського